IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Abarth: Η μεγάλη επιστροφή!
Όπως προβλέπεται από τα σχέδια για την αναβίωση της μάρκας, η Abarth & C. Spa έχει ιδρύσει νέες εγκαταστάσεις στο Mirafiori του Τορίνο, συγκεντρώνοντας τις λειτουργίες κατασκευής, σχεδίασης και διαχείρισης για ολόκληρη την επιχείρηση, καθώς επίσης και το προσωπικό της αγωνιστικής ομάδας, που στεγάστηκαν στο παρελθόν στις ιστορικές εγκαταστάσεις στην κοντινή πόλη Chivasso. Αυτή η πλήρως αναπτυγμένη βιομηχανική δομή στήθηκε σε χρόνο ρεκόρ, ακριβώς οκτώ μήνες, ενώ απασχολεί περισσότερα από 100 άτομα.
Έγιναν τα εγκαίνια
Η τελετή των εγκαινίων ήταν επίσης μια άριστη ευκαιρία να παρουσιαστεί η σεζόν 2008 της αγωνιστικής ομάδας Abarth. Μετά από τα λαμπρά αποτελέσματα που χαρακτήρισαν την επίσημη επιστροφή του «σκορπιού» στους αγώνες τον περασμένο χρόνο, η ομάδα θα αντιμετωπίσει το 2008 με το ίδιο θάρρος και αποφασιστικότητα. Tο ξεκίνημα θα γίνει με το διηπειρωτικό Intercontinental Rally Challenge, το οποίο θα «πολιορκηθεί» από 2 επίσημα Grande Punto Abarth S2000, με οδηγούς τους Giandomenico Basso και Anton Alen, με την υποστήριξη του κύριου χορηγού Selenia και με τη συνεργασία της Sabelt. Το Grande Punto Abarth S2000 θα αγωνιστεί επίσης στο Ιταλικό πρωτάθλημα ράλι, με δύο αυτοκίνητα που οδηγούνται από τους Andrea Navarra και Renato Travaglia. Τέλος, ο Umberto Scandola είναι ο πιλότος από την ομάδα της Abarth που θα πραγματοποιήσει τις δοκιμές εξέλιξης. Από τους αγώνες στους καθημερινούς δρόμους, αλλά πάντα με μια σπορ προσέγγιση. Αυτός είναι ο στόχος πίσω από το ντεμπούτο στην Έκθεση της Γενεύης του αναμενόμενου για καιρό, 500 Abarth.
500 Abarth με 135 ίππους
Το νέο αυτοκίνητο αναπτύχθηκε από το σχεδιαστικό κέντρο της Fiat Group Automobiles στο πνεύμα του θρυλικού Fiat 500 Abarth της δεκαετίας του ’60, και θα είναι διαθέσιμο από τον Ιούλιο μέσω του αποκλειστικού δικτύου Abarth. Με μια ισχυρή σπορτίφ προσωπικότητα, το νέο αυτοκίνητο θα κινείται από τον 16βάλβιδο κινητήρα Fire 1.4 λίτρων με τούρμπο, 135 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 206 Nm στις 3.000 σ.α.λ. στη ρύθμιση Sport (στην ρύθμιση Normal η ροπή μειώνεται σε 180 Nm στις 2.500 σ.α.λ.). Αυτός ο νέος κινητήρας είναι επίσης φιλικός προς το περιβάλλον. Όπως το απλό μοντέλο της Fiat από το οποίο προέρχεται, το νέο Abarth θα σέβεται τη μελλοντική νομοθεσία Euro 5. Ένα άλλο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του 500 Abarth είναι το γεγονός ότι υιοθετεί το νέο σύστημα TTC (έλεγχος μεταφοράς ροπής), το οποίο βελτιώνει τη μεταφορά της ροπής στους τροχούς, αλλά, προ πάντων, εξασφαλίζει ότι το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται άψογα στις καμπές, που το καθιστούν το ασφαλέστερο και πιο διασκεδαστικό. Με άλλα λόγια, είναι πιστό στη φράση που περιγράφει τα Abarth της δεκαετίας του ’60 «μικρό αλλά κακό». Ενώ το 500 Abarth αντιπροσωπεύει το μέλλον της μάρκας, οι φίλοι της μπορούν ήδη σήμερα να απολαύσουν μια σπορ οδήγηση στους τροχούς του Grande Punto Abarth, που εξοπλίζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1.4 που αποδίδει 155 ίππους στις 5500 σ.α.λ. και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, ενώ επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 208 χ.α.ώ. και επιτάχυνση 0-100 χ.α.ώ. σε ακριβώς 8,2’’.
Νέο εργοστάσιο Abarth στο Τορίνο
Η Abarth έχει ιδρύσει νέες εγκαταστάσεις στο Mirafiori του Τορίνο και χρειάστηκαν μόνο 8 μήνες για να κατασκευαστούν και να μεταφερθεί εκεί και η αγωνιστική ομάδα. Αυτό είναι ακόμα πιο αξιοπρόσεκτο αν θυμηθούμε ότι οι εγκαταστάσεις καλύπτουν ένα χώρο περισσότερων από 23.000 τμ., που θα στεγάσει τις δραστηριότητες ολόκληρης της μάρκας και θα απασχολήσει πάνω από 100 άτομα. Ευρισκόμενη στις ιστορικές εγκαταστάσεις της Mirafiori Engineering, τώρα γνωστές ως Officine 83 κι επίσης σπίτι του Fiat Group Automobiles Style Centre από το 2007, η νέα υποδομή της Abarth προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα και για την επέκταση των συγκεκριμένων δραστηριοτήτων της φίρμας και για τις σχέσεις με τις άλλες βιομηχανικές δραστηριότητες του γκρουπ Fiat. Η τοποθεσία απλοποιεί την αλληλεπίδραση με το σχεδιαστικό κέντρο, το πειραματικό κέντρο κατασκευής και τα τμήματα μηχανολογίας και σχεδίασης. Το πρόγραμμα ενσωματώνει τις ίδιες κατευθύνσεις που συνοδεύουν την επανίδρυση της μάρκας (αποτελεσματικότητα, ταχύτητα, συναισθηματισμός, λειτουργικότητα). Ένα μεγάλο βιομηχανικό κτίριο ανασχεδιάστηκε, αλλά διατηρεί την αρχική βιομηχανική διαμόρφωσή του, και στεγάζει τώρα τα εργαστήρια όπου τα μοντέλα κατασκευάζονται και εξελίσσονται, διαιρεμένο σε διαφορετικά τμήματα (αγωνιστικά αυτοκίνητα, ανάπτυξη πρωτοτύπων, ανάπτυξη αυτοκινήτων τυποποιημένης παραγωγής και αγωνιστικό τμήμα). Τα τεχνικά γραφεία και τα γραφεία σχεδίασης βρίσκονται δίπλα στα εργαστήρια, ενώ το μάρκετινγκ-πωλήσεις και οι λειτουργίες ανάπτυξης δικτύων στεγάζονται στο πρώτο πάτωμα, με τις άλλες λειτουργίες επιχειρησιακής υποστήριξης (χρηματοδότηση, αγορά, κλπ.). Η είσοδος εισάγει αμέσως στα διακριτικά στοιχεία της μάρκας, μια ιταλική σημαία στους λευκούς πλευρικούς τοίχους για να υπογραμμίσει την υπηκοότητα της μάρκας.
Η σεζόν 2008 αρχίζει για την αγωνιστική ομάδα
Κατά τη διάρκεια της σεζόν 2008 η Abarth θα λάβει μέρος στο διηπειρωτικό Intercontinental Rally Challenge χάρη στη χορηγία της Selenia, ενός σημαντικού κατασκευαστή λιπαντικών που έγινε πρόσφατα μέρος του διεθνούς γκρουπ Petronas. Οι Brembo και Sabelt θα είναι επίσης συνεργάτες της Abarth αυτή τη σεζόν στα ράλι. Η πρώτη είναι παγκόσμιος ηγέτης στην παραγωγή των συστημάτων φρεναρίσματος, ενώ η άλλη, ηγέτης στον τομέα των αγωνιστικών ζωνών ασφαλείας. Τα 2 επίσημα Grande Punto Abarth S2000 που θα λάβουν μέρος στο IRC θα οδηγηθούν από τον Giandomenico Basso, με τον πλοηγό του Mitia Dotta και από τον Anton Alen, που συνεργάζεται με τον Timo Alanne. Χάρη στη συνεργασία της Metis και της API-IP, το Grande Punto Abarth S2000 θα λάβει μέρος ξανά στο Ιταλικό πρωτάθλημα ράλι με 2 αυτοκίνητα που οδηγούνται από τους γρήγορους οδηγούς Andrea Navarra και Renato Travaglia. Το αγωνιστικό Grande Punto Abarth S2000 φοράει έναν 4κύλινδρο εν σειρά κινητήρα 1.997 κ.εκ., εγκάρσια τοποθετημένο, εξελιγμένος από την FPT Racing και αποδίδει 270 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. με περιοριστή διαμέτρου 64 χλστ. (σύμφωνα με τους κανονισμούς) και ροπή 222 Nm στις 6500 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός 6τάχυτου κιβώτιου με ημιαυτόματο έλεγχο. Διαθέτει μηχανικά διαφορικά εμπρός, στο κέντρο και πίσω, με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης πίσω. Η ανάρτηση είναι McPherson εμπρός/πίσω, με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ. Τα φρένα είναι 4πίστονες δαγκάνες εμπρός με αεριζόμενους δίσκους 355 χλστ. για την άσφαλτο και 300 χλστ. για το χώμα. Πίσω, υπάρχουν 4πίστονες δαγκάνες με δίσκους 300 χλστ. Οι τροχοί, για τις ασφάλτινες διαδρομές είναι 18 ιντσών και για τις χωμάτινες 15άρες (16άρες για το χιόνι).
Και Diesel Trophy
Τα αυτοκίνητα Abarth έχουν εμφανιστεί σε θεσμοθετημένα τρόπαια από το 1977 κι αυτή η παράδοση θα υποστηριχτεί το 2008 στο Grande Punto API-IP Oro Diesel Trophy, ένα πρωτάθλημα για το Fiat Grande Punto R3D, τώρα στο 2ο χρόνο του. Το αστέρι εδώ είναι το Grande Punto Multijet Sport με τον πετρελαιοκινητήρα 1.9 λίτρων με ισχύ 180 ίππων με ένα κιτ βελτίωσης της Abarth. Είναι ένα πραγματικό αγωνιστικό αυτοκίνητο, εξοπλισμένο με 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, το ειδικό κιτ Assetto, εμπρός 4πίστονα φρένα και όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό ασφαλείας όπως roll-bar, ζώνες ασφαλείας, ανατομικά καθίσματα και ένα σύστημα πρόληψης πυρκαγιάς. Το Fiat Grande Punto θα λάβει μέρος στο Trophy σεβόμενο απόλυτα τις τεχνικές προδιαγραφές του Group R. Το Fiat Grande Punto R3D διαθέτει 4κύλινδρος εν σειρά πετρελαιοκινητήρα, υπερτροφοδοτούμενο, 1.900 κ.εκ. με 190 ίππους στις 4.250 σ.α.λ. και 36 Kgm ροπής στις 1.500 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός 6τάχυτου κιβώτιου με ημιαυτόματο έλεγχο, ενώ διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Η ανάρτηση είναι McPherson εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω, με μεγαλύτερες αντιστρεπτικές. Τα φρένα είναι 4πίστονες δαγκάνες εμπρός με δίσκους 350 χλστ. για την άσφαλτο και 300 χλστ. για το χώμα. Πίσω οι δαγκάνες είναι μονοπίστονες με δίσκους 250 χλστ. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών για την άσφαλτο και 15 για το χώμα.
Δραστηριότητες με τη σφραγίδα Abarth
Η Abarth ιδρύθηκε το 2007. Ανήκει σε ποσοστό 100% στην Fiat Group Automobiles, υπό τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Luca De Meo και διαιρείται σε 3 τομείς δραστηριοτήτων. Επιχειρησιακές διαδικασίες, διαδικασίες μηχανολογίας και κατασκευής και αγώνες. Ο 1ος τομέας χειρίζεται τα προϊόντα και τις υπηρεσίες για να προσαρμόσει τα τυποποιημένης παραγωγής σπορ αυτοκίνητα σε θέματα στιλ και απόδοσης (κιτ βελτίωσης), οργανώνει τις πωλήσεις και το δίκτυο και διαχειρίζεται τις δραστηριότητες πώλησης και χορήγησης αδειών σχετικές με το σήμα Abarth. Ο 2ος τομέας εγγυάται την τεχνική ανάπτυξη, την κατασκευή και τις τεχνικές δραστηριότητες βελτίωσης για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και είναι επίσης αρμόδιος για την ανάπτυξη κιτ αυτοκινήτων, δουλεύοντας στενά με το Fiat Group Automobiles Engineering & Design Function. Τέλος, ο 3ος τομέας συντονίζει τη συμμετοχή της Abarth στους εθνικούς και διεθνείς αγώνες, οργανώνει τα trophies για τους ιδιωτικούς πελάτες και διαχειρίζεται τις σχέσεις με τους πελάτες του αγωνιστικού τμήματος και τους χορηγούς. Η Abarth είναι ευκίνητη και γρήγορη, πιστή στο αληθινό πνεύμα της μάρκας, και έχει δημιουργήσει το αποκλειστικό δίκτυο διανομής της σε 4 επίπεδα, κέντρα «ναυαρχίδες», αντιπρόσωποι, ειδικοί βελτιωτές και εργαστήρια service. Βασικό στοιχείο της φιλοσοφίας της Abarth είναι η σπορ οδήγηση με αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, αξιόπιστα και ασφαλή. Αυτές οι αρχές βρίσκονται πίσω από το πρόγραμμα Abarth Driving School - Sandro Munari. Πρόκειται για μία σχολή ασφαλούς οδήγησης που ιδρύθηκε από έναν εκ των κορυφαίων Ιταλών οδηγών ράλι και πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή, τον Sandro Munari, με στόχο να προσφέρει στους νέους την ευκαιρία να μάθουν βασικές τεχνικές της οδήγησης που θα τους επιτρέψουν να συνδυάζουν την απόλαυση της οδήγησης με την ασφάλεια. Αυτή η συνεργασία αποτελεί μέρος του συνολικού προγράμματος αναβίωσης της Abarth και των αξιών που πρεσβεύει το όνομά της, τονίζοντας τη σημασία που θεωρεί ότι έχει η ασφάλεια και η πρόληψη σε μια εξελιγμένη κοινωνία.
 

Πρόγραμμα Intercontinental Rally Challenge
4-6/04
Istanbul Rally (Τουρκία)
χώμα
9-10/05
Rally of Portugal
χώμα
27-28/06
Ypres 24 Hours (Βέλγιο)
άσφαλτος
11-12/07
Rally of Russia
χώμα
1-2/08
Rallye Vinho da Madeira (Πορτογαλία)
άσφαλτος
22-23/08
Barum Rally (Τσεχία)
άσφαλτος
12-13/09
Principe de Asturias Rally (Ισπανία)
άσφαλτος
25-27/09
San Remo Rally (Ιταλία)
άσφαλτος
24-25/10
Rally du Valais (Ελβετία)
άσφαλτος
7-9/11
China Rally 
χώμα






 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΚΕΡΚΥΡΑΣ
Χ. ΚΑΣΦΙΚΗΣ - Κ. ΚΑΣΦΙΚΗΣ ΟΕ

Ασφάλειες Αυτοκινήτων, Σκαφών, Πυρός, Ζωής & Νομικής Προστασίας
Δονάτου Δημουλίτσα 89, 491 00 Κέρκυρα
Τηλ.: +302661025145, Fax: +302661026411
E-mail: asfalieskasfiki@yahoo.gr

 
Χρήσιμα