IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Ο Sebastian Vettel συνεχίζει το... βιολί του!


Με το ηλιοβασίλεμα να έρχεται περίπου 30’ μετά την έναρξη του 2ου σκέλους των ελεύθερων δοκιμαστικών στο Αμπού Ντάμπι, οι ομάδες είχαν την εμπειρία της οδήγησης τόσο στο φως της ημέρας κατά τη διάρκεια του 1ου σκέλους, με υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος, καθώς και στις ψυχρότερες συνθήκες της βραδιάς. Ο ταχύτερος χρόνος της ημέρας έγινε από τον πρωταθλητή (πλέον) Sebastian Vettel της Red Bull, με 1’41’’335 με τα μαλακά ελαστικά P Zero Yellow στα μέσα του 2ου σκέλους (FP2). Η άλλη γόμα ελαστικών που έχει οριστεί για το Αμπού Ντάμπι είναι η μεσαία P Zero White, πράγμα που σημαίνει ότι οι ομάδες εργάζονται με την ίδια επιλογή που είχαν για το GP της Ινδίας.
 
Παρ’ όλα αυτά, ακόμη και σε αυτό το πρώιμο στάδιο το Σαββατοκύριακο, υπάρχει πολύ λιγότερη φθορά και υποβάθμιση με τα μαλακά ελαστικά, ειδικότερα. Το πρωί, όταν η θερμοκρασία της πίστας κορυφώθηκε στους 45 βαθμούς Κελσίου, ο οδηγός της Lotus, Romain Grosjean, πήγε πιο γρήγορος με τη μέση γόμα ελαστικών. Αυτή ήταν η μόνη γόμα που οι ομάδες χρησιμοποίησαν στο FP1, πριν τη μαλακή γόμα το απόγευμα. Ο Paul di Resta της Force India είχε πρόβλημα πέδησης που κατέστρεψε τη ζάντα, χωρίς άλλα συμβάντα ελαστικών να σχετίζονται με τη διάρκεια των δοκιμαστικών.
 
«Η Παρασκευή στο Abu Dhabi είναι μοναδική, καθώς υπάρχει έντονη αντίθεση μεταξύ των συνθηκών στα δύο δοκιμαστικά. Με το FP2 πιο αντιπροσωπευτικό στις κατατακτήριες δοκιμές και τον αγώνα, αυτό περιορίζει προφανώς τη χρησιμότητα του FP1 εδώ, καθώς η φθορά των ελαστικών και η υποβάθμιση εκείνη τη στιγμή δεν είναι τυπική», λέει ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, κ. Paul Hembery. Και συνεχίζει: «Αλλά κάθε φορά που τρέχει το αυτοκίνητο είναι χρήσιμο όταν πρόκειται για την αξιολόγηση του set-up γι’ αυτό τον αγώνα, όπου η έμφαση είναι στην έλξη, η οποία έχει άμεση σχέση με τη ζωή των πίσω ελαστικών. Το πρωί, ήταν αρκετά ολισθηρή [η πίστα], ως συνήθως, λόγω της σκόνης στην πίστα, η οποία είναι αυτό που προκάλεσε την κοκκοποίηση για ορισμένες ομάδες που έχουν εμπειρία».

«Από ό,τι μπορούμε να δούμε μέχρι στιγμής, υπάρχει περίπου 1,5’’ μεταξύ των δύο γομών, αρκετή διαφορά που κάνει τη στρατηγική καίριο ζήτημα. Θα περιμένουμε ότι οι 10 πρώτοι θα πληρούν τις προϋποθέσεις για τα μαλακά ελαστικά αύριο [Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013], τα οποία, φυσικά, παρέχουν μια ευκαιρία για εκείνους από την 11η θέση προς τα κάτω να μπορούν να ξεκινήσουν με το λάστιχο της επιλογής τους», λέει ο κ. Hembery, και συμπληρώνει: «Έχουμε ακόμα πολλά στοιχεία για να αναλύσουμε, αλλά ως έχει, προβλέπουμε μεταξύ ενός και δύο pit-stops για τον αγώνα, με τις ομάδες που ίσως έχουν τη δυνατότητα μεγαλύτερου τελευταίου stint από το συνηθισμένο, λόγω της μείωσης της θερμοκρασίας στην πίστα».
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 02/11/2013, 03:39 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Kia
ΤΖΑΒΑΡΑΣ ΑΕ

Έκθεση - Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
2ο χλμ. Τρίπολης-Άργους, 221 00 Τρίπολη
Τηλ.: +302710242858, Fax: +302710241115
E-mail: tzavaras-sa@tri.forthnet.gr, Website: www.tzavaras.com.gr

 

 
Χρήσιμα