IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Porsche Boxster Spyder: Μία Cayman GT4 σε έκδοση Boxster
Η Porsche φτάνει στην κορύφωση των roadsters με την παγκόσμια πρεμιέρα της νέας Boxster Spyder. Το καθαρόαιμο σπορ μοντέλο της μάρκας έκανε ντεμπούτο στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης (3-12 Απριλίου 2015).
Επιμέλεια: Δημήτρης Σπυράκης
Έχοντας ήδη την πετυχημένη «συνταγή» της Cayman GT4, με μηχανολογικά χαρακτηριστικά δανεισμένα από την προηγούμενης γενιάς 911, το «πείραμα» εδώ ήταν εύκολο και απόλυτα επιτυχημένο, καθώς βασίστηκε στην ίδια φόρμουλα που εφαρμόστηκε και στην GT4. Το νέο κορυφαίο ανοιχτό διθέσιο μοντέλο διατηρεί τον ίδιο ανεξάρτητο χαρακτήρα της προηγούμενης Boxster Spyder, η οποία έχει ήδη χαρακτηριστεί ένα cult λατρεμένο μοντέλο. Για παράδειγμα, η κλασική υφασμάτινη οροφή εξακολουθεί να ανοίγει και να κλείνει με το χέρι, και το σπορ αυτοκίνητο είναι διαθέσιμο μόνο με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
 
Ένα αυθεντικό roadster
Ως αυθεντικό roadster, η Boxster Spyder προσφέρει μια παραδοσιακή εμπειρία οδήγησης ενός σπορ αυτοκινήτου, αλλά με αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά επιδόσεων. Έχει τοποθετηθεί μια σπορ ανάρτηση της εταιρίας με χαμηλωμένο ύψος σασί κατά 20 χλστ., φρένα που προέρχονται από την 911 Carrera, πιο άμεση απόκριση τιμονιού κι έναν 3.8 λίτρων 6-κύλινδρο επίπεδο (boxer) κινητήρα με 375 ίππους. Οδηγοί και επιβάτες μπορούν έτσι να προσβλέπουν σε μια μοναδική, πραγματική σπορ οδηγική εμπειρία, με εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά στο μικρότερο ακόμη πιο ισχυρό Boxster υπάρχει. Χρειάζονται μόνο περίπου 4,5’’ για την Boxster Spyder να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χ.α.ώ., ενώ η τελική ταχύτητα του μοντέλου αγγίζει τα 290 χ.α.ώ. Η τυποποιημένη μέτρηση (NEDC) μικτής κατανάλωσης καυσίμου ανέρχεται σε μόλις 9,9 λίτρα/100 χλμ. Και λέμε «μόλις», καθώς μία τέτοια κατανάλωση για ένα σπορ roadster με τέτοιες επιδόσεις, μόνον εντυπωσιακά χαμηλές μπορούν να χαρακτηριστούν.
 
Ιδιαίτερος και μοναδικός σχεδιασμός
Ο ιδιαίτερος σχεδιασμός της Boxster Spyder περιλαμβάνει στοιχεία που θυμίζουν τα θρυλικά σπορ και αγωνιστικά αυτοκίνητα της Porsche. Για παράδειγμα, ως φόρο τιμής στο 718 Spyder από τη δεκαετία του 1960, η νέα Boxster Spyder διαθέτει δύο εξέχοντα βελτιωμένα εξογκώματα, που εκτείνονται προς τα κάτω κατά μήκος του μεγάλου πίσω καπό, πίσω από τα προσκέφαλα. Η μερικώς χειροκίνητη ελαφριά οροφή, είναι κατάλληλη για καθημερινή χρήση και φέρνει στο μυαλό διθέσια ανοιχτά σπορ αυτοκίνητα από το παρελθόν, ενώ τα πτερύγια που εκτείνονται πίσω από την πίσω ελλειπτική σιλουέτα του οχήματος, είναι ένα μοναδικό χαρακτηριστικό του σχεδιασμού του. Το εμπρός και το πίσω άκρο του μοντέλου, είναι δανεισμένο από την «αδερφή» της Boxster Spyder, την Cayman GT4.
 
Λιτός σπορ χαρακτήρας στο εσωτερικό
Περισσότερο απ’ ότι σε οποιαδήποτε άλλη Boxster, το εσωτερικό του νέου top model δημιουργεί μια ατμόσφαιρα που προκαλεί ένα αίσθημα γνήσιας οδηγικής απόλαυσης. Ο οδηγός και ο συνοδηγός κάθονται σε σπορ καθίσματα τύπου bucket με μεγάλα πλευρικά στηρίγματα και ιδιαίτερα χαμηλού βάρους, ενώ το νέο τιμόνι με διάμετρο 360 χλστ. βοηθά στο να διασφαλιστεί ότι το κεντρομήχανο roadster μπορεί να κινείται με απόλυτη ακρίβεια και με μεγάλη ευελιξία. Σύμφωνα με τον λιτό σχεδιασμό του μοντέλου, ούτε ραδιόφωνο ούτε κλιματισμός περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό, προκειμένου να μειωθεί το συνολικό βάρος του οχήματος.
 
Ωστόσο, και τα δύο αυτά στοιχεία εξοπλισμού μπορούν να παραγγελθούν εκ του εργοστασίου προαιρετικά -για πρώτη φορά- χωρίς επιπλέον κόστος. Επιπλέον, το σύνολο των συστημάτων ήχου της Boxster είναι διαθέσιμα για τους πελάτες να τα επιλέξουν προαιρετικά. Το σύστημα διαχείρισης επικοινωνιών (PCM) με όλα τα ειδικά χαρακτηριστικά του, μπορεί επίσης να παραγγελθεί ως προαιρετικός εξοπλισμός, για παράδειγμα. Η νέα Boxster Spyder θα παρουσιαστεί στην αγορά τον Ιούλιο του 2015 και μπορεί ήδη να παραγγελθεί στις αντιπροσωπείες της μάρκας. Οι τιμές στη Γερμανία ξεκινούν από 79.945 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του φόρου επί των πωλήσεων και των ειδικών χαρακτηριστικών του εξοπλισμού της χώρας). Η τιμή στην Ελλάδα παραμένει άγνωστη.
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 26/04/2015, 11:18 μμ.)
Porsche Boxster Spyder
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Ύψος): 4,414 x 1,801 x 1,262 μέτρα
Μεταξόνιο & Μετατρόχια Ε/Π: 2,475 & 1,526/1,54 μέτρα
Χώρος αποσκευών (εμπρός/πίσω) σύνολο: (150/130) 280 λίτρα
Βάρος: 1.315 κιλά
Κυβισμός: 3.800 κυβικά εκατοστά
Διάμετρος x Διαδρομή: 102 x 77,5 χλστ.
Σχέση συμπίεσης: 12,5:1
Μέγιστη ισχύς (ίπποι): 375/6.700 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή (Nm): 420/4.750-6.000 σ.α.λ.
Επιτάχυνση 0-100 χ.α.ώ.: 4,5’’
Επιτάχυνση 0-200 χ.α.ώ.: 14,8’’
Τελική ταχύτητα: 290 χ.α.ώ.
Ελαστικά εμπρός: 235/35ZR20
Ελαστικά πίσω: 265/35ZR20
Κατανάλωση σε αστικό κύκλο: 14,2 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε υπεραστικό κύκλο: 7,5 λίτρα/100 χλμ.
Κατανάλωση σε συνδυασμένο κύκλο: 9,9 λίτρα/100 χλμ.
Ρεζερβουάρ καυσίμου: 54 λίτρα
Εκπομπές ρύπων CO2: 230 γραμμ./χλμ.



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΛΑΡΙΣΑΣ
ΑΦΟΙ ΚΟΡΟΜΗΛΑ ΟΕ

Γενικό Συνεργείο Αυτοκινήτων
Σωκράτους 121, 413 36 Λάρισα
Τηλ.: +302410554151, +302410238080

 
Χρήσιμα