IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Lamborghini Huracan: Ο ταύρος αλλάζει όψη
Η νέα, 600 και πλέον ίππων Huracan, είναι η τελευταία λέξη της αυτοκινητοβιομηχανίας των supercars, της Lamborghini και παράλληλα, ο αντικαταστάτης της Gallardo, του πιο πετυχημένου μοντέλου της Lamborghini όλων των εποχών.
Επιμέλεια: Δημήτρης Σπυράκης
Η Huracan θα κάνει την πρεμιέρα της στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο (2014) και οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν την άνοιξη του ίδιου έτους, ενώ οι τιμές του νέου μοντέλου δεν είχαν ανακοινωθεί μέχρι τη στιγμή που αναρτήθηκε αυτό το θέμα. Η Huracan ακολουθεί την πιο ισχυρή Aventador στη νεότερη γκάμα Lamborghini, αφού το μακροπρόθεσμο μέλλον της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας εξασφαλίστηκε μετά την αγορά της από την Audi, το 1998. Το αρχικό μοντέλο, το οποίο φέρει την ονομασία LP610-4, θα είναι διαθέσιμο μόνο με 4-κίνηση. Όπως και η προκάτοχός της, μια ελαφρύτερη πισωκίνητη έκδοση της Huracan έχει σχεδιαστεί και έχει προγραμματιστεί να βγει στην αγορά το 2015, σύμφωνα με αξιωματούχους της Lamborghini, στα κεντρικά της γραφεία στη Sant'Agata της Ιταλίας.
 
Πιστή στη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας
Πιστή στην παράδοση της Lamborghini, η Huracan προάγει μια εξαιρετικά εκλεπτυσμένη εμφάνιση, με μια διακριτική σφηνοειδής σιλουέτα. Το στιλ προωθεί τις δραματικές γραμμές και την καθαρή επεξεργασία των επιφανειών που της Gallardo, με ένα πιο μυώδες εξωτερικό. Η ομάδα σχεδιασμού της Lamborghini έδωσε έμφαση στην εντύπωση του πλάτους, όπως φαίνεται στην προστιθέμενη έξαρση των θόλων των τροχών, μια πιο καθορισμένη γραμμή των ώμων κάτω από τα πλευρά και τους μεγάλους αγωγούς ψύξης προς τα πίσω. Η Huracan δανείζεται διάφορα σχεδιαστικά στοιχεία από τη μεγαλύτερη Aventador, συμπεριλαμβανομένων των διακριτικών εσωτερικών προβολέων και τα γραφικά των πίσω φωτιστικών σωμάτων.
 
Συμπαγείς διαστάσεις και μειωμένο βάρος
Η Lamborghini δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει τις διαστάσεις της νέας Huracan, αν και οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες αποκαλύπτουν ότι έχει μεγαλώσει και σε μήκος αλλά και σε πλάτος, διατηρώντας ένα παρόμοιο ύψος με την Gallardo. Ανεπίσημα στοιχεία υπαινίσσονται ένα ελαφρώς μακρύτερο μεταξόνιο και φαρδύτερα μετατρόχια, αφήνοντας στο δρόμο ένα μεγαλύτερο αποτύπωμα. Μαζί με την έκδοση coupe, η Lamborghini σχεδιάζει να ξεκινήσει μια ανοικτή έκδοση, Huracan Spyder. Όπως και η πισωκίνητη έκδοση, δεν είναι πιθανό να εμφανιστεί πριν από το 2015.
 
Αντανακλώντας την Aventador, η Huracan κάνει εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, σε μια προσπάθεια να ρίξει το βάρος. Η κύρια δομή της, τα στοιχεία της οποίας θα μοιραστούν με την επερχόμενη 2η γενιά του Audi R8, είναι κατά κύριο λόγο κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Ωστόσο, η συμπερίληψη των ινών άνθρακα εντός του διαφράγματος, το δάπεδο και η οροφή, εν μέρει πιστώνεται με μείωση βάρους 78 κιλών, από το συνολικό βάρος (κενού) των 1.422 κιλών της 4-κίνητης Gallardo LP560-4.
 
Ακόμη πιο ισχυρός V10 κινητήρας
Η ισχύς για το τελευταίο μοντέλο της Lamborghini προέρχεται από μια αναθεωρημένη έκδοση του ατμοσφαιρικού 5.2 λίτρων V10 κινητήρα βενζίνης του προκατόχου του. Μεταξύ των αλλαγών που επέφερε στη διάταξης V μονάδα των 90 μοιρών, η οποία θα πρέπει επίσης να θεωρηθεί σχετική με το 2ης γενιάς Audi R8, είναι ένα αναθεωρημένο σύστημα ψεκασμού που χρησιμοποιεί τόσο τις άμεσες όσο και τις έμμεσες διαδικασίες τροφοδοσίας, για τη βελτίωση των ιδιοτήτων καύσης και της συνολικής αποτελεσματικότητας. Περαιτέρω τροποποιήσεις έγιναν στο σύστημα εξάτμισης, προκειμένου να μειωθεί η πίσω πίεση για μεγαλύτερη απόκριση του γκαζιού και η μείωση των σωματιδίων, το τελευταίο μάλιστα, απαιτείται για να εξασφαλίζεται ότι πληροί τους προσεχείς κανονισμούς εκπομπών EU6.
 
Όπως αναφέρθηκε και στην ονομασία του μοντέλου (LP610-4), το αρχικό μοντέλο Huracan προσφέρει 610 ίππους. Ωστόσο, η ισχύς αυτή είναι υπολογισμένη σε ίππους DIN (ή Cavalli Vapore στα Ιταλικά). Όταν μετατρέπεται σε SAE ιπποδύναμη, η νέα Lamborghini προσφέρει επίσημα 601 ίππους. Πρόκειται για 49 και πλέον ίππους από τη βασική 4-κίνητη έκδοση της Gallardo (LP560-4), η οποία σταμάτησε την παραγωγή τον Οκτώβριο (2013) και 39 περισσότερους ίππους από την πιο ισχυρή και τελική έκδοση της Gallardo, την περιορισμένης παραγωγής έκδοση LP570-4 Squadra Corse, που αποκάλυψε η Lamborghini στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2013. Η αύξηση της ισχύος συνδυάζεται με το μειωμένο βάρος της Huracan, που δίνει μια αναλογία βάρους/ισχύος 2,33 κιλών/ίππο. Συγκριτικά, η Gallardo LP560-4 είχε 2,72 κιλά/ίππο.
 
Με 7άρι κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη
Για να αξιοποιηθεί το μεγαλύτερο μέρος της αυξημένης δύναμης, η Lamborghini «προίκισε» την Huracan με ένα νέο 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με μεγάλα, ενσωματωμένα στο τιμόνι, χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων, στο βασικό εξοπλισμό. Η ανάπτυξη της μονάδας που χρησιμοποιείται από την Audi στην υπάρχουσα 1η γενιά R8, αντικαθιστά το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο που ήταν στάνταρ για την Gallardo. Η έκδοση του 6-τάχυτου κιβωτίου, το οποίο ονομαζόταν E-Gear, έχει πλέον σταματήσει να παράγεται. Το νέο κιβώτιο, που ονομάστηκε Lamborghini Doppia Frizione ή απλά LDF, λειτουργεί σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, πολύδισκου συμπλέκτη, σύστημα 4-κίνησης, για να δώσει κίνηση σε κάθε τροχό. Το ποσοστό κίνησης στον εμπρός και πίσω άξονα ποικίλλει ανάλογα με την επικρατούσα έλξη, που καταγράφεται από σένσορες, υποστηρίζοντας γρήγορους χρόνους απόκρισης, λόγω των περισσότερων νέων ηλεκτρονικών, που περιγράφεται ως ένα σύστημα 4ης γενιάς.
 
Καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση
Όπως και με την Gallardo, η Huracan προσφέρει μια επιλογή από 3 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, Strada, Sport και Corsa. Κάθε λειτουργία παρέχει διαφορετικά χαρακτηριστικά για τη λειτουργία της μετάδοσης, του κινητήρα, το σύστημα 4-κίνησης, το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας και τον ήχο της εξάτμισης. Με χρόνο 3,2’’ για την επιτάχυνση των 0-100 χ.α.ώ., η Huracan LP610-4 επιβάλλεται της 4-κίνητης Gallardo LP560-4 αντίστοιχα κατά 0,5’’, ενώ είναι επίσης ταχύτερη της Ferrari 458 Italia κατά 0,2’’. Η τελική ταχύτητα είναι 325 χ.α.ώ., η ίδια με εκείνη των Gallardo LP560-4 και Ferrari 458 Italia. Μαζί με τη βελτίωση των επιδόσεων, η Lamborghini λέει ότι η Huracan είναι το πιο οικονομικό αυτοκίνητό της μέχρι σήμερα. Με νέα χαρακτηριστικά εξοικονόμησης καυσίμου, όπως μία αυτόματη stop/start λειτουργία, που κάνει πιο αποτελεσματική την οδήγηση σε συνθήκες πόλης, φέρεται να παρέχει κατανάλωση καυσίμου 12,5 λίτρα/100 χλμ., αισθητά μειωμένη συγκρινόμενη με αυτή της 4-κίνητης Gallardo, των 13,7 λίτρων/100 χλμ.
 
Ένας βραβευμένος Ισπανικός ταύρος Ιταλικής παραγωγής
Η Huracan θα παράγεται μαζί με την Aventador στην έδρα της Lamborghini, στη Sant'Agata, στα περίχωρα της πόλης Modena (Μόντενα) της Ιταλίας και αντικαθιστά το κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο της Lamborghini όλων των εποχών. Με μια πορεία για 10 και πλέον χρόνια, η Gallardo κατάφερε 14.022 πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, πριν από το επίσημο τέλος της παραγωγής της, στις 25 Νοεμβρίου του 2013. Η νέα Lamborghini παίρνει το όνομα από έναν βραβευμένο Ισπανικό ταύρο ταυρομαχιών. Ο Huracan ήταν μέλος της φυλής Conte de la Patilla που αγωνίστηκε στην Ισπανική πόλη Alicante (Αλικάντε) το 1879, σύμφωνα με τα λεγόμενα της ίδιας της Lamborghini.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 18/01/2014, 4:52 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΧΑΙΑΣ
ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Συνεργείο Αυτοκινήτων (BMW, Mini, Mercedes-Benz), Μετατροπές & Εμπορία Ανταλλακτικών
Σταματίου Κλεάνθη 38 (φανάρια Αρέθα Ν.Ε.Ο. Πατρών-Αθηνών), 264 42 Πάτρα
Τηλ.: +302610427903, Τηλ. & Fax: +302610429780

 
Χρήσιμα