IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
F1 GP Αμπού Ντάμπι: 7 νίκες στη σειρά για τον Vettel


Ο Sebastian Vettel με μια «χειρουργική» εμφάνιση πήρε την 7η σερί νίκη του στο GP του Abu Dhabi ισοφαρίζοντας το ρεκόρ των Michael Schumacher και Alberto Ascari, που ήταν οι μοναδικοί πιλότοι στην ιστορία της F1 με 7 σερί νίκες.
Του Ευαγόρα Παπαθέου
Ο Γερμανός δεν ξεκίνησε από την pole position κι έτσι ευτυχώς είχαμε αγωνία για την έκβαση του GP για... μερικά δευτερόλεπτα, έως ότου δηλαδή ο Vettel να στρίψει 1ος στην αριστερή στροφή που έπεται της γραμμής εκκίνησης-τερματισμού κι από εκεί και πέρα να πατήσει τέρμα το γκάζι της RB9 και να εξαφανιστεί! Έχοντας εξασφαλίσει τον παγκόσμιο τίτλο από το περασμένο GP στην Ινδία, ο Vettel δεν έχασε καθόλου το ένστικτο του οδηγού-killer που θέλει όχι μόνο να νικά συνεχώς, αλλά να συντρίβει τους αντιπάλους του. Και πράγματι, το GP του Abu Dhabi ήταν μια νίκη κατά κράτος έναντι όλων των άλλων πιλότων του grid, χωρίς σχεδόν καμία εξαίρεση.
 
Ο Mark Webber, που ξεκίνησε ως... Webber, δηλαδή άθλια, πέφτοντας από την 1η στη 3η θέση, το μόνο που κατάφερε ήταν να ξεπεράσει την Mercedes του Nico Rosberg και να τερματίσει 2ος πάνω από 30’’ πίσω από τον νικητή! Όπως έγινε αντιληπτό, ο Rosberg ανέβηκε 3ος στο βάθρο και ήταν πανευτυχής γι’ αυτό(!;!) «best of the rest», όπως είπε χωρίς αιδώ ο ίδιος, και ο Romain Grosjean συνέχισε τις καλές του εμφανίσεις με μια 4η θέση για τη Lotus. Ίσως εν τέλει η μόνη αντίδραση στην απόλυτη κυριαρχία του Vettel να ήταν αυτή του Fernando Alonso, ο οποίος αν και 5ος και εκτός διεκδίκησης θέσης στο βάθρο, πίεσε στο όριο την Ferrari στο τέλος μόνο και μόνο για να στερήσει από τον Γερμανό πρωταθλητή το ρεκόρ ταχύτερου γύρου στον αγώνα και να το κάνει κτήμα των δικών του στατιστικών.


 
Την ώρα που κινδυνεύει να απαξιωθεί, χωρίς επί τοις ουσίας να φταίει, αφού το μονοθέσιό του απλώς είναι πολύ κατώτερο των Red Bull, ήταν σαν να βροντοφώναξε ο Ισπανός: «παιδιά είμαι κι εγώ εδώ!» Και φυσικά όχι μόνο με τον ταχύτερο γύρο που πέτυχε στο τέλος του αγώνα, αλλά με την απίστευτη έξοδό του από τα pits μετά τη 2η αλλαγή ελαστικών, την οποίαν όσοι την είδαν θα κατάλαβαν ποια είναι η διαφορά μεταξύ των πρωταθλητών και των «κοινών θνητών» στην F1 (οι άλλοι ψάξτε τη στο YouTube). Ο Alonso, άλλωστε, φωνάζει πολύ συχνά τελευταία. Το θέμα είναι πως δεν τον ακούει κανείς, τουλάχιστον στη Ferrari...
 
Τέλος πάντων, λίγα πράγματα έχουμε να πούμε για τα υπόλοιπα τεκταινόμενα στη Yas Marina. Οι διαφορές άλλωστε των Paul di Resta (Force India), Lewis Hamilton (Mercedes), Felipe Massa (Ferrari), Sergio Perez (McLaren) και Adrian Sutil (Force India), που κλείνουν την βαθμολογούμενη δεκάδα, ήταν άνω του 1’ σε σχέση με τον νικητή. Και η διαφορά 1’ στο σπορ των χιλιοστών του 1’’, είναι «άπειρος» χρόνος! Κάποιους που λείπουν από την αναφορά μας και ίσως να τους αναζητήσετε στα αποτελέσματα, είναι ο Kimi Raikkonen (Lotus) που όχι μόνο ξεκίνησε τελευταίος αλλά δεν συμπλήρωσε ούτε γύρο στον αγώνα, εγκαταλείποντας από σπασμένη ανάρτηση στη πρώτη στροφή, καθώς και ο Nico Hulkenberg, που είχε ίσως την θέληση ή και τις ικανότητες αν βρεθεί εντός 6άδας, αλλά η ομάδα του έκανε λάθος στο 2ο pit stop, με αποτέλεσμα να επιβληθεί ποινή διέλευσης από τα pits στη συμμετοχή κι έτσι ο Γερμανός οδηγός να χάσει το όποιο τρένο της διάκρισης.


 
Αποτελέσματα
1ος Vettel (Red Bull) 1h38’06’’106, 2ος Webber (Red Bull) +30’’829, 3ος Rosberg (Mercedes) +33’’650, 4ος Grosjean (Lotus) +34’’802, 5ος Alonso (Ferrari) +1’07’’181, 6ος di Resta (Force India) +1’18’’174, 7ος Hamilton (Mercedes) +1’19’’267, 8ος Massa (Ferrari) +1’22’’886, 9ος Perez (McLaren) +1’31’’198, 10ος Sutil (Force India) +1’33’’257.
 
Βαθμολογία Οδηγών
Sebastian Vettel 347, Fernando Alonso 212, Kimi Raikkonen 183, Lewis Hamilton 175, Mark Webber 166, Nico Rosberg 159, Romain Grosjean 114, Felipe Massa 106, Jenson Button 60, Paul di Resta 48, Nico Hulkenberg 39, Sergio Perez 35, Adrian Sutil 29, Daniel Ricciardo 19, Jean-Eric Vergne 13, Esteban Gutierrez 6, Pastor Maldonado 1.
 
Βαθμολογία Ομάδων
Red Bull 513, Mercedes 334, Ferrari 323, Lotus 297, McLaren 95, Force India 77, Sauber 45, Toro Rosso 32, Williams 1.


 
ΣΧΟΛΙΑ
Ευαγόρας Παπαθέου: Άντε γεια!
«Ρε ποιοι σπόνσορες και υποστηρικτές, ποιοί celebrities και ποιοι κάτοχοι yacht πολυτελείας, εγώ είμαι ο Kimi, ο ...βλάχος, που πάει σαν τον άνεμο. Κι αν με πληρώνεις τότε μπορώ να γίνω καλό παιδί, να υπογράψω καμιά εκατοστή αυτόγραφα, να κάτσω να φωτογραφηθώ με κάθε ...μπαγλαμά, να πω και δυο-τρία λόγια για τον μαγικό κόσμο της ταχύτητας στο φιλοθεάμων κοινό του «F1 Paddock Club». Αν όμως μου κάνεις νερά, όπως καλή ώρα μου κάνει ο Eric ο Boullier της Lotus, και με πληρώνεις με ...υποσχέσεις και ψίχουλα «έναντι συμβολαίου», τότε απλώς δεν συμμετέχω στο τσίρκο, παρά μόνο στο πάρτι μου εντός πίστας με τους καμιά 20αριά κολλητούς. Είδες στο Abu Dhabi; Είχες υποσχεθεί να με γνωρίσεις στο σεΐχη; «Bad Luck!» Με χτύπησαν στην εκκίνηση, πάρκαρα την E21 εκεί δα δίπλα, γύρισα στα pits, έκανα ντουζάκι, άλλαξα, και μην τον είδατε το Παναγή το λεβέντη... Τα ξαναλέμε σε δύο βδομάδες στο Texas... Αν βέβαια συμμορφωθείς με το μετρητό, αλλιώς δεν με βλέπω να ταξιδεύω προς Αμερική μεριά».
 
Ο παραπάνω μονόλογος είναι μεν φανταστικός, αλλά όχι και τόσο... Κάτι τέτοια ψιθύριζε από μέσα του ο Kimi αποχωρώντας με εκείνο το λευκό νοικιάρικο Toyota Land Cruiser, από τη Yas Marina, αμέσως μετά την εγκατάλειψη του στον 1ο γύρο του αγώνα. Για καλή μας τύχη τον έδειξε και η τηλεόραση… (ο τηλεσκηνοθέτης βέβαια που επέλεξε το πλάνο έχει ήδη ...αποκεφαλιστεί, ενώ ο κάμεραμαν βρίσκεται σε 20ετή αποστολή στην Γροιλανδία για να τραβά το λιώσιμο των πάγων, μετά από εντολή του ίδιου του Bernie Ecclestone).


 
Αλέξανδρος Μοζ: Ο θαυμαστής έφτασε το ίνδαλμα!..
Ο Sebastian Vettel, μεγάλωσε με τις αφίσες του ινδάλματός του, του «Schumi», θέλοντας κάποια στιγμή να έμοιαζε στον συμπατριώτη του. Έτσι κι έγινε, τελικά, αποδεικνύοντας το ότι αν κάποιος ξέρει ακριβώς το τι θέλει να επιτύχει στην ζωή του, το ποθεί σαν κολασμένος και πιστεύει σ’ αυτό, τότε γίνεται πραγματικότητα. Πράγματι, λοιπόν, η 7η -συνεχόμενη- νίκη του 26χρονου Γερμανού οδηγού στο Abu Dhabi, ήταν αυτή δια της οποίας ισοφάρισε το ρεκόρ του Schumacher, αλλά και του Ascari. Κατά τα λοιπά δεν έμεινε και τίποτα άλλον για να ασχοληθούμε, αφού όλα κινήθηκαν σε ρηχά νερά και με χλιαρούς τόνους, χωρίς κάτι το ιδιαίτερο και το αξιοπρόσεκτο. Το μόνο που τραβά -προς το παρόν- το ενδιαφέρον μας είναι το μεταγραφικό παζάρι και οι νέες εξελίξεις στα μονοθέσια της ερχόμενης αγωνιστικής περιόδου.
 
Δημήτρης Σπυράκης: Αγώνας μόνο για στατιστικά ρεκόρ!
Για πότε κύλησε ο χρόνος και συμπληρώθηκαν οι 55 γύροι, ούτε που το κατάλαβα! Έντονο ενδιαφέρον στην εκκίνηση και μετά τίποτα! Τα προσπεράσματα βασίζονται αποκλειστικά και μόνο στο DRS, οι αλλαγές θέσεων περνάνε μέσα από τα pits, και στο τέλος, την καρό σημαία την παίρνει ο Vettel. Υπομονή, δύο GP ακόμη και τελειώνει (επιτέλους) κι αυτό το πρωτάθλημα. Δεν το ευχαριστιέμαι, το ομολογώ! Κατ’ αρχήν, ο τίτλος πρέπει να κρίνεται μέχρι το τελευταίο GP, έτσι ώστε να σε κρατάει «ζεστό» μέχρι το τέλος. Είναι σαν τον καφέ το χειμώνα. Όταν κρυώσει, δεν πίνεται! Κι αυτό το «παιχνιδάκι» με τη στρατηγική των pit-stops, πρέπει να τελειώσει. Ή θα πρέπει να κάνουν τα pit-stops όπως στους αγώνες Nascar, πέραν απ’ τον Ατλαντικό, με ελάχιστους μηχανικούς που κάνουν όλη τη δουλειά και τον ανεφοδιασμό, ή μία γόμα (της επιλογής τους) και «ζουμί» για όλους τους γύρους. Κι όποιος μπορέσει να αντέξει, τερμάτισε και ένας εξ αυτών κέρδισε!
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 04/11/2013, 07:26 μμ.)


Sebastian Vettel
Sebastian Vettel
Nico Rosberg
Nico Rosberg
Fernando Alonso
Fernando Alonso

 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Smart
ΡΟΜΠΕΡΤ ΣΕΜΕΡΤΖΙΑΝ

Συνεργείο Αυτοκινήτων
Μενελάου & Γράμμου 44-46, 173 43 Αγ. Δημήτριος
Τηλ. & Fax: +302109702380, E-mail: semerjianrobert6@gmail.com
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.

 
Χρήσιμα