IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
F1 GP Μπαχρέιν: Ο Hamilton τη νίκη, ο Raikkonen το χειροκρότημα!


Ο Hamilton αύξησε το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα με 27 βαθμούς παίρνοντας τη νίκη στο νυχτερινό Grand Prix του Μπαχρέιν, που είδαμε την Ferrari για άλλη μια φορά -τώρα με τον Raikkonen- να έχει υπό πίεση την Mercedes.
Του Δημήτρη Σπυράκη
Μια μάχη μαινόταν πίσω από Lewis Hamilton για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, με τον Kimi Raikkonen αναδυόμενο στην 2η θέση, μετά την προσπέραση του Nico Rosberg στο προτελευταίο γύρο, καθώς οι Mercedes αγωνίστηκαν με πρόβλημα στα φρένα. Ο Sebastian Vettel ήταν επίσης στο παιχνίδι προτού τεθεί εκτός συναγωνισμού, όταν υπέστη βλάβη στην μπροστινή του πτέρυγα, που τον ανάγκασε να κάνει 3ο pit stop, για μια νέα «μύτη» στον 36ο γύρο. Η καθυστέρηση του Raikkonen βασίστηκε σε μια εναλλακτική στρατηγική, στην οποία το pit wall της Ferrari αντιστάθηκε, για να ταιριάζει με τα πρώτα pit-stop του Vettel, με τις δύο Mercedes μπροστά και αντ’ αυτού επέλεξε ένα μεγαλύτερο 1ο stint πριν από τη μετάβαση σε μεσαία γόμα στο 2ο stint. Στη συνέχεια επιτέθηκε με τα μαλακά ελαστικά στο τελευταίο του stint που του επέτρεψαν να επιτεθεί στις δύο Mercedes που είχαν τη μεσαία γόμα.
 
Ο Rosberg αναμφίβολα παρεμποδίστηκε από τα φρένα του κι ανοίχθηκε κατά πολύ στην 1η στροφή της πίστας στον 56ο γύρο, για να παραχωρήσει τη 2η θέση του στην Ferrari του Raikkonen στη επόμενη 2η στροφή. Ο Hamilton φάνηκε επίσης να αγωνίζεται με τα φρένα του στον τελευταίο γύρο, αλλά είχε ένα περιθώριο 3,3’’ από τον Raikkonen, καθώς διέσχισε τη γραμμή του τερματισμού. Μετά την επιστροφή του στην πίστα από το τελικό του pit stop για μια νέα πτέρυγα, ο Vettel βρέθηκε πίσω από την Williams του Valtteri Bottas και «κόλλησε» εκεί μέχρι το τέλος του αγώνα. Κατάφερε να πάει κοντά στον αντίπαλό του, αλλά παρά τις κάποιες ελπίδες να περάσει, δεν θα μπορούσε να κολλήσει σε κάποιο από τα σημεία προσπέρασης στην πίστα.
 
 
Ο Daniel Ricciardo πήρε την 6η θέση για την Red Bull, με τον κινητήρα του να τινάζει τα... «πέταλα» με δραματικό τρόπο, λίγο πριν διασχίσει την γραμμή του τερματισμού, κι άφησε ένα σύννεφο καπνού για την Lotus του Romain Grosjean που κατετάγη στην 7η θέση, μπροστά από έναν εντυπωσιακό Sergio Perez, στην 8η θέση. Ο Daniil Kvyat που από ξεκίνησε τον αγώνα από την 17η θέση στο grid, κατάφερε να τερματίσει στην 9η θέση και πέρασε τον Felipe Massa προς το τέλος του αγώνα. Ο Βραζιλιάνος οδηγός της Williams στάθηκε άτυχος στο Μπαχρέιν, καθώς από πρόβλημα στα ηλεκτρικά του μονοθέσιού του, αναγκάστηκε να ξεκινήσει τελευταίος, μέσα από τα pits.
 
Ο Fernando Alonso πλησίασε τους βαθμούς αλλά τερμάτισε 11ος, άλλο ένα σημάδι της προόδου που πραγματοποιείται από τη McLaren και τον προμηθευτή κινητήρων της Βρετανικής ομάδας, την Honda. Ο εντυπωσιακός Felipe Nasr τερμάτισε πίσω από τον Ισπανό πιλότο της McLaren και μπροστά από τον Nico Hulkenberg, ο οποίος κινήθηκε στο εξωτερικό της στροφής 4 στον 35ο γύρο. Ο Markus Ericsson τερμάτισε 14ος, μπροστά από τον Pastor Maldonado που κατάφερε να τερματίσει, παρά το γεγονός ότι τα φρένα του «κάπνιζαν» σε μεγάλο βαθμό στο τελικό του pit stop. Οι δύο Manor Marussia των Will Stevens και Roberto Merhi τερμάτισαν στην 16η και 17η θέση.
 
Κανείς εκ των οδηγών της Toro Rosso δεν τερμάτισε. Ο Carlos Sainz Jr. είχε την 1η του εγκατάλειψη, όπου φαινόταν να είναι χαλαρός ένας τροχό του μετά από ένα pit-stop που πραγματοποίησε, ενώ ο Max Verstappen πήρε τον δρόμο για τα pits στον 33ο γύρο. Ο μόνος άλλος πιλότος που εγκατέλειψε ήταν ο Jenson Button, ο οποίος δεν έκανε ούτε καν την εκκίνηση. Η McLaren είχε αλλάξει ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου και αποθήκευσης ενέργειας στη διάρκεια της νύχτας, αλλά είδε κάτι στα δεδομένα, το οποίο κατέστησε σαφή τα προβλήματα της Παρασκευής και του Σαββάτου δεν είχαν διορθωθεί, με αποτέλεσμα την αποχώρησή του από τον αγώνα. Τέλος, το πρωτάθλημα συνεχίζεται σε Ευρωπαϊκό έδαφος, με το GP της Ισπανίας (8-10 Μαΐου 2015).
 
 
Αποτελέσματα
1. Lewis Hamilton (Mercedes) 1.35’05’’809, 2. Kimi Raikkonen (Ferrari) +3’’380, 3. Nico Rosberg (Mercedes) +6’’033, 4. Valtteri Bottas (Williams) +42’’957, 5. Sebastian Vettel (Ferrari) +43’’989, 6. Daniel Ricciardo (Red Bull) +1’01’’751, 7. Romain Grosjean (Lotus) +1’24’’763, 8. Sergio Perez (Force India) +1 γύρος, 9. Daniil Kvyat (Red Bull) +1 γύρος, 10. Felipe Massa (Williams) +1 γύρος.
 
Βαθμολογία Οδηγών
1. Hamilton 93, 2. Rosberg 66, 3. Vettel 65, 4. Raikkonen 42, 5. Massa 31, 6. Bottas 30, 7. Ricciardo 19, 8. Nasr 14, 9. Grosjean 12, 10. Hulkenberg 6, 11. Verstappen 6, 12. Sainz Jr. 6, 13. Perez 5, 14. Ericsson 5, 15. Kvyat 4.
 
Βαθμολογία Κατασκευαστών
1. Mercedes 159, 2. Ferrari 107, 3. Williams 61, 4. Red Bull 23, 5. Sauber 19, 6. Lotus 12, 7. Toro Rosso 12, 8. Force India 11.
 
 
ΣΧΟΛΙΑ
Δημήτρης Σπυράκης: Ελπίδες για... το 2016(;)
Αισίως φτάσαμε στον 4ο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος της F1 και η μοναδική ευχάριστη στιγμή, για όλους εμάς τους πιστούς φίλους της F1 και του ανταγωνισμού σώμα με σώμα, ήταν η στα ίσια νίκη της Ferrari στο GP της Μαλαισίας. Η Mercedes, που επανέφερε τα πράγματα στην «τάξη», καθάρισε ακόμη ένα GP, παρά το γεγονός ότι ο πολύ καλός Raikkonen μπήκε ανάμεσα στα μονοθέσια της Γερμανικής ομάδας, μετά την προσπέραση-«δωράκι» που του πρόσφερε ο ηττοπαθείς -όπως αποδείχθηκε- Nico Rosberg. Όπως όλα δείχνουν, η Mercedes θα «καθαρίσει» και φέτος το «νταμπλ».
 
Ευχάριστο φαίνεται το γεγονός ότι η Ferrari επανέρχεται στα πράγματα και θα κάνει τις δικές της «σφήνες» στην κατάταξη, κόντρα στη Mercedes, όμως είναι λυπηρό το γεγονός ότι η Williams θα καταλήξει να έχει τον 3ο λόγο, οι ομάδες με τους κινητήρες Renault να παραπαίουν [Red Bull και Toro Rosso] και η θρυλική (πλέον) στην F1, η McLaren, να βρίσκεται (ακόμη) στον πάτο, περιμένοντας την Honda να «ζωντανέψει» τους κινητήρες της. Αν όλα αυτά αλλάξουν μέχρι την έναρξη της σεζόν του 2016 και να έχουμε ένα πραγματικά ανταγωνιστικό πρωτάθλημα, ο Θεός να μας έχει καλά ως τότε, να απολαύσουμε και πάλι ομηρικές μάχες και πρωταθλήματα κυριολεκτικά στη νήμα του τερματισμού.
 
Αλέξανδρος Μοζ: Παράσταση για έναν ρόλο;...
Παράσταση για έναν ρόλο, στο πρωτάθλημα οδηγών, για τον LewisHamilton και στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, για την Mercedes, φαίνεται να έχουμε στο εφετινό πρωτάθλημα της F1. Στο νυκτερινό(...) αγώνα του Μπαχρέιν, ο Βρετανός οδηγός της Γερμανικής ομάδας, τρίτωσε το καλό γι’ αυτόν -με την άνετη νίκη την οποία έκανε- αφού προηγουμένως είχε πραγματοποιήσει «καρέ» των pole-positions! Αρκετά αποτελεσματική [για την ακρίβεια... πολύ περισσότερο αποτελεσματική απ’ ό,τι πέρυσι(!)] ήταν η ιστορική Ιταλική ομάδα, με παρουσία στο βάθρο των νικητών και του έτερου -κι εξαιρετικού στην 4η στροφή του πρωταθλήματος της F1- οδηγού της Kimi Raikkonen, ο οποίος φαίνεται αναγεννημένος και μάλλον σε θετικό κλίμα, ως προς τα εσωτερικά των «κόκκινων»!..

Όντας ολίγον «εκτός γραμμής»... [όπως κι ο συμπατριώτης του Nico Rosberg της Mercedes] ήταν ο Γερμανός οδηγός της Ferrari -Sebastian Vettel- τερματίζοντας πίσω από τον αποτελεσματικό Φιλανδό της Williams -Valtteri Bottas- οποίος πάλι τερμάτισε μπροστά από τον ομόσταυλό του Felipe Massa. Πάντως, μία ιστορική ευκαιρία έκανε φτερά για τον συμπαθέστατο Βρετανό πιλότο Jenson Button, ο οποίος αφού δεν αγωνίστηκε καθόλου -λόγω ηλεκτρικής βλάβης της προβληματικής ακόμα McLaren Honda- έβαλε τέλος στις 179 σερί εμφανίσεις του σε GP της F1, αφήνοντας έτσι ακατάρριπτο το απίστευτο ρεκόρ -των 187 συνεχόμενων αγωνιστικών παρουσιών σε GP- του μοναδικού Ricardo Patrese. Ραντεβού τώρα επί(τέλους) Ευρωπαϊκού εδάφους!
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 22/04/2015, 02:14 πμ.)


Lewis Hamilton (Mercedes) - Sebastian Vettel (Ferrari)
Lewis Hamilton (Mercedes) - Sebastian Vettel (Ferrari)
Kimi Raikkonen (Ferrari) - Nico Rosberg (Mercedes)
Kimi Raikkonen (Ferrari) - Nico Rosberg (Mercedes)
Λίγο μετά την εκκίνηση του αγώνα
Λίγο μετά την εκκίνηση του αγώνα
Nico Rosberg - Mercedes
Nico Rosberg - Mercedes
Ο Lewis Hamilton παραλαμβάνει το τρόπαιο του νικητή
Ο Lewis Hamilton παραλαμβάνει το τρόπαιο του νικητή

 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
ΑΦΟΙ ΒΥΤΙΝΑΡΟΥ ΟΕ

Πώληση/Τοποθέτηση Ελαστικών - Ευθυγράμμιση/Ζυγοστάθμιση - Τοποθετήσεις Συστημάτων Υγραερίου
Βουλιαγμένης 270, 173 43 Αγ. Δημήτριος Αττικής
Τηλ.: +302109751184, +302109707707, Fax: +302109712710
E-mail: butinaros@gmail.com, Website: www.vitinaroscars.gr

 

 
Χρήσιμα