IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Hamilton και Vettel στην 1η σειρά εκκίνησης του GP του Μπαχρέιν


Ο Lewis Hamilton (Mercedes) έχει πάρει όλες τις pole position μέχρι και το GP του Μπαχρέιν στη σεζόν του 2015, με τη μαλακή και μέση γόμα να έχουν επιλεγεί από την Pirelli γι’ αυτόν τον αγώνα. Η pole position του Hamilton είναι η 1η του στο Μπαχρέιν. Τα προκριματικά ξεκίνησαν το βράδυ με θερμοκρασία πίστας στους 31 βαθμούς και περιβάλλοντος στους 26. Οι θερμοκρασίες συνέχισαν να μειώνονται καθώς εξελισσόταν η διαδικασία, χαρακτηριστικό που θα επαναληφθεί και στη διάρκεια του αγώνα, που ξεκινάει την ίδια ώρα (6:00 μμ. ώρα Ελλάδας). Καθώς το φορτίο καυσίμου και οι θερμοκρασίες κατεβαίνουν, αυτό τείνει να έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της θερμικής υποβάθμισης κατά τη διάρκεια του αγώνα, αυξάνοντας έτσι τα όρια μεταξύ των pit stops και με περισσότερες δυνατότητες από την άποψη της στρατηγικής.
 
Με μια διαφορά 2’’ ανάμεσα στις μεσαία και μαλακή γόμες μέχρι στιγμής, όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησαν τα μαλακά ελαστικά για να περάσουν το Q1. Τα μαλακά ελαστικά ήταν επίσης η προεπιλεγμένη επιλογή για το Q2, με τον Hamilton να κάνει τον ταχύτερο χρόνο εδώ στην 1η και μοναδική του προσπάθεια. Όλοι οι οδηγοί ξεκίνησαν το Q3 με χρησιμοποιημένα μαλακά ελαστικά, εκτός από τον Daniel Ricciardo (Red Bull) με νέα μαλακά ελαστικά και για τις 2 διαδρομές και τον Nico Hulkenberg (Force India), που ολοκλήρωσε μόλις μία προσπάθεια με νέα μαλακά ελαστικά. Ο Hamilton ολοκλήρωσε 2 προσπάθειες, παίρνοντας την pole position στη 2η κούρσα του με νέα μαλακά ελαστικά, με χρόνο που ήταν 0,614’’ πιο γρήγορος από την pole position του 2014, παρά τις συνθήκες στην πίστα.
 
Οι ομάδες είχαν ελάχιστες πληροφορίες για την προετοιμασία για τις κατατακτήριες δοκιμές, καθώς πραγματοποιήθηκαν με τη ζέστη της ημέρας το 1ο και 3ο σκέλος των ελεύθερων δοκιμών νωρίτερα. Επιπρόσθετα, κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών, τον ρόλο τους έπαιξαν και οι ριπές ανέμου, που φύσηξε άμμο στην πίστα από το περιβάλλον της ερήμου. Στις ελεύθερες δοκιμές το πρωί της Κυριακής (19 Απριλίου 2015) ο Hamilton ήταν επίσης ταχύτερος με τη μαλακή γόμα, μπροστά από την Ferrari του Sebastian Vettel με 0,07’’, ο οποίος τελικά κατετάγη 2ος στο grid, μπροστά από τον Nico Rosberg. Κατά πόδας ακολουθούν οι Kimi Raikkonen (Ferrari) και οι πιλότοι της Williams, Valtteri Bottas και Felipe Massa, με τους Daniel Ricciardo (Red Bull), Nico Hulkenberg (Force India), Carlos Sainz Jr. (Toro Rosso) και Romain Grosjean (Lotus) να συμπληρώνουν την 10άδα της εκκίνησης.

Η κατάσταση στο Μπαχρέιν ως προς την στρατηγική είναι ελαφρώς παρόμοια με την Κίνα (όπου ορίστηκαν επίσης τα μεσαία και μαλακά ελαστικά), όπου οι 3 στάσεις είναι θεωρητικά η πιο γρήγορη στρατηγική, αλλά τα 2 pit stops είναι στην πραγματικότητα πιο πιθανή στρατηγική. Η προβλεπόμενη συνολική διαφορά ώρας αγώνα μεταξύ της στρατηγικής των 2 pit stops και των 3 pit stops είναι μόλις 0,6’’, αλλά στην πραγματικότητα η ανάγκη να ασχοληθεί κανείς με την κυκλοφορία στην πίστα (ντουμπλαρίσματα) πιθανότατα θα κάνει την τακτική των 2 pit stops πιο γρήγορη. Έτσι προβλέπεται ότι η ιδανική στρατηγική θα είναι 2 στάσεις για τον αγώνα των 57 γύρων, ξεκινώντας με μαλακά ελαστικά, κάνοντας αλλαγή σε μαλακά και πάλι στον 19ο γύρο και μία ακόμη στάση για την μέση γόμα στον 38ο γύρο. Με την στρατηγική των 3 pit stop, η ιδανική επιλογή είναι, έναρξη με μαλακά ελαστικά, στάση στον 15ο γύρο για επίσης μαλακά, μαλακή γόμα και πάλι στον 35ο γύρο και τέλος, μεσαία γόμα στον 46ο γύρο.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 19/04/2015, 05:20 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Mercedes
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΞΟΥΡΙΣΤΟΣ

Εισαγωγή & Εμπορία Μεταχειρισμένων Ανταλλακτικών & Αξεσουάρ
Λιοσίων 194 & Μωραϊτίνη, 104 45 Κάτω Πατήσια (Αθήνα)
Τηλ.: +302108542663, Fax: +302114110346
E-mail: kostas_ax@windowslive.com,
Website: www.smartaxouristos.com, www.axouristos.car.gr
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα