IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
55ο BP Ultimate Rally Acropolis - Ο πιο... σκληρός επέζησε
Τρεις μέρες, διήρκησε το 55ο ράλι ακρόπολις και καθ’ όλη τη διάρκεια του Εθνικού μας αγώνα οι «μάχες» ήταν μοναδικές τόσο με το χρονόμετρο όσο και με τα Ελληνικά χώματα που γι’ ακόμα μία φορά αποδείχτηκαν ότι παίζουν καθοριστικό ρόλο στην τελική κατάταξη. Μετά από δύο χρονιές στο ΟΑΚΑ και άλλα μία στο Μαρκόπουλο το κέντρο του αγώνα μετακόμισε στο ιστορικό Τατόι που αποδείχτηκε ιδανικός χώρος για την διεξαγωγή ενός τόσο σημαντικού γεγονότος και μάλιστα με παγκόσμια απήχηση. Φιλόξενοι όλοι οι άνθρωποι της αεροπορίας, τεράστιοι χώροι για να παρκάρεις το αυτοκίνητό σου, χώρος για τους θεατές, γενικά υπήρχαν τα πάντα. Μοναδικό παράπονο οι μακρινές αποστάσεις που σε ορισμένες περιπτώσεις έβγαζαν το... λάδι στους θεατές. Μικρά παράπονα και από τα ελληνικά πληρώματα που ένοιωσαν απομονωμένοι αλλά ο χώρος που τους δόθηκε ήταν μεγάλος και δεν υπήρχαν προβλήματα.
Νικητής ο Γάλλος
Στο αγωνιστικό κομμάτι, ο «θεός» του WRC, Σεμπαστιάν Λεμπ οδήγησε με προσοχή και κατάφερε να βγει αλώβητος από τις πέτρες και τις σκληρές, σε αρκετές περιπτώσεις, ειδικές διαδρομές. Τα φαβορί της Ford έμειναν πίσω (μία 3η και μία 7η θέση), ενώ η Subaru στο ντεμπούτο της με το ολοκαίνουριο Impreza πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση κατακτώντας τη 2η θέση με οδηγό τον Πέτερ Σόλμπεργκ. Η νίκη αυτή του Γάλλου ήρθε μετά από συγκεκριμένη στρατηγική που ακολούθησε και όπως αποδείχτηκε του χάρισε την 41η νίκη της καριέρας του αλλά και την 2η στο ράλι Ακρόπολις μετά το 2005. Ο οδηγός της Citroen C4 κατάφερε να δημιουργήσει διαφορά ασφαλείας τις 2 πρώτες ημέρες (σε συνδυασμό με κάποιες ατυχίες συναθλητών του) και χωρίς να πιέσει ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Το ίδιο έπραξε και ο Νορβηγός οδηγός της Subaru ο οποίος απέφυγε και με τη 2η θέση που κατέκτησε άφησε πολλές υποσχέσεις για το μέλλον. Ακολούθησε 3ος ο Μλίκο Χιρβόνεν με το εργοστασιακό Ford Focus WRC, ο οποίος κινήθηκε πολύ γρήγορα αλλά κάποιες ατυχίες τον ανάγκασαν να χάσει πολύτιμο χρόνο. Τελικά ανέβηκε στο βάθρο εκμεταλλευόμενος την ατυχία της τελευταίας ημέρας του Χένινγκ Σόλμπεργκ του οποίου το Focus αντιμετώπισε πρόβλημα με τα ηλεκτρικά και αναγκάστηκε να ολοκληρώσει την προσπάθειά του στην 8η θέση. Η μεγάλη έκπληξη ήρθε από τον ¶αβα που οδήγησε προσεκτικά και έφερε τη ιδιωτική Citroen C4 στην 4η θέση της γενικής κατάταξης, αφήνοντας πολλές υποσχέσεις για το μέλλον του στο θεσμό. Οι καλές εμφανίσεις συνεχίστηκαν για τη Γαλλική ομάδα, η οποία με τον 2ο εργοστασιακό οδηγό, Ντάνι Σόρντο, κατέκτησε και την 5η θέση συγκεντρώνοντας συνολικά 14 βαθμούς, ενώ στη βαθμολογία πλησίασε τη Ford στους 2. Την 8άδα συμπλήρωσαν 3 οδηγοί με Ford Focus, οι Γουίλσον, Λάτβαλα και Χένινγκ Σόλμπεργκ. Ο Τόνι Γκαρντεμάιστερ μπορεί να μην κατάφερε να ολοκληρώσει την προσπάθειά του στην 8άδα αλλά η 9η θέση που τερμάτισε χάρισε 3 βαθμούς στην ομάδα του, τη Suzuki.
Οι Έλληνες
Πριν από τον αγώνα όλα τα φώτα είχαν πέσει πάνω στους ¶ρη Βωβό και Λώρη Μελετόπουλο οι οποίοι θα έτρεχαν με Ford Focus της εργοστασιακής ομάδας Munchi’s. Αυτός ήταν και ένας παραπάνω λόγος για να ανέβει ακόμα περισσότερο το ενδιαφέρον των Ελλήνων φιλάθλων που έδωσαν δυναμικό παρών στις ειδικές κυρίως του Σαββάτου και της Κυριακής. Δυστυχώς όμως η προσπάθειά τους ολοκληρώθηκε στην 2η ειδική του 2ου σκέλους, όταν λύθηκαν οι βίδες απ’ το τιμόνι και το πλήρωμα αναγκάστηκε να σταματήσει. Συνέχεια δεν δόθηκε στο 3ο σκέλος με τη χρήση του κανονισμού superally και έτσι το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στον Λάμπρο Αθανασούλα που τελικά κατάφερε να τερματίσει 1ος Έλληνας πραγματοποιώντας χρόνους οδηγών του εξωτερικού. Δυστυχώς όμως οι ατυχίες δεν του επέτρεψαν αν χαρεί πολύ και να εξασφαλίσει μια καλή θέση ακόμα και στη γενική. Νασούλας και Νιώρας συμπλήρωσαν το Ελληνικό βάθρο, ενώ συνολικά τερμάτισαν 14 πληρώματα. Ωστόσο μόνο ο Ζούνης με MG κατάφερε να τερματίσει χωρίς να κάνει χρήση του κανονισμού superally. Η αυλαία έπεσε στην υπερειδική στο Τατόι που θύμισε άλλες εποχές, όπου στο σημείο αυτό μετά το τέλος του αγώνα έδωσαν «παράσταση» αυτοκίνητα που μονοπωλούσαν το ενδιαφέρον στους Ελληνικούς αγώνες πριν από δεκαετίες.
 
Τελική γενικήκατάταξη
1. Λεμπ                                   Citroen C4            3:54:54.7
2. Π. Σόλμπεργκ                    Subaru Impreza   +1:09.5
3. Χιρβόνεν                            Ford Focus           +1:56.1
4. ¶αβα                                 Citroen C4            +4:19.7
5. Σόρντο                               Citroen C4            +4:49.4
6. Γουίλσον                            Ford Focus           +6:11.3
7. Λάτβαλα                             Ford Focus           +6:47.5
8. Χ. Σόλμπεργκ                    Ford Focus           +9:14.0
9. Γκαρντεμάιστερ                Suzuki SX4            +10:13.8
10. Ραούτενμπαχ                  Citroen C4            +13:29.1
 
Ελληνικήκατάταξη
1. (27) Αθανασούλας           Subaru Impreza                    4:45:02.7
2. (29) Νασούλας                 Mitsubishi EVO 9                   4:48:33.6
3. (31) Νιώρας                      Subaru Impreza                    4:51:26.5
4. (32) Αθανασίου                Mitsubishi EVO 8                   4:59:09.0
5. (33) Παναγιωτόπουλος   Mitsubishi EVO 9                    5:01:02.9
6. (34) Ζήσης                        Mitsubishi EVO 9                   5:02:17.0
7. (37) Ζούνης                      MG Rover 25                        5:14:11.6
8. (38) Καλτσούνης              Opel Corsa S1600                5:14:16.2
9. (29) Τσίλης                        Mitsubishi EVO 8                  5:24:34.3
10. (40) Βασίλης                   Subaru Impreza                   5:37:49.0
( ) Η θέση στη γενική κατάταξη
 
ΒαθμολογίαΟδηγών
1. Λεμπ                    50
2. Χιρβόνεν             49
3. ¶τκινσον             31
4. Λάτβαλα              26
5. Σόρντο                25
6. Γκάλι                   17
7. Π. Σόλμπεργκ     17
8. Χ. Σόλμπεργκ     12
9. Γουίλσον            10
10. Βιλάγκρα           8
 
Βαθμολογία Κατασκευαστών
1. Ford                     81
2. Citroen                79
3. Subaru                50
4. Stobart-Ford       37
5. Munchi’s-Ford     16
6. Suzuki                 10
 

Την 41η του νίκη στο WRC σημείωσε ο Σεμπαστιάν Λεμπ.
 
Εντυπωσιακό ήταν το ντεμπούτο του νέου Subaru Impreza.
 
Βάθρο για τον Χιρβόνεν με Ford Focus.
 
1οι Έλληνες οι Αθανασούλας-Ζακχαίος.
 
2η θέση για τον Νασούλα μεταξύ των Ελληνικών πληρωμάτων
 
¶τυχος ο ¶ρης Βωβός που εγκατέλειψε στο 2ο σκέλος.
 
Τα κορίτσια της BP έκλεψαν την παράσταση.
 
Σε ορισμένα σημεία οι θεατές δημιούργησαν το αδιαχώρητο.
 
Η Subaru έδειξε γι’ ακόμα μία φορά ότι έχει τους περισσότερους fun στην Ελλάδα.
 
Ο Ζούνης ήταν ο μοναδικός Έλληνας που τερμάτισε χωρίς να κάνει χρήση του superally.
 
Θέαμα και από τα ιστορικά στο Τατόι.


Ο χορηγός της ομάδας της Citroen έκανε αρκετά αισθητή την παρουσία της στον αγώνα.
 
 

Τα νέας τεχνολογίας κράνη έχουν ενσωματωμένο προηγμένο σύστημα ενδοεπικοινωνίας
 
 

Ο Αάβα τα πήγε περίφημα κι έδειξε ότι μπορεί ν’ ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των εργοστασιακών ομάδων.
 
Τα πληρώματα FIA P1 σε αναμνηστική φωτογραφία.
 

Ο Γκαρντεμάιστερ πάλεψε αρκετά με το Suzuki SX4 αλλά παρά 60’’ δεν μπήκε στη βαθμολογούμενη 8άδα.
 

Ο Αάβα σε δράση.
 

Δεν ξεχνώ για τον αδικοχαμένο Μακρέι.
 

Η «Ελληνική Αστυνομία» έδωσε πάλι το δικό της παρόν στο Ακρόπολις με τον Νιώρα πίσω απ’ το τιμόνι.
 

Τα λάστιχα παραταγμένα στη σειρά, λίγο πριν τη σκληρή τους χρήση.
 

Ο «αδερφός» Σόλμπεργκ (Χένιγκ), επί το έργον.
 

Η Subaru είναι η φίρμα με τους περισσότερους οπαδούς στους αγώνες ράλι.
 

Η Ελληνική Σημαία πάντα είχε τον πρώτο λόγο στα βουνά, ανάμεσα στις Ειδικές Διαδρομές.
 

Ο Γουίλσον αποκτά εμπειρία και ίσως σύντομα βρεθεί στην πρώτη εργοστασιακή ομάδα της Ford.
 

Το παραδοσιακό Ελληνικό σουβλάκι «έπαιξε» για τα καλά και στο φετινό Ακρόπολις


Την 41η του νίκη στο WRC σημείωσε ο Σεμπαστιάν Λεμπ
Την 41η του νίκη στο WRC σημείωσε ο Σεμπαστιάν Λεμπ
Εντυπωσιακό ήταν το ντεμπούτο του νέου Subaru Impreza
Εντυπωσιακό ήταν το ντεμπούτο του νέου Subaru Impreza
Βάθρο για τον Χιρβόνεν με Ford Focus
Βάθρο για τον Χιρβόνεν με Ford Focus
1οι Έλληνες οι Αθανασούλας-Ζακχαίος
1οι Έλληνες οι Αθανασούλας-Ζακχαίος
2η θέση για τον Νασούλα μεταξύ των Ελληνικών πληρωμάτων
2η θέση για τον Νασούλα μεταξύ των Ελληνικών πληρωμάτων
¶τυχος ο ¶ρης Βωβός που εγκατέλειψε στο 2ο σκέλος
¶τυχος ο ¶ρης Βωβός που εγκατέλειψε στο 2ο σκέλος

 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Volkswagen
ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΙΛΙΠΠΑΙΟΣ ΑΕ

Έκθεση - Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Ιερά Οδός 165, 122 42 Αιγάλεω Αττικής
Τηλ.: +302105157940, Fax: +302105157939
E-mail: vwinfo@filippaios.gr, Website: www.filippaios.gr

 

 
Χρήσιμα