IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
84ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης: Peugeot
Μετά τις οικονομικές δυσκολίες, οι οποίες έχουν αρχίσει να υποχωρούν, τα νέα της μοντέλα αναμένεται να καταξιώσουν την Peugeot ως μία premium μάρκα, ενώ κατέκτησε και τον τίτλο «Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2014», με το νέο 308.
Αποστολή: Δημήτρης Σπυράκης
Η οικονομική ύφεση που έπληξε την Ευρώπη τα τελευταία χρόνια, επηρέασε πολύ τον όμιλο PSA/Peugeot-Citroen και μοιραία την μάρκα Peugeot. Η Γαλλική φίρμα υπέστη εκτεταμένη ζημιά, καθώς είχε εμπορική εξάρτηση σε μεγάλο βαθμό από τις αγορές της Ευρώπης. Ευτυχώς όμως, νέοι επενδυτές εξ ανατολάς και η συμμετοχή με μερίδιο μετοχών της Γαλλικής κυβέρνησης, τραβούν την Peugeot από την δεινή θέση, ενώ η νέα στρατηγική που χαράζει, φαίνεται πως, έστω και μακροπρόθεσμα, θα την οδηγήσει σε θετικό δείκτη και στη θέση που της αρμόζει. Το νέο κύμα αισιοδοξίας φάνηκε και στο περίπτερο της μάρκας στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης (4-16 Μαρτίου 2014).
 
Ξεκίνημα της χρονιάς με τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς»
Ο θεσμός του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» είναι βαρυσήμαντος, όχι μόνο για τις Ευρωπαϊκές μάρκες αυτοκινήτων, καθώς αφορά τη Γηραιά ήπειρο, αλλά και για κατασκευαστές από ολόκληρο τον κόσμο. Στο διαγωνισμό για την ανάδειξη του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» για το 2014, το νέο 308 επιβλήθηκε με άνεση απέναντι στους υπόλοιπους 6 φιναλίστ του θεσμού, με 307 βαθμούς, έναντι 223 του 2ου BMW i3 και 216 του 3ου Tesla Model S. Ο θεσμός του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς» ξεκίνησε το 1964 και η Peugeot είδε ένα δικό της αυτοκίνητο να κατακτάει αυτό τον τίτλο το 1969, με το 504. Από τότε, πέρασαν 19 χρόνια μέχρι να έρθει αυτός ο τίτλος και πάλι στη Γαλλική μάρκα, με το 405, το 1988, ένα μοντέλο που είχε την σχεδιαστική πινελιά του περίφημου Ιταλικού οίκου Pininfarina. Η επιτυχία της Peugeot όμως δεν σταμάτησε εκεί. Το 2002 κερδίζει και πάλι τον τίτλο με το πραγματικά εξαιρετικό 307, φτάνοντας στο σήμερα (2014), με το νέο 308.
 
Peugeot 308 SW σε παγκόσμια πρεμιέρα
Μετά από 6 μήνες από το λανσάρισμα του βασικού, 5-θυρου μοντέλου, η Peugeot παρουσίασε σε παγκόσμια πρεμιέρα στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης το 308 SW, την βάγκον έκδοση του 308. Το μοντέλο είναι μεγαλύτερο κατά 33 εκατοστά και διαθέτει άπλετους χώρους, κυρίως για τις αποσκευές των μέχρι 5 επιβατών, που είναι 610-1.660 λίτρα. Με περισσότερες από 46.000 παραγγελίες (μέχρι τέλος Ιανουαρίου 2014), περισσότερο από το 40% των οποίων είναι για τα ανώτερα επίπεδα εξοπλισμού, το νέο 308 hatchback, που ξεκίνησε το φθινόπωρο του 2013, βρίσκεται ήδη εντός των φιλόδοξων στόχων που έχουν τεθεί γι’ αυτό. Από τον Απρίλιο (2014), το νέο 308 SW θα οδεύει για τις αγορές.
 
Οι νέες τεχνολογίες που έχουν εφαρμοστεί στην κατασκευή του μοντέλου, έχουν μειώσει το βάρος του κατά 140 κιλά, σε σχέση με τον προκάτοχό του. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τη γκάμα αποδοτικών κινητήρων που το εξοπλίζει, το νέο 308 SW έχει αισθητά μειωμένη κατανάλωση, μοιραία και ρύπους. Πολυάριθμα τεχνολογικά βοηθήματα οδήγησης, όπως το σύστημα παρακολούθησης τυφλών σημείων, εμπλουτίζουν ακόμη περισσότερο την αίσθηση της ηρεμίας. Η ευρύτερη συνδεσιμότητα, η υποβοήθηση παρκαρίσματος ή το πρόγραμμα οδήγησης Sport Pack, είναι παραδείγματα των συστημάτων που προσθέτουν στο συναίσθημα και την άνεση του οχήματος.
 
Εφαρμόζοντας νέες τεχνολογίες
Η Peugeot, όπως όλοι οι κατασκευαστές άλλωστε, έχει επιδοθεί σ’ έναν αγώνα για την μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος. Αυτό δείχνουν άλλωστε και τα πειραματικά μοντέλα που παρουσίασε στο κοινό στο σαλόνι της Γενεύης, όπως το 308 Blue HDi με απόδοση 120 ίππους και κατανάλωση 3,1 λίτρα/100 χλμ. Σε περίοπτη θέση ήταν κι ένα 2008 HYbrid air σε τομή, για να παίρνει μια ιδέα το κοινό πώς μπορεί να επιτευχθεί μία κατανάλωση μόλις 2 λίτρα/100 χλμ. Σε τομή ήταν και το HYbrid 4, με ένα υβριδικό σύστημα πετρελαίου-ρεύματος, απόδοση 200 ίππους και 4-κίνηση.
 
Peugeot 108, το πρώτο premium μίνι της Peugeot
Όταν ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου PSA/Peugeot-Citroen, κ. Filipe Varin, έλεγε ότι θέλει να αναβαθμίσει την μάρκα Peugeot σε premium brand, κανείς δεν σκέφτηκε πώς θα μπορούσε αυτό να μεταφραστεί στα μικρά μοντέλα της μάρκας, όπως το 107. Με το λανσάρισμα του αντικαταστάτη του 107, του νέου 108, η Peugeot μπορεί να αισθάνεται υπερήφανη, καθώς παρουσίασε σε παγκόσμια πρεμιέρα στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, το πρώτο της premium μοντέλο στη μίνι κατηγορία, βάζοντας τα θεμέλια για την αναβάθμιση της μάρκας σε εμπορικό σήμα πολυτελείας.
 
Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού του 2014, μετά από μια εκπληκτική της πορεία πωλήσεων με πάνω από 800.000 μονάδες, το 107 θα δώσουν τη θέση τους στο 108. Μετά από πλήρη ανανέωση, η Peugeot παρουσιάζει το νέο της αυτοκίνητο πόλης στο σαλόνι της Γενεύης, μια φρέσκια πρόταση στη μίνι κατηγορία, που σήμερα αντιπροσωπεύει σχεδόν το 10% της Ευρωπαϊκής αγοράς. Πρόκειται για έναν γνήσιο εκπρόσωπο των αυτοκινήτων πόλης, με απόλυτα συμπαγείς διαστάσεις (μήκος 3,47 μέτρα) και περιορισμένο βάρος (840 κιλά) για καλύτερες επιδόσεις και οικονομία.
 
Με κομψό και αριστοκρατικό σχεδιασμό, ακριβείς γραμμές και προηγμένους τεχνολογικά προβολείς, τονίζει τον δυναμισμό του και τις μεγάλες δυνατότητες εξατομίκευσης. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 8 χρώματα αμαξώματος, 2 εκ των οποίων είναι αποκλειστικά για το μοντέλο, 3 χρώματα για το ύφασμα του ουρανού στο μοντέλο 108 Top, ένα ζευγάρι των χρωμάτων διχρωμίας στο 3-θυρο hatchback, καθώς και εξατομίκευση με 7 θέματα ατμόσφαιρας. Συμπαγές και κομψό, μπορεί επίσης να είναι πρακτικό με έναν γενναιόδωρο χώρο αποσκευών για την κατηγορία του, που μεταβάλλεται μεταξύ 196 και 750 λίτρων. Το νέο 108 προσφέρεται με 4 μονάδες ισχύος, βασισμένες σε 2 3-κύλινδρους κινητήρες βενζίνης (1.0 λίτρων VTi 68 ίππων και 1.2 λίτρων VTi 82 ίππων), με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων CO2 από 88 γραμμ./χλμ.
 
Peugeot 208 T16, το αντίδοτο για την ανάβαση Pikes Peak
Είναι γνωστό πως όταν η Peugeot αποφασίσει να φτιάξει ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο, γίνεται αμέσως ένας θρύλος. Όχι άδικα βέβαια. Η αγωνιστική παράδοση της μάρκας είναι πολλή μεγάλη, κι όταν βάζει έναν στόχο, συνήθως, τον πετυχαίνει. Κάτι ανάλογο συνέβη και με τη συμμετοχή της στην θρυλική ανάβαση Pikes Peak στο Colorado (Κολοράντο) των ΗΠΑ, εκεί όπου έλαβε μέρος με το 208 T16, ένα αυτοκίνητο ειδικά για το σκοπό αυτό. Πίσω από το τιμόνι ήταν ο πολυπρωταθλητής των αγώνων ράλι, Sebastien Loeb, ο οποίος ανέβηκε την διαδρομή των περίπου 20 χλμ., σε ένα υψόμετρο κοντά στα 4.300 μέτρα, σε 8’13’’878, που αποτελεί παράλληλα και νέο ρεκόρ. Το 208 Τ16, είναι το απόλυτο αγωνιστικό όχημα για την ανάβαση Pikes Peak, με αναλογία κιλών/ίππο 1/1, καθώς το βάρος του, των 875 κιλών, καλούνται να κινήσουν 875 ίπποι.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 14/03/2014, 02:30 πμ.)
ΧΟΡΗΓΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ
PEUGEOT - ΓΚΑΛΛΟ ΑΕ
Έκθεση - Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Τσούντα 72 & Πεταλά 39 (7ο χλμ. Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας), 143 43 Νέα Χαλκηδόνα
Τηλ.: +302102533024, +302102533002, Fax: +302102522813
E-mail: info@gallo.gr, Websites: www.peugeot-gallo.gr, http://peugeot-gallo.car.gr


Το νέο Peugeot 308, Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2014
Το νέο Peugeot 308, Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2014
Peugeot 308 Blue HDi
Peugeot 308 Blue HDi
Peugeot 308 SW (Παγκόσμια Πρεμιέρα)
Peugeot 308 SW (Παγκόσμια Πρεμιέρα)
Peugeot 108 (Παγκόσμια Πρεμιέρα)
Peugeot 108 (Παγκόσμια Πρεμιέρα)
Peugeot 108 (Παγκόσμια Πρεμιέρα)
Peugeot 108 (Παγκόσμια Πρεμιέρα)
Peugeot 508 RXH
Peugeot 508 RXH
Peugeot 2008 HYbrid air
Peugeot 2008 HYbrid air
Peugeot 2008 HYbrid air
Peugeot 2008 HYbrid air
Peugeot 2008 HYbrid air
Peugeot 2008 HYbrid air
Peugeot HYbrid 4
Peugeot HYbrid 4
Peugeot HYbrid 4
Peugeot HYbrid 4
Peugeot 208 T16 Pikes Peak
Peugeot 208 T16 Pikes Peak
Peugeot 208 T16 Pikes Peak
Peugeot 208 T16 Pikes Peak

 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΛΑΡΙΣΑΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ Θ. ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗΣ

Γνήσια Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων Citroen-Peugeot-Renault-Chevrolet/Daewoo
Ηρώων Πολυτεχνείου 173, 412 23 Λάρισα
Τηλ.: +302410280818, Fax: +302410289769

 
Χρήσιμα