IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Podium για Menu και Huff στο Brno στη μάχη του WTCC
 
 
Οι οδηγοί της Chevrolet κατέκτησαν την 7η και 8η θέση στην κατάταξη τη φετινή σεζόν στην πίστα του Brno στις 18 Ιουνίου 2008, πραγματικός άθλος σε μία πίστα όπου τα πισωκίνητα αυτοκίνητα είχαν σαφέστατο πλεονέκτημα. Οι 2 3ες θέσεις που κέρδισαν ο Alain Menu (στον 1ο αγώνα) και ο Rob Huff (στο 2ο αγώνα) επιβεβαιώνουν την ισχυρή δομή της ομάδας στο φετινό πρωτάθλημα. Ο Rob Huff είναι τώρα 4ος στη γενική κατάταξη των οδηγών. Ο Alain Menu κέρδισε την 3η θέση στο πόντιουμ του 1ου αγώνα μετά από έξυπνη οδήγηση, καθώς φρόντισε να προστατεύσει τα ελαστικά του σε μία πίστα που τα καταπονεί ιδιαίτερα. Ο 2ος αγώνας ήταν από τους πιο συναρπαστικούς και σκληρούς στην ιστορία του WTCC, με μια ομάδα 8 οδηγών να μάχονται σκληρά για τη 2η θέση. Ένα έξοχο σόου, όπου κανείς δεν μπορούσε να κρατήσει λογαριασμό για το πόσες φορές ακούμπησαν, έσπρωξαν ή χτύπησαν ο ένας το αυτοκίνητο του άλλου, ένα θρίλερ από το οποίο ο Rob βγήκε ανέπαφος κερδίζοντας την 3η θέση. Ο Nicola Larini είχε ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο. Οι πρώτες δυσκολίες που αντιμετώπισε ήταν να βρει ένα καλό σετάρισμα, ακολούθησε μια ποινή εκκίνησης από την τελευταία θέση λόγω αγωνιστικής ένδυσης χωρίς έγκριση τύπου, και όλα αυτά, μέσα σε απίστευτα δραματικές αγωνιστικές συνθήκες.
 
 
Μετά το τέλος του αγώνα ο Alain Menu δήλωσε: «Είμαι ευτυχής που τερμάτισα στο πόντιουμ στον 1ο αγώνα, πραγματικά πιστεύω ότι ήταν από τις καλύτερες αγωνιστικές εμφανίσεις μου φέτος. Παρά τη θέση μου στην 1η σειρά, δεν μπορούσα να κάνω πολλά στο ξεκίνημα του 1ου αγώνα, έχοντας να αντιμετωπίσω τα πισωκίνητα. Στους πρώτους γύρους, ήμουν πολύ προσεκτικός για να μην κάνω ζημιά στα ελαστικά μου και αυτό απέδωσε. Κατάφερα να κρατηθώ στο ρυθμό των 2 προπορευόμενων BMW και να χρησιμοποιήσω την αεροδυναμική υποπίεση που δημιουργούσαν (streaming), έτσι ώστε να παραμείνω στη θέση μου. Ο 2ος αγώνας ήταν μία τρέλα, το μοναδικό που έχω να πω είναι ότι θα μπορούσα να έχω κερδίσει αν δεν με είχαν πετάξει έξω από την πίστα». Στο τέλος της ημέρας ο Rob Huff είπε: «Ο 1ος μου αγώνας δυστυχώς καταστράφηκε μετά από επαφή με άλλο αυτοκίνητο, το σύστημα διεύθυνσης στράβωσε και έχασα αρκετές θέσεις. Ο απογευματινός αγώνας ήταν πολύ ζωηρός, όπως όλοι είδαν. Είναι αδύνατον να πω τι συνέβη, υπήρχε τέτοια μάχη σε όλες τις στροφές και αυτοκίνητα σε απίστευτες καταστάσεις! Ξεκίνησα καλά, μετά ήταν δύσκολο να παλεύω σε όλο τον αγώνα, κάποια στιγμή με χτύπησαν και έχασα τον πίσω προφυλακτήρα μου και 4 θέσεις, αλλά κατάφερα να αναπληρώσω, να κρατήσω το αυτοκίνητο ανέπαφο και να τερματίσω 3ος. Είμαι ευτυχής με το αποτέλεσμα, αυτό σημαίνει καλούς βαθμούς και μία 4η θέση στο πρωτάθλημα».
 
 
Ο Nicola Larini δεν φάνηκε ευχαριστημένος από τα όσα είπε: «Δεν ήταν καλό Σαββατοκύριακο, από την αρχή μέχρι το τέλος. Στον 1ο αγώνα, κατάφερα να τερματίσω 11ος παρά το ότι ξεκίνησα από το τέλος, χάρη στην εμπειρία μου. Ο 2ος αγώνας ήταν σαν ροντέο, δεν μπορώ να καταλάβω τη συμπεριφορά μερικών οδηγών, είναι κρίμα, επειδή είχα το ρυθμό του Rob, πριν με χτυπήσουν αρκετές φορές». Για την ιστορία, θα αναφέρουμε ότι νικητής του 1ου αγώνα ήταν ο Zanardi με BMW 320si και ο νικητής στον άλλο αγώνα ήταν ο Tarquini με Seat Leon TDI. Στο πρωτάθλημα των οδηγών μετά από 10 αγώνες (από τους 24 συνολικά), προηγείται ο Tarquini με 58 βαθμούς και ακολουθούν, ο Y. Muller (Seat) με 42, ο Rydell (Seat) με 37 και οι Huff (Chevrolet) και Priaulx (BMW) με 33. Στο αντίστοιχο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, στην 1η θέση βρίσκεται η Seat με 137, με 2η την BMW στους 116, 3η την Chevrolet στους 98 και τέλος 4η την Honda με 18 βαθμούς.



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Smart
ΑΦΟΙ ΧΑΤΖΗΑΝΔΡΕΟΥ

Συνεργείο - Ανταλλακτικά
Κάστρου Υμηττού 3, 131 22 Ίλιον, Τηλ. & Fax: +302102631741
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα