IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Abarth 500: Ο σκορπιός άρχισε να... δαγκώνει!
Ένα χρόνο μετά την επίσημη ανακοίνωση, η Abarth κράτησε την υπόσχεσή της να φέρει ξανά στο προσκήνιο όλη τη δράση που την οδήγησε στο βιβλίο της ιστορίας του αυτοκινήτου με χρυσά γράμματα.
 
Ένας ολόκληρος καινούριος κόσμος ξαναγεννιέται γύρω από την Abarth, επανεισάγοντας αξίες που έφεραν τόσο καλή τύχη στο παρελθόν. Σχεδιαστική καινοτομία, χρήση υλικών κορυφαίας ποιότητας και προσοχή στη λεπτομέρεια. Όλα φυσικά με αυθεντικό πάθος για την αυτοκίνηση, χωρίς να ξεχνάμε τον ανθρώπινο παράγοντα και την εφαρμοσμένη μηχανική. Οι μηχανικοί της Abarth εστίασαν αμέσως σε συγκεκριμένες λεπτομέρειες που χαρακτήρισαν τα αυτοκίνητα της Abarth από το ξεκίνημα, τη μεταφορά της εμπειρίας από τους αγώνες αυτοκινήτου στον κόσμο των αυτοκινήτων παραγωγής που κινούνται στους δρόμους. Η Abarth ήταν πάντα συνώνυμο των ζωντανών αυτοκινήτων, των προκλήσεων, του πάθους και των μεγάλων συναισθημάτων και τώρα επιστρέφει, έτοιμη να ανταποκριθεί στις κορυφαίες απαιτήσεις των μεγάλων εραστών της αυτοκίνησης. Τον περσινό Σεπτέμβριο (2007) είδαμε το πρώτο Abarth βασισμένο στο Grande Punto και τώρα ήρθε η στιγμή για το νέο 500 Abarth να προσθέσει τη δική του πινελιά στα φιλόδοξα μοντέλα της Fiat Group Automobiles. Αυτή η καθαρή, δυνατή προσέγγιση που ο Karl Abarth πρώτος ενστερνίστηκε, έρχεται τώρα ξανά στο προσκήνιο στους τομείς του ντιζάιν και της παραγωγής νέων μοντέλων αλλά και της εξέλιξης όλων των δραστηριοτήτων της μάρκας. Ο στόχος της Abarth επιτυγχάνει το σκοπό του με τη συνεργασία των κορυφαίων σε κάθε επίπεδο: Brembo, BMC, Sabelt, FPT (Fiat Powertrain Technologies) και Magneti Marelli, αλλά και άλλες κορυφαίες υπογραφές. Αυτοί οι σημαντικοί συνεργάτες εξασφαλίζουν αβίαστα υπέροχες και εξαιρετικές επιδόσεις και ασφάλεια μέσω των προϊόντων τους: ακριβώς σε αρμονία με τη φιλοσοφία της Abarth δηλαδή.
Με προοπτικές για την αγορά
Τα πρώτα νούμερα δείχνουν ότι η ζήτηση αυτών των προϊόντων έχει τέτοια ταχύτητα όση και η Abarth. Περισσότερα από 80 σημεία πώλησης λειτουργούν ήδη σε πανευρωπαϊκό δίκτυο, σε Ιταλία, Γερμανία, Βρετανία, Γαλλία, Ελβετία, Αυστρία, Ολλανδία και Ελλάδα. Έως το τέλος αυτού του χρόνου, το δίκτυο θα ολοκληρωθεί με τις προσθήκες του Βελγίου, της Πορτογαλίας, της Ισπανίας και της Πολωνίας. Αυτό επιβεβαιώνει και επιτυγχάνει το στόχο των 100 σημείων διάθεσης σε όλη την Ευρώπη. Η επέκταση του δικτύου όμως περιλαμβάνει και χώρες εκτός της Ευρωπαϊκής ζώνης, με την αρχή να γίνεται στην Ιαπωνία στις αρχές του 2009. Η ηλικία των αγοραστών είναι ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο, αφού το 60% είναι κάτω των 30 ετών, ενώ το 30% των πελατών της Abarth αγοράζουν ένα προϊόν της Fiat Group Automobiles για πρώτη φορά. Αυτά τα δεδομένα επιβεβαιώνουν την αξία του εγχειρήματος και της πίστης στις αξίες της Abarth. Επιτρέπει στους λάτρεις της αυτοκίνησης να εισέλθουν στον κόσμο των αγώνων αυτοκινήτου μέσα σε ένα περιβάλλον πλήρους ασφάλειας και σε μια εξαιρετική τιμή αγοράς. Τώρα ήρθε η σειρά του ολοκαίνουργιου 500 Abarth να συνεχίσει την ίδια πορεία, ξεκινώντας με απόλυτο σεβασμό στο αξέχαστο παρελθόν και προωθώντας στο μέλλον ένα κόσμο γεμάτο επιτυχίες και νίκες, στιλ και σύμβολα που έχουν κάνει το λογότυπο του σκορπιού της Abarth έναν αυθεντικό θρύλο που φέρνει στο αίμα του το πάθος και τον ενθουσιασμό για την αυτοκίνηση.
Το νέο ξεκίνημα
Παρουσιάστηκε στην 78η διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης και η εμπορική του πορεία ξεκινάει στις 19 Ιουλίου σε Ιταλία, Γερμανία, Ελβετία, Αυστρία, Ελλάδα, Γαλλία και Ολλανδία. Πρόκειται φυσικά για το νέο 500 Abarth, ένα αυτοκίνητο που εξελίχτηκε από τους μηχανικούς της Abarth στο ίδιο πνεύμα του θρυλικού 500 Abarth του 1960. Το νέο αυτοκίνητο διαθέτει, φυσικά, πρώτα από όλα σπορτίφ ταυτότητα. Εξωτερικά μοιάζει ένα μικρό αυτοκίνητο, ενώ εσωτερικά προσφέρει ό,τι ανώτερο υπάρχει σε τεχνολογία και ασφάλεια, παραμένοντας πιστό σε αυτό που εξέφραζε τα αυτοκίνητα της Abarth τη δεκαετία του 1960 (μικρά αλλά φαρμακερά). Γνήσιοι σκορπιοί, με άλλα λόγια, ικανοί να «τσιμπήσουν» το πάθος χιλιάδων οπαδών της αυτοκίνησης με μια γεύση ανταγωνισμού και πρόκλησης, ταχύτητας και Ιταλικού στιλ. Το νέο 500 Abarth δεν αποτελεί φυσικά εξαίρεση σε αυτό τον κανόνα. Είναι ένα θαυμάσιο μίγμα τεχνολογίας, επιδόσεων, δύναμης και ασφάλειας, που βρίσκει τις ρίζες του στην εμπειρία και το πάθος του κόσμου των αγώνων. Σπορτίφ και πρακτικό στιλ, μια ιδανική στιλιστική ισορροπία μεταξύ του παρελθόντος και του μέλλοντος. Το στιλ του νέου 500 Abarth, που δημιουργήθηκε από το σχεδιαστικό κέντρο του Fiat Group Automobiles, έχει τέλεια χημεία με την παράδοση του Σκορπιού. Πχ., η πίσω όψη του νέου 500 Abarth χαρακτηρίζεται από τον ειδικά σχεδιασμένο προφυλακτήρα, την αεροδυναμική εμφάνιση, τις 2 απολήξεις και το ψηλό σπόιλερ, που χαρίζουν μια σπορτίφ εικόνα αλλά και έξοχες αεροδυναμικές επιδόσεις. Το λογότυπο του σκορπιού είναι τυπωμένο σύμφωνα με την ιστορία της Abarth. Το εμπρός μέρος κάνει μια ξεκάθαρη δήλωση ότι το 500 Abarth είναι οπωσδήποτε ένα μοντέλο GT. Η διαμόρφωση τριών μερών που πηγάζει από τους αεραγωγούς εισαγωγής αέρα, περιλαμβάνει μια κεντρική εισαγωγή που είναι μεγαλύτερη από το βασικό μοντέλο. Δυο συμμετρικοί αεραγωγοί σε κάθε πλευρά του προφυλακτήρα εξασφαλίζουν την εισαγωγή και την εξαγωγή του αέρα κατά τον καλύτερο τρόπο. Το εμπρός μέρος έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να δημιουργηθεί ο απαιτούμενος χώρος για τον υπερσυμπιεστή. Η συνολική σχεδίαση φέρνει το 500 Abarth πολύ κοντά στην παράδοση της Abarth και πιο συγκεκριμένα στα 850 TC και 1000 TC. Τα διακριτικά της Abarth είναι τοποθετημένα στις πλευρές, που διασχίζονται από έναν τρίχρωμο κεραυνό, ακριβώς όπως στα Abarth 595 και 695 Abarth της δεκαετίας του 1960, για να συμβολίσουν την αγωνιστική παράδοση της μάρκας.
Εσωτερικό με αγωνιστικές καταβολές
Το αγωνιστικών αποχρώσεων εσωτερικό του 500 Abarth χαρακτηρίζεται από συγκεκριμένα όργανα και έναν αναλογικό μετρητή πίεσης που χρησιμοποιείται για να μετρήσει την πίεση του τούρμπο. Ο μετρητής πίεσης περιέχει το δείκτη GSI (Gear Shift Indicator) που δίνει ζωή σε ένα LED το οποίο ενθαρρύνει τον οδηγό να αλλάξει σχέση στο κιβώτιο. Ο βασικός μετρητής, με τα σπορτίφ γραφιστικά, βρίσκεται στην κορυφή για να προσφέρει αυξημένη προστασία από το έντονο φως, ενώ το 3-άκτινο τιμόνι ενσωματώνει τις θέσεις για τους αντίχειρες του οδηγού. Τα αλουμινένια πεντάλ έχουν επίσης μια σαφή σπορ προέλευση, κατευθείαν από τον κόσμο των αγώνων, ακριβώς δηλαδή όπως και ο επιλογέας των ταχυτήτων (περιέχει δέρμα για πιο εργονομική λαβή στην σπορτίφ οδήγηση) καθώς και το χειρόφρενο (είναι επίσης δερμάτινο). Τα καθίσματα διαθέτουν συνολικά έναν σχεδιαστικό τόνο Abarth, κρατώντας αποτελεσματικά το σώμα στη θέση του ακόμα και μέσα σε απαιτητικές στροφές.
Κορυφαία οδηγική ασφάλεια
Σχεδιασμένο για να ικανοποιήσει και τα υψηλότερα στάνταρ, το 500 Abarth είναι ένα από τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα στην κατηγορία του. Με εξαιρετικά φρένα, έτοιμα να το ακινητοποιήσουν οποιαδήποτε στιγμή και εξαίρετο κράτημα σε όλες τις συνθήκες, υπόσχεται κορυφαία ασφάλεια σε κάθε στιγμή. Το 500 Abarth διαθέτει επίσης στο βασικό του εξοπλισμό 7 αερόσακους (2 εμπρός, 2 πλευρικούς, 2 πλαϊνούς τύπου κουρτίνας και έναν για προστασία των γονάτων του οδηγού), ένα ρεκόρ για αυτή την κατηγορία. Το νέο μοντέλο επίσης χρησιμοποιεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα ηλεκτρονικά βοηθήματα για να εγγυηθεί στον οδηγό του τον αποτελεσματικό έλεγχο του αυτοκινήτου (ενεργητική ασφάλεια), περιλαμβάνει ABS με EBD (Electronic Brake Distribution), το εξαιρετικά σύγχρονο ESP (Electronic Stability Program), ASR (Anti Slip Regulation), Hill Holder για να βοηθάει τον οδηγό στις δύσκολες εκκινήσεις σε ανωφέρειες και HBA (Hydraulic Brake Assistance) για βοήθεια σε απότομα και δύσκολα φρεναρίσματα. Για πρώτη φορά σε αυτή την κατηγορία, το νέο 500 Abarth προσφέρει επίσης δυο χαρακτηριστικά που ικανοποιούν κάθε απαίτηση. Πρόκειται για τα συστήματα TTC (Torque Transfer Control) και GSI (Gear Shift Indicator). Η πρώτη εφαρμογή βελτιώνει τη μετάδοση της ροπής στους τροχούς και, για την ακρίβεια, εγγυάται εξαιρετική συμπεριφορά υπό γωνία (μέσα στη στροφή) που κάνει το αυτοκίνητο ασφαλέστερο και περισσότερο διασκεδαστικό στην σπορτίφ οδήγηση. Το σύστημα GSI ενθαρρύνει τον οδηγό να επιλέξει τη σωστή ταχύτητα. Για την ακρίβεια, αν έχει επιλεγεί η ρύθμιση normal, το σύστημα πληροφορεί τον οδηγό ότι μπορεί να κάνει οικονομία καυσίμου αν επιλέξει άλλη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων. Αν ο οδηγός επιλέξει στη συνέχεια τη ρύθμιση sport, η παρότρυνση για τη σωστή σχέση αφορά την επίτευξη των μέγιστων επιδόσεων. Το 500 Abarth επίσης είναι σε θέση να προσφέρει τον καλύτερο συνδυασμό μεταξύ δυναμικών χαρακτηριστικών και άνεσης. Κι αυτό είναι δυνατό μέσω των επιλογών στο σύστημα ανάρτησης: το εμπρός σύστημα περιλαμβάνει διάταξη McPherson ενώ το πίσω μέρος χρησιμοποιεί ημιάκαμπτο άξονα.
Δυνατός και ήσυχος κινητήρας
Το νέο 500 Abarth προσφέρει κορυφαία ευχαρίστηση στον οδηγό του και σε αυτό συμβάλλουν ιδιαίτερα και οι εξαιρετικοί κινητήρες που διαθέτει κάτω από το καπό του: ο 16βάλβιδος βενζινοκινητήρας 1.4 ανήκει στην οικογένεια Fire και με τη χρήση Turbo αποδίδει 135 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 206 Nm στις 3.000 σ.α.λ. στη ρύθμιση Sport (στη ρύθμιση Normal η ροπή παραμένει στα 180 Nm στις 2.500 σ.α.λ.). Είναι ένας κινητήρας που εξασφαλίζει εξαιρετικές επιδόσεις και κάνει το 500 Abarth πολύ διασκεδαστικό στην οδήγηση, ακόμα και σε καθημερινή χρήση. Η τελική ταχύτητα που επιτυγχάνει είναι 205 χ.α.ώ. ενώ η επιτάχυνση των 0-100 χ.α.ώ. απαιτεί μόλις 7,9’’. Αυτό επιτυγχάνεται στη λειτουργία Sport, ενώ σαν τυπικό μέλος της οικογένειας Abarth είναι ιδιαίτερα οικονομικό, με μόνο 5,4 λ./100 χλμ. (επίδοση στο συνδυασμένο κύκλο δοκιμών). Όμως ο κινητήρας είναι και εξαιρετικά φιλικός προς το περιβάλλον, αφού ικανοποιεί τις μελλοντικές επιταγές Euro5 και ικανοποιεί ήδη τις απαιτήσεις περί ρύπων που θα ισχύσουν από το 2009. Ο συγκεκριμένος κινητήρας ανήκει στη γενιά των T-jet και έτσι ενστερνίζεται απόλυτα, ως μέλος της οικογένειάς τους, τη φιλοσοφία downsizing.
500 Abarth Opening Edition
Το νέο 500 Abarth θα είναι διαθέσιμο και σε δύο ειδικές εκδόσεις που κάνουν την αίσθηση σπορ που προσφέρει πιο αποκλειστική. Η πρώτη είναι η 500 Abarth Opening Edition. Κατασκευασμένο σε περιορισμένο αριθμό, συμπεριλαμβανομένων των 100 αυτοκινήτων που προορίζονται για την Ιταλική αγορά, το 500 Abarth Opening Edition προσφέρει μια χαρακτηριστική εμφάνιση με μεγάλη προσωπικότητα και πλούσιο εξοπλισμό. Πρώτα από όλα, η συγκεκριμένη έκδοση εξοπλίζεται με τον κινητήρα 1.4 Turbo T-Jet με απόδοση 160 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 230 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Χάρη στον σταθερής γεωμετρίας υπερσυμπιεστή IHI RHF3, οι επιδόσεις είναι πραγματικά καταιγιστικές. Η τελική ταχύτητα είναι 211 χ.α.ώ. και η επιτάχυνση των 0-100 χ.α.ώ. λαμβάνει χώρα σε μόλις 7,4’’. Το 500 Abarth Opening Edition είναι όμως μοναδικό και για άλλους λόγους, με την υιοθέτηση υψηλών προδιαγραφών, όπως τα δισκόφρενα εμπρός-πίσω, το ειδικό φίλτρο αέρα «powered by BMC», ειδικά ελατήρια και 17άρες ζάντες αλουμινίου ιντσών σε λευκό ή τιτάνιο με ελαστικά 205/40R17 Pirelli Pzero Nero. Εξωτερικά το 500 Abarth Opening Edition ξεχωρίζει από τις κόκκινες δαγκάνες. Εσωτερικά, ποιοτικά κι ελκυστικά χαρακτηριστικά συνοδεύονται από δέρμα, μια πινακίδα με τον ειδικό αριθμό παραγωγής στο κεντρικό τούνελ και 2 αλουμινένια μέρη που αναγράφουν το 500 Abarth Opening Edition, δεν αφήνουν περιθώρια για παρερμηνείες. Το τιμόνι είναι επίσης επενδυμένο με κόκκινο δέρμα. Στον επιλογέα ξεχωρίζουν τα αλουμινένια μέρη και το κόκκινο χρώμα. Η λίστα του εξοπλισμού είναι ιδιαίτερα μακριά και μεγάλη, περιλαμβάνοντας, πχ. στον τομέα της ασφάλειας, 7 αερόσακους, φώτα ομίχλης, ABS με EBD, ESP με ASR και Hill Holder με επιπρόσθετο το νέο σύστημα Torque Transfer Control. Για άριστο περιβάλλον των επιβατών στο 500 Abarth Opening Edition φροντίζει και το αυτόματο κλιματιστικό σύστημα, ηχοσύστημα με CD και MP3, τεχνολογία Blue&Me Map satellite navigation system (ειδικό για την έκδοση Abarth).
Πίσω στους αγώνες με το 500 Abarth Assetto Corse
Η Abarth επιστρέφει στις πίστες κι έχει επιλέξει για αυτό το σκοπό το νέο 500 Abarth Assetto Corse, που θα είναι διαθέσιμο σε μια περιορισμένη ειδική έκδοση 49 αυτοκινήτων, τα οποία τιμώνται 49.000 έκαστο. Το νέο αυτοκίνητο, σχεδιασμένο από το Fiat Group Automobiles Style Centre και παραγόμενο από μια ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών της Abarth, κάνει την αγωνιστική πρεμιέρα του με μία έκδοση περιορισμένης παραγωγής που θα λάμψει στις πίστες αγώνων τον επόμενο χρόνο. Το αυτοκίνητο θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στον διεθνή αγώνα Mille Miglia 2008. Το μικρό 500 Abarth παίρνει τη θέση του προκατόχου του, του 595. Τα αυτοκίνητα διαθέτουν πλήρη αγωνιστικό εξοπλισμό, όπως μεγάλα μετατρόχια, λευκές 17άρες αγωνιστικές ζάντες αλουμινίου, αγωνιστικούς καθρέφτες και μία θέση για τον αριθμό του στο πλάι. Διαθέσιμο στο χρώμα pastel grey με κόκκινες «σφραγίδες» Abarth στο πλάι, το 500 Abarth Assetto Corse αναβιώνει ένα εμπρός τελείωμα με τα λογότυπα της Abarth και κάτω από αυτά, προφυλακτήρες με αεροδυναμικά βοηθήματα. Το 500 Abarth Assetto Corse φοράει κινητήρα 1.4 16V turbo 4κύλινδρο εν σειρά με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και συνολική χωρητικότητα 1.368 κ.εκ. Η μέγιστη παραγόμενη ισχύς είναι 200 ίπποι στις 6.500 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 300 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Γι’ αυτό φροντίζει η τουρμπίνα Garrett GT 1446 με σταθερή γεωμετρία και υπερπλήρωση που αγγίζει τα 1.2 bar. Η μετάδοση γίνεται από ένα 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Όσον αφορά την ανάρτηση, εμπρός έχουμε γόνατα McPherson με ειδικά ελατήρια, ενώ πίσω, ημιάκαμπτο άξονα με επίσης ειδικά ελατήρια. Το σύστημα διεύθυνσης είναι ηλεκτρικό με αγωνιστική ρύθμιση. Τα φρένα είναι κατασκευασμένα από την Brembo, με 4πίστονες δαγκάνες εμπρός και αεριζόμενους δίσκους διαμέτρου 305 x 28 χλστ. Πίσω, υπάρχουν συμπαγείς δίσκοι με διάμετρο 264 x 11 χλστ. Οι τροχοί είναι ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών σε ελαστικά διάστασης 205/50ZR17. Τέλος, το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου δεν υπερβαίνει τα 930 κιλά. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό το μοντέλο μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα: www.abarth.it/500abarthassettocorse.
Βιώνοντας μοναδικές εμπειρίες
Η παρουσία μας στο Baloco μπορεί να ήταν ολιγόωρη, όμως το πρόγραμμα ήταν πλήρες. Πέραν της οδηγικής εμπειρίας που θα μπορούμε να έχουμε από το νέο 500ράκι Abarth στην έκδοση «βόλτας», είχαμε την ευκαιρία να καθίσουμε στο μπάκετ του συνοδηγού, δίπλα στον Umberto Scandola που βρισκόταν πίσω από το τιμόνι του αγωνιστικού 500 Abarth των... μόλις 200 ίππων, καθώς και δίπλα στον Andrea Navara, που βρισκόταν πίσω από το τιμόνι του αγωνιστικού Grande Punto Abarth των 2.0 λίτρων και 270 ίππων. Η ευχάριστη βόλτα μας ξεκίνησε από τα «σκληρά». Ο Navara, αν και νωρίς το πρωί και έχοντας να κάνει αρκετούς γύρους με τους ενδιαφερόμενους δημοσιογράφους που ήθελαν να νοιώσουν μία μοναδική αγωνιστική εμπειρία, ήταν «κεφάτος» και πρόθυμος να «παίξει». Έκανε τις στροφές, ευθείες και χάραζε τη «δική» του διαδρομή, καθώς «βούταγε» στο εσωτερικό των στροφών για να πετύχει καλύτερη γωνία στριψίματος. Ο επιλογέας που βρίσκεται δίπλα στο τιμόνι κάνει εύκολη τη δουλειά των οδηγών, ενώ την ίδια φιλοσοφία ακολουθεί και το χειρόφρενο, το οποίο είχε πρωταγωνιστικό ρόλο κυρίως στις φουρκέτες. Ό,τι και να σας πούμε, είναι λίγο. Δεν υπάρχουν λόγια για να περιγράψει κανείς μια τέτοια εμπειρία, αλλά ούτε και εικόνες. Μόνο η άμεση προσωπική επαφή μπορεί να σου δώσει την πραγματικότητα σ’ όλο της το μεγαλείο. Αμέσως μετά σειρά είχε το «μικρό» στο μάτι... Το Assetto Corse μας έκανε εντύπωση κυρίως για το άψογο στήσιμό του. Πέρναγε τις στροφές και τα γρήγορα «S» τόσο εύκολα και άνετα, λες και βρισκόταν σε ράγες. Τα μικρά και στενά κομμάτια της διαδρομής μας, αναδείκνυαν τα πλεονεκτήματα του μικρού όγκου και των πολύ συμπαγών του διαστάσεων. Περιμένουμε να το δούμε σε κάποιο ενιαίο (ίσως), γιατί θα είναι κρίμα να μην υπάρχει ένα τέτοιο αυτοκίνητο στους αγώνες. Οι άνθρωποι της εταιρίας λένε ότι θα κατασκευαστούν κι άλλα κομμάτια. Για να δούμε...
Κάτω από ένα ξεχωριστό δίκτυο
Όλα τα προϊόντα και οι υπηρεσίες Abarth θα προσφέρονται κατ’ αποκλειστικότητα από ένα ξεχωριστό δίκτυο διανομέων, επίσημων συνεργατών και επισκευαστών, φυσικά μέσα από το ήδη υπάρχον δίκτυο της Fiat. Στην Ελλάδα, αρχικά, θα υπάρχουν 6 επίσημα καταστήματα Abarth, τα οποία μοιράζονται σε αντίστοιχα διαμερίσματα της χώρας (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Γιάννενα, Λάρισα, Πάτρα και Ηράκλειο), τα οποία θα παρέχουν όλες τις υπηρεσίες (πωλήσεις, συνεργείο, ανταλλακτικά), ενώ θα υπάρχουν κι άλλα 12 επίσημα συνεργεία. Όμως οι πελάτες Abarth θα έχουν κι άλλα πλεονεκτήματα. Ξεχωρίζουμε κι αναφέρουμε τη δυνατότητα ειδικών σεμιναρίων οδήγησης σε πίστα για τους κατόχους Abarth, υπό τη διεύθυνση του Sandro Monari.
Στα 18.500 για... αρχή!
Εντάξει, η τιμή του μοντέλου περιέχει το «τσίμπημα» του Σκορπιού. Τα 18.500 ευρώ για την απόκτησή του (στην Ελλάδα) είναι μάλλον αρκετά, αν σκεφτείς ότι με την αναβάθμιση στα 160 άλογα το... κοστούμι θα σου φτάσει στα 21.000 ευρώ (με το Opel Corsa OPC των 1.6 λίτρων και 192 ίππων κάπου εκεί κοντά), αλλά και από το γεγονός ότι το αντίστοιχο (Abarth) Grande Punto, με τους 155 ίππους θα έχει την ίδια τιμή. Όλοι Abarth Punto, κι όποιος δεν «γουστάρει» τον «Σκορπιό», το είπαμε, έχει εναλλακτική επιλογή. Θα έπρεπε να το δουν λίγο διαφορετικά το θέμα της τιμής οι άνθρωποι της εταιρίας, όμως δεν πουλάνε μόνο αυτοκίνητο, αλλά (και πολύ ακριβά) και την ιδέα του 500. Και σ’ αυτά οι Ιταλοί είναι «μανούλες». Βέβαια, όσον αφορά το αυτοκίνητο, πρόκειται για ένα εκπληκτικά στημένο μοντέλο, για τις αναλογίες του, με αρκετό «παιχνίδι» όσον αφορά την ροπή που προσφέρει η υπερπλήρωση. Η ποιότητα είναι υψηλή, ο εσωτερικός διάκοσμος ελκυστικός, αλλά τα δερμάτινα καθίσματα χρειάζονται περισσότερο «οξυγόνο» (λειώσαμε μετά από 3 ζορισμένους γύρους, με την πλάτη μας να στάζει). Όσοι το πάρουν τελικά απόφαση, θα ευχαριστηθούν οδήγηση με την επιλογή στη θέση «Sport», ενώ στις χαμηλές ταχύτητες και σε ανοιχτό δρόμο, ανοίξτε το παράθυρο και απολαύστε το ήχο των εξατμίσεων.
 

Μήκος
3,657 μέτρα
Πλάτος
1,627 μέτρα
Ύψος
1,485 μέτρα
Μεταξόνιο
2,30 μέτρα
Μετατρόχια Ε/Π
1,409/1,402 μέτρα
Χώρος αποσκευών
185 λίτρα
Βάρος
980 κιλά
Κυβισμός
1.368 κ.εκ.
Διάμετρος x Διαδρομή
72 x 84 χλστ.
Σχέση συμπίεσης
9,8:1
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
135/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
206/3.000*
0-100 χ.α.ώ.
7,9’’
Τελική ταχύτητα
205 χ.α.ώ.
Φρένα εμπρός (Αεριζ. δίσκοι)
284 χλστ.
Φρένα πίσω (Δίσκοι)
240 χλστ.
Τροχοί (στάνταρ)
195/45R16
Τροχοί (προαιρετικά)
205/40R17
Κατανάλωση εκτός πόλης
5,4 λ./100 χλμ.
Μικτή κατανάλωση
6,4 λ./100 χλμ.
Κατανάλωση στην πόλη
8,5 λ./100 χλμ.
Ρεζερβουάρ
35 λίτρα
Εκπομπές ρύπων (CO2)
155 γραμμ./χλμ.

* Στην επιλογή προγράμματος «SPORT»



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜ. ΜΕΛΑΝΙΔΗΣ & ΣΙΑ ΟΕ

Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων (Ιαπωνικά-Ευρωπαϊκά) Επιβατικών Φορτηγών Αγροτικών
Λεωφ. Μαραθώνος 34, 153 43 Γέρακας (Γέφυρα Σταυρού)
Τηλ.: +302106612556, +302109221246, Fax: +302106613640
Website: www.used-carparts.gr
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
 
Χρήσιμα