IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Abarth 695 biposto: Supercar τσέπης!
Στην πίστα Riccardo Paletti στο Varano de' Melegari της Parma στην Ιταλία, έγινε η παρουσίαση στον διεθνή Τύπο του νέου Abarth 695 biposto, ένας ιδανικός συνδυασμός ενός αυτοκίνητου δρόμου κι ενός αγωνιστικού μοντέλου. αγώνων.
Επιμέλεια: Δημήτρης Σπυράκης
Το 695 biposto είναι η επιτομή της φιλοσοφίας του Carlo Abarth -που συνοψίζεται στο σλόγκαν: Κυριακή στην πίστα και Δευτέρα στο γραφείο- ο οποίος ήθελε να προσφέρει σε όλους την ευκαιρία να ζουν το πάθος τους κάθε μέρα, κάνοντας συνηθισμένα προϊόντα να είναι εξαιρετικά και κάνοντας συνηθισμένους ανθρώπους να αισθάνονται σαν οδηγοί αγώνων κάθε μέρα. Η Abarth ήθελε να θέσει στον εαυτό της μια πρόκληση: να βρει την τέλεια ισορροπία σε ένα αυτοκίνητο, ώστε να εγγυάται στους δρόμους τα ίδια συναισθήματα που δημιουργεί το 695 Assetto Corse στις μεγαλύτερες Ευρωπαϊκές πίστες στο Trofeo Abarth, και να το κάνει νόμιμο και ασφαλές. Για να επιτευχθεί αυτό επιβλήθηκαν ριζικές επιλογές για την επίτευξη των στόχων και των εξαιρετικών επιδόσεων. Ένα υψηλής αδρεναλίνης αυτοκίνητο δημιουργήθηκε από την Officine Abarth στο Τορίνο, μία προσεγμένη κατασκευή από εξειδικευμένο προσωπικό με προσοχή στη λεπτομέρεια, χαρακτηριστικά -άλλωστε- όλων των αυτοκινήτων Abarth.
 
Σχεδίαση με στόχο τις επιδόσεις
Το ξεχωριστό στιλ του 695 biposto είναι το αποτέλεσμα πολύ συγκεκριμένων απαιτήσεων. Η εξασφάλιση των καλύτερων δυνατών επιδόσεων γίνεται χωρίς να θυσιαστεί η χαρακτηριστική κομψότητα του Ιταλικού στιλ και τα αναγνωρίσιμα εμβληματικά στοιχεία της σχεδίασης Abarth. Εξωτερικά το 695 biposto χαρακτηρίζεται από μερικά ελκυστικά και μυώδη στοιχεία. Ο εμπρός προφυλακτήρας έχει πλήρως ανασχεδιαστεί για την μέγιστη εισροή αέρα, χάρη στη χρήση ανθρακονημάτων, όπως και στον πίσω προφυλακτήρα, που σμιλεύτηκε έτσι ώστε να βελτιστοποιήσει τη ροή αέρα και να φιλοξενήσει την εξάτμιση Abarth by Akrapovic. Οι δοκιμές στην αεροδυναμική σήραγγα οδήγησαν στον επανασχεδιασμό της πίσω αεροτομής, που τώρα είναι πιο «τονισμένη», ενώ η αποτελεσματική απαγωγή της θερμότητας από τα φρένα εξασφαλίζεται και από τη σχεδίαση των ζαντών αλουμινίου της OZ.
 
Το αμάξωμα χαρακτηρίζεται από το ολοκαίνουργιο ματ χρώμα Performance Grey, και τονίζεται με τελειώματα τιτάνιου στο εμπρός καπό και τις χειρολαβές. Το 695 biposto χρησιμοποιεί στοιχεία και τεχνολογίες δανεισμένα από τον κόσμο των αγώνων, προσαρμοσμένα για καθημερινή χρήση στους δρόμους, με διακεκριμένο DNA ερχόμενο από την εμπειρία στις πίστες σε όλο τον κόσμο. Ενδεικτικά, οι τεχνικές προδιαγραφές περιλαμβάνουν μεγάλο εμπρός intercooler, υψηλής απόδοσης kit εισαγωγής BMC, σύστημα εξαγωγής με ενεργό βαλβίδα Abarth από την Akrapovic, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Extreme Shox, σύστημα πέδησης από την Brembo, πολύ ελαφριές ζάντες 18 ιντσών από την OZ και roll-bar από τιτάνιο της Poggipolini.
 
Εσωτερικό με αγωνιστικές προδιαγραφές
Όπως και στα αγωνιστικά αυτοκίνητα, το εσωτερικό του 695 biposto είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει την μέγιστη δυνατή εργονομία με ταυτόχρονη μείωση του βάρους. Γι' αυτόν ακριβώς το λόγο ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει καθίσματα Abarth Corsa από την Sabelt, έγχρωμη οθόνη TFT 7 ιντσών και λεπτομέρειες που τονίζουν το χαρακτήρα του 695 biposto. Στον πίσω χώρο -όπου δεν υπάρχουν καθίσματα- χαρακτηριστική είναι η επένδυση από ειδικό υλικό, το οποίο -όπως και το αμάξωμα- υπενθυμίζει το χρώμα και την υφή της ασφάλτου. Επιπρόσθετα, ένα δίχτυ ασφαλείας που κρατάει στη θέση τους τις αποσκευές και τις ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων συνδέονται με το roll-bar. Και στις δυο περιπτώσεις υπάρχει ένα άρωμα αγώνων, αφού είναι κατασκευασμένα από την Sabelt, διεθνές σήμα αναφοράς στον κόσμο των αγώνων και τεχνικό συνεργάτη πολλών επαγγελματιών οδηγών και ομάδων. Η ίδια εταιρία έχει φροντίσει και τα εξαιρετικά σπορ καθίσματα.
 
Αποκλειστικά kits αναβάθμισης
Η λίστα των τεχνικών αναβαθμίσεων στα πλαίσια της προσωποποίησης για το 695 biposto εκφράζει την αγωνιστική του καταγωγή με ακόμη πιο ξεκάθαρο τρόπο. Επιλέγοντας το kit Racing Windows, εξοπλίζετε το αυτοκίνητο σας με σταθερά εμπρός παράθυρα με συρόμενα panels από polycarbonate, διαθέσιμα σε αυτοκίνητο δρόμου κανονικής παραγωγής για πρώτη φορά. Η λίστα των τεχνικών και αποδοτικών αναβαθμίσεων δεν θα ήταν ολοκληρωμένη χωρίς ένα kit προορισμένο για την πίστα, αφιερωμένο στους οδηγούς που θέλουν να πάνε το δικό τους 695 biposto στο όριο. Στο track kit περιλαμβάνονται τα καθίσματα Abarth Corse by Sabelt, οι ζώνες ασφαλείας τεσσάρων σημείων με έγκριση τύπου για αγωνιστική χρήση, ο ψηφιακός καταγραφέας δεδομένων MXL2 από την Aim για συνεχή παρακολούθηση και της παραμικρής πτυχής της απόδοσης του αυτοκινήτου και το ειδικό κράνος 695 biposto, επίσης με έγκριση τύπου.
 
Κινητήρας και μετάδοση στο ύψος των περιστάσεων
Με βάρος μόλις 997 κιλά και τον κινητήρα 1.4 T-Jet που για πρώτη φορά αποδίδει 190 ίππους σε αυτοκίνητο δρόμου, το 695 biposto προσφέρει την καλύτερη αναλογία βάρους/ισχύος (5,2 κιλά/ίππο) και την καλύτερη επιτάχυνση (0-100 χ.α.ώ. σε 5.9’’) στην κατηγορία του, επιτυγχάνοντας μία τελική ταχύτητα που φτάνει τα 230 χ.α.ώ. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας είναι 1.368 κ.εκ., 4-κύλινδρος, 16-βάλβιδος και είναι ο ίδιος που χρησιμοποιείται στο 695 Assetto Corsa για το Trofeo Abarth και στο μονοθέσιο της Formula 4. Στο 695 biposto, ο κινητήρας αποδίδει την μέγιστη ισχύ των 190 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και τη μέγιστη ροπή των 250 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Η ειδική ισχύς είναι 139 ίπποι/λίτρο -ρεκόρ στην κατηγορία αυτού του κινητήρα- αλλά το χαρακτηριστικό που δημιουργεί την μεγαλύτερη έκπληξη είναι η ταχύτητα με την οποία ανταποκρίνεται το αυτοκίνητο στο πάτημα του γκαζιού.
 
Κιβώτιο ταχυτήτων αγωνιστικού τύπου
Το 695 biposto είναι το πρώτο αυτοκίνητο με νόμιμες προδιαγραφές για χρήση στο δρόμο που προσφέρεται με ένα κιβώτιο με dog rings, κάνοντας το ανέβασμα των ταχυτήτων τόσο γρήγορα και εύκολα, που ο εξειδικευμένος οδηγός δεν χρειάζεται καν να χρησιμοποιήσει τον συμπλέκτη. Αυτό το μοναδικό, αποκλειστικό χαρακτηριστικό, δημιουργήθηκε από την εμπειρία που η Bacci Romano απέκτησε σε πίστες όλου του κόσμου, είναι κατάλληλο για τους πολύ έμπειρους οδηγούς και προσφέρεται στο Dog Ring kit, ως εναλλακτικό για το 5άρι μηχανικό κιβώτιο. Για να εξασφαλίσει τη μοναδική αίσθηση ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου, το κιβώτιο dog-ring συνδυάζεται με ένα μηχανικό μπλοκέ διαφορικό, με ειδική κονσόλα στο ταμπλό και τούνελ από ανθρακονήματα, καθώς κι έναν νέο, εξαιρετικής ακρίβειας «οδηγό» σε σχήμα Η, για το μοχλό ταχυτήτων.
 
Από το τέλος του 2014 στους δρόμους
Την χρονιά που το θρυλικό Fiat Abarth 695 γιορτάζει μισόν αιώνα, η Abarth παρουσιάζει το νέο 695 biposto, το οποίο έκανε την επίσημη παρουσίαση του στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης τον Μάρτιο του 2014. Διαθέσιμο για παραγγελίες από τον Ιούνιο (2014), το σύγχρονο είδωλο της μάρκας έχει ήδη δεχτεί έναν αριθμό παραγγελιών που υπερκαλύπτουν την παραγωγή του 2014. Η επιτυχία του μοντέλου είχε προεξοφληθεί από τον μεγάλο ενθουσιασμό με τον οποίο υποδέχτηκαν το νέο 695 biposto οι κυριότερες Ευρωπαϊκές αυτοκινητικές εκδηλώσεις στις οποίες πήρε μέρος [Goodwood, Festival of Speed, LeMans Classic, Lignières Historique, Salon Privée]. Επίσης, το Gumball 3000, μια φημισμένη εκδήλωση για υπεραυτοκίνητα, για πρώτη φορά, υιοθέτησε ένα επίσημο αυτοκίνητο, το 695 biposto. Τώρα το μικρό υπερόπλο της Abarth είναι έτοιμο να εξαπολύσει τους 190 ίππους του στους δρόμους της Ευρώπης, με τις πρώτες παραδόσεις να έχουν οριστεί για το τέλος του 2014.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 03/12/2014, 02:59 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
CAR CENTRE ΚΑΨΑΛΑΣ SERVICE

Γενικό Συνεργείο Αυτοκινήτων
Ασπρόχωμα, Νέα Είσοδος Καλαμάτας
Τηλ.: +302721093530, E-mail: kapsalas.g@hotmail.com
 
Χρήσιμα