IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Opel Astra: Πιο Astra-φτερό και Astra-πόβροντο
Το νέο Opel Astra κάνει ένα πραγματικό άλμα. Ελαφρύ, ευέλικτο, πιο αποδοτικό χάρη σε νέους high-tech κινητήρες, λανσάρει καινοτόμες τεχνολογίες και υπηρεσίες στη κατηγορία του, μέχρι πρότινος γνωστές από υψηλότερες κατηγορίες.
Επιμέλεια: Δημήτρης Σπυράκης
Δημιουργία κορυφαίων τεχνολογιών και χαρακτηριστικών σε προσιτές τιμές. Αυτός ήταν ο φιλόδοξος στόχος της Opel για την εξέλιξη του νέου Astra. Έχοντας έτοιμο το μοντέλο να κατακτήσει τις παγκόσμιες αγορές, ο Opel μπορεί να νιώθει υπερήφανη που κατόρθωσε να βελτιώσει σημαντικά και να εξελίξει ακόμη πιο πολύ, την ήδη πετυχημένη «συνταγή» της στην κατηγορία των μικρομεσαίων συμπαγών μοντέλων, ένα πεδίο ακραίου ανταγωνισμού που καλύπτει και το πιο μεγάλο μέρος των προτιμήσεων των αγοραστών στις περισσότερες αγορές του κόσμου. Με το νέο Astra, γίνεται πλέον φανερό το πόσο πολύ βασίζεται σ’ αυτό η Opel, για τα μελλοντικά της επιχειρηματικά πλάνα και τους οικονομικούς της στόχους.
 
Σύστημα φωτισμού fullmatrixLED
Το νέο Opel Astra λανσάρει το σύστημα φωτισμού full matrix LED στην κατηγορία των συμπαγών μοντέλων, τεχνολογία που μέχρι τώρα ήταν προνόμιο στα πολυτελή οχήματα. Η τιμή του είναι εντυπωσιακή. Η Opel προσφέρει το νέο αυτό επαναστατικό, προσαρμοζόμενο σύστημα φώτων IntelliLux LED από 1.150 ευρώ (τιμή λιανικής με ΦΠΑ στη Γερμανία), 100 ευρώ λιγότερο από το σύστημα BiXenon AFL+ της προηγουμένης γενιάς. Το νέο Astra είναι επίσης το πρώτο αυτοκίνητο που λανσάρεται με την premium υπηρεσία Opel OnStar. Η υπηρεσία προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας είναι ο «φύλακας άγγελος» για τους κατόχους Astra επί 24ώρου βάσης, 365 ημέρες το χρόνο. Το σύστημα θα είναι στάνταρ στις ανώτερες εκδόσεις Astra Dynamic και Innovation και ο 1ος χρόνος χρήσης θα παρέχεται δωρεάν. Η υπηρεσία OnStar θα λανσαριστεί στην Ελλάδα το 2016.
 
Δραστική μείωση βάρους
Όταν οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Opel ξεκίνησαν την αποστολή τους για να συνεχίζουν την 80ετή παράδοση των Kadett και Astra στη κατηγορία των συμπαγών, κύριος στόχος τους ήταν να ανεβάσουν το νέο Astra στην κορυφή της κατηγορίας στον τομέα της απόδοσης. Κάθε εξάρτημα της δομής του αυτοκινήτου σχεδιάστηκε με γνώμονα το συμπαγή χαρακτήρα. Τα ελαφρά υλικά και οι διαδικασίες είχαν σαν αποτέλεσμα, κάθε νέο Astra να είναι 120-200 κιλά ελαφρύτερο από την αντίστοιχη έκδοση της προηγούμενης γενιάς. Σε συνδυασμό με τη νέα τεχνολογία κινητήρων, τα μέτρα αυτά ωφελούν την οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές CO2, αλλά παράλληλα χαρίζουν στο νέο Astra ένα δυναμικό ταπεραμέντο. Είναι πιο ευέλικτο, πιο ακριβές, στρίβει καλύτερα και προσφέρει μία πιο άμεση συνολική, οδηγική εμπειρία. Επίσης υπόσχεται πιο ζωηρές επιδόσεις και καλύτερη απόκριση.
 
Εξαιρετική συνδεσιμότητα και infotainment
Σε έναν άλλο τομέα, το νέο Astra αποτελεί πρωταρχικό παράδειγμα της φιλοδοξίας της Opel να προχωρήσει σε «εκδημοκρατισμό» των τεχνολογιών και καινοτομιών προερχόμενες από ανώτερες κατηγορίες, κάνοντάς τις ευρέως προσιτές. Η επόμενη γενιά Astra είναι το πρώτο νέο μοντέλο της Opel που θα διατίθεται με την υπηρεσία προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας Opel OnStar από το λανσάρισμά του. Η Opel OnStar προσφέρει στους πελάτες μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών ασφάλειας και άνεσης όπως αυτόματη απόκριση σε σύγκρουση, οδική βοήθεια κι ένα 4G LTE mobile Wi-Fi hotspot. Οι εκδόσεις Dynamic και Innovation θα έχουν την Opel OnStar στάνταρ (προαιρετικός σε Essentia και Enjoy), και ολόκληρη η γκάμα υπηρεσιών OnStar θα είναι δωρεάν για τους συνδρομητές τους πρώτους 12 μήνες (στην Ελλάδα θα λανσαριστεί το 2016).
 
Επιπλέον, μία νέα γενιά συστημάτων IntelliLink θα γιορτάσει το ντεμπούτο της στο Astra. Το Radio R 4.0 IntelliLink είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις από την Enjoy και πάνω. Συνοδεύεται από μία οθόνη αφής 7 ιντσών, διεπαφή Bluetooth και είναι συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay, που φέρνουν τον κόσμο των smartphones μέσα στο αυτοκίνητο, πρεμιέρα στην κατηγορία των συμπαγών μοντέλων. Ένα νέο, προηγμένο σύστημα Navi 900 IntelliLink με μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών και ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης για πάνω από 30 Ευρωπαϊκές χώρες, προσφέρεται προαιρετικά για όλες τις εκδόσεις.
 
Premium τεχνολογίες σε προσιτές τιμές
Το IntelliLux LED είναι μία ακόμα απόλυτη καινοτομία στα συστήματα ασφάλειας του νέου Astra, που λανσάρει την επόμενη γενιά του επαναστατικού, πατενταρισμένου συστήματος full-LED matrix light IntelliLux LED για πρώτη φορά στην κατηγορία των συμπαγών μοντέλων. Μέχρι τώρα, αυτή η τεχνολογία ήταν αποκλειστικότητα μοντέλων που ανήκαν σε πολυτελείς και premium κατηγορίες. Αυτή, επιτρέπει οδήγηση με μεγάλη σκάλα φώτων που δεν τυφλώνει τους άλλους οδηγούς και προσφέρεται σε τιμές που ξεκινούν από 1.150 ευρώ. Δεδομένου ότι πάνω από 200.000 Astra προηγούμενης γενιάς εφοδιάζονταν με το σύστημα προσαρμοζόμενου φωτισμού BiXenon AFL+ (1.250 ευρώ), είναι πολύ πιθανό οι πελάτες του νέου Astra να γοητευθούν από την ακόμα πιο προηγμένη τεχνολογία IntelliLux LED και τα πλεονεκτήματά της στον τομέα της ασφάλειας και της άνεσης.
 
Εκτός από τις τεχνολογίες Opel OnStar και IntelliLux LED, οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες Astra μπορούν να ελπίζουν και σε μία σειρά περαιτέρω συστημάτων ασφάλειας, άνεσης και υποστήριξης, πολλά από τα οποία είναι απαράμιλλα σε αυτή την κατηγορία. Η 3η γενιά εμπρός κάμερας Opel Eye με Σύστημα Αναγνώρισης Οδικής Σήμανσης (Traffic Sign Assistant) και το Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Keep Assist) με Προειδοποίηση  Αλλαγής Λωρίδας Οχήματος (Lane Departure Warning) μαζί με την Ένδειξη Απόστασης Προπορευόμενου Οχήματος (Following Distance Indication), κάνουν την οδήγηση του νέου Astra πιο άνετη και ασφαλέστερη, από 500 ευρώ.
 
Ρυθμιζόμενα εργονομικά καθίσματα
Τα δοκιμασμένα και πιστοποιημένα εργονομικά καθίσματα AGR (Campaign for Healthy Backs) νέας γενιάς διατίθενται επίσης σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές από 390 ευρώ, για τον οδηγό. Αυτά συνεχίζουν την παράδοση της Opel στα άριστα, εργονομικά καθίσματα και τώρα διατίθενται με πρόσθετα χαρακτηριστικά άνεσης. Το νέο Astra θα προσφέρει ρυθμιζόμενα καθίσματα προς 18 κατευθύνσεις για τον οδηγό. Αυτά περιλαμβάνουν λειτουργία μασάζ, εξαερισμό, και ρύθμιση πλάτους καθίσματος, μοναδικός συνδυασμός στην κατηγορία. Έτσι, το νέο Astra, εκτός από ελαφρύτερο, πιο ευέλικτο και αποδοτικό, είναι και πιο οικονομικό, άνετο, ασφαλέστερο και ελκυστικό από ποτέ, χάρη στις high-tech καινοτομίες που λανσάρει σε προσιτές τιμές στην κατηγορία του.
 
Τελευταίας γενιάς κινητήρες
Μόνο κινητήρες τελευταίας γενιάς διατίθενται με το Astra με ισχύ 95-150 ίππους και κυβισμό 1.0-1.6 λίτρων. Όλοι αυτοί οι κινητήρες, βενζίνης και diesel, έχουν 3 κοινά. Συνδυάζουν εξαιρετική απόδοση με άριστη απόκριση και εντυπωσιακά πολιτισμένη λειτουργία. Όταν λανσαριστεί το φθινόπωρο του 2015, βασικός κινητήρας του νέου Astra θα είναι ο 3-κύλινδρος 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo, γνωστός ήδη από τα Adam και Corsa. Μέχρι τώρα, έχει ξεχωρίσει για τον ισχυρό και παράλληλα αθόρυβο χαρακτήρα του. Στο νέο Astra, θέτει νέα πρότυπα οικονομίας καυσίμου για κινητήρα βενζίνης, με κατανάλωση μόλις 4,2 λίτρα/100 χλμ. στο μικτό κύκλο και εκπομπές ρύπων CO2 στα 96 γραμμ./χλμ., οι καλύτερες τιμές για ένα συμπαγές βενζινοκίνητο μοντέλο όταν συνδυάζεται με Start/Stop και αυτοματοποιημένο 5-τάχυτο κιβώτιο Easytronic 3.0. Ακόμα και σε συνδυασμό με ένα συμβατικό 5άρι κιβώτιο, οι εκπομπές CO2 του ισχυρού και ζωηρού κινητήρα 105 ίππων παραμένουν στα 99 γραμμ./χλμ. (4,3 λίτρα/100 χλμ.). Στην Γερμανία η βασική έκδοση θα ξεκινά από 17.960 ευρώ. Στην Ελλάδα οι τιμές του νέου Astra θα ανακοινωθούν εν καιρώ και θα είναι ανταγωνιστικές.
 
Νέος 4-κύλινδρος κινητήρας βενζίνης
Ένας εντελώς νέος 4-κύλινδρος βενζινοκινητήρας της ίδιας οικογένειας με τον μικρότερο 3-κύλινδρο 1.000άρη κάνει επίσης πρεμιέρα στο νέο Astra. Πρόκειται για τον 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo σε εκδόσεις με 125 και 150 ίππους. Με τεχνολογία Start/Stop και 6άρι μηχανικό κιβώτιο, η κατανάλωσή του στο μικτό κύκλο κυμαίνεται στα 4,9 λίτρα/100 χλμ. (114 γραμμ./χλμ. CO2), εντυπωσιακή βελτίωση 11% συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά με το 140 ίππων Astra. Οι επιδόσεις έχουν βελτιωθεί σημαντικά. Με τον κινητήρα των 150 ίππων, το νέο Astra χρειάζεται 4,3’’ λιγότερο χρόνο από τον προκάτοχό του για την εν κινήσει επιτάχυνση των 80-120 χ.α.ώ. με 5η σχέση στο κιβώτιο, μία βελτίωση 32%.
 
Αθόρυβος κινητήρας diesel σε 3 εκδόσεις ισχύος
Ο κινητήρας πετρελαίου 1.6 CDTI είναι αθόρυβος και προσφέρεται σε 3 εκδόσεις ισχύος. Οι τιμές για τον βασικό diesel των 95 ίππων ξεκινούν από 20.260 ευρώ, 650 ευρώ λιγότερο από τον υπάρχοντα βασικό diesel. Οι εκπομπές CO2 όλων των εκδόσεων που εφοδιάζονται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο είναι το πολύ 99 γραμμ./χλμ. Μέχρι τώρα, πρωταθλητής απόδοσης στη νέα οικογένεια Astra είναι το μοντέλο με τους 110 ίππους, με κατανάλωση μόλις 3,4 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 90 γραμμ./χλμ. Όσο για την κορυφαία έκδοση diesel του νέου Astra, αγγίζει τους 136 ίππους και λανσαρίστηκε την άνοιξη (2015) στο υπάρχον μοντέλο. Χάρη στη σημαντική μείωση βάρους, το νέο Astra καταναλώνει και ρυπαίνει λιγότερο από τον συγκρίσιμο προκάτοχό του, μόλις 3,7 λίτρα/100 χλμ. στο μικτό κύκλο (έναντι 3,9 λίτρων) και CO2 στα 99 γραμμ./χλμ. (έναντι 104) αντίστοιχα. Ταυτόχρονα έχει πολύ καλύτερες επιταχύνεις, με 9,6’’ για τα 0-100 χ.α.ώ. (0,7’’ λιγότερο), ενώ χρειάζεται μόνον 8,2’’ για τα 80-120 χ.α.ώ. με την 5η σχέση στο κιβώτιο, 1’’ ταχύτερο από τον προκάτοχό του.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 17/06/2015, 04:34 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
ΥΙΟΙ ΣΤΑΥΡΟΥ ΤΣΟΥΡΓΙΑΝΝΗ

Γενικό Συνεργείο & Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων (Εξειδίκευση: Audi, VW, Seat, Skoda)
Βελτιώσεις, Μετατροπές, Κλιματισμός, Προετοιμασία & Εξέλιξη Αγωνιστικών Αυτοκινήτων
Αγίας Άννης 91Α, 182 33 Άγιος Ιωάννης Ρέντη, Τηλ. & Fax: +302103411549
E-mail: tsourgiannistakis@gmail.com, Facebook: ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΤΣΟΥΡΓΙΑΝΝΗΣ
 
Χρήσιμα