IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Toyota Corolla: Η «ανεβασμένη» οδηγική εμπειρία
Καθ’ όλα νέα -σε στιλ, σχεδιασμό, ποιότητα και κατασκευή- είναι η καινούργια Corolla, που μετράει 16 τοποθεσίες κατασκευής, 154 χώρες παρουσίας και 47 χρόνια ιστορίας [εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην Ιαπωνία το 1966!].
Επιμέλεια: Αλέξανδρος Μοζ
Πρόκειται για το καλλίτερων πωλήσεων τύπο αυτοκινήτου, αφού έχει φτάσει σχεδόν τις 40.000.000 μονάδες! Για τον σχεδιασμό και την κατασκευή της νέας -11ης γενιάς- Corolla, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Toyota βασίστηκαν στις ιδέες, προτάσεις και παρατηρήσεις των καταναλωτών, σε παγκόσμια κλίμακα, δεδομένου του ότι η Ιαπωνική εταιρεία θεωρεί πως οι πελάτες έχουν τεράστια σημασία στον σχεδιασμό των οχημάτων, σχετικά με την αντίληψη του προϊόντος στην αγορά. Η νέα Corolla κάνει μία πολύ ισχυρότερη δήλωση του σχεδιασμού, πιο συναρπαστική εξωτερικά και εσωτερικά, με εκτελέσεις που αμφισβητούν τις προκαταλήψεις σχετικά με την Corolla. Η επόμενη γενιά Corolla συνεχίζει την πρόσφατη δυναμική της μάρκας Toyota, που ορίζονται από το σχεδιασμό που επικεντρώθηκε στις παρουσιάσεις νέων προϊόντων, όπως τα Avalon και RAV4. Η νέα Corolla θα παραμείνει ελκυστική για τους καταναλωτές, βοηθώντας ταυτόχρονα το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο του κόσμου να αυξάνει την αίτηση αναιρέσεως στο νεανικό αγοραστικό κοινό.
 
Απροσδόκητος, εκφραστικός, λαξευμένος εξωτερικός σχεδιασμός
Γίνεται αμέσως αισθητή η «ισχυρή οπτική» της νέας Corolla, με μία εκφραστική, λαξευμένη εξωτερική σχεδίαση, που αναδεικνύει την «δυναμική εικόνα», την σχεδιαστική φιλοσοφία που για πρώτη φορά την είδαμε στο πρωτότυπο Corolla Furia, που είχε κάνει το ντεμπούτο του στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου της Νοτίου Αμερικής. Η νέα Corolla διακρίνεται από τις πιο «αθλητικές αναλογίες» με ένα μακρύτερο μεταξόνιο (+100 χλστ. σε σχέση με το τρέχον μοντέλο). Με τους τροχούς να βγαίνουν προς τα έξω και προς τις γωνίες, με συμπαγείς προεξοχές και πιο κωνικές εμπρός και πίσω εκφράσεις, η νέα Corolla προβάλλει μία πιο δυναμική μορφή «compact sedan», ακόμη κι όταν δεν είναι σε κίνηση!
 
Το νέο sedan αν και συνολικά είναι κατά 99 χλστ. μεγαλύτερο, παρουσιάζει μία πιο συμπαγή εμφάνιση από το τρέχον μοντέλο, με το σχήμα του να λεπταίνει στο εμπρός και στο πίσω μέρος του, που βοηθάει να τονίσει τους θόλους και τους τροχούς προς τις γωνίες του οχήματος. Η νέα Corolla διαθέτει ένα εκφραστικό ταμπλό, με πιο έντονες λεπτομέρειες. Η μπροστινή όψη της νέας Corolla καταδεικνύει την συνέχιση των θεμάτων σχεδιασμού των τελευταίων σεντάν της Toyota, όπως τα Camry και Avalon, και παρουσιάζει μία κομψότερη και πιο δυναμική εντύπωση ενός Toyota compact sedan, με μεγαλύτερη ακρίβεια στις ανάγλυφες επιφάνειές του.
 
Ανάμεσα στις προκλήσεις που παρουσιάζονται από την αρχική ιδέα του σχεδιασμού της νέας Corolla, ήταν η ανάγκη να εκτελέσει πιο καμπυλωτές γωνίες, ώστε έτσι να επιτευχθεί η επιθυμητή «ρέουσα» εικόνα. Κομψά, συμπαγή φωτιστικά σώματα τύπου LED υιοθετήθηκαν προκειμένου έτσι να μειωθεί η στρογγυλεμένη γωνιακή μάζα του αμαξώματος. Οι ασύμμετρα λαξευμένες -στο αμάξωμα της νέας Corolla- θυρολαβές, αποκαλύπτουν το αθλητικό προφίλ της εξωτερικής σχεδίασής της. Η νέα Corolla θα είναι διαθέσιμη σε 4 διαφορετικές εκδόσεις (L, LE, S, LE Eco), με την κάθε έκδοση να έχει το δικό της επίπεδο εξοπλισμού. Η -ανά έκδοση- διάρθρωση των τιμών πώλησης αναμένεται το φθινόπωρο (2013).
 
Ανώτερος εσωτερικός διάκοσμος και αίσθηση χειροποίητου σχεδιασμού
Συνεχίζει και στο εσωτερικό της νέας Corolla η σχεδιαστική φιλοσοφία της «δυναμικής εικόνας», που δημιουργεί έναν κομψό, εξαιρετικά λειτουργικό και φιλόξενο εσωτερικό χώρο, με προσοχή στην λεπτομέρεια και στην χρήση των υλικών. Το σε οριζόντια προσανατολισμένης δομής ταμπλό ενισχύει την αίσθηση της εσωτερικής ευρυχωρίας, παρέχοντας παράλληλα πιο λειτουργικό χώρο και διασύνδεση με τα στοιχεία ελέγχου του οχήματος. Το εσωτερικό προσφέρει premium αισθητική με μεταλλικά διακοσμητικά και τελειώματα, που αναδύουν μία πιο πολυτελή και πιο σπορ εικόνα.
 
Ως αποτέλεσμα της κατά 100 χλστ. αύξηση του μεταξονίου του οχήματος, έχει βελτιωθεί η άνεση των επιβατών στο εσωτερικό, αφού προέκυψε ένας σημαντικός χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών. Σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο, υπάρχει επιπλέον χώρος για τα πόδια στους πίσω επιβάτες, αφού το πίσω κάθισμα έχει μετακινηθεί κατά 75 χλστ. και γιατί είναι πιο λεπτή η πλάτη του εμπρός καθίσματος. Το πάτωμα στο μέρος των πίσω επιβατών έγινε πιο επίπεδο, αφού επαναδρομολογήθηκε η διαδρομή της εξάτμισης από κάτω.
 
Η νέα Corolla παρέχει στους επιβαίνοντες ένα υψηλότερο επίπεδο ησυχίας στην καμπίνα, αφού ο περιβαλλοντικός θόρυβος, από τον δρόμο και τους ήχους του κινητήρα που εισέρχεται στην καμπίνα, μετριάζεται από τον «ακουστικό» ανεμοθώρακα [παρμπρίζ], την βελτιωμένη μονωτική μοκέτα του δαπέδου, ​​ένα ηχομονωτικό υλικό κι από ένα εσωτερικό ηχοαπορροφητικό πάνελ. Η νέα Corolla έχει έναν ευκρινή πίνακα, με οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, τα όργανα του οποίου έχουν καταγάλανο φωτισμό, που περιβάλλονται από δακτυλίους στολισμένους με χρώμιο. Επίσης, διαθέτει μία αίσθηση υψηλής τεχνολογίας με μία 3,5 ιντσών ασπρόμαυρη οθόνη TFT.
 
Σύστημα μετάδοσης και αεροδυναμική μεγιστοποίηση της απόδοσης
Η Corolla -όπως πάντα- έχει και πάλι ως προτεραιότητα την εξαιρετική οικονομία κατανάλωσης καυσίμου. Η προσπάθεια για τη μείωση της αντίστασης του αέρα έχει βοηθήσει τη νέα Corolla να πετύχει ένα συντελεστή οπισθέλκουσας 0,28 που την τοποθετεί κοντά στην κορυφή της κατηγορίας των compact sedan. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στην βελτίωση της ροής του αέρα και στην μείωση των αναταράξεων πάνω από τα εμπρός και πίσω άκρα του αυτοκινήτου. Στο κάτω μέρος του αμαξώματος έχει επιτευχθεί μία ομαλότερη σχεδίαση, για να την βοηθήσει στην μείωση της βίαιης ροής του αέρα.
 
Η νέα Corolla θα προσφέρεται σε δύο αποδοτικούς 4-κύλινδρους κινητήρες 1.8 λίτρων, ολόκληροι από αλουμίνιο, με οικονομικότερη κατανάλωση καυσίμου χάριν του κιβωτίου ταχυτήτων CVTi-S [όπου «i» για «ευφυές» και «S» για «αλλαγές (ταχυτήτων)»], που θα φοράει. Επίσης, το CVTi-S προσφέρει εξαιρετικά αθόρυβη λειτουργία, αφού έχει ένα συμπαγές και ελαφρύ σχεδιασμό, που βοηθά στην καταστολή των κραδασμών και του θορύβου. Με το CVTi-S προσφέρεται η δυνατότητα ενός ECO ή ενός SPORT προγράμματος οδήγησης. Μάλιστα, στην λειτουργία ECO, ο κλιματισμός ελέγχεται ως προς το συμφέρον της αποδοτικότητας, την αξιοποίηση του τρόπου ανακύκλωσης και την επίτευξη της επιθυμητής θερμοκρασίας της καμπίνας. Η λειτουργία SPORT παρέχει μία πιο δυναμική οδηγική εμπειρία, ενισχύοντας τον σπορ χαρακτήρα του S-βαθμού.
 
Βελτιωμένες αναρτήσεις για καλλίτερο χειρισμό
Η ανάρτηση χρησιμοποιεί γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Για οδηγική άνεση, το μοντέλο S φοράει ζάντες 17 ιντσών. Τα στοιχεία αυτά προσφέρουν καλλίτερη πρόσφυση και σταθερότητα. Η νέα Corolla είναι εξοπλισμένη με ηλεκτρική υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης, που προσφέρει βελτιωμένη αίσθηση και «βάρος» στα χέρια των οδηγών. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει 275 χλστ. αεριζόμενους δίσκους εμπρός και 229 ή 259 χλστ. συμπαγείς δίσκους πίσω. Όπως όλα τα μοντέλα της Toyota, έτσι και η νέα Corolla διαθέτει το πρότυπο «σύστημα αστεριών ασφαλείας» της Toyota, το οποίο περιλαμβάνει Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας (VSC), Traction Control (TRAC), σύστημα ABS με EBD και Brake Assist. Επίσης, διαθέτει στάνταρ Smart Stop Technology brake-override κι ένα ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών. Η νέα Corolla αναμένεται να ανεβάσει την εμπειρία του καταναλωτή, με το σύγχρονο εκφραστικό της στιλ, μία πιο premium εμπειρία στο εσωτερικό, βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου και επιδόσεις κι ένα πλούσιο μενού, ποικιλίας διαθεσίμων λειτουργιών.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 29/07/2013, 11:20 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΛΑΡΙΣΑΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ Θ. ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗΣ

Γνήσια Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων Citroen-Peugeot-Renault-Chevrolet/Daewoo
Ηρώων Πολυτεχνείου 173, 412 23 Λάρισα
Τηλ.: +302410280818, Fax: +302410289769

 
Χρήσιμα