IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Fiat 500 1.4 Lounge & Sport: Η ιστορία επαναλαμβάνεται...
Η 4η Ιουλίου είναι μία πολλή μεγάλη ημέρα στο βιβλίο της ιστορίας, για αρκετούς ανθρώπους ανά τον κόσμο. Για τους Αμερικανούς, αποτελεί την ημέρα ανεξαρτησίας, όπου γιορτάζεται κάθε φορά με τις ανάλογες εκδηλώσεις. Για εμάς τους Έλληνες, αποτελεί την 1η και μοναδική φορά (μέχρι σήμερα, κι ελπίζουμε να υπάρξει και 2η στο προσεχές μέλλον), που αναδειχθήκαμε πρωταθλητές Ευρώπης, σε ένα άθλημα (ποδόσφαιρο) που... παραδοσιακά δεν είχαμε ανάλογες επιδόσεις στο παρελθόν. Για τους Ιταλούς, αυτή η ημερομηνία είναι σημαντική για έναν τελείως διαφορετικό λόγο. Πρόκειται για τη γέννηση και μάλιστα εις διπλούν, του αυτοκινήτου με το υψηλότερο ποσοστό διεθνούς αναγνώρισης της Ιταλικής βιομηχανίας αυτοκινήτων. Και λέμε εις διπλούν, γιατί το Fiat 500 γεννήθηκε 2 φορές, 4 Ιουλίου 1957 και 4 Ιουλίου 2007, ο «κλώνος» του παλιού, ιστορικού 500, με όλα εκείνα τα στοιχεία που θα το καθιστούν από τη μια διάδοχο του μικρού αυτού «θρύλου» και από την άλλη, ένα ακόμη μοντέλου του σύγχρονου πολιτισμού της αυτοκίνησης, με όλα αυτά τα τεχνολογικά καλούδια που έχουμε πλέον συνηθίσει να βλέπουμε σχεδόν σε κάθε νέο μοντέλο της εποχής μας. Η δοκιμή μας λοιπόν, που αφορά το νέο 500, ήταν διπλή και πολυήμερη. Μην παραβλέπουμε άλλωστε το γεγονός ότι πρόκειται για το μοντέλο που ίσως αλλάξει (και πάλι) την ιστορία (και τα οικονομικά δεδομένα) της Ιταλικής βιομηχανίας αυτοκινήτου.
Η μεγάλη φιέστα
Όλα ξεκίνησαν το μεσημέρι της 4ης Ιουλίου 2007, όταν στις 12:55, με την πτήση ΑΖ733 (Alitalia) αναχωρούσαμε από το αεροδρόμιο των Σπάτων για το αντίστοιχο του Μιλάνου (Malpensa). Το βράδυ της ίδιας ημέρας, με μία φιέστα που μόνο Ιταλοί θα μπορούσαν να σχεδιάσουν και να εκτελέσουν (το συνηθίζουν. Δεν θα μπορούσε να γίνει κι αλλιώς. Μετά από 50 χρόνια, ερχόταν και πάλι το μικρό και «θαυματουργό» 500. Πώς θα μπορούσε λοιπόν η Fiat να μην οργανώσει την πιο μεγάλη, την πιο λαμπρή εκδήλωση, την πιο σημαντική γιορτή για το ένδοξο παρελθόν και το νέο του μέλλον;
Εσωτερικό στο ύφος της συνολικής σχεδίασης
Στο εσωτερικό, η κομψότητα, η καινοτομία και η πρακτικότητα συνθέτουν ένα ιδανικό περιβάλλον. Η άνεση παίζει καθοριστικό ρόλο σήμερα. Έτσι το νέο 500 μπορεί να προσφέρει βάση κινητού τηλεφώνου, iPod, υποδοχές USB και 12V, αλουμινένια πετάλια, 3 επιλογές δερμάτινου επιλογέα και περισσότερες για το τιμόνι, ενώ το ραδιοCD με MP3 είναι ειδικά σχεδιασμένο για το αυτοκίνητο και στην καλύτερη εργονομική θέση για τον οδηγό. Οι σχεδιαστές έδωσαν εξαιρετική σημασία στις λεπτομέρειες, ενώ εστίασαν στην απλότητα. Απλό βέβαια δεν σημαίνει κάτι βαρετό, αλλά, αντίθετα, εκφράζει την αυθεντική χαρά και διασκέδαση. Το διαμέρισμα των επιβατών είναι ευρύχωρο και άνετο, ένα περιβάλλον όπου μπορείς να διασκεδάσεις τις ώρες που περνάς μέσα στο αυτοκίνητό σου. Η εργονομία είναι κορυφαία, ενώ ο σχεδιασμός έρχεται από το ιστορικό 500. Ξεκινώντας από την κολόνα τιμονιού, που περιλαμβάνει το τιμόνι και τα όργανα, σε ένα πάνελ με τις ενδείξεις του ταχυμέτρου, του στροφόμετρου, τον υπολογιστή ταξιδιού, κι ό,τι χρειάζεται να γνωρίζει άμεσα ο οδηγός. Ο πίνακας οργάνων του Fiat 500 είναι ένα ιδανικό χαρμάνι του ρετρό στιλ και της μοντέρνας τεχνολογίας. Φτιαγμένο από τη Magneti Marelli, είναι διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις, Comfort και Matrix. Κι αν το πάνω μέρος του ταμπλό έχει στόχο την κομψότητα, το κάτω μέρος ενισχύει την πρακτικότητα, με θέσεις για μικροαντικείμενα. Ο επιλογέας ταχυτήτων είναι τοποθετημένος επίσης στο ταμπλό. Ένα σημαντικό κομμάτι που στο νέο 500 ξεχωρίζει, είναι και η οροφή του, που μπορεί να είναι πανοραμική για τους πιο απαιτητικούς φίλους του. Εξόχως σημαντικό επίσης, σε αντίθεση με το μικρό του μέγεθος, είναι ότι το νέο μοντέλο είναι εκπληκτικά ευρύχωρο και πρακτικό, χάρη στην προσεκτική ανάλυση της κατανομής των αποθηκευτικών χώρων, όπως τα 2 διαμερίσματα του ταμπλό για τον οδηγό και τους επιβάτες, τον κρυμμένο χώρο στην πλευρά του συνεπιβάτη, τις θήκες στις πόρτες, έναν άλλο χώρο στη βάση του μοχλού ταχυτήτων κι έναν επάνω από το κάθισμα του συνεπιβάτη. Βέβαια, τα πράγματα δεν είναι και τόσο ικανοποιητικά για τους πίσω επιβάτες, αν είναι Μεσογειακών ή Σκανδιναβικών διαστάσεων. Άλλωστε, πρόκειται για αυτοκίνητο για 4 άτομα. Ο χώρος αποσκευών διαθέτει 185 λίτρα, με μέγιστη χωρητικότητα τα 550 λίτρα, ανάλογα με τη διαμόρφωση του πίσω καθίσματος.
Οικονομία-οικολογία και ασφάλεια
Είναι η πρώτη φορά που ένα αυτοκίνητο λανσάρεται με όλη τη γκάμα κινητήρων (1.2 με 69 ίππους, 1.3 Multijet με DPF και 75 ίππους και 1.4 16v με 100 ίππους) να ικανοποιεί πλήρως τα στάνταρ Euro 5, 2 και πλέον χρόνια πριν αυτό γίνει αναγκαίο. Οι κινητήρες συνδυάζονται με μηχανικά κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων και το σειριακό Dualogic 5 σχέσεων, διαθέσιμο μόνο για τους βενζινοκινητήρες. Είναι επίσης η πρώτη φορά που ένα μικρό αυτοκίνητο έχει φτιαχτεί για τα 5 αστέρια στο EuroNCAP και μάλιστα είναι απολύτως έτοιμο για 6 αστέρια αν και όταν η αξιολόγηση φτάσει μέχρι εκεί. Το νέο 500 προσφέρει κορυφαία ασφάλεια. Η επιθυμία της Fiat ήταν να παρέχει την κορυφαία ασφάλεια της κατηγορίας, χωρίς να μπει σε λογική κόστους. Αυτό έγινε άλλωστε και με τα μοντέλα που προηγήθηκαν του 500, όπως τα Panda, Bravo, Croma, Grande Punto. Το νέο 500 όμως, δεν είναι ασφαλές μόνο λόγω της στιβαρής του κατασκευής, αλλά και λόγω του εξοπλισμού του. Διαθέτει 7 αερόσακους στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις (2 μετωπικοί οδηγού/συνοδηγού, 2 τύπου κουρτίνας, 2 πλευρικούς κι έναν γονάτων οδηγού, το μόνο μικρό με αυτό το επίπεδο εξοπλισμού αερόσακων) κι ένα αναβαθμισμένο ESP διαθέσιμο με όλους τους κινητήρες. Όλα αυτά είναι απολύτως νέα σ’ αυτή την κατηγορία. Το νέο 500 υιοθετεί εξαιρετικά μοντέρνες τεχνολογικές λύσεις για να εξασφαλίσει στον οδηγό τον απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου σε όλες τις περιπτώσεις. Εκτός από το ESP (Ηλεκτρονικό Σύστημα Ευστάθειας), διαθέτει ABS με EBD (Ηλεκτρονικό Κατανεμητή της Πίεσης), ASR (Σύστημα Αντισπιναρίσματος), επιπρόσθετα δε το Hill Holder, που βοηθάει στις εκκινήσεις σε ανωφέρειες και το HBA (Σύστημα Υδραυλικής Υποβοήθησης) για φρεναρίσματα ανάγκης. Μεγάλη προσοχή δόθηκε και στη σχεδίαση των αναρτήσεων. Εμπρός υπάρχει ένα ανεξάρτητο σύστημα με γόνατα McPherson και ημιάκαμπτος άξονας πίσω. Στην επιλογή και τον σχεδιασμό τους εμπλέκεται η Magneti Marelli κι έχουν δοκιμαστεί με επιτυχία σε προηγούμενα μοντέλα της Fiat. Βελτιώθηκαν όμως και προσαρμόστηκαν ειδικά για το νέο 500, ώστε να εξασφαλίζουν εξαιρετικό κράτημα και κορυφαία άνεση. Το Fiat 500 όμως επιτυγχάνει κι ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα όσον αφορά την αεροδυναμική του. Στη σήραγγα αεροδυναμικής, με τη βοήθεια ενός διακριτικού σπόιλερ που κολακεύει συνάμα την ελκυστική σχεδίαση του αυτοκινήτου, το 500 κατέγραψε συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης Cd 0,325, ένα έξοχο αποτέλεσμα για αυτοκίνητο με τέτοια σχεδίαση και συνολικό μήκος στα 3,5 μέτρα.
500 χλμ. x 2 εκδόσεις x 2 φορές...
...γιατί μία φορά είναι λίγη, όταν πρόκειται για το νέο 500. Στις 5 Ιουλίου του 2007, όπου είχαμε την πρώτη μας οδηγική επαφή με το νέο 500, για λόγους καθαρά διοργάνωσης, καθώς συμμετείχαν ταυτόχρονα δημοσιογράφοι απ’ όλο τον κόσμο, δεν υπήρχε η δυνατότητα για πολύωρη οδήγηση του μοντέλου. Χωρισμένοι σε ομάδες, ανάλογα τη χώρα και τις πτήσεις επιστροφής των δημοσιογράφων αυτής, η συνολική μας επαφή στην πράξη με το νέο «μικρό» της Fiat ήταν ολίγων λεπτών, καθώς η ομάδα στην οποία συμμετείχαμε οι Έλληνες δημοσιογράφοι, περιοριζόταν στο δίωρο 1:00-3:00 μμ. Τι να πρωτοκάνεις και τι να πρωτοδείς; Με τόσες εκδόσεις εξοπλισμού, συνδυαζόμενες με 3 διαφορετικούς κινητήρες και θέλοντας να έχουμε μία όσο το δυνατό πιο σφαιρική άποψη, ουσιαστικά, κάναμε μία βόλτα «αναψυχής» περισσότερο και λιγότερο δοκιμή του μοντέλου. Έτσι λοιπόν, στο χρονικό διάστημα που ακολούθησε (επίσημα το νέο 500 κυκλοφόρησε στην Ελλάδα τον Ιανουάριο του 2008), έχοντας την ευκαιρία για μία εκτενή οδηγική εμπειρία, ανακαλύψαμε τον πραγματικό χαρακτήρα του μοντέλου, κάτω από την Ελληνική πραγματικότητα, των μέτριας ποιότητας δρόμων. Η έκδοση Lounge ήταν αυτή με την οποία ξεκινήσαμε τα πρώτα 500 χλμ. δοκιμής, επηρεασμένοι κι εμείς από το παιχνίδι του marketing γύρω από τον αριθμό 5. Ελαφρώς πιο ελκυστική από την έκδοση Sport που ακολούθησε, από την πρώτη κιόλας στιγμή, σε κερδίζει αυτή η μοναδικότητα στην σχεδίαση και την κατασκευή. Αυτοκίνητο για... ελεύθερα νιάτα, καθώς τραβάει τα βλέμματα των νέων με πλειοψηφικό ποσοστό στο ωραίο φύλο. Οδηγικά τα πράγματα δεν είναι όπως τα περιμένει ο νέος και κατ’ επέκταση, σπορτίφ οδηγός. Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα, έχοντας κάνει μικτή διαδρομή, για να έχεις μία συνολική εικόνα, σου ’ρχεται να δώσεις τα κλειδιά στη μικρή αδερφή σου και να αναζητήσεις κάτι διαφορετικό στη ζωή σου, κάνοντας και πάλι τη γνωστή γύρα στις εκθέσεις αυτοκινήτων. Την απογοήτευση στο πρόσωπό σου έρχεται να αλλάξει το 500 με το πακέτο Sport. Ναι! Μη διστάζεις. Πάρε τα κλειδιά και κάνε τον κόπο να το οδηγήσεις. Μη βιαστείς. Αυτή τη φορά κάνε όσο πιο πολλά χιλιόμετρα μπορείς. Κάπως έτσι κάναμε κι εμείς, με το κίτρινο «500ράκι» περίπου για ένα μήνα στα χέρια μας. Χιλιόμετρα στην πόλη, στο ευρύτερο επαρχιακό και Εθνικό δίκτυο, πολλά χιλιόμετρα, ακόμη περισσότερα από πριν. Εδώ τα πράγματα είναι διαφορετικά, όσον αφορά την αίσθηση της οδήγησης, κι αυτό είναι κάτι που δεν θα αργήσεις να το καταλάβεις. Κι αν οι απαιτήσεις σου στο δρόμο είναι κάτι παραπάνω από τον μέσο όρο, ένα μπουτόν στην αριστερή πλευρά της κεντρικής κονσόλας του ταμπλό με την ένδειξη «Sport», είναι αρκετή για να προκαλέσεις την... αδερφή σου (αν έχει ακόμη τα κλειδιά της έκδοσης Lounge που της είχες δώσει στην αρχή) να σε ανταγωνιστεί. Σε ομορφιά και αισθητική, ίσως να σε κερδίσει, έστω και με οριακή διαφορά. Στην οδήγηση όμως, δεν θα έχει καμία πιθανότητα. Το κίτρινο «500ράκι», είναι αλήθεια, ότι πιέστηκε αρκετά, με έναν και προφανή λόγο. Να δούμε πόσο μεγάλη είναι η διαφορά μεταξύ τους στο δρόμο. Και στις δύο εκδόσεις, κάτω από το καπό βρισκόταν ο 16βάλβιδος κινητήρας των 1.4 λίτρων με 100 ίππους, ο οποίος και στις δύο περιπτώσεις συνεργαζόταν με ένα μηχανικό κιβώριο 6 σχέσεων. Και στα δύο μοντέλα, δεν παρατηρήσαμε καμία διαφορά στις επιδόσεις με απόλυτα κριτήρια, όσον αφορά τους αριθμούς δηλαδή. Η διαφορά έχει να κάνει με το στήσιμο του μοντέλου, με την έκδοση Sport φυσικά να έχει εδώ τον πρώτο λόγο. Όταν αρχίσεις να παρασύρεσαι από τις επιδόσεις (συνολικά) του 500 Sport, καλύτερα να μην κοιτάξεις την ένδειξη της κατανάλωσης. Αν επιλέξεις μία πιο μέση κατάσταση, τα πράγματα εδώ βελτιώνονται σημαντικά.
Όλα στο... 5!
Στις βασικές αγορές της Ευρώπης, το νέο 500 προσφέρεται σε 4 εκδόσεις (Naked, Pop, Sport, Lounge), με 3 κινητήρες, 12 χρώματα αμαξώματος, 9 σχέδια για τις ζάντες, 7 εκ των οποίων είναι αλουμινίου 15 ή 16 ιντσών. Αν προσθέσουμε και τις υπόλοιπες επιλογές εξοπλισμού και συστημάτων, το νέο 500 φτάνει σε ένα μοναδικό επίπεδο, διαθέσιμοι όχι λιγότεροι από 500.000 διαφορετικοί συνδυασμοί. Έτσι μπορεί κανείς να κάνει το αυτοκίνητό του ακόμα πιο ελκυστικό, με πρόσθετα τα αυτοκόλλητα στα πλάγια του αυτοκινήτου, στην οροφή και στο καπό, διαλέγοντας μεταξύ τριών διαφορετικών γραφικών, από μια χωρισμένη σε τετραγωνίδια σημαία στην ιταλική σημαία, ένα barcode ή αγωνιστικές ρίγες. Μπορεί επίσης να επιλέξει χρωμιωμένα στοιχεία, όπως οι κάσες των πλευρικών καθρεφτών, διακοσμητικά στο καπό ή ελαφρά ενισχυμένο εμπρός προφυλακτήρα. Το Fiat Group Automobiles Financial Services δημιούργησε δύο καινοτόμες προτάσεις, το «500 cents», το ιδανικό σύστημα για όσους αρέσκονται να εξοφλούν τμηματικά σε δόσεις, το οποίο τους επιτρέπει να αγοράσουν το νέο τους αυτοκίνητο και μάλιστα σε όποια έκδοση ή κινητήρα επιθυμούν, με μόνο 5 ευρώ την ημέρα. Σε αυτούς που προτιμούν τα μετρητά, προτείνεται η νέα οικονομική φόρμουλα «50 για το 500», πληρώνοντας το ποσό της αγοράς σε 2 δόσεις, 50% άμεσα και 50% μετά από 2 χρόνια. Όλα τα χρηματοδοτικά προγράμματα περιλαμβάνουν εγγύηση 5 χρόνια ή 500.000 χλμ. και το πακέτο «500 Free» σε έκπτωση. Ένα κινητό συνεργείο είναι διαθέσιμο σε 24ωρη καθημερινή βάση για να εξασφαλίζει στους κατόχους 500 ένα πλήρες σέρβις στο δρόμο, ακόμα και σε περιπτώσεις που τέλειωσαν τα καύσιμά τους ή επέλεξαν λάθος καύσιμο, ή σε περιπτώσεις με βλάβες μπαταρίας. Κι όταν έρθει η ώρα του περιοδικού ελέγχου, ένα ειδικό συνεργείο παίρνει το αυτοκίνητο από το σπίτι του πελάτη, όπου του εξασφαλίζεται και η ελεύθερη κίνησή του μέσω κάλυψης του κόστους μετακίνησης με ταξί μέχρι του ποσού των 50 ευρώ. Αυτά τα δυο προϊόντα είναι διαθέσιμα σε όλες τις Ευρωπαϊκές αγορές. Εφαρμόζοντας λοιπόν έναν έξυπνο τρόπο marketing, οι άνθρωποι της Fiat εστιάζουν την προσοχή τους στο προϊόν που αναμένεται να τους δώσει αρκετές οικονομικές «ανάσες», στη γενικότερη προσπάθειά τους για την πλήρη εξυγίανση του ομίλου Fiat και την επίτευξη των στόχων του, ακόμη και πριν από την προβλεπόμενη ημερομηνία. Το πόσο σημαντικά θα συμβάλλει το νέο 500 σ’ αυτόν τον απώτερο σκοπό, κανείς δεν μπορεί να προβλέψει από τώρα. Το μόνο σίγουρο όμως, είναι ότι το 500, από τώρα και στο προσεχές μέλλον, θα είναι το «κλειδί» της επιτυχίας της Fiat, όποια κι αν θα είναι τελικά.
Στο δια ταύτα
Με πολύ περισσότερα από 2.000 χλμ. (και με τις δύο εκδόσεις), θέλοντας να βγάλουμε το συμπέρασμα, οι εντυπώσεις μας είναι μοιρασμένες. Αν διαλέξουμε με το συναίσθημα, η έκδοση Lounge είναι σίγουρα η επιλογή μας. Αυτό το πέρλα λευκό χρώμα, κάθεται «γάντι» στο αμάξωμα με τις αρμονικές καμπύλες. Αυτοκίνητο για... κατακτήσεις, ελκυστικό και ευχάριστο, τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό του. Σου προκαλεί ένα ευχάριστο συναίσθημα κατά την οδήγηση, αρκεί να μην ξεχάσεις ποτέ ότι οδηγείς ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης, με αρκετές δυνατότητες όσον αφορά τις παρεχόμενες ανέσεις, αλλά μην προσπαθήσεις να προκαλέσεις τα όριά σου ή αυτά του αυτοκινήτου. Δεν του αρέσει και δεν θα αργήσει να στο δείξει. Αν θέλεις να ακολουθήσεις περισσότερο τη λογική και λιγότερο το συναίσθημα, το οποίο, όπως και να ’χει, ποτέ δεν μπορούμε να το παραβλέψουμε τελείως (ανθρώπινη αδυναμία), η έκδοση Sport μας περιμένει έτοιμη να μας δείξει ότι η εκλεπτυσμένη αισθητική μπορεί εύκολα να συνδυάζεται και με τις απαιτούμενες επιδόσεις, όποιες κι αν είναι αυτές. Η τελική μας επιλογή είναι η έκδοση Sport, καθώς θεωρούμε ότι καλό είναι να έχεις τη δυνατότητα για το κάτι παραπάνω στο δρόμο, ακόμη κι αν δεν το χρειαστείς ποτέ (που αν το έχεις, είναι βέβαιο ότι θα το... ενεργοποιήσεις και μάλιστα πολλές φορές). Λίγη προσοχή χρειάζεται κατά την επιλογή του πρόσθετου εξοπλισμού, που μπορεί να μην κοστίζουν τόσο πολύ τα κάθε καλούδια μεμονωμένα, όμως στο σύνολο, η τιμή ίσως σας κάτσει λίγο... βαριά. Μην παρασυρθείτε από την πληθώρα επιλογών και κάντε τη δική σας επιλογή, μόνο με τα ακριβώς απαραίτητα κατά τα δικά σας πρότυπα. Έτσι, θα έχετε κι εσείς, το δικό σας, μοναδικό, 500.
 
Μήκος
3,546 μέτρα
Πλάτος
1,627 μέτρα
Ύψος
1,488 μέτρα
Μεταξόνιο
2,30 μέτρα
Μετατρόχια Ε/Π
1,413/1,407 μέτρα
Χώρος αποσκευών
185 λίτρα
Βάρος
930 κιλά
Κυβισμός
1.368 κ.εκ.
Διάμετρος x διαδρομή
72 x 84 χλστ.
Σχέση συμπίεσης
10,8:1
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
100/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
131/4.250
0-100 χ.α.ώ.
10,5’’
Τελική ταχύτητα
182 χ.α.ώ.
Κατανάλωση εκτός πόλης
5,2 λ./100 χλμ.
Μικτή κατανάλωση
6,3 λ./100 χλμ.
Κατανάλωση στην πόλη
8,2 λ./100 χλμ.
Ρεζερβουάρ
35 λίτρα
Εκπομπές ρύπων (CO2)
149 γραμμ. / χλμ.



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
QUICK FIT by CAR CENTER (ΑΦΟΙ ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑ & ΣΙΑ ΟΕ)

Ελαστικά, Ζάντες, Ευθυγραμμίσεις
Δημοσθένους 8 & Πεντέλης (όπισθεν Λεωφ. Αμφιθέας), 175 64 Π. Φάληρο
Τηλ.: +302109422250, +302109428157 (4 γραμμές), Fax: +302109402904
E-mail: carcenter@ath.forthnet.gr, Website: www.center.gr/carcenter
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
 
Χρήσιμα