IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Ματαιώνεται το 33ο ράλι Χαλκιδικής (όπως το είχαμε προβλέψει)
 
Οριστικό αντίο λέμε από σήμερα (Δευτέρα 11 Αυγούστου 2008) στο ράλι Χαλκιδικής, κάτι που το είχαμε προβλέψει αλλά δεν θέλαμε να το πιστέψουμε. Η στιγμή αυτή μπορεί να μην είναι η ιδανική για να μπούμε σε λεπτομέρειες, για το πώς και το γιατί, όμως, θεωρούμε υπεύθυνη τη διοργανώτρια αρχή (ΕΛΠΑ), παρά το γεγονός ότι σε επίσημη ανακοίνωση (δελτίο Τύπου) της ίδιας βάλλει κατά του Υπουργείου Μακεδονίας-Θράκης, της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού και του ΟΠΑΠ. Δηλαδή τριπλό χτύπημα κατά του κράτους.
 
Πριν περάσουμε σε ένα μικρό σχόλιο εδώ, σας παραθέτουμε αυτούσια την ανακοίνωση της ΕΛΠΑ: «Η ΕΛΠΑ, βρίσκεται στη δυσάρεστη θέση να προχωρήσει στη ματαίωση του 33ου ράλι Χαλκιδικής, Ο αγώνας, ο οποίος παραδοσιακά θα προσμετρούσε στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι, δεν έτυχε της σοβαρής αντιμετώπισης που του άρμοζε από τους κρατικούς φορείς και ιδιαίτερα από το Υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης στις ειδικές διαδρομές της περιφέρειας του οποίου επρόκειτο να διεξαχθεί. Αντίστοιχα, την αδιαφορία τους επέδειξαν, τόσο η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού όσο και ο ΟΠΑΠ, όντας απρόθυμοι να υποστηρίξουν τη δεύτερη μεγαλύτερη διεθνή Ελληνική διοργάνωση στο χώρου του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η ΕΛΠΑ, προκειμένου να μην διαταραχθεί η διεξαγωγή του Ελληνικού Πρωταθλήματος Ράλι Ασφάλτου και Χώματος, θα διοργανώσει στις προγραμματισμένες ημερομηνίες (26-28 Σεπτεμβρίου) διήμερο αγώνα (άσφαλτο-χώμα) στην περιοχή της Στερεάς Ελλάδας. Το κέντρο και η διαδρομή του αγώνα θα ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες».
 
Για μας, αυτή η ανακοίνωση χαρακτηρίζεται αστεία. Όταν κάτι δεν πάει καλά, πάντα φταίνε οι άλλοι. Οι οποιοιδήποτε άλλοι. Όταν όμως πάει καλά, το μυστικό της επιτυχίας είμαστε εμείς. Έτσι δεν είναι; Όταν τελειώνει ένα πετυχημένο ράλι Ακρόπολις, το ΔΤ (Δελτίο Τύπου) αναφέρει: «Η ΕΛΠΑ διοργάνωσε τον καλύτερο αγώνα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι». Δεν λέει: «Χάρη στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, στο Υπουργείο Οικονομικών, στο βασικό μας χορηγό που μας ξελάσπωσε και φέτος, τους επί μέρους χορηγούς, τη Δημαρχία Λαμίας, τη Νομαρχία Φθιώτιδος, η ΕΛΠΑ (και η κάθε ΕΛΠΑ), κατάφερε να φέρει σε πέρας άλλη μία δύσκολη αποστολή που της είχε αναθέσει η FIA και αξίωσε να δει τον Εθνικό μας αγώνα, ράλι Ακρόπολις, στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης». Κι όταν το νόμισμα έρθει από την ανάποδη, κανείς δε βγαίνει να πει: «Δυστυχώς, φανήκαμε ανάξιοι των προσδοκιών μας και είμαστε αναγκασμένοι να ματαιώσουμε τον (χ, ψ, ω) αγώνα. Θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για να ανταποκριθούμε δεόντως στο άμεσο μέλλον...» Με βάση την επίσημη ανακοίνωση της ΕΛΠΑ, αλήθεια, ποιος ξέρει να μας πει ποιος αναλαμβάνει τη διοργάνωση ενός αγώνα ράλι; Ο διοργανωτής; Ο χορηγός; Η πολιτεία; Η κυβέρνηση; Η τοπική αυτοδιοίκηση; Και για ποιο λόγο να το κάνει; Για την ανάπτυξη του τουρισμού; Για την «εξυπηρέτηση» άλλων σκοπών;
 
Όταν ξεκινάς μία διοργάνωση, όποιας φύσεως κι αν είναι, πρώτα θέτεις αυτό ακριβώς που θέλεις να κάνεις (στόχος) και μετά αναζητάς τον τρόπο να το πετύχεις. Μόνος σου, ή με... παρέα. Αν, κατά τη διάρκεια της προκαταρκτικής μελέτης, δεν σου βγαίνει το επιθυμητό αποτέλεσμα στο πηλίκο, αρχίζεις τις τροποποιήσεις. Κόβω αυτό, βάζω κάτι άλλο, κ.ο.κ. Στο τέλος, κάτι θα σου βγει. Αν σε ικανοποιεί, προχωράς. Αν νομίζεις ότι σε βλάπτει, υλικά ή ηθικά, «χέρι πονάει, χέρι κόβεις». Δεν διαμαρτύρεσαι και δεν επιρρίπτεις ευθύνες σε τρίτους. Με την Ολυμπιάδα του Πεκίνου σε εξέλιξη και μάλιστα όχι και τόσο καλή για τα Ελληνικά χρώματα (μέχρι στιγμής) και πολλά άλλα θέματα πολιτικού και οικονομικού χαρακτήρα στον «αέρα», τι περιμένετε κύριοι; Το «χρυσό αυγό»; Δυστυχώς, η «κότα» ψόφησε. Και το γεγονός αυτό θα σας είχε αφήσει ανεπηρέαστους, αν είχατε κάνει τη δική σας μέριμνα για την ομαλή τέλεση του αγώνα και δεν περιμένατε «πέσε πίτα να σε φάω». Και πριν βιαστείτε να βγάλετε συμπεράσματα για το εν λόγω δημοσίευμα, σας πληροφορούμε ότι ξέρουμε πολύ καλά τι λέμε. Αρκεί ένα παράδειγμα. Τη χρονιά που έγινε για πρώτη φορά υπερειδική στο Ολυμπιακό Στάδιο, που κατακλίστηκε από κόσμο, είδατε το «δέντρο» και χάσατε το «δάσος». Δεν δώσατε την τέλεση του ιδίου «έργου» στον πρώτο ανάδοχο (Lamarco), που στην προκειμένη περίπτωση λειτούργησε ως «πειραματόζωο». Θεωρήσατε ότι το αυτό θα ήταν πολύ καλό να το κάνετε εσείς και μάλιστα εις τριπλούν, για να τα «τριπλοεισπράξετε». Και σε τι τιμή; Είχατε οικογενειακά πακέτα με προνομιακή τιμή; Όχι! Μέγα λάθος! Το παραδεχθήκατε ποτέ; Δε θυμόμαστε. Μπορείτε εδώ να μας βοηθήσετε λιγάκι;
 
Επιτρέψτε μας λοιπόν στο δικό μας ασφαλές συμπέρασμα. Κακή διαχείριση. Αυτό είναι το μαρτύριο που τραβούν πολλοί αγώνες ράλι σήμερα. Το «καμπανάκι» ήδη χτύπησε, τελευταίος γύρος (για να χρησιμοποιήσουμε έναν αθλητικό όρο του στίβου, μιας και είμαστε τώρα στο πνεύμα των Ολυμπιακών Αγώνων). Για να δούμε τι θα κάνετε στη συνέχεια. Κρίνεστε εκ του αποτελέσματος. Εσείς είστε οι διοργανωτές και πρέπει να το καταλάβετε. Δεν είναι οι εταιρίες «τζόγου», δεν είναι η τοπική αυτοδιοίκηση, δεν είναι η πολιτεία. Δεν ενδιαφέρει το σύνολο των πολιτών αυτής της χώρας ο μηχανοκίνητος αθλητισμός. Ανακαλύψτε το ενδιαφερόμενο κοινό και καταγράψτε το. Αξιοποιήστε τη δυναμική του και προσαρμόστε τις όποιες διοργανωτικές σας ενέργειες πάνω σ’ αυτό. Κανείς δεν θα σας κατακρίνει στο τέλος. Αυτοί είμαστε, έτσι μπορούμε να λειτουργήσουμε. Ξεκάθαρα πράγματα.
 
Δημήτρης Σπυράκης
dimspy@ixauto.gr



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Ford
ΑΦΟΙ ΑΓΓΕΛΗ ΟΕ

Συνεργείο & Γνήσια Ανταλλακτικά (& Αμορτισέρ KYB Bilstein)
Λεωφ. Αθηνών 179 (πρώην Καβάλας), 124 61 Χαϊδάρι
Τηλ.: +302105820467, +302105821699, Fax: +302105321893
 
Χρήσιμα