IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Ταχύτερος στα ελεύθερα ο φορμαρισμένος Hamilton στη Ρωσία


Η τελευταία πίστα που έχει ενταχθεί στο καλεντάρι της F1 είχε ντεμπούτο δράσης με ελεύθερες δοκιμές για το Ρωσικό Grand Prix, όπου ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton έκανε τον ταχύτερο χρόνο [1’39’’630] με τα μαλακά ελαστικά P Zero Yellow στο FP2. Υπάρχει ένα χάσμα επίδοσης περίπου 1,5’’ μεταξύ της μαλακής και της μέσης γόμας [P Zero White], που έχει επίσης προταθεί για το Ρωσικό GP. Το χάσμα αυτό αναμένεται μειωθεί στο υπόλοιπο Σαββατοκύριακο, με τον συνολικό χρόνο γύρου επίσης πιθανό να μειωθεί σημαντικά. Κι αυτό λόγω του υψηλού βαθμού εξέλιξης της πίστας που ενυπάρχει σε ένα νέο σιρκουί, με λάδια να αναδύονται στην επιφάνεια της φρέσκιας ασφάλτου, πριν τελικά καθαριστεί, καθώς περισσότερα αυτοκίνητα θα πατάνε την πίστα. Επίσης, η βρωμιά και η σκόνη στην επιφάνεια θα απομακρύνεται σταδιακά, με καθαρές και γεμάτες γόμα τελικές γραμμές των μονοθέσιων στην πίστα.
 
Με αυτή να είναι η πρώτη φορά που η πίστα του Sochi [Σότσι] θα έχει ποτέ χρησιμοποιηθεί, το έργο που ολοκληρώθηκε στις ελεύθερες δοκιμές ήταν απαραίτητο για τις ομάδες, για να πάρουν μια πρώτη ιδέα από την φθορά και τον βαθμό υποβάθμισης [των ελαστικών] για διαφορετικά φορτία καυσίμου. Ωστόσο, αυτό δεν είναι εύκολο να υπολογιστεί καθώς η πίστα γίνεται όλο και πιο γρήγορη, με τους οδηγούς ολοένα και πιο εξοικειωμένους μ’ αυτήν. Η φθορά και η υποβάθμιση ήταν ελάχιστες, με οδηγούς να εξαγάγουν περισσότερους από έναν γρήγορο γύρο, ακόμη και για την πιο μαλακή γόμα. Οι συνθήκες παρέμειναν ξηρές και ζεστές καθ’ όλο το σκέλος, με 25 βαθμούς θερμοκρασία αέρα και 44 βαθμούς πίστας στο μέσον του FP2. Οι αρχικές προβλέψεις δείχνουν ότι ο καιρός μπορεί να είναι ελαφρώς πιο δροσερός για τις κατατακτήριες δοκιμές και για τον αγώνα, προσθέτοντας άλλο ένα απρόβλεπτο στοιχείο σ’ αυτό το εντελώς νέο GP.

«Απ’ ό,τι μπορούμε να δούμε από την 1η ημέρα δράσης στη Ρωσία, είμαστε ευχαριστημένοι με τις επιλογές μας. Η μεσαία και μαλακή γόμα είναι η σωστή επιλογή για μια νέα πίστα. Τα πολύ μαλακά ελαστικά μπορεί να μην δουλέψουν, αλλά θα τα αναλύσουμε όλα αυτά προσεκτικά μετά το GP, λέει ο κ. Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli. «Βλέπουμε πολύ χαμηλή φθορά και υποβάθμιση, που μας βάζει σε πορεία κατά μέσο όρο για 2 pit-stops κατά τον αγώνα. Αντιμετωπίζουμε επίσης έναν υψηλό βαθμό εξέλιξης της πίστας, φυσιολογικό για ένα νέο σιρκουί, κι αυτό μπορεί να αλλάξει τη συνολική εικόνα συμπεριφοράς των ελαστικών. Έχουμε πολλά δεδομένα να δούμε απόψε και η κατανόησή μας για το σιρκουί έχει ήδη βελτιωθεί», ολοκλήρωσε.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 10/10/2014, 10:59 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΗΛΕΙΑΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΝΤΕΣΗΣ

Ζάντες, Ελαστικά, Αξεσουάρ, Αναρτήσεις, Αγωνιστικός Εξοπλισμός (Ζυγοστάθμιση/Ευθυγράμμιση, Αμορτισερόμετρο/Φρενόμετρο)
1ο χλμ. Ε.Ο. Ζαχάρως-Κυπαρισσίας, 270 54 Ζαχάρω Ηλείας
Τηλ.: +302625034355, Fax: +302625034456
E-mail: chris323@otenet.gr

 
Χρήσιμα