IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Seat Altea Freetrack - Το 1ο crossover της Ιβηρικής
Το νέο Altea freetrack δημιουργήθηκε παίρνοντας το οικογενειακά προσανατολισμένο Altea XL και συνδυάζοντάς το με την έννοια ενός οχήματος crossover
 
Ένα όχημα που σχεδιάστηκε για χρήση εκτός δρόμου, χωρίς να θυσιάζει την τεράστια πρακτικότητα που προσφέρουν τα συμπαγή αυτοκίνητα. Υπό αυτήν τη μορφή, το Altea freetrack προσφέρει το μέγιστο δυνατό χώρο και για το ταξίδι με την οικογένεια αλλά και για την απόλαυση της υπαίθρου.
 
Όψη Εκτός Δρόμου
Με βάση το Altea XL, το 1ο crossover που κατασκευάστηκε ποτέ από τη Seat, έχει έναν ευδιάκριτο εκτός δρόμου χαρακτήρα, συμπεριλαμβανομένων των πλαστικών προστατευτικών που βρίσκονται σε όλα τα οχήματα αυτού του ύφους. Πέρα από το ότι προσθέτουν στην αισθητική, αυτά τα προστατευτικά προφυλάσσουν το αμάξωμα από τη ζημιά όταν ο οδηγός βρίσκεται σε ανώμαλο έδαφος. Άλλα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Altea freetrack, είναι οι νέοι τροχοί 17 ιντσών που τοποθετούνται με ειδικά σχεδιασμένα και μεγαλύτερης διαμέτρου ελαστικά, συν τα πρόσθετα 40 χλστ. της απόστασης από το έδαφος σε σχέση με το Altea XL, ενισχύοντας περισσότερο τις ικανότητες crossover του οχήματος. Το εσωτερικό του Altea freetrack χαρακτηρίζεται από ένα ελκυστικό δίχρωμο σύνολο. Αυτό συνδυάζει το μαύρο που υπάρχει σε όλη τη γκάμα Altea, με ένα καφέ που είναι ενθυμητικό του δρόμου δασικής διαδρομής, όπου το νέο αυτό όχημα προορίζεται να λειτουργήσει.
 
Κίνηση σε 4 και 2 τροχούς
Το Altea freetrack δεν είναι μόνο σχεδιαστικά ένα crossover, αλλά έρχεται πλήρες με κίνηση και στους 4 τροχούς. Η δύναμη μεταβιβάζεται και στους 4 τροχούς μέσω μιας διάταξης HALDEX με υδρομηχανική σύνδεση και ηλεκτρονικό έλεγχο για να εξασφαλίσει την διανομή της ελκτικής δύναμης κατά τρόπο προοδευτικό και ακριβή. Υπό κανονικές συνθήκες, η δύναμη κίνησης κατευθύνεται εξ ολοκλήρου στις μπροστινές ρόδες αλλά, όταν υπαγορεύουν οι περιστάσεις, τουλάχιστον το 50% μπορεί να σταλεί στον οπίσθιο άξονα. Δύο κινητήρες, ένας diesel κι ένας βενζίνης, είναι διαθέσιμοι, οι οποίοι ξεχωρίζουν για την υψηλή τους απόδοση. Άλλωστε, είναι οι ίδιες κινητήριες μονάδες που βρίσκονται και στο Leon FR, ο 2.0 TDI των 170 ίππων και ο 2.0 TSI των 200 ίππων. Με αυτούς τους κινητήρες, το Altea freetrack είναι το πιο σπορτίφ οικογενειακό crossover στην κατηγορία του. Με τον 2.0 TDI, η μέγιστη ταχύτητα είναι 204 χ.α.ώ. και η επιτάχυνση των 0-100 χ.α.ώ. απαιτεί 8,7’’. Με τον 2.0 TSI το Altea freetrack καταγράφει μέγιστη ταχύτητα 214 χ.α.ώ. και επιτάχυνση 0-100 χ.α.ώ. σε 7,5’’. Ένας νέος κινητήρας θα προστεθεί στο Altea freetrack σύντομα, ο 2.0 TDI με 140 ίππους, που θα είναι διαθέσιμος σε όλες τις εκδόσεις.
 
Μεγιστοποιημένος χώρος
Το Altea freetrack διατηρεί τα ίδια εξαίρετα επίπεδα άνεσης εσωτερικού και όγκου χώρου αποσκευών, που συναντώνται στο Altea XL. Με 593 λίτρα χώρο αποσκευών, το Altea freetrack προσφέρει αρκετό χώρο για όλα όσα χρειάζεται μια ολόκληρη οικογένεια έτσι ώστε ο ελεύθερος χρόνος να γίνει απόλαυση. Η ευρυχωρία και η ευελιξία των πίσω καθισμάτων είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα, καθώς μπορούν να κινηθούν προς τα πίσω μέχρι και 160 χλστ. κι αυξάνουν τον χώρο στα πόδια των επιβατών διατηρώντας ένα περισσότερο από αξιοσέβαστο χώρο αποσκευών.
 
Νέο εργοστασιακό σύστημα ψυχαγωγίας
Εκτός από το ευρύχωρο εσωτερικό, ένα από τα ισχυρότερα σημεία πώλησης του Altea freetrack με την ιδιότητά του ως οικογενειακό αυτοκίνητο, είναι ο συνυπολογισμός ενός νέου συστήματος ψυχαγωγίας τοποθετημένο εργοστασιακά. Αυτό το σύστημα περιλαμβάνει μια οθόνη TFT 7 ιντσών που βρίσκεται στην οροφή του οχήματος και μια συνδεσμολογία τύπου RCA, για να μπορούν να συνδεθούν φορητά DVD-Players, κονσόλες βιντεοπαιχνιδιών, φορητοί υπολογιστές ή ακόμα και έναν απλό MP3, καθώς ο ήχος από τη συνδεδεμένη πηγή αναπαράγεται μέσω του ηχητικού συστήματος του οχήματος. Αυτό είναι μια καινοτομία όχι μόνο για την κατηγορία των SUV αλλά και συνολικά για τον χώρο του αυτοκινήτου, όπου τέτοια συστήματα είναι διαθέσιμα μόνο ως προαιρετική επιλογή με ιδιαίτερο κόστος.
 
Απόλυτη προστασία εντός/εκτός δρόμου
Οι οδηγοί του νέου Αltea freetrack ωφελούνται από τα τελευταίας τεχνολογίας μέτρα ασφάλειας για να προστατευτούν οι ίδιοι και οι οικογένειές τους όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερα, εντός δρόμου αλλά και εκτός. Δεν ήταν τυχαίο το γεγονός ότι το Altea XL αποτέλεσε την πλατφόρμα για το crossover μοντέλο της Seat. Όσον αφορά στην παθητική ασφάλεια, το νέο Altea freetrack προσφέρει την επιλογή για μέχρι και 8 αερόσακους. Εκτός από τους 6 στάνταρ αερόσακους που εγκαθίστανται σε όλη τη γκάμα (οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί εμπρός και αερόσακοι τύπου κουρτίνας), οι πελάτες μπορούν επίσης να προσθέσουν πλευρικούς αερόσακους στο οπίσθιο τμήμα χωρίς επιρροή στην οριζόντια ρύθμιση του οπίσθιου καθίσματος.
 
Επιπλέον, τα σημεία πρόσδεσης Isofix για την ασφαλή τοποθέτηση παιδικών καθισμάτων κατ’ ευθείαν στη δομή του οχήματος, ενσωματώνονται σε κάθε ένα από τα οπίσθια καθίσματα. Από την πλευρά της ενεργητικής ασφάλειας, το Altea freetrack τοποθετεί όλα τα κορυφαία συστήματα ελέγχου στη διάθεση του οδηγού (ABS, TCS και ESP+DSR με EBA). Ένας άλλος βασικός παράγοντας όσον αφορά στην ασφάλεια είναι ο θάλαμος των επιβατών. Το Altea freetrack έχει κατασκευαστεί ως προστατευτικός κλωβός. Σε περίπτωση σύγκρουσης, οι λεπτομερώς δοκιμασμένες ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης θλίβονται με έναν προκαθορισμένο τρόπο, ώστε να μεγιστοποιηθούν η ενεργειακή απορρόφηση και η προστασία των επιβατών. Τρία προστατευτικά δαχτυλίδια ενεργούν ως κύριο δομικό στοιχείο υποστήριξης. Το 1ο δαχτυλίδι αρχίζει στην κορυφή του πλαισίου αλεξήνεμων και συνεχίζεται προς τα κάτω μέσω των εμπρόσθιων κολώνων και του μπροστινού τμήματος του πλαισίου πορτών. Ο 2ος συνδέει τις κεντρικές κολώνες με τις διαμήκεις ενισχύσεις οροφής και τα πλαϊνά μαρσπιέ (που διαμορφώνουν ένα οριζόντιο Η σε κάθε πλευρά). Το 3ο διαμορφώνεται από τις οπίσθιες κολώνες, το πλαίσιο της πίσω πόρτας και το οπίσθιο εγκάρσιο τμήμα. Αυτό το στιβαρό και ανθεκτικό δαχτυλίδι είναι ένα από τα θεμελιώδη δομικά χαρακτηριστικά της τρέχουσας γενιάς αυτοκινήτων Seat.
 
Οι διαγώνιες μπάρες ενίσχυσης υπό μορφή δοκών υψηλής αντοχής έχουν παρεμβληθεί στις πόρτες, επιπρόσθετα των οριζοντίων δοκών που τοποθετούνται στο ύψος της μέσης. Εκτός από αυτές τις προστατευτικές δοκούς, οι πόρτες γεμίζουν με πυκνό αφρό που βοηθά στην απορρόφηση των πλευρικών συγκρούσεων, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την ηχομόνωση και ελαχιστοποιώντας τις δονήσεις μέσα στο όχημα.
 
Νέο σύστημα ανάρτησης
Η ανάρτηση του Altea freetrack περιλαμβάνει αμορτισέρ με μεγαλύτερη χωρητικότητα λαδιού από αυτά του XL. Αυτό επιτρέπει στην ανάρτηση να χειρίζεται ακόμα πιο σκληρές συνθήκες οδήγησης, χωρίς οποιαδήποτε ανησυχητική αύξηση στη θερμοκρασία. Όσον αφορά στο σύστημα πέδησης, όλες οι εκδόσεις του Altea freetrack είναι εξοπλισμένες με δισκόφρενα 312 x 25 χλστ. στους εμπρός τροχούς και 286 x 12 χλστ. στους πίσω. Το Altea freetrack είναι εξοπλισμένο εργοστασιακά με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS), που επεμβαίνει στη διαχείριση του κινητήρα για να αποτρέψει την ελεύθερη περιστροφή των τροχών (spin) κατά την επιτάχυνση στις ολισθηρές επιφάνειες. Το τελευταίας γενιάς ESP (Ηλεκτρονικό Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας) συνεργάζεται με το Σύστημα Σύστασης Διεύθυνσης (DSR), που ανιχνεύει την ποιότητα της πέδησης σε κάθε άξονα και λαμβάνει διορθωτικά μέτρα όπου απαιτείται, με τη διαβίβαση μιας μικρής ώθησης στο τιμόνι για να κρατήσει το όχημα στη σωστή πορεία.
 
Το Σύστημα Υποβοήθησης Πέδησης (EBA) μπορεί με τον ίδιο τρόπο να βοηθήσει τον οδηγό, ασκώντας την μέγιστη πίεση πέδησης κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, είναι το γεγονός πως στο σύστημα ESP του νέου Altea freetrack ενσωματώνεται ένα Σύστημα Σταθερότητας Ρυμουλκών (TSP), το οποίο έχει ως σκοπό να ενισχύσει την ασφάλεια των οχημάτων κατά τη ρυμούλκηση ενός φορτίου. Το TSP βοηθά στην σταθεροποίηση του ρυμουλκού εάν διακινδυνεύσει ο ασφαλής χειρισμός του οχήματος ως αποτέλεσμα, παραδείγματος χάριν, των δυσμενών καιρικών συνθηκών, μιας κακής οδικής επιφάνειας ή ενός φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης. Συνοπτικά, το Altea freetrack προσφέρει μια εκτενή σειρά ηλεκτρονικών συστημάτων για παρέχει και στον οδηγό αλλά και στους επιβάτες την απόλυτη ηρεμία εντός και εκτός δρόμου.
 
Μέγιστη ευκολία
Αντίθετα από άλλα συστήματα που απαιτούν την επιλογή του τύπου έλξης από τον οδηγό, στο Altea freetrack ο έλεγχος και η επιλογή της ελκτικής δύναμης γίνονται αυτόματα. Αυτό εγγυάται την καλύτερη δυνατή έλξη σε όλες τις συνθήκες οδήγησης και αποτελεί ευκολία για τους οδηγούς αφού αναλαμβάνει να κάνει τα πάντα αυτόματα όποτε υπάρχει αλλαγή στο οδόστρωμα. Για να προσαρμοστεί αυτό το σύστημα 4κίνησης χωρίς αντίκτυπο στην ευρυχωρία του εσωτερικού του οχήματος, ήταν απαραίτητο να προσαρμοστούν και ο πίσω άξονας και η ανάρτηση. Ήταν επίσης απαραίτητο να τροποποιηθεί το ρεζερβουάρ, αν και η χωρητικότητα των 55 λίτρων είναι αμετάβλητη από αυτήν Altea XL. Χάρη σε αυτό το σύστημα μετάδοσης δύναμης και την μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος έναντι του Altea XL, η γωνία προσέγγισης του Altea freetrack είναι 17,6 μοίρες και η γωνία αναχώρησης σχεδόν 23 μοίρες. Ένα ακόμη, λιγότερο συνηθισμένο, χαρακτηριστικό που περιλαμβάνεται στο Altea freetrack, είναι οι ηλεκτρικές καλωδιώσεις (προ-εγκατάσταση) για την προσαρμογή κοτσαδόρου, η οποία περιλαμβάνει και μια σύνδεση για το TSP που συνδυάζεται με το ESP για να σταθεροποιήσει το ρυμουλκό.
 
τεχνικά χαρακτηριστικά - επιδόσεις
μοντέλο
Altea Freetrack 2.0 TFSI
Altea Freetrack 2.0 TDI
Μήκος
4,493 μέτρα
4,493 μέτρα
Πλάτος
1,788 μέτρα
1,788 μέτρα
Ύψος
1,622 μέτρα
1,622 μέτρα
Μεταξόνιο
2,576 μέτρα
2,576 μέτρα
Μετατρόχια Ε/Π
1,542/1,527 μέτρα
1,542/1,527 μέτρα
Χώρος αποσκευών
532 λίτρα
532 λίτρα
Βάρος
1.571 κιλά
1.568 κιλά
Κυβισμός
1.984 κ.εκ.
1.968 κ.εκ.
Διάμετρος x διαδρομή
82,5 x 92,8 χλστ.
81 x 95,5 χλστ.
Σχέση συμπίεσης
10,3:1
18,5:1
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
200/5.100
170/4.200
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
280/1.800-5.000
350/1.800
0-100 χ.α.ώ.
7,5’’
8,7’’
80-120 χ.α.ώ. με 5η
8,8’’
9,8’’
80-120 χ.α.ώ. με 6η
11,1’’
12,6’’
0-1.000 μέτρα
28,3’’
30,2’’
Τελική ταχύτητα
214 χ.α.ώ.
204 χ.α.ώ.
Κατανάλωση εκτός πόλης
7,4 λ./100 χλμ.
5,7 λ./100 χλμ.
Μικτή κατανάλωση
9,4 λ./100 χλμ.
6,8 λ./100 χλμ.
Κατανάλωση στην πόλη
12,8 λ./100 χλμ.
8,5 λ./100 χλμ.
Ρεζερβουάρ
55 λίτρα
55 λίτρα
Εκπομπές ρύπων (CO2)
223 γραμμ./χλμ.
179 γραμμ./χλμ.



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Honda
ΠΑΝ. ΜΑΣΤΟΡΑΣ & ΥΙΟΙ ΟΕ

Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Πωλήσεις Καινούργιων & Μεταχειρισμένων Οχημάτων
Λεωφ. Βουλιαγμένης 604 Δ, 167 77 Ελληνικό
Τηλ.: +302109624362, +302109933380, Fax: +302109634466
E-mail: hondamastoras@ath.forthnet.gr, Website: www.mastoras-motors.gr
 
Χρήσιμα