IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Ο Lewis Hamilton πήρε την pole position στο Ρωσικό GP της F1


Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton, πήρε την pole position για το πρώτο Ρωσικό Grand Prix με τα μαλακά ελαστικά [Pirelli P Zero Yellow], που μαζί με τη μεσαία γόμα [P Zero White], αποτελούν τις επιλογές ελαστικών για την πίστα στο Sochi. Ο Βρετανός πιλότος πέτυχε χρόνο 1’38’’513 χρησιμοποιώντας τα μαλακά ελαστικά στο Q3, μπροστά από τον ομόσταβλό του Nico Rosberg, κάνοντας έτσι για 9η φορά το 1-2 στις κατατακτήριες δοκιμές για την ομάδα της Mercedes στην τρέχουσα σεζόν (2014). Η διαφορά επιδόσεων μεταξύ των δύο τύπων ελαστικών έχει μειωθεί σε σύγκριση με την ημέρα των ελεύθερων δοκιμών [Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014], από 1,5’’ σε 1,2’’. Η διαφορά αυτή εξακολουθεί να αφήνει ανοικτές πολλές επιλογές στρατηγικής, με την πιθανότητα ότι κάποιες ομάδες μπορεί να προσπαθήσουν να σταματήσουν μόνον μία φορά, λόγω της χαμηλής φθοράς και υποβάθμισης [των ελαστικών].
 
Μια στρατηγική ενός pit-stop έχει γίνει ακόμη πιο πιθανό με την είδηση ​​ότι το όριο ταχύτητας μέσα στα pits έχει μειωθεί σε 60 χ.α.ώ. για λόγους ασφαλείας. Αυτό θα αυξήσει το συνολικό χρόνο ενός pit-stop σε περίπου 24’’, που σημαίνει ότι οι ομάδες θα έχουν ως στόχο να μειώσουν τον χρόνο που δαπανάται στα pits κατά τη διάρκεια του αγώνα. Καμία ομάδα δεν αισθάνθηκε αρκετά ασφαλής ώστε να προσπαθήσει να πάει στο Q1 χρησιμοποιώντας μόνο τη μέση γόμα, με την μαλακή σε κυρίαρχο ρόλο στις κατατακτήριες δοκιμές, που έγιναν σε ζεστές και ξηρές συνθήκες με θερμοκρασίες από 25 βαθμούς Κελσίου. Ο Hamilton έκανε μόλις έναν γύρο στο τελευταίο σκέλος [Q3], θέτοντας έναν ταχύτερο χρόνο που στην πραγματικότητα δεν ήταν τόσο γρήγορος όσο αυτός του Q2. Ο Daniil Kvyat με την Toro Rosso έκανε τον καλύτερο χρόνο που είχε ποτέ σε κατατακτήριες δοκιμές, παίρνοντας την 5η θέση στο grid για το grand prix της πατρίδας του.
 
«Όπως ήταν αναμενόμενο, η διαφορά απόδοσης μεταξύ των δύο γομών έχει μειωθεί σε σχέση με χθες [Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014], ενώ η υποβάθμιση είναι ελάχιστη. Θα δούμε κατά πάσα πιθανότητα οι οδηγοί να διατηρούν τα ελαστικά τους για όσο το δυνατόν περισσότερο, με μια στρατηγική ενός pit-stop τώρα να φαίνεται πιθανή, και λόγω του γεγονότος ότι το όριο ταχύτητας στα pits έχει μειωθεί», λέει ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, κ. Paul Hembery. «Τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα μπορούν οι ίδιοι να επιτρέψουν την πολυτέλεια για 2 pit-stops, ακολουθώντας περισσότερο μια sprint στρατηγική. Είτε έτσι είτε αλλιώς, πρόκειται να είναι ένας ενδιαφέρον αγώνας, σε έναν σημαντικό νέο χώρο, όπου οι τακτικές των ελαστικών θα διαδραματίσουν κεντρικό ρόλο», συμπλήρωσε.

Μια στρατηγική ενός pit-stop είναι θεωρητικά η ταχύτερη για τους 53 γύρους του Ρωσικού Grand Prix, τώρα που το όριο ταχύτητας στα pits έχει μειωθεί σε 60 χ.α.ώ. Ωστόσο, αυτό θα εξαρτηθεί επίσης απ’ την εγγενή ταχύτητα σε κάθε μονοθέσιο, καθώς και την κατάσταση της πίστας. Η ιδανική στρατηγική για ένα pit-stop, είναι να ξεκινήσουν τα μονοθέσια με τα μαλακά ελαστικά, αλλάζοντας σε μέση γόμα στον 34ο γύρο, πηγαίνοντας με αυτήν μέχρι το τέλος. Η αντίθετη στρατηγική είναι εξίσου γρήγορη, ξεκινώντας με την μέση γόμα και στη συνέχεια, να αλλάξουν σε μαλακή γόμα μόλις στον 18ο γύρο, αν κι αυτή η στρατηγική δεν θα πρέπει να επιλεγεί από τα 10 πρώτα στο grid μονοθέσια. Η ταχύτερη στρατηγική για 2 pit-stops, είναι να ξεκινήσουν με τα μαλακά ελαστικά, να αλλάξουν σε μαλακά και πάλι στον 20ό γύρο και στη συνέχεια, να βάλουν την μέση γόμα στον 50ό γύρο.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 11/10/2014, 06:29 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Mercedes
ΘΩΜΑΣ ΤΖΟΓΑΝΗΣ & ΣΙΑ ΟΕ

Συνεργείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Θεομήτορος 60 & Έλλης Αλεξίου 4, 173 42 Αγ. Δημήτριος
Τηλ.: +302109855513, Τηλ. & Fax: +302109851192
E-mail: tzoganis.mbservice@gmail.com
Δείτε μας στο παγκόσμιο χρυσό οδηγό AiYellow.
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα