IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Subaru Impreza - Με πλήρως ανανεωμένο πρόσωπο
Με ένα σύγχρονο και μοντέρνο στιλ το νέο 4κίνητο Impreza συνεχίζει να αποτελεί πρότυπο οδηγικής απόλαυσης. Το νέο μοντέλο βρίσκεται ήδη στην Ελληνική αγορά και αποκτήσαμε μια πρώτη εντύπωση.
 
Τόσο η 1η (1992) όσο και η 2η (2000) γενιά έτυχαν πρωτοφανούς αναγνώρισης σε παγκόσμια κλίμακα από τους οδηγούς, οι οποίοι εκτίμησαν τα μοναδικά χαρίσματα που ανέδειξαν το Impreza ως ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο που ταιριάζει σε ενεργητικό ύφος ζωής, χάρη στο πρωτοπόρο σύστημα 4κίνησης Symmetrical AWD, συνδυάζοντας κορυφαία απόλαυση οδήγησης με ένα μοναδικό και αναγνωρίσιμο στιλ. Τώρα, η νέα 3η γενιά Impreza σχεδιάστηκε για να εκφράσει μια σύγχρονη σπορ αντίληψη, ένα ευχάριστο και ελεύθερο στιλ μοναδικής οδήγησης σε καθημερινή βάση.
 
Νέα σχεδιαστική προσέγγιση
Οι γραμμές που ξεκινούν από μπροστά και καταλήγουν στο πίσω μέρος δημιουργούν μια αεροδυναμική αίσθηση και δίνουν στο Νέο Impreza μια αίσθηση ευλυγισίας, ενώ οι έντονες γραμμές στα πλαϊνά τονίζουν το σπορ χαρακτήρα του. Tο αμάξωμα του Impreza είναι μοναδικά εκφραστικό με μια ποικιλία από όψεις που αλλάζουν ανάλογα με τη γωνία που πέφτει το φως πάνω στο αυτοκίνητο. Οι μικρές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά Πολλές λεπτομέρειες σχεδιάστηκαν από την αρχή, όπως τα ευρηματικά σχεδιασμένα μπροστινά φώτα που τονίζουν το «πρόσωπο» τού Νέου Impreza, τα εντυπωσιακά πίσω φώτα τεχνολογίας LED και οι δυναμικές ζάντες που τονίζουν τις σπορ καταβολές του. Το τολμηρό «πρόσωπο» του Impreza με το λογότυπο της Subaru με τον αστερισμό των Πλειάδων, αναδεικνύει το σπορ χαρακτήρα του Νέου Impreza. Τα μπροστινά φώτα έχουν σχεδιαστεί με σχήμα που θυμίζει μάτι γερακιού και έχουν εσωτερική κατασκευή σε σχήμα προβολέα, που δίνει ένα έντονο βλέμμα, τονίζοντας το σπορ πρόσωπο του Impreza. Οι επιμηκυμένες καμπύλες δίνουν εκφραστικότητα και τονίζονται από τις κοφτές οριζόντιες γραμμές που δίνουν στο Impreza ένα δυναμικό χαρακτήρα. Η επιφάνειες του αυτοκινήτου έχουν σχεδιαστεί από την αρχή με πολλή προσοχή ώστε να τονίζονται οι αντιθέσεις που κάνουν το φως και οι σκιές.
 
Μία έντονη αίσθηση δύναμης αναδίδεται από το νέο σχέδιο που έχουν οι ζάντες. Δημιουργημένες από κράμα αλουμινίου, με μεγάλου διαμετρήματος τάσια και με έντονα μπουλόνια, τονίζουν την υπεροχή τού Impreza. Το μειωμένο ύψος στο πίσω μέρος δίνει μια εικόνα σβέλτης ευλυγισίας, ενώ το πλατύτερο αμάξωμα χαρίζει μια αίσθηση σταθερότητας και όγκου. Τα πίσω φωτιστικά με το χρωμιωμένο πλαίσιο, που ενώνει σε ένα ενιαίο σύνολο το δεξί και το αριστερό φως κάθε πλευράς, χαρίζουν μια ανώτερης ποιότητας πίσω όψη στο Impreza. Η αεροτομή οροφής τονίζει το σπορ χαρακτήρα του Impreza, και μειώνει τον συντελεστή αεροδυναμικής τριβής κατά 7%, όπως έδειξαν ειδικές ενδελεχείς μετρήσεις. Τα πίσω φωτιστικά είναι τεχνολογίας LED που χαρίζει ένα φουτουριστικό αέρα, παρέχοντας ένα διαπεραστικό φως και άμεση απόκριση στο πάτημα του φρένου, για άμεση ειδοποίηση των άλλων αυτοκινήτων. Επίσης, τα φώτα τύπου LED καταναλώνουν το 1/3 της ενέργειας ενός συμβατικού λαμπτήρα και έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Οι εξωτερικοί χρωματισμοί είναι 9, με 4 εξ αυτών μεταλλικά, 3 πέρλα, το απλό κόκκινο χρώμα και το μπλε μίκα που είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στα μοντέλα 2.0R και 2.0R Sport.
 
Κομψός εσωτερικός διάκοσμος
Ο κομψός εσωτερικός σχεδιασμός έχει ως κύριο γνώρισμα την μεγάλη καμπύλη γραμμή που μοιάζει με άνοιγμα φτερού και που ξεκινάει από την μπροστινή κονσόλα και καταλήγει στις πόρτες. Πέρα από τον διακοσμητικό ρόλο, αυτό το ανώτερης αισθητικής σχέδιο τονίζει την αφθονία του εσωτερικού χώρου και την άνεση του σαλονιού των επιβατών. Η οθόνη πολλαπλής πληροφόρησης είναι τοποθετημένη ψηλά στην κεντρική κονσόλα, με τρόπο ώστε να περιορίζεται στο ελάχιστο ο χρόνος που θα χρειαστεί ο οδηγός για να την ελέγξει, αυξάνοντας την άνεση και την ασφάλεια της οδήγησης. Τα όργανα πλοήγησης τονίζονται από το ασημί πλαίσιο. Στην εκκίνηση, η βελόνες τους με την λειτουργία sweep πετιούνται στιγμιαία στο μέγιστο άκρο και επανέρχονται άμεσα, όπως στα αγωνιστικά αυτοκίνητα, θυμίζοντας τις σπορ καταβολές τού Impreza.
 
Η οθόνη πολλαπλής πληροφόρησης έχει τοποθετηθεί στην επάνω πλευρά της κεντρικής κονσόλας, για να είναι εξαιρετικά ευανάγνωστη και δείχνει τη θερμοκρασία, τη μέση κατανάλωση καύσιμου και την ώρα σε ψηφιακή μορφή. Τα καθίσματα έχουν έναν πρωτοποριακό σχεδιασμό που διευκολύνει την πρόσβαση, αυξάνει την άνεση, μειώνει το αίσθημα της κούρασης και στηρίζει σωστά το σώμα. Χρησιμοποιήθηκαν εξελιγμένα ελατήρια πλάτης και ένα νέο υλικό ουρεθάνης. Τα καθίσματα στο μοντέλο 2.0R Sport είναι τύπου bucket, με τη δική τους ξεχωριστή σπορ αισθητική. Ο οδηγός μπορεί να κλειδώσει και να ξεκλειδώσει τις πόρτες με απλό πάτημα του διακόπτη στις πόρτες. Η πόρτα τού χώρου αποσκευών ξεκλειδώνει με ηλεκτρομαγνητικό διακόπτη και κλειδώνει από τον τηλεχειρισμό. Η εκκίνηση της μηχανής γίνεται με μπουτόν που βρίσκεται στην μπροστινή κονσόλα, μαζί με τα όργανα ελέγχου. (Στάνταρ στα μοντέλα 2.0R και 2.0R Sport).
 
Εξελιγμένη ασφάλεια
Η τεχνολογία ασφάλειας που εξελίχθηκε από τη Subaru περιλαμβάνει ένα ατσάλινο δακτυλιωτό πλαίσιο σε κάθε κολώνα της καμπίνας επιβατών αλλά και τα ανοικτά μέρη του σκελετού, ενώ οι εμπρός και πίσω πόρτες έχουν ενισχυθεί με την ίδια τεχνολογία. Επίσης, έχουν χρησιμοποιηθεί υψηλής αντοχής ατσάλινες πλάκες σε καίρια σημεία για την ισχυρή ενίσχυση του πλαισίου, ώστε να επιτευχθεί ένα μοναδικά ασφαλές αυτοκίνητο. Υιοθετώντας πόρτα με πλαίσιο παραθύρου, επιτεύχθηκε ένας υψηλός βαθμός σταθερότητας, ένα πολύ υψηλό επίπεδο στιβαρότητας και κορυφαία παθητική ασφάλεια και προστασία των επιβατών, από οποιασδήποτε διεύθυνσης πρόσκρουση. Η νέα δομική σχεδίαση αποτρέπει στον εγκλωβισμό των επιβατών, επιτρέποντας στους επιβάτες να διαφύγουν καθώς αυτές ανοίγουν ακόμη και μετά από πρόσκρουση.
 
Η εσωτερική χειρολαβή τής πόρτας συνδέεται με την κλειδαριά με ένα καλώδιο, ώστε να επιτρέπει το άνοιγμα της πόρτας μετά από πρόσκρουση και τη διαφυγή του επιβάτη. Οι πίσω πόρτες διαθέτουν μάνδαλο στο κάτω ανοιγόμενο μέρος της πόρτας (αρκετά χαμηλότερα από το κύριο σημείο κλειδώματος), ώστε να αποτρέπεται η παραμόρφωση της πόρτας σε περίπτωση πλευρικής πρόσκρουσης και τη διείσδυσή της στο χώρο της καμπίνας, προσφέροντας εξαιρετική ασφάλεια στους επιβάτες. Η δομή τού πλαισίου στο πίσω τμήμα είναι στο ίδιο ύψος με τη δομή τού προφυλακτήρα του μέσου επιβατηγού αυτοκινήτου, ώστε σε περίπτωση πρόσκρουσης από πίσω, η ενέργεια να κατανέμεται και να απορροφάται επιτυχώς από το πλαίσιο. Η δομική κατασκευή του καπό και το υλικό κατασκευής του, η δομή των υαλοκαθαριστήρων και τα άλλα τμήματα μειώνουν σημαντικά τις πιθανότητες τραυματισμού ενός πεζού σε περίπτωση ατυχήματος. Ο επίπεδος κινητήρας και το κεντρικό διαφορικό με το διαμήκη σχεδιασμό τους συμβάλλουν σημαντικά στην αποφυγή τραυματισμού των επιβατών σε περίπτωση ατυχήματος, καθώς εισχωρούν κάτω από το πάτωμα της καμπίνας των επιβατών. Οι πλευρικοί και οι πλαϊνοί αερόσακοι τύπου κουρτίνας συμβάλλουν στη μείωση των τραυματισμών προστατεύοντας τους επιβαίνοντες. (στάνταρ στο 2.0R Sport, προαιρετικά στα 1.5R και 2.0R).
 
Τα προσκέφαλα που εμποδίζουν τον πιθανό τραυματισμό τού λαιμού σε περίπτωση πρόσκρουσης από πίσω, ενώ συμπεριφέρνονται ως μία μαλακή επιφάνεια συγκράτησής του. Οι πλάτες των καθισμάτων, σε περίπτωση πρόσκρουσης από πίσω συνεισφέρουν στην παθητική ασφάλεια. Τόσο το πεντάλ του φρένου, όσο και του συμπλέκτη, καθώς και το footrest, έχουν κατασκευαστεί ώστε να μην τραυματίζουν τα κάτω άκρα του οδηγού. Ο σχεδιασμός μερών τής καμπίνας επιβατών, όπως οι κολόνες, προβλέπει τα μοντέλα χωρίς αερόσακους τύπου κουρτίνας να συμπεριφέρνονται έτσι ώστε να αποφεύγονται οι τραυματισμοί. Κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος, η ροπή ανακατανέμεται αυτόματα στους τροχούς μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου, με ταυτόχρονο έλεγχο του γκαζιού, αυξάνοντας την ενεργητική ασφάλεια που προσφέρει το σύστημα Symmetrical AWD. (στάνταρ στο 2.0R Sport, προαιρετικό στο 2.0R). Το σύστημα ανεξάρτητης ανάρτησης της Subaru επιλέχτηκε και για το νέο Impreza, για τον καλύτερο έλεγχο και τη σταθερότητα στις ευθείες. Το συνολικό βάρος της μειώθηκε. Ένα νέο πίσω σύστημα με διπλά ψαλίδια, δημιουργεί σταθερότητα και ουδέτερη συμπεριφορά. Η στήριξή της χαμήλωσε, για να μην εισβάλλει στο χώρο αποσκευών, επιδρόντας θετικά στο χώρο φόρτωσης. Η πίσω ανάρτηση, στηριζόμενη στο πλαίσιο με ένα ειδικό υποπλαίσιο, αποσβένει τους κραδασμούς από το δρόμο.
 
Αναβάθμιση των κινητήρων
Η εξέλιξη του σχεδιασμού επέφερε χαμηλότερη έδραση του εμπρός τμήματος του κινητήρα 22 χλστ. και του πίσω, με το κεντρικό διαφορικό, 10 χλστ. Αυτή η διαφοροποίηση στο σχεδιασμό παρουσιάζει ένα σημαντικό πλεονέκτημα, το χαμηλότερο κέντρο βάρους της όλης συμμετρικής διάταξης του συστήματος μετάδοσης κίνησης. Έτσι, το νέο Impreza υπερτερεί σε οδική συμπεριφορά και αίσθηση, σε σύγκριση με το, κατά γενική ομολογία, άριστης συμπεριφοράς, προγενέστερο μοντέλο. Ο επίπεδος κινητήρας νέας σχεδίασης 1.5 λίτρων με μεγάλες διαδρομές εμβόλων προσφέρει μεγάλη ροπή σε χαμηλές και μεσαίες στροφές. Η νέα του σχεδίαση επιτρέπει σταθερή απόδοση της ροπής σε όλο το φάσμα στροφών με αποτελεσματικότερη καύση και μειωμένη εκπομπή ρύπων.
 
Παρουσιάζει όλα τα χαρακτηριστικά ενός επίπεδου κινητήρα και παρέχει οικονομία καυσίμου και φιλικότητα στο περιβάλλον, με προδιαγραφές Euro 4. Ο νέος ισχυρός, επίσης επίπεδος κινητήρας 2.0 λίτρων, αποδίδει πολύ ικανοποιητικά σε ισχύ/ροπή, οικονομία καυσίμου και φιλικότητα προς το περιβάλλον. Η απόδοση ροπής παρουσιάζεται ενισχυμένη στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με αισθητά βελτιωμένη κατανάλωση σε σύγκριση με τον αντίστοιχο προγενέστερο κινητήρα. Οι εκπομπές ρύπων συμμορφώνονται με τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές Euro 4. Το σύστημα AWD διασφαλίζει τη βέλτιστη συνεργασία μεταξύ κινητήρα και διαφορικού, και έχει εξελιχθεί σε διάρκεια πολλών ετών, σε συνδυασμό με τους επίπεδους Subaru Boxer κινητήρες, ως η πρωτοπόρος τεχνολογία αιχμής τής Subaru. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κεντρικό συνεκτικό διαφορικό τύπου AWD παρουσιάζει άριστη συμπεριφορά με ασύγκριτη πρόσφυση του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια της οδήγησης, ανεξαρτήτως συνθηκών. Σε συνδυασμό με το σύστημα κατανομής τής ροπής - Active torque split AWD, ανά πάσα στιγμή ελέγχεται και διαφοροποιείται η κατανομή της ροπής μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών, διατηρώντας τον απόλυτο έλεγχο και επιτυγχάνοντας οικονομία καυσίμου (λόγω της ελάχιστης απώλειας ροπής).
 
Ένα εξαιρετικό μηχανικό κιβώτιο συνδυάζεται με ένα εξελιγμένο κεντρικό συνεκτικό διαφορικό τύπου AWD και μπλοκέ LSD διαφορικό, που επιτυγχάνει να μεταφέρει την ισχύ τού κινητήρα με τρόπο άμεσο και ασφαλή. Η αρχική κατανομή 50/50 της ροπής το κινητήρα μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα τροχών προσαρμόζεται αυτόματα σε περίπτωση ολίσθησης του τροχού. Το μπλοκέ διαφορικό τύπου LSD εξασφαλίζει την άριστη συμπεριφορά και πρόσφυση στις στροφές. Το εξελιγμένο αυτό αυτόματο κιβώτιο (διατίθεται στα 1.5R και 2.0R) διακρίνεται για τον ακριβή έλεγχο και την ομαλή αλλαγή σχέσεων, με άριστη απόκριση και οικονομία καύσιμου. Διατίθεται με σειριακό σύστημα SPORTSHIFT, ώστε ο οδηγός να απολαμβάνει την άμεση σειριακή αλλαγή σχέσεων όποτε το επιθυμεί. Ασκώντας πίεση στο πεντάλ του φρένου πάνω από ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα (πχ. σε φανάρι), γίνεται αυτόματη επιλογή νεκράς ταχύτητας. Η επαναφορά γίνεται επίσης αυτόματα, αφήνοντας το πεντάλ. Το εξαιρετικό μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων παρουσιάζει άριστη συμπεριφορά με ομαλές αλλαγές σχέσεων, προκειμένου να εξασφαλίσει στον οδηγό τη δυνατότητα κίνησης σε δύσκολες ή ιδιαίτερες συνθήκες, ή όταν έλκονται φορτία.
 
μοντέλο
1.5R
2.0R
2.5 WRX
Μήκος
4,415 μέτρα
4,415 μέτρα
4,415 μέτρα
Πλάτος
1,74 μέτρα
1,74 μέτρα
1,74 μέτρα
Ύψος
1,475 μέτρα
1,475 μέτρα
1,475 μέτρα
Μεταξόνιο
2,62 μέτρα
2,62 μέτρα
2,62 μέτρα
Μετατρόχια Ε/Π
1,505/1,51 μέτρα
1,495/1,495 μέτρα
1,495/1,50 μέτρα
Χώρος αποσκευών
301 λίτρα
301 λίτρα
301 λίτρα
Βάρος
1.310 (1.325) κιλά
1.345 (1.360) κιλά
1.395 κιλά
Κυβισμός
1.498 κ.εκ.
1.994
2.457
Διάμετρος x διαδρομή
77,7 x 79 χλστ.
92 x 75 χλστ.
99,5 x 79 χλστ.
Σχέση συμπίεσης
10,1:1
10,2:1
8,4:1
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
107/6.000
150/6.400
230/5.200
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
142/3.200
196/3.200
320/2.800
0-100 χ.α.ώ.
14’’ (15,1’’)
9,6’’ (11,6’’)
5,8’’
Τελική ταχύτητα
175 (167) χ.α.ώ.
193 (182) χ.α.ώ.
209 χ.α.ώ.
Τροχοί
195/65R15
205/55R16
205/50R17
Κατανάλωση εκτός πόλης
6,3 λ./100 χλμ.
6,9 (6,5) λ./100 χλμ.
8,2 λ./100 χλμ.
Μικτή κατανάλωση
7,5 λ./100 χλμ.
8,4 (8,2) λ./100 χλμ.
10,4 λ./100 χλμ.
Κατανάλωση εκτός πόλης
9,6 λ./100 χλμ.
11,1 (11,1) λ./100 χλμ.
14,3 λ./100 χλμ.
Ρεζερβουάρ
60 λίτρα
60 λίτρα
60 λίτρα
Εκπομπές ρύπων (CO2)
225 (231) γραμμ./χλμ.
262 (263) γραμμ./χλμ.
335 γραμμ./χλμ.
( ) χαρακτηριστικά αυτόματων εκδόσεων



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΑΛΛΙΚΟΥΡΤΗΣ

Καθαρισμός Μπεκ (Καρμπυρατέρ/Injection) Μπαταρίες, Λάδια, Μπουζί, Φίλτρα, Μπουζοκαλώδια
Λεωφ. Αθηνών 121 (Ασπρόχωμα) 241 00 Καλαμάτα, Τηλ.: +302721069789

 
Χρήσιμα