IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Audi TT/TTS: Ο εκσυγχρονισμός της παράδοσης
Η Audi παρουσιάζει τη νέα γενιά των TT και TTS. Το συμπαγές σπορ μοντέλο της γοητεύει, χάρη στον εντελώς μοναδικό χαρακτήρα του, με την «συναισθηματική» σχεδίαση, τις δυναμικές του αρετές και τις καινοτόμες τεχνολογίες του.
Επιμέλεια: Δημήτρης Σπυράκης
Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ως πρωτότυπο το 1995 και 3 χρόνια αργότερα, το 1998, λανσαρίστηκε ως μοντέλο παραγωγής. Ήταν ένα σπορ κουπέ με απόλυτα καμπύλο σχήμα που προκάλεσε με την μοναδικότητά του ως προς την εμφάνιση, κι «άντεξε» για χρόνια, μέχρι τη στιγμή που ήρθε το 2ης γενιάς μοντέλο να το αντικαταστήσει, το 2006. Και το πλήρως εξελιγμένο ΤΤ της 2ης γενιάς έγραψε έναν μεγάλο [χρονικά] κύκλο, καθώς το 3ης γενιάς ΤΤ λανσαρίστηκε στα τέλη του 2014, ενώ από τις 2 Απριλίου 2015 λανσάρεται και επίσημα στην Ελληνική αγορά. «Το Audi TT αποτελεί ένα αυθεντικό σχεδιαστικό είδωλο και ταυτόχρονα ένα αυτοκίνητο κορυφαίων επιδόσεων», δήλωσε ο Δρ. Ulrich Hackenberg, διευθυντής τεχνικής ανάπτυξης της Audi AG. «Αυτή η νέα γενιά μας επιτρέπει να φέρουμε την τεχνολογία ακόμα πιο κοντά στους οδηγούς, με τον τρόπο ακριβώς που θα περίμεναν από ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο», συμπλήρωσε.
 
Δυναμική σπορ εξωτερική σχεδίαση για να ξεχωρίζει
Κομψό και μυώδες, με απόλυτα σπορ όψη, το νέο ΤΤ σε κατακτά με την πρώτη ματιά. Οι σχεδιαστές του αυτοκινήτου αναδιαμόρφωσαν και εμπλούτισαν τις μοναδικές γραμμές του αρχικού ΤΤ του 1998, προσθέτοντας μια σειρά από δυναμικά στοιχεία. Με μήκος 4,18 μέτρα, το Coupé διαθέτει μεταξόνιο 2,51 μέτρων κάτι που συνεπάγεται πολύ μικρούς προβόλους. Στο μπροστινό μέρος κυριαρχούν οι οριζόντιες γραμμές. Η ενιαία τραπεζοειδής μάσκα είναι ευρεία και επίπεδη, ενώ από τις δύο πάνω γωνίες της ξεκινούν οι δύο γραμμές που ορίζουν το περίγραμμα του καπό, το οποίο φέρει το σήμα με τους 4 δακτυλίους της Audi.
 
Οι εισαγωγές αέρα έχουν τη μορφή ιστού. Οι προβολείς έχουν επίσης σχεδιαστεί με διαχωριστικές μπάρες στις οποίες είναι ενσωματωμένα και τα φώτα ημέρας, δίνοντας έτσι μια τρισδιάστατη εντύπωση. Προβολείς τεχνολογίας LED είναι επίσης διαθέσιμοι ως στοιχείο του προαιρετικού εξοπλισμού, ενώ είναι επιπλέον διαθέσιμη και η νέα Matrix LED τεχνολογία, η οποία δημιουργεί τις κύριες δέσμες φωτός με ελεγχόμενους, μεμονωμένους λαμπτήρες LED. Οι κορυφαίοι προβολείς της γκάμας παρέχουν επιπλέον και φλας με δυναμικό εφέ, στην περίπτωση των Matrix LED προβολέων, ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα περιλαμβάνουν το ίδιο εφέ. Τα δυναμικά φλας «τρέχουν» προς την κατεύθυνση που στρίβει ο οδηγός, προσφέροντας στους άλλους χρήστες του οδικού δικτύου ένα πρόσθετο μέσο προσανατολισμού.
 
Πολλές λεπτομέρειες στο προφίλ του νέου Coupé θυμίζουν την κλασική σχεδίαση της 1ης γενιάς του μοντέλου. Η βάση των παραθύρων σχηματίζει μια έντονη γραμμή και οι μεγάλοι θόλοι των τροχών σχηματίζουν το δικό τους γεωμετρικό σώμα. Το μπροστινό τόξο διεισδύει στην γραμμή του καπό, που συνεχίζει πάνω από την πόρτα στη γραμμή tornado και «τρέχει» προς το πίσω μέρος. Το περίβλημα του επίπεδου τζαμιού λειτουργεί σαν ένα σώμα από μόνο του, ενώ μια μικρή κάμψη στο πίσω πλαϊνό παράθυρο τονίζει την ισχυρή πίσω κολόνα «C-pillar». Η τάπα του ρεζερβουάρ καυσίμου έχει ένα χαρακτηριστικό κυκλικό σχήμα του Audi TT και ανοίγει με ένα άγγιγμα.
 
Αυτό που είναι νέο, είναι ότι δεν υπάρχει πώμα για τη δεξαμενή καυσίμου κάτω απ’ την τάπα αυτή, γεγονός που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να ξεβιδώσει κανείς τίποτα. Αντ’ αυτού, η αντλία καυσίμου προσαρμόζεται απευθείας στο σωλήνα πλήρωσης του ρεζερβουάρ. Και πάλι στην ουρά, οριζόντιες γραμμές τονίζουν το στιβαρό κράτημα του ΤΤ. Η σχεδίαση των πίσω φωτιστικών σωμάτων παραπέμπει στο μοτίβο των εμπρός φώτων. Είναι δε μόνιμα αναμμένα, ακόμα μία καινοτομία από την Audi. Το 3ο φως φρένων έχει τη μορφή μιας επίπεδης ταινίας και συνδέει τις δύο μονάδες των πίσω φωτιστικών σωμάτων.
 
Έντονος σπορ χαρακτήρας και στο εσωτερικό
Ο σπορ χαρακτήρας του νέου TT γλιστρά προς το εσωτερικό με τις ανάλαφρες, σχεδόν ρευστές γραμμές του. Η κονσόλα στο κεντρικό τούνελ και οι επενδύσεις των θυρών διατηρούν αυτές τις ρευστές φόρμες. Ο λεπτός πίνακας οργάνων μοιάζει με πτέρυγα αεροσκάφους όταν τον βλέπουμε από πάνω, ενώ οι κυκλικοί αεραγωγοί, ένα κλασικό χαρακτηριστικό του ΤΤ, θυμίζουν κάτι από κινητήρες τζετ. Τα εντελώς νέα σπορ καθίσματα είναι τοποθετημένα χαμηλά και ζυγίζουν και τα δύο μαζί 5 κιλά λιγότερο από τα καθίσματα του προηγούμενου μοντέλου, απόδειξη της λογικής της κατασκευής μειωμένου βάρους που ακολουθεί η Audi. Τα σπορ καθίσματα S με την πνευματικά ρυθμιζόμενη πλευρική στήριξη που διαθέτουν, το έντονο περίγραμμα και με τα ενσωματωμένα προσκέφαλα, είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας (βασικός εξοπλισμός στο TTS). Ως αυτοκίνητο 2+2 θέσεων, το νέο TT είναι ένα σπορ μοντέλο που συγχρόνως είναι κατάλληλο και για καθημερινή χρήση. Ο χώρος αποσκευών είναι 305 λίτρα, δηλαδή 13 λίτρα μεγαλύτερος του προηγούμενου μοντέλου.
 
Τα χρώματα και τα υλικά που χρησιμοποιούνται στο εσωτερικό υπογραμμίζουν επίσης τον σπορ χαρακτήρα του νέου ΤΤ. Τα γκρι και καφέ χρώματα παρέχουν μια εναλλακτική λύση για το μαύρο. Εκτός από τα στάνταρ υλικά, είναι δυνατό να επιλεγεί το δέρμα Fine Nappa κι ένας συνδυασμός δέρματος/Alcantara. Στην περίπτωση των σπορ καθισμάτων S, τα καλύμματα έχουν ένα μοτίβο διαμαντιού και το δέρμα είναι Fine Nappa. Πολλά από τα χειριστήρια των νέων TT και TTS ακτινοβολούν με την αλουμινένια τους όψη. Έμφαση με διακοσμητικά ένθετα και -ανάλογα με την εσωτερική επένδυση- χρωματιστά στοιχεία, δίνεται στα πλαστικά τμήματα των S σπορ καθισμάτων, στα πλευρά του κεντρικού τούνελ και στις επενδύσεις των θυρών. Ένα πακέτο αλουμινίου, 3 πακέτα δέρματος και η επιλογή Murillo Brown της σειράς Audi design, ολοκληρώνουν τη γκάμα.
 
Αμάξωμα με τεχνολογία βασισμένη στο αλουμίνιο
Χάρη στη λογική της κατασκευής με συνδυασμό υλικών, το αμάξωμα του TT αποτελεί ένα νέο στάδιο στην εξέλιξη του πλαισίου Audi Space Frame (ASF), που βασίζεται στην πλατφόρμα MQB. Το εμπρόσθιο τμήμα και το δάπεδο του θαλάμου επιβατών περιλαμβάνουν πολυάριθμα στοιχεία από χάλυβα θερμής εξέλασης και υψηλής αντοχής. Ο σκελετός του αμαξώματος, όλα τα τμήματα του κελύφους του και τα επιπλέον τοποθετούμενα εξαρτήματα παράγονται με βάση τις κλασικές διαδικασίες χύτευσης, διαμόρφωσης προφίλ στην πρέσα και επεξεργασίας φύλλων αλουμινίου. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, το νέο ΤΤ να είναι ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του. Με τον κινητήρα 2.0 TFSI και μηχανικό κιβώτιο, το απόβαρο του Coupé (χωρίς οδηγό) είναι μόλις 1.230 κιλά, 50 κιλά ελαφρύτερο απ’ ό,τι πριν. Για 2η συνεχόμενη φορά, η Audi έχει μειώσει το βάρος του ΤΤ.
 
Ισχυροί και αποδοτικοί κινητήρες με κορυφαία κιβώτια ταχυτήτων
Με το λανσάρισμά του, το νέο ΤΤ είναι διαθέσιμο με έναν TDI κι έναν TFSI κινητήρα. Με 184 και 230 ίππους αντιστοίχως, και οι δύο 4-κύλινδροι κινητήρες προσφέρουν αξιοσημείωτη ισχύ, αλλά η κατανάλωσή τους έχει μειωθεί σε σύγκριση με το 2ης γενιάς ΤΤ. Αυτό ισχύει επίσης για τον 2.0 TFSI κινητήρα των 310 ίππων, ο οποίος κινεί το νέο TTS. Ένα σύστημα start/stop είναι διαθέσιμο στάνταρ με όλους τους κινητήρες, ενώ ένας ενεργοποιητής ήχου (εξάρτημα του συστήματος Audi drive select) παρέχει έναν «πλούσιο» ήχο. Το TT 2.0 TDI Ultra, το οποίο είναι διαθέσιμο με το λανσάρισμα με χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους εμπρός τροχούς, καταναλώνει κατά μέσο όρο μόλις 4,2 λίτρα/100 χλμ., κάτι που αντιστοιχεί σε εκπομπές CO2 στα 110 γραμμ./χλμ., θέτοντας νέα πρότυπα στην κατηγορία. Κι όπως συμβαίνει με όλους τους κινητήρες του νέου ΤΤ, ο diesel 2.0 λίτρων που αποδίδει 184 ίππους και 380 Nm ροπής, πληροί τις προδιαγραφές Euro 6.
 
Ο κινητήρας 2.0 TFSI είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις. Στο ΤΤ με 230 ίππους και 370 Nm και στο TTS με 310 ίππους και 380 Nm ροπής, σε συνδυασμό με έναν ακόμα πιο σπορ ήχο. Το TTS κατατάσσεται στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων, αφού χρειάζεται μόλις 4,7’’ για τα 0-100 χ.α.ώ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ώ. Ο 2.0 TFSI στο ΤΤ, καθώς και στο TTS, συνεργάζεται άψογα με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ή προαιρετικά με το 6-τάχυτο S tronic. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη αλλάζει ταχύτητες με αστραπιαία ταχύτητα και χωρίς αισθητή διακοπή της έλξης. Στη χειροκίνητη λειτουργία, το σύστημα μετάδοσης μπορεί να ελεγχθεί -με βάση τις απαιτήσεις- είτε με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (βασικός εξοπλισμός για το TTS) είτε με τη χρήση του επιλογέα ταχυτήτων. Στη λειτουργία efficiency, στο δυναμικό σύστημα οδήγησης Audi drive select (επίσης στοιχείο του βασικού εξοπλισμού του TTS), το S-tronic επιλέγει τον ελεύθερο τροχασμό, όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι του από το πεντάλ του γκαζιού.
 
Σύστημα μόνιμης 4-κίνησης Quattro
Το ΤΤ αντιπροσωπεύει για την Audi ένα νέο στάδιο ανάπτυξης της μόνιμης 4-κίνησης Quattro. Ο ηλεκτροϋδραυλικός πολύδισκος συμπλέκτης του, που έχει τοποθετηθεί στον πίσω άξονα για λόγους κατανομής βάρους, είναι συμπαγής και ελαφρύς. Σε κανονική οδήγηση, στέλνει ισχύ στους εμπρός τροχούς, κι αν χρειαστεί, μπορεί με αστραπιαία ταχύτητα να την εκτρέψει στον πίσω άξονα. Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ενσωματώνει ένα νέο επίπεδο οδηγικής απόλαυσης και ασφάλειας. Αν οι αλλαγές ταχυτήτων πραγματοποιούνται με σπορ τρόπο, η ισχύς έχει την τάση να κατευθύνεται προς τον πίσω άξονα. Με αυτόν τον τρόπο, δίνει ουσιαστική ώθηση στο ΤΤ σε μια στροφή, ενώ σε δρόμο με χαμηλή τριβή, επιτρέπει ελεγχόμενη πλαγιολίσθηση.
 
Η διαχείριση του συμπλέκτη -μία ακόμα καινοτομία- είναι ενσωματωμένη στο σύστημα ελέγχου Audi drive select, το οποίο παρέχει τις λειτουργίες άνετης (comfort), auto, δυναμικής (dynamic), αποδοτικής (efficiency) και εξατομικευμένης (individual) οδήγησης. Το σύστημα ελέγχει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η απόκριση του γκαζιού και το σύστημα διεύθυνσης και ενσωματώνει επίσης πολλά προαιρετικά στοιχεία. Αυτά περιλαμβάνουν το S-tronic και τον έλεγχο της προσαρμοζόμενης ανάρτησης Audi magnetic ride (βασικός εξοπλισμός στο TTS), η οποία κρατά το compact sport αυτοκίνητο ακόμη πιο κοντά στο δρόμο, με το πάτημα ενός κουμπιού.
 
Σπορ σασί στο ύψος των περιστάσεων
Η εμπρός ανάρτηση στα νέα TT και TTS ακολουθεί την αρχή McPherson. Εξαρτήματα αλουμινίου μειώνουν το βάρος των μη φερόμενων μαζών. Η πίσω ανάρτηση με 4 συνδέσμους μπορεί να διαχειριστεί τις διαμήκεις και εγκάρσιες δυνάμεις χωριστά. Το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης είναι στάνταρ, με την κρεμαγιέρα του να έχει σχεδιαστεί ώστε να επιτρέπει τη σχέση μετάδοσης να γίνεται πιο άμεση, όσο αυξάνεται η γωνία στροφής του τιμονιού. Χάρη στο προσεγμένο σύστημα κίνησης και τις βελτιωμένες ρυθμίσεις του, το νέο TT προσφέρει δυναμική και εξαιρετική συμπεριφορά ακριβείας. Στο TTS, στο σπορ πακέτο S line και στο Audi magnetic ride (μαγνητικό σύστημα ανάρτησης), το αμάξωμα είναι τοποθετημένο κατά 10 χλστ. χαμηλότερα. Το ΤΤ 2.0 TFSI και το ΤΤ 2.0 TDI διαθέτουν τροχούς 17 ιντσών που ζυγίζουν μόλις 8,7 κιλά, ενώ τα ελαστικά έχουν διάσταση 225/50. Στο TTS οι τροχοί είναι 18 ιντσών και τα ελαστικά 245/50, ενώ το φάσμα των επιλογών ανεβαίνει μέχρι και τις 20 ίντσες.
 
Τα φρένα στο νέο ΤΤ διακρίνονται για την ακρίβειά τους, ενώ η αίσθηση του πεντάλ είναι αβίαστη και άμεση. Οι εμπρός δίσκοι είναι αεριζόμενοι και ανάλογα με τον κινητήρα, έχουν διάμετρο μεταξύ 312 και 338 χλστ. Το νέο ηλεκτρομηχανικό χειρόφρενο αποτελεί μέρος του πίσω συστήματος φρένων. Τα φρένα του TTS στον εμπρός άξονα διαθέτουν εντελώς νέας σχεδίασης σταθερές δαγκάνες αλουμινίου, που μπορούν να εξοικονομήσουν 5 κιλά βάρους σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο κι αυτό είναι ένα ακόμη παράδειγμα της τεχνογνωσίας της Audi, στην κατασκευή οχημάτων μειωμένου βάρους.
 
Το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ESC, το οποίο μπορεί να είναι μερικώς ή πλήρως απενεργοποιημένο, είναι ο τέλειος τρόπος για να υπογραμμιστούν τα σπορ χαρακτηριστικά της οδικής συμπεριφοράς. Οδηγώντας σε στροφές, ο επιλεκτικός έλεγχος της ροπής των τροχών μπαίνει σε λειτουργία. Προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της οδήγησης, η κινητήρια ροπή κατευθύνεται από τον μπροστινό τροχό που βρίσκεται στο εσωτερικό της καμπύλης προς τον εμπρός τροχό που βρίσκεται στο εξωτερικό της καμπύλης (στις προσθιοκίνητες εκδόσεις), ή στις εκδόσεις quattro, με αντίστοιχο τρόπο και στον πίσω τροχό.
 
Χάρη στη διαφορά των δυνάμεων ώθησης, το αυτοκίνητο κατευθύνεται με αρκετή ευκολία προς το εσωτερικό της στροφής. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί κανείς να οδηγεί στις στροφές ακριβέστερα και με πιο ουδέτερο τρόπο. Ως αποτέλεσμα, το ΤΤ κατακτά επίσης ένα σημαντικό πλεονέκτημα από την άποψη των δυναμικών χαρακτηριστικών και της ευστάθειας. Η «Sport» λειτουργία υποστηρίζει ένα ιδιαίτερα σπορ στιλ οδήγησης, γεγονός που καθιστά πολύ πιο εύκολο το να στρίψεις και να ελέγξεις το αυτοκίνητο όταν αυτό πλαγιολισθαίνει. Η αλληλεπίδραση και ο συντονισμός μεταξύ όλων των μονάδων, αυξάνει την ευελιξία κι ως εκ τούτου, την οδηγική απόλαυση στο TT, όπως θα περίμενε κανείς από ένα σπορ αυτοκίνητο.
 
Το εικονικό cockpit και το ΜΜΙ της Audi
Το εικονικό πιλοτήριο της Audi (Audi Virtual Cockpit), το οποίο αντικαθιστά τα αναλογικά όργανα και η οθόνη MMI στο νέο ΤΤ, είναι ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων με ευέλικτα γραφικά και εξαιρετικά λεπτομερείς απεικονίσεις. Ο οδηγός μπορεί να αλλάξει μεταξύ δύο επιπέδων στην οθόνη των 12,3 ιντσών. Στην κλασική προβολή, το ταχύμετρο και το στροφόμετρο κατέχουν εξέχουσα θέση, ενώ στην λειτουργία πληροφόρησης-ψυχαγωγίας (Infotainment mode), στοιχεία όπως ο χάρτης πλοήγησης δίνονται σε κεντρική θέση. Το TTS διαθέτει επίσης μια 3η απεικόνιση, στην οποία κυριαρχεί το στροφόμετρο. Έχοντας εξελιχθεί πρόσφατα από το μηδέν, η όλη αρχή λειτουργίας του οχήματος είναι ολοκληρωτικά επικεντρωμένη στον οδηγό, ανταποκρινόμενη στον σπορ χαρακτήρα του TT.
 
Διαθέσιμες είναι δύο παραλλαγές του τιμονιού πολλαπλών λειτουργιών. Στην κορυφαία έκδοση της γκάμας, οι οδηγοί μπορούν να το χρησιμοποιήσουν για να ελέγχουν όλες τις λειτουργίες, χωρίς να χρειάζεται να πάρουν τα μάτια τους από το δρόμο. Το τερματικό MMI -που είναι επίσης νέο- έχει 6 φυσικά κουμπιά. Χρησιμοποιώντας την επιφάνεια αφής (προαιρετικός εξοπλισμός) και το περιστρεφόμενο χειριστήριο, ο οδηγός μπορεί να μετακινηθεί στη λίστα και στους χάρτες, να ζουμάρει και να εισάγει σύμβολα. Η δομή του μενού είναι σαν αυτή που συναντάμε σε ένα smartphone, συμπεριλαμβανομένης της ελεύθερης αναζήτησης κειμένου. Όλες οι σημαντικές λειτουργίες είναι διαθέσιμες με μερικά μόνο κλικ, ενώ τα κουμπιά στο πλάι μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ενεργοποιηθούν έξυπνα συνδεδεμένες λειτουργίες και επιλογές.
 
Εξοπλισμός απόλυτα ταιριαστός στον σπορ χαρακτήρα
Οι αεραγωγοί διαδραματίζουν επίσης ένα ιδιαίτερο ρόλο στη νέα φιλοσοφία λειτουργίας, ενώ το αυτόματο σύστημα κλιματισμού λειτουργεί μέσω αυτών. Μέσα στους περιστρεφόμενους διακόπτες τους, συναντάμε τα χειριστήρια για τη θέρμανση των καθισμάτων, τον ατμοσφαιρικού αέρα, τη θερμοκρασία, τη διανομή και τη δύναμη της ροής του αέρα, ενώ μικρές οθόνες δείχνουν τις επιλεγμένες ρυθμίσεις. Οι αεραγωγοί είναι ένα παράδειγμα των υψηλών προδιαγραφών που θέτει η Audi σχετικά με τη λειτουργία, τη σχεδίαση και την επεξεργασία της ποιότητας όλων των εσωτερικών συστημάτων.
 
Στα κυριότερα από αυτά περιλαμβάνονται επίσης η επανασχεδιασμένη λαβή του επιλογέα ταχυτήτων, το περιστροφικό-πιεστικό χειριστήριο του MMΙ με τις εξαιρετικά ακριβείς επιλογές, που περιλαμβάνει επίσης και οπτική απεικόνιση και τα εξαιρετικού φινιρίσματος ηχεία στο προαιρετικό ηχοσύστημα της Bang & Olufsen. Στο TTS, η άνω περιοχή του πίνακα οργάνων έχει ένα καινοτόμο, εξαιρετικά ακριβές γεωμετρικό μοτίβο. Η Audi θα προσφέρει το νέο ΤΤ με πλούσιο βασικό εξοπλισμό από το λανσάρισμα του μοντέλου. Στοιχεία προαιρετικού εξοπλισμού, όπως το κλειδί εύκολης πρόσβασης comfort key, η υποβοήθηση προβολέων ή το πακέτο εσωτερικού φωτισμού LED, είναι διαθέσιμα για εξατομίκευση του μοντέλου. Η γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού περιλαμβάνει τη σύσταση «διαλείμματος» ως βασικό εξοπλισμό, το Audi side assist, το Audi active lane assist, την αναγνώριση οδικών σημάτων και σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης με απεικόνιση περιβάλλοντος χώρου.

Το σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας (Infotainment) έχει σχεδιαστεί ως ένα αρθρωτό σύστημα, με κορυφαίο το σύστημα πλοήγησης MMI Navigation plus με MMI touch. Η πρόσθετη μονάδα Audi connect φέρνει τις προσαρμοσμένες υπηρεσίες Internet της Audi στο αυτοκίνητο, μέσω του υψηλής ταχύτητας LTE προτύπου. Το Audi phone box είναι ένας εξαιρετικά βολικός τρόπος σύνδεσης ενός κινητού τηλεφώνου. Το ηχοσύστημα Bang & Olufsen αναπαράγει υψηλής ποιότητας ήχο μέσω 12 ηχείων. Ανακεφαλαιώνοντας όλα τα παραπάνω, έχουμε να κάνουμε με το καλύτερο και πιο εξελιγμένο TT που είδαμε ποτέ, το οποίο αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία του, αξιοποιώντας όλες τα τεχνολογικά χαρίσματα που τού αποδίδει η «μαμά» εταιρία.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 03/05/2015, 01:14 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΛΑΣΙΘΙΟΥ
ΧΑΡΗΣ ΚΑΡΤΣΑΚΗΣ

Φανοποιείο Αυτοκινήτων, Βαφείο, Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Γρα Λυγιάς, 722 00 Ιεράπετρα Κρήτης
Τηλ.: +302842023495, Fax: +302842023993
E-mail: hkartsakis@yahoo.gr

 

 
Χρήσιμα