IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Peugeot 207 Rallye - Νέοι καιροί, νέα ήθη
Το νέο Rallye δεν μοιάζει στο παλιό, όπως το 207 δεν μοιάζει στο 106. Είναι όμως ένα αυτοκίνητο που ξέρει να κερδίζει το ενδιαφέρον του οδηγού του, στο ταξίδι, υπό γωνία, υπό πίεση, αφήνοντας γκάζι, πατώντας φρένο, «φλικάροντας», κάνοντας βόλτα...
Αν δούμε το θέμα τεχνοκρατικά, το νέο Rallye βασίζεται στο 207, οπότε δεν θα μπορούσε να μοιάζει πολύ στο 106 Rallye, που «έκαψε» πολλές νεανικές καρδιές παλιότερα. Οι επιταγές της σημερινής εποχής είναι εντελώς διαφορετικές από προηγούμενες δεκαετίες. Έτσι, το Rallye του σήμερα μεγάλωσε, φθάνοντας τα 4,03 μ., βάρυνε, αγγίζοντας τα 1.238 κιλά, ενώ κάτω από το καπό του φιγουράρει ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας, ο ίδιος του GT. Όχι ακριβώς λιτότητα και άπεξ δηλαδή, αλλά όσο συναισθηματισμός μπορεί να έρθει σήμερα από μια σύγχρονη πρόταση σε αυτή την κατηγορία.
 
Ενδυμασία
Το 207 είναι ένα όμορφο αυτοκίνητο, οπότε και το Rallye δεν θα μπορούσε να «αρνηθεί» την ομορφιά της σειράς. Η εμφάνισή του είναι ένας πολύ καλός συνδυασμός ελκυστικότητας και σημαντικής διακριτικότητας, ενώ τα μόνα αισθητικά στοιχεία που το διαφοροποιούν από το GT αφορούν στα χαρακτηριστικά λογότυπα που κοσμούν τη μάσκα, την πόρτα του πορτμπαγκάζ και το πλάι του αμαξώματος. Μέσα, το ποιοτικό σαλόνι έχει πολύ καλή ποιότητα υλικών και συναρμολόγησης και προσφέρει πολύ καλή ποιότητα παραμονής. Οι χώροι για 4 ενήλικες είναι πολύ ικανοποιητικοί, ενώ ο χώρος αποσκευών προσφέρει 270 λίτρα χωρητικότητας. Το όμορφο κάθισμα προσφέρει και πολύ καλή πλευρική στήριξη, ενώ η εργονομία κινείται σε υψηλά στάνταρ. Πλούσιος είναι και ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου, που κοστίζει 17.900 ευρώ και περιλαμβάνει στάνταρ ABS με EBD, ESP, 6 αερόσακους, διζωνικό κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, ηχοσύστημα με χειριστήρια στη κολόνα του τιμονιού, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέφτες, ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές, προβολείς ομίχλης και δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι και τον επιλογέα. Πλήρες δηλαδή και μάλιστα πιο χαμηλά κατά 2.000 ευρώ σε σχέση με το «αδελφό» GT, που προσφέρει επιπλέον δερμάτινο σαλόνι και γυάλινη ηλιοροφή.
 
Rallye όμως είναι γιατί...
Ο 16βάλβιδος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού των 1.6 λίτρων διαθέτει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, αποδίδει 150 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 24,5 kgm από τις 1.400-3.500 σ.α.λ. Αυτό που τον χαρακτηρίζει είναι η δύναμή του μετά τις 2.400 σ.α.λ., που κάνει το αυτοκίνητο πολύ γρήγορο και εξαιρετικά ενθουσιώδες, με αμέριστη τη συμβολή της κοντής κλιμάκωσης του κιβωτίου των 5 (μόνο) σχέσεων. Το μόνο που μετριάζει την αίσθηση είναι η υστέρηση του τούρμπο μέχρι τις 2.200 σ.α.λ. Μετά η ζωντάνια είναι πιο έντονη, ενώ στις 2.400 σ.α.λ. η «κλωτσιά» του τούρμπο βάζει τα πράγματα στη θέση τους και «ανοίγει» την όρεξη του οδηγού. Από την άλλη, η διαχείριση των 150 ίππων από την ανάρτηση είναι... παθιασμένη. Οι μικρές κλίσεις, η ακρίβεια, ο ενθουσιασμός που περνάει από την μια στροφή στην άλλη, τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και η παιχνιδιάρικη διάθεση του Rallye, κερδίζουν τον οδηγό και συνδράμουν στην ευχαρίστησή του. Τα φρένα σταματάνε το αυτοκίνητο αποτελεσματικά, το τιμόνι είναι ακριβές (αλλά δεν έχει πολύ καλή αίσθηση) και στρίβοντας, αποκτάς διάθεση. Το Rallye είναι πιο σφιχτό από το GT (αλλά έχει καλή άνεση) και παρά το «σκαλοπάτι» του κινητήρα χαμηλά διατηρεί υψηλή ταχύτητα είτε σε ανοιχτές είτε σε κλειστές στροφές πολύ άνετα. Αυτή τη φορά δεν είναι καρτ, αλλά ένα πολιτισμένο αυτοκίνητο που σε κάνει να χαίρεσαι, να πηγαίνεις πολύ γρήγορα (αλίμονο, Peugeot είναι), με μεγαλύτερη ασφάλεια και φιλικότερη συμπεριφορά. Τελικά, το νέο Rallye είναι ένα σύγχρονο Rallye. Όμορφο, καλοφτιαγμένο, σίγουρο, ασφαλές, με ενθουσιώδη συμπεριφορά. Δεν είναι απόλυτο όπως ο πρόγονός του, έχει όμως τον τρόπο να σας βγάλει στο δρόμο. Κι αυτό είναι πολύ σημαντικό.
 
τεχνικά χαρακτηριστικά - επιδόσεις
Μήκος
4,03 μέτρα
Πλάτος
1,72 μέτρα
Ύψος
1,47 μέτρα
Μεταξόνιο
2,54 μέτρα
Μετατρόχια Ε/Π
1,475/1,47 μέτρα
Χώρος αποσκευών
270-925 λίτρα
Βάρος
1.280 κιλά
Κυβισμός
1.598 κ.εκ.
Διάμετρος x διαδρομή
77 x 85,8 χλστ.
Σχέση συμπίεσης
10,5:1
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
150/5.800
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
240/1.400-3.500
0-100 χ.α.ώ.
8,1’’
0-1.000 μέτρα
29,4’’
Τελική ταχύτητα
210 χ.α.ώ.
Κατανάλωση εκτός πόλης
5,6
Μικτή κατανάλωση
7
Κατανάλωση στην πόλη
9,3
Ρεζερβουάρ
50 λίτρα
 



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Dacia
ΔΕΛΤΑ ΚΑΡ ΑΕ

Έκθεση: Ν.Ε.Ο. Πατρών-Αθηνών 33, 264 42 Πάτρα
Συνεργείο - Ανταλλακτικά - Φανοποιείο/Βαφείο - Αξεσουάρ
Ν.Ε.Ο. Πατρών-Αθηνών 47, 264 42 Πάτρα
Τηλ.: +302610420373, Fax: +302610423772
 
Χρήσιμα