IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Αύξηση παραγωγής του ηλεκτρικού BMW i3 λόγω ισχυρής ζήτησης


Η BMW εξετάζει την αύξηση της παραγωγής για το ηλεκτρικό της μοντέλο i3, μετά την πρώιμη ζήτηση που ξεπέρασε τις προσδοκίες της αυτοκινητοβιομηχανίας. Οι πελάτες που έχουν κάνει κράτηση για το i3 είναι πάνω από 8.000, πριν ακόμη το αυτοκίνητο αρχίσει να πωλείται στην Ευρώπη τον Νοέμβριο (2013), είπε ο κ. Friedrich Eichiner, οικονομικός διευθυντής της BMW. Η αυτοκινητοβιομηχανία αναμένει να πουλήσει περισσότερα από 10.000 i3 το 2014 και θα ρυθμίσει την απόδοση ανάλογα με τη ζήτηση, δήλωσε ο κ. Eichiner σε συνέντευξη Τύπου στο Άμστερνταμ τη Δευτέρα 15 Οκτωβρίου (2013). «Αν η ζήτηση συνεχιστεί, που είναι αυτό που ψάχνουμε, σύντομα θα πρέπει να επενδύσουμε περισσότερο», λέει χαρακτηριστικά ο κ. Eichiner.
 
Η προκαταρκτική επιτυχία της BMW είναι ένα θετικό σημάδι για το σύνολο της βιομηχανίας αυτοκινήτου. Ενώ οι αυτοκινητοβιομηχανίες βάζουν σε κυκλοφορία δεκάδες νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έχουν προσπαθήσει να κερδίσουν το κοινό, εν μέσω ανησυχιών των καταναλωτών, με εναλλακτικής κίνησης οχήματα που τροφοδοτούνται από συστήματα που προσφέρουν περιορισμένη αυτονομία, πριν από μια απαραίτητη επαναφόρτιση και αντιρρήσεις στις υψηλότερες τιμές. Το i3 θα αρχίσει να πωλείται στη Γερμανία στις 16 Νοεμβρίου (2013) και μετά στις ΗΠΑ, την Κίνα και την Ιαπωνία, το 1ο 6μηνο του 2014. Το i3 θα κοστίζει 34.950 ευρώ στη Γερμανία και 41.350 δολάρια στις ΗΠΑ. Η BMW έχει δηλώσει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία βλέπει καλές δυνατότητες πωλήσεων για το i3 στις εύπορες αστικές περιοχές της Καλιφόρνιας, την Ευρώπη και την Ασία.
 
«Το ενδιαφέρον για το ηλεκτρικό i3 είναι γενικά ένα καλό σημάδι», δήλωσε ο κ. Sascha Gommel, ένας αναλυτής της Commerzbank στη Φρανκφούρτη. «Η BMW έχει απορροφήσει ήδη το κόστος έρευνας και ανάπτυξης για το αυτοκίνητο και το μοντέλο είναι κερδοφόρο. Έτσι, κάθε αυτοκίνητο που πωλείται συμβάλλει στα κέρδη», είπε. Η BMW έχει επενδύσει τουλάχιστον 2 δις ευρώ για την ανάπτυξη της σειράς «i», λένε οι αναλυτές. Η BMW ανέπτυξε το i3 από μηδενική βάση κι όχι μετατρέποντας ένα υπάρχον μοντέλο, μια προσέγγιση για τα ηλεκτρικά οχήματα που έρχεται σε αντίθεση με άλλες συμβατικές αυτοκινητοβιομηχανίες, ενώ είναι το πρώτο αυτοκίνητο για της «i» υπομπράντας της BMW.


 
Το υβριδικό supercar i8 θα αρχίσει να πωλείται το 2014, ενώ περισσότερα μοντέλα μπορεί να είναι καθ’ οδόν. «Η BMW έχει κατοχυρώσει ως εμπορικά σήματα από το i1 μέχρι το i9», δήλωσε τον Ιούλιο (2013) ο κ. Ian Robertson, επικεφαλής πωλήσεων της BMW. Οι δαπάνες για την ανάπτυξη νέων μοντέλων και επέκταση της παραγωγικής ικανότητας περιόρισε το λειτουργικό περιθώριο κέρδους στο τμήμα αυτοκινήτων της BMW σε 10% το 2ο 3μηνο, από 12% το 2012. «Θα πρέπει να δουλέψουμε πολύ σκληρά για να διατηρήσουμε την κερδοφορία στο στόχο μας, του 8-10% τα επόμενα χρόνια, λόγω των μεγάλων επενδύσεων που απαιτούνται για να ανταποκριθούμε στις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων και την αδύναμη αγορά αυτοκινήτων στην Ευρώπη», είπε ο κ. Eichiner.
 
«Η παραγωγή του i3 θα προχωρήσει όπως έχει προγραμματιστεί τον Νοέμβριο (2013) και δεν θα επηρεαστεί από θέματα που επηρεάζουν συνήθως τη ράμπα ενός νέου μοντέλου», είπε ο κ. Eichiner. Το στέλεχος απαντούσε σε δημοσίευμα της Γερμανικής έκδοσης Wirtschaftswoche το Σαββατοκύριακο (13-14 Σεπτεμβρίου 2013), που αναφέρει ότι τα προβλήματα σύνδεσης στοιχείων από ανθρακονήματα για το αυτοκίνητο, οδήγησε σε μια 10ήμερη περίοδο παύσης της παραγωγής. Με το i3, η BMW ακολουθεί τις Renault και Nissan στο βαρύ στοίχημα ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κερδίσουν μία ευρύτερη αποδοχή από τους καταναλωτές, παρά την υψηλή τιμή τους και την περιορισμένη αυτονομία τους, σε σχέση με τα οχήματα που κινούνται με κινητήρες εσωτερικής καύσης ή τα plug-in υβριδικά οχήματα.

Οι Renault και Nissan, που μαζί είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός στον κλάδο αυτοκινήτου από ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δεν θα πετύχει το στόχο των 1.500.000 πωλήσεων έως το 2016, δήλωσε αρχές Σεπτεμβρίου (2013) ο επικεφαλής των δύο εταιριών, κ. Carlos Ghosn. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων από τους Γάλλους και Ιάπωνες κατασκευαστές ανήλθαν σε 68.000 οχήματα το 2012. Η VW ανακοίνωσε τα σχέδιά της τον Σεπτέμβριο (2013) να προσφέρει 40 ηλεκτρικά ή υβριδικά οχήματα. Η κίνηση της VW, όπου μόλις τώρα αναδεικνύει τα εναλλακτικής κίνησης οχήματά της, απηχεί μια ευρύτερη αλλαγή στον κλάδο, με όλες τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες να δείχνουν στο πρόσφατο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ηλεκτρικά ή υβριδικά μοντέλα για πρώτη φορά.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 16/10/2013, 12:07 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Σ. ΚΑΠΕΤΑΝΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΙΑ ΟΕ

 Γενικό Συνεργείο Αυτοκινήτων
1ο χλμ. Άργους-Τριπόλεως, 212 00 Άργος
Τηλ.: +302751024569, Fax: +302751023768

 
Χρήσιμα