IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Το πρωτότυπο Trail’ster παρουσίασε η Kia στο σαλόνι του Σικάγου


Στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου στο Σικάγο η Kia Motors America παρουσίασε το νέο πρωτότυπο όχημα Kia Trail’ster. Βασίζεται στο Soul, είναι 5θυρο κι έχει υφασμάτινη -πλήρως ανοιγόμενη- οροφή. Διαθέτει κίνηση σε όλους τους τροχούς χάρη στην παρουσία ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα εμπρός κι ενός ηλεκτρικού μοτέρ στον πίσω άξονα. Το Trail'ster ήταν επινόηση του στούντιο σχεδιασμού της Kia στην Καλιφόρνια, γενέτειρα των Track’ster και GT4 Stinger. «Το πρωτότυπο KiaTrail'ster φανερώνει πως η μελλοντική παραγωγή του Kia Soul, λογικά θα εμπλουτιστεί με μια All-Wheel-Drive έκδοση που θα κατασκευαστεί για να ξεφύγει από τους δρόμους της πόλης και να επιτρέπει εξορμήσεις στο βουνό», δήλωσε ο κ. Tom Kearns, επικεφαλής σχεδιαστής του Kia Design Center της Αμερικής (KDCA).
 
Το Trail’ster εφοδιάζεται από έναν 1.6 λίτρων υπερτροφοδοτούμενο 4-κύλινδρο κινητήρα 185 ίππων, διαθέτει αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων κι ένα σύστημα 4κίνησης με ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα για υποβοήθηση στις χαμηλές ταχύτητες, που ενισχύει την επιτάχυνση και βελτιώνει την πρόσφυση σε αντίξοες καιρικές συνθήκες ή διαδρομές εκτός δρόμου. Συμβάλλει επίσης στην άμβλυνση του turbo lag παρέχοντας άμεση ροπή. Το σύστημα παρέχει πολύ καλύτερη οικονομία καυσίμου από συμβατική 4κίνηση, λειτουργώντας ως 4κίνητο μόνο όταν χρειάζεται, ενώ δρα παράλληλα ως μηχανισμός ανάκτησης ενέργειας, ενώ έχει υβριδικό σύστημα με 2 κινητήρες (βενζίνης εμπρός/ηλεκτρικό πίσω).

Το ηλεκτρικό σύστημα ώθησης του Trail’ster αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία 1.2 kWh πολυμερών Ιόντων λιθίου Li-Pol, και τροφοδοτεί ένα συγχρονισμένο ηλεκτροκινητήρα 270V AC 27kW (35 ίππων) και 135 Nm ροπής, που μεταφέρονται στους πίσω τροχούς ανεβάζοντας τη συνολική απόδοση σε 220 ίππους και 386 Nm ροπής. Για την περαιτέρω βελτίωση της αποδοτικότητας, το σύστημα χρησιμοποιεί επίσης μια υβριδική γεννήτρια (HSG) για να ξεκινήσει/σταματήσει τον κινητήρα, ανάλογα με τις ανάγκες (και να τροφοδοτήσει με ενέργεια την μπαταρία υψηλής τάσης), και ένα ηλεκτροκίνητο συμπιεστή A/C, που μπορεί να λειτουργεί ακόμα και με σβηστό τον κινητήρα. Η τεχνολογία αυτή αποτελεί την βέλτιστη λύση προσφέροντας κορυφαία εκμετάλλευση χώρων και χαμηλό βάρος, καθώς η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα του χώρου φόρτωσης.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 23/02/2015, 10:13 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Toyota
ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΝ. ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ

Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Νέα Είσοδος, 241 00 Καλαμάτα
Τηλ.: +302721088610, Fax: +302721099760
E-mail: georgiadiservicetoyota@yahoo.gr
Δείτε μας στο παγκόσμιο χρυσό οδηγό AiYellow.
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.

 

 
Χρήσιμα