IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Με τις μαλακές γόμες θα τρέξουν τα μονοθέσια στο Αυστριακό GP της F1


Για 3ο συνεχόμενο αγώνα η Pirelli επέλεξε την μαλακή γόμα P Zero Yellow και την πολλή μαλακή γόμα P Zero Red. Οι απαιτήσεις από τα ελαστικά είναι σχετικά περιορισμένες. Υπάρχουν δυο μεγάλες ευθείες και μερικές αργές στροφές. Το Αυστριακό Grand Prix επανήλθε στο ημερολόγιο της Formula 1 το 2014, μετά από 11 χρόνια απουσίας. Έτσι οι ομάδες θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα του 2014 για να διαμορφώσουν με τον καλύτερο τρόπο τη στρατηγική τους. Μετά το Αυστριακό GP θα πραγματοποιηθεί το τελευταίο διήμερο δοκιμών εξέλιξης εντός σεζόν την Τρίτη 23 και την Τετάρτη 24 Ιουνίου (2015).
«Στην Αυστρία ολοκληρώνεται η αλληλουχία επιλογής των πολύ μαλακών γομών που χρησιμοποιήθηκαν στο μέσο της σεζόν σε πίστες με διαφορετική διαμόρφωση. Η στρατηγική διαχείρισης των ελαστικών θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από τον καιρό: Αν έχει ζέστη θα δούμε δυο pit stop από τους περισσότερους ενώ αν η θερμοκρασία είναι χαμηλή το πιο πιθανό είναι να δούμε στρατηγική μιας αλλαγής από τους πιο πολλούς», δήλωσε ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, κ. Paul Hembery. «Η βροχή παραμένει πάντα μια πιθανότητα αυτή την εποχή στην Αυστρία, όπως είδαμε και πέρυσι στις ελεύθερες δοκιμές, οπότε βασικά οι ομάδες πρέπει να είναι προετοιμασμένες για όλα τα ενδεχόμενα», είπε.
 
«Φέτος οι οδηγοί θα φτάσουν στο Red Bull Ring έχοντας στη διάθεσή τους πραγματικά δεδομένα για την πίστα για πρώτη φορά. Αυτό θα τους βοηθήσει να βρουν τον πιο αποδοτικό τρόπο για τη διαχείριση των ελαστικών. Προφανώς ο στόχος μας είναι να έχουμε 2 ή 3 pit stop σε κάθε αγώνα, οπότε στο μέλλον πρέπει να δούμε προσεκτικά τις επιλογές γομών», λέει ο κ. Hembery και συμπληρώνει. «Υπάρχει η δυνατότητα να γίνουν μικρές τροποποιήσεις αν αυτές απαιτηθούν. Περιμένουμε μια μικρή χρονική διαφορά απόδοσης μεταξύ των δυο γομών στην Αυστρία, οπότε αυτό δημιουργεί διαφορετικές πιθανότητες όσον αφορά στη χάραξη της στρατηγικής αγώνα».
 
 
Η επιφάνεια στο Red Bull Ring έχει χαμηλή τραχύτητα και χαμηλή πρόσφυση ενώ το οδόστρωμα δίνει γρηγορότερους χρόνους με την πάροδο του Σαββατοκύριακου. Μολονότι η άσφαλτος είναι καινούργια, η πίστα έχει ανομοιομορφίες σε κάποια σημεία κι αυτό καθιστά πιο δύσκολη την εύρεση σταθερής πρόσφυσης. Ένας καθοριστικός παράγοντας στο Red Bull Ring είναι να βρεις πρόσφυση στην έξοδο, καθώς υπάρχουν μερικές αργές στροφές που οδηγούν σε μεγάλες ευθείες. Μια ακριβής προσέγγιση στην κορυφή της στροφής ώστε να επιταχύνεις στην έξοδο νωρίτερα χωρίς σπινάρισμα, είναι καθοριστικός παράγοντας για τη μεγιστοποίηση της διάρκειας ζωής των ελαστικών.

Η πολλή μαλακή γόμα δουλεύει καλύτερα σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες και μπορεί να πετύχει τη μέγιστη απόδοση υπό αυτές. Η μαλακή γόμα δουλεύει καλύτερα σε πιο υψηλές θερμοκρασίες και πιο ακραίες συνθήκες πίστας. Είναι εξίσου πιθανό να έχουμε χαμηλές ή υψηλές θερμοκρασίας στην Αυστρία. Η πίστα Σπίλμπεργκ έχει ίδια φορά με αυτή των δεικτών ρολογιού και υπάρχουν 2 διαδοχικές στροφές (5η και 6η), που φορτίζουν ιδιαίτερα την δεξιά πλευρά ελαστικών του μονοθέσιου. Οι περισσότεροι οδηγοί ακολούθησαν στρατηγική 2 pit stop μολονότι ενώ 3 επέλεξαν στρατηγική ενός pit stop. O νικητής του αγώνα Nico Rosberg, εκκίνησε με την πολλή μαλακή γόμα κι έβαλε την μαλακή στον 11ο γύρο και στον 40στό γύρο. Αυτή η στρατηγική του έδωσε τη νίκη, παρότι εκκινούσε 3ος. Η αναμενόμενη διαφορά απόδοσης ανάμεσα στις δυο γόμες υπολογίζεται σε 0,7-0,9’’/γύρο.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 17/06/2015, 10:47 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Mazda
ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΤΕΝΤΑΛΑΚΗΣ & ΣΙΑ ΕΕ

Συνεργείο: Δεδούση 11, 163 46 Ηλιούπολη
Τηλ.: +302109702527, +302109711115, Fax: +302109733186
E-mail: patental@otenet.gr
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.

 

 
Χρήσιμα