IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Ο Nico Rosberg πήρε την pole position στο Γερμανικό Grand Prix


Ο πιλότος της Mercedes, Nico Rosberg, πήρε την pole position στο grand prix της πατρίδας του, σε θερμοκρασίες πίστας που ήταν ακριβώς ζεστές όπως αυτές που παρατηρήθηκαν την προηγούμενη ημέρα. Οι οδηγοί της Williams, Valtteri Bottas και Felipe Massa, πήραν την 2η και 3η θέση αντιστοίχως στο grid. Οι Bottas και Hamilton ήταν οι μόνοι οδηγοί να προχώρησαν στο Q2 χωρίς να χρησιμοποιήσουν τα P Zero Red πολύ μαλακά ελαστικά, που όλοι οι άλλοι οδηγοί χρησιμοποίησαν, συμπεριλαμβανομένου και του «pole-man» Rosberg. Από τότε, όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησαν τη μαλακότερη γόμα για το υπόλοιπο των δοκιμών, όπου ήταν περίπου 1’’ πιο γρήγορη απ’ ό,τι τα μαλακά ελαστικά P Zero Yellow, επίσης υποψήφια για το Hockenheim.
 
Το μεγαλύτερο θέμα συζήτησης παραμένει όμως ο καιρός, με την τρέχουσα ζέστη να αναμένεται να αντικατασταθεί από καταιγίδες και βροχή το απόγευμα της ημέρας του αγώνα (Κυριακή 20 Ιουλίου 2014). Ο Rosberg ήταν ταχύτερος κατά την τελική περίοδο ελεύθερων δοκιμών το πρωί, πηγαίνοντας 0,6’’ πιο γρήγορα από τον ομόσταβλό του, Lewis Hamilton, ο οποίος είχε χτύπημα εξαιτίας μηχανικής βλάβης στο Q1 αλλά και πάλι κατάφερε να προκριθεί στη 16η θέση. Παρά το γεγονός ότι είναι εκτός θέσης, αυτό του δίνει μια εντελώς ελεύθερη επιλογή ελαστικών για τον αγώνα και την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει τη στρατηγική προς όφελός του.
«Είδαμε μια δραματική περίοδος κατατακτήριων [δοκιμών] με τη θερμοκρασία της πίστας που ήταν, αν μη τι άλλο, ακόμη υψηλότερη απ’ ό,τι ήταν χθες. Όπως ήταν αναμενόμενο, η supersoft [γόμα] ήταν το ελαστικό για να πληροί τις προϋποθέσεις, που είναι περίπου 1’’ πιο γρήγορη απ’ ό,τι η μαλακή [γόμα]. Αυτό προφανώς επηρεάζει τη στρατηγική που πληροί τις προϋποθέσεις, με όλα τα προγράμματα οδήγησης, εκτός από τους Bottas και Hamilton, με τη χρήση της supersoft [γόμας] ακόμα και στο Q1», δήλωσε ο κ. Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli. «Οι ομάδες προφανώς σκέφτονται το μέλλον για τον αυριανό αγώνα, αλλά με δυνατότητα βροχή, θα είναι δύσκολο να προβούμε σε οποιεσδήποτε συγκεκριμένες προβλέψεις για μια στρατηγική. Οι ομάδες που έχουν καταφέρει να σώσουν τα ελαστικά για τον αγώνα, μπορεί να μην είναι σε θέση να καρπωθούν τα οφέλη απ’ αυτά, αν τα βρόχινα ελαστικά χρειαστούν. Και καθώς οι ομάδες δεν έχουν πραγματικά οποιαδήποτε σχετικά στοιχεία για υγρό καιρό στο Hockenheim, αυτό θα ήταν σίγουρα μια πολύ ενδιαφέρουσα τροπή των γεγονότων», συμπλήρωσε.

Τα προγνωστικά της Pirelli ως προς την στρατηγική, λένε ότι για το 67 γύρων Γερμανικό Grand Prix, μια στρατηγική 2 pit stop είναι θεωρητικά η πιο γρήγορη, αν και δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά χρόνου σε στρατηγική με 3 pit stop. Τελικά, η απόφαση για την πιθανή στρατηγική θα οριστεί ανάλογα με το ποσοστό φθοράς των ελαστικών, το οποίο επίσης επηρεάζεται από την θερμοκρασία της πίστας και τις εξωτερικές συνθήκες του αγώνα, όπως η κυκλοφορία. Αν βρέχει, η στρατηγική θα πρέπει να είναι αντιδραστικά κι όχι εκ προμελέτης. Η πρόβλεψή της Pirelli για την ταχύτερη στρατηγική, είναι supersoft-supersoft-soft, σταματώντας για τις αλλαγές στους γύρους 18 και 38. Μια στρατηγική με 3 pit stop θα μπορούσε επίσης να λειτουργήσει, αλλά αυτή των 2 είναι πιο πιθανή.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 19/07/2014, 10:49 μμ.)


Nico Rosberg - Mercedes
Nico Rosberg - Mercedes

 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

Φανοποιείο/Βαφείο
Δαρδανελίων 72, 165 62 Γλυφάδα
Τηλ.: +302109616318, Fax: +302109645849
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα