IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Ο Rosberg έσπασε το σερί των pole position του Hamilton


Ο Nico Rosberg έσπασε το μονοπώλιο του Lewis Hamilton στην κατάκτηση της pole position στην F1 για το 2015, όμως διατήρησε το σερί για την ομάδα του, την Mercedes. Ο Γερμανός πιλότος θα ξεκινήσει πρώτος στο Ισπανικό Grand Prix. Με θερμοκρασίες στην πίστα και κορυφώθηκαν έως και 49 βαθμούς, τα ελαστικά της Pirelli με την σκληρή και μεσαία γόμα είχαν πολλή δουλειά να κάνουν, αλλά για άλλη μια φορά είχαν μια σταθερή απόδοση. Η στρατηγική θα κάνει μια βασική διαφορά στον αγώνα, με τον τρόπο χρήσης των ελαστικών να υπαγορεύονται ήδη από τις κατατακτήριες δοκιμές.
 
Η μεσαία γόμα αναμένεται να είναι το κύριο ελαστικό του αγώνα, με χρόνο γύρου στην πίστα της Βαρκελώνης ταχύτερο κατά 1’’ και πλέον από την σκληρή γόμα, αν και ορισμένοι από τους πρώτους οδηγούς ήλπιζαν να περάσουν το Q1 χρησιμοποιώντας μόνο το σκληρό ελαστικό. Αυτό, ωστόσο, δεν ήταν εύκολο έργο, λόγω της διαφορά στην απόδοση μεταξύ των δύο ελαστικών. Στο τέλος, οι οδηγοί της Mercedes, καθώς και ο Sebastian Vettel της Ferrari, κατάφεραν να περάσουν το 1ο σκέλος χρησιμοποιώντας μόνο τα σκληρά ελαστικά. Σημαντικό είναι το γεγονός ότι ο Hamilton έκανε τον ταχύτερο χρόνο στον Q1 χρησιμοποιώντας την θεωρητικά πιο αργή γόμα.
 
Η Mercedes διατήρησε το πλεονέκτημά της σε όλη την διάρκεια των Q2 και Q3, με τον Rosberg να υποστηρίζει την pole position από τον ομόσταβλό του. Ο Vettel ήταν 3ος και ο Raikkonen 7ος, αλλά έχει σώσει μια σειρά από μεσαία ελαστικά (στο Q1 και Q3, αντίστοιχα) και οι οδηγοί της Ferrari είναι επίσης σε μια ισχυρή τακτική θέσης για τον αγώνα. Οι 5 κορυφαίοι στο Q2 έτρεξαν μόνο μία φορά, πάλι με στόχο τη διατήρηση πολλών φρέσκων ελαστικών μεσαίας γόμας για τον αγώνα. Στο FP3 οι πιλότοι έτρεξαν σε σημαντικά ψυχρότερες συνθήκες το πρωί του Σαββάτου (9 Μαΐου 2015), με τον Rosberg ταχύτερο στα μεσαία ελαστικά, έχοντας πάει επίσης πιο γρήγορα κατά τη διάρκεια χρήσης των σκληρών ελαστικών νωρίτερα στο 3ο σκέλος των ελεύθερων δοκιμών.
 
«Τα προκριματικά έτρεξαν στη γραμμή που περιμέναμε, τόσο από την άποψη της σχετικής απόδοσης των μονοθέσιων, αλλά και της συμπεριφοράς των ελαστικών. Η φθορά και η υποβάθμιση είναι σύμφωνες με τις προσδοκίες, για 2 στάσεις αύριο ως πιο πιθανή στρατηγική, έστω κι αν οι 3 στάσεις είναι στη θεωρία ελαφρώς ταχύτερη [στρατηγική]», δήλωσε ο κ. Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli. «Οι θερμοκρασίες στην πίστα ήταν θερμές σήμερα κι αυτές είναι οι ίδιες συνθήκες που θα αντιμετωπίσουμε στη διάρκεια του αγώνα αύριο. Κατά συνέπεια, οι ομάδες θα πρέπει να έχουν αρκετά ακριβή στοιχεία για τη διαμόρφωση της βέλτιστης στρατηγικής του αγώνα για αύριο κι από πού θα μπορούσαν να είναι σε θέση να αποκτήσουν ένα τακτικό πλεονέκτημα», συμπλήρωσε.

Μια στρατηγική με 3 στάσεις είναι θεωρητικά ελαφρώς ταχύτερη για τον αγώνα των 66 γύρων, αλλά δεν δικαιολογεί τους κινδύνους σε κίνηση, ειδικά τη στιγμή που θα εκτελούνται ντουμπλαρίσματα. Κατά συνέπεια, η στρατηγική των 2 pit stops είναι στην πραγματικότητα πιο πιθανή, ειδικά για τα μονοθέσια που θα ξεκινήσουν μπροστά στη σχάρα εκκίνησης. Η καλύτερη στρατηγική θα ήταν η εκκίνηση με μεσαία γόμα, αλλαγή και πάλι με τα μεσαία ελαστικά στον 23ο γύρο και την σκληρή γόμα να τοποθετηθεί στον 50ό γύρο. Η θεωρητικά πιο γρήγορη στρατηγική των 3 pit stops είναι η εκκίνηση με την μέση γόμα, η είσοδος στα pits και πάλι για τα μεσαία ελαστικά στον 17ο και 35ο γύρο, πριν τοποθετηθούν τα σκληρά ελαστικά στον 55ο γύρο.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 10/05/2015, 04:44 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Dacia
ΔΕΛΤΑ ΚΑΡ ΑΕ

Έκθεση: Ν.Ε.Ο. Πατρών-Αθηνών 33, 264 42 Πάτρα
Συνεργείο - Ανταλλακτικά - Φανοποιείο/Βαφείο - Αξεσουάρ
Ν.Ε.Ο. Πατρών-Αθηνών 47, 264 42 Πάτρα
Τηλ.: +302610420373, Fax: +302610423772
 
Χρήσιμα