IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
84ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης: 24 ώρες Le Mans
Με τη συνεργασία της ACO (Automobile Club de l’Ouest), που οργανώνει τον 24ωρο αγώνα Le Mans, μια ειδική έκθεση συγκέντρωσε 20 πρώην Le Mans αγωνιστικά αυτοκίνητα, μια ιστορική αναδρομή στον μεγαλύτερο αγώνα του κόσμου.
Αποστολή: Δημήτρης Σπυράκης
Είναι συγκινητικό, το λιγότερο, να βρίσκεσαι ανάμεσα στα πιο σημαντικά αγωνιστικά μοντέλα στην ιστορία των αγώνων αυτοκινήτου, που πρωταγωνίστησαν στον πιο σημαντικό αγώνα αντοχής, τις 24 ώρες Le Mans. Αυτά τα εξαιρετικά και σημαντικά ιστορικά μοντέλα, ήταν δανεισμένα από το μουσείο αυτοκινήτων του Sarthe που βρίσκεται στην πίστα του Le Mans, όπου οι ιδιωτικές συλλογές των πρώην Le Mans αγωνιστικών αυτοκινήτων φυλάσσονται, και παρουσιάστηκαν για να γιορτάσουν αυτό το ιστορικό γεγονός αντοχής, που για το 2014 θα γίνει 14-15 Ιουνίου, για 82η φορά. Ο αγώνας παραμένει το πιο δύσκολο τεστ των αυτοκινητιστικών τεχνολογιών για το μέλλον και είναι ιδιαίτερα σημαντικό για το 2014, καθώς η Porsche θα επιστρέψει, χρησιμοποιώντας ένα εντελώς νέο υβριδικό πρωτότυπο αγωνιστικό αυτοκίνητο, όπου θα μπει στην παραδοσιακή μάχη μεταξύ Audi και Toyota για τη νίκη της γενικής κατάταξης. Άλλα, πλήρως ηλεκτρικά ή υδρογονοκίνητα πρωτότυπα, θα διαγωνιστούν στην πίστα των 13,6 χλμ., στην οποία περισσότεροι από 250.000 θεατές, θα κάνουν το ετήσιο προσκύνημα.
 
Το κορυφαίο αθλητικό γεγονός στον κόσμο
Δημιουργήθηκε το 1923 με πρωτοβουλία της ACO. Αυτός ο κορυφαίος σε μεγάλες αποστάσεις αγώνας αυτοκινήτων έχει γίνει ένα γεγονός που δεν πρέπει να χαθεί, λόγω της μακράς ιστορίας των μνημειωδών αγωνιστικών επιτευγμάτων, αλλά και των τραγικών περιστατικών. Κατατάσσεται, με το Grand Prix του Μονακό, το ράλι Μόντε Κάρλο και τον αγώνα Indianapolis 500, ως οι κορυφαίοι και πιο δύσκολοι αγώνες αυτοκινήτου στον κόσμο. Αυτός ο μηχανικός μαραθώνιος στην περιοχή Sarthe έχει γίνει σχεδόν μυθικός. Από την άποψη της υποβλητικής μορφής του, που τελείται όλο το 24ωρο και την ένταση του ανταγωνισμού που δημιουργεί, έχει γίνει θρυλικός. Το 2012, μια έρευνα από το διάσημο Αμερικανικό National Geographic Society, τοποθετεί τον 24ωρο αγώνα Le Mans στην κορυφή όλων των αθλητικών γεγονότων στον κόσμο, μπροστά από τους Ολυμπιακούς αγώνες και το παγκόσμιο κύπελλο ποδοσφαίρου.
 
Υπενθυμίζοντας τον μύθο
Σχεδόν καμία από τις αγωνιστικές ομάδες, τους κατασκευαστές αυτοκινήτων και αξεσουάρ, τους χορηγούς και φυσικά, τους οδηγούς αγώνων, δεν μπορεί να αντισταθεί στην έλξη μιας πιθανής νίκης στο Le Mans. Είναι ο αγώνας που ο καθένας θέλει να κερδίσει. Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία που όλοι οι μεγάλοι που έχουν αγωνιστεί με επιτυχία σ’ αυτό το υπέροχο ταξίδι μέσα στο χρόνο κι έχουν γράψει τα ονόματά τους στην ιστορία του Le Mans, γιόρτασαν και πάλι σε μια εκθεσιακή επιφάνεια 1.800 τμ., στη νέα Αίθουσα 3 στο εκθεσιακό κέντρο Palexpo. Από την Chenard & Walcker που κέρδισε τον 1ο αγώνα το 1923, μέχρι το τρομερό υβριδικό Audi R18 E-Tron Quattro, που κέρδισε τον αγώνα του 2013, η ιστορική αναδρομή περνάει μέσα από την αξέχαστη Bentley Speed ​​Six, την Ferrari 166mm, τις Jaguar D-Type και XJR9, το θρυλικό Ford GT40, το Matra 670, τις Porsche 917, 956 και GT1 (996) και τα Peugeot 905 και 908, παρέχοντας μία συγκινητική αισθητική εμπειρία, καθώς προκαλεί μια σειρά από υπέροχες αναμνήσεις και συναισθήματα.
 
Sauber Mercedes και Faessler οι Ελβετοί νικητές
Η Ελβετία, η οποία έχει δει 141 οδηγούς της να έχουν πάρει μέρος στον αγώνα Le Mans, 31 από τους οποίους έχουν πετύχει νίκες σε διαφορετικές κατηγορίες επιλέξιμων αυτοκινήτων, είχε πάντα μια σημαντική παρουσία εκεί. Στην κεφαλή της λίστας είναι η Sauber Mercedes C9, που παρέχεται από το μουσείο στο Hinwil, στην έδρα του κατασκευαστή από τη Ζυρίχη, η οποία επέτρεψε στην Mercedes να επιτευχθεί ένας τερματισμός 1-2 στο Le Mans του 1989 και να κερδίσει 2 παγκόσμια πρωταθλήματα, οδηγών και κατασκευαστών, το ίδιο έτος. Πιο πρόσφατα, ο Marcel Faessler από το καντόνι της Schwytz συνοδήγησε ένα Audi R18 E-Tron Quattro το 2012 και ήταν ο 1ος Ελβετός που κέρδισε τη γενική κατάταξη στο Le Mans, (το πέτυχε 2 φορές) και στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής σπορ αυτοκινήτων.
 
Μια αξέχαστη και σημαντική ανέκδοτη, μία και μοναδική Rondeau M379B, που το 1980 ήταν ο πρώτος ιδιωτικός κατασκευαστής που κέρδισε το Le Mans, είχε επίσης οδηγό τον ιδιοκτήτη της, τον Jean Rondeau, κάτοικο του Le Mans. Εξοπλιζόταν με έναν κινητήρα Ford Cosworth V8 προδιαγραφών F1, που παρασκευάστηκε στα εργαστήρια της Ελβετικής Heini Mader στο Gland, στο καντόνι του Vaud. Τέλος, το παρόν έδωσε και ο νικητής του 1991, το Mazda 787B, η μία και μοναδική φορά που ένα αυτοκίνητο από την Ιαπωνία έχει κερδίσει στο Le Mans, παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες από την Toyota, ενώ είναι και το μοναδικό αυτοκίνητο με κινητήρα τεχνολογίας Wankel που έχει πετύχει νίκη σ’ αυτόν τον αγώνα.
 
Τα αυτοκίνητα της έκθεσης
1923: Chenard & Walcker Sport (Lagache-Léonard, 1η θέση)
1925: Chenard & Walcker Tank (έλαβε μέρος το 1925-1937)
1929: Bentley Speed Six (Barnato-Birkin, 1η θέση)
1933: Alfa Romeo 8C 2300 (Nuvolari-Sommer, 1η θέση)
1937: Bugatti Typ 57 (Wimille-Benoist, 1η θέση)
1949: Ferrari 166 MM (Chinetti-Mitchell Thompson, 1η θέση)
1954: Jaguar Type D (Hamilton-Rolt, 2η θέση)
1958: Ferrari 250 Testa Rossa (Gendebien-Hill, 1η θέση)
1966: Ford GT40 MkII (Amon-McLaren, 1η θέση)
1970: Porsche 917K (Attwood-Herrmann, 1η θέση)
1974: Matra 670B (Larrousse-Pescarolo, 1η θέση)
1978: Alpine Renault A442B Turbo (Jaussaud-Pironi, 1η θέση)
1980: Rondeau M379B Ford (Jaussaud-Rondeau, 1η θέση)
1982: Porsche 956 (νικήτρια το 1982 και το 1985)
1989: Sauber Mercedes C9 (Dickens-Mass-Reuter, 1η θέση)
1991: Mazda 787B (Gachot-Herbert-Weidler, 1η θέση)
1991: Jaguar XJR9 (Boesel-Ferté-Jones, 2η θέση)
1992: Peugeot 905 (Blundell-Dalmas-Warwick, 1η θέση)
1998: Porsche GT1 (Aiello-McNish-Ortelli, 1η θέση)
2000: Audi R8 (Biella-Kristensen-Pirro, 1η θέση)
2009: Peugeot 908 (Brabham-Gené-Wurz, 1η θέση)
2013: Audi R18 E-Tron Quattro (Duval-Kristensen-McNish, 1η θέση, Faessler-Lotterer-Tréluyer, 1η θέση το 2012)
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 07/03/2014, 01:09 πμ.)


Η είσοδος του Hall 3 στο PALEXPO της Γενεύης
Η είσοδος του Hall 3 στο PALEXPO της Γενεύης
Chenard & Walcker Sport (1923)
Chenard & Walcker Sport (1923)
Chenard & Walcker Tank (1925)
Chenard & Walcker Tank (1925)
Bentley Speed Six (1929)
Bentley Speed Six (1929)
Alfa Romeo 8C 2300 (1933)
Alfa Romeo 8C 2300 (1933)
Ferrari 166 MM (1949)
Ferrari 166 MM (1949)
Jaguar Type D (1954)
Jaguar Type D (1954)
Ferrari 250 Testa Rossa (1958)
Ferrari 250 Testa Rossa (1958)
Ford GT40 MkII (1966)
Ford GT40 MkII (1966)
Porsche 917K (1970)
Porsche 917K (1970)
Matra 670B (1974)
Matra 670B (1974)
Alpine Renault A442B Turbo (1978)
Alpine Renault A442B Turbo (1978)
Rondeau M379B Ford (1980)
Rondeau M379B Ford (1980)
Porsche 956 (1982)
Porsche 956 (1982)
Sauber Mercedes C9 (1989)
Sauber Mercedes C9 (1989)
Mazda 787B (1991)
Mazda 787B (1991)
Jaguar XJR9 (1991)
Jaguar XJR9 (1991)
Peugeot 905 (1992)
Peugeot 905 (1992)
Porsche GT1 (1998)
Porsche GT1 (1998)
Audi R8 (2000)
Audi R8 (2000)
Peugeot 908 (2009)
Peugeot 908 (2009)
Audi R18 E-Tron Quattro (2012-2013)
Audi R18 E-Tron Quattro (2012-2013)
Η αφίσα του αγώνα για το 2014
Η αφίσα του αγώνα για το 2014

 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
ALEVIZOPOULOS AUTECH

Service, Μηχανικές Εργασίες, Ανταλλακτικά, Ελαστικά, Ευθυγράμμιση, Ηλεκτρολογικά, Αναβαθμίσεις, Φανοποιΐα, Βαφές, Μικροεπισκευές Αμαξώματος, Ηλεκτρονική Διάγνωση, Διεκπεραιώσεις ΚΤΕΟ
Πειραιώς 34, 183 46 Μοσχάτο, Τηλ.: +302104819763, Fax: +302104830295
E-mail: alevizopoulos@outlook.com, Website: www.autech.gr
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα