IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Alfa Romeo Giulia: Η ένδοξη παράδοση επιστρέφει
Η Giulia, το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας που αναδεικνύει το θρυλικό σήμα Quadrifoglio, παρουσιάστηκε στον διεθνή Τύπο στο μουσείο της Alfa Romeo στο Arese, κοντά στο Μιλάνο της Βόρειας Ιταλίας, την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015.
Επιμέλεια: Δημήτρης Σπυράκης
Μία ειδική εκδήλωση και μία γιορτή της Alfa Romeo για πάνω από έναν αιώνα ιστορίας, ήταν η ιδανική στιγμή για την παρουσίαση ενός ιδιαίτερου μοντέλου για την θρυλική Ιταλική μάρκα, που γιόρτασε αυτή την ημέρα τα 105 χρόνια κατασκευής αυτοκινήτων, επίτευγμα το οποίο μοιράζεται με λίγους κατασκευαστές. Η A.L.F.A. (που προέρχεται από το Anonima Lombarda Fabbrica Automobili, το οποίο μεταφράζεται στα Ελληνικά σαν Ανώνυμη Εταιρία Κατασκευής Αυτοκινήτων Λομβαρδίας) ιδρύθηκε στις 24 Ιουνίου του 1910. Στις 24 Ιουνίου του 2015, γράφεται μία νέα σελίδα στην ιστορία της μάρκας, με την παρουσίαση ενός νέου μοντέλου, που συμπυκνώνει παρελθόν, παρόν και μέλλον, και είναι από τα πιο λαμπρά παραδείγματα στην κορυφή της αυτοκινητοβιομηχανίας. Το νέο μουσείο της Alfa Romeo στο Arese, ήταν ο καλύτερος τόπος για την εκδήλωση της παρουσίασης του μοντέλου, το οποίο θα ανοίξει τις πόρτες του για το κοινό ξανά στις 30 Ιουνίου (2015).
 
Το νέο λογότυπο της Alfa Romeo
Η Giulia ενσαρκώνει με ιδανικό τρόπο το νέο παράδειγμα της μάρκας, παραμένοντας πιστή στην υπεραιωνόβια παράδοσή της. Μόνον όποιος έχει ένα σπουδαίο παρελθόν, μπορεί να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του μέλλοντος. Ο σεβασμός για την περήφανη ιστορία της μάρκας, επιδεικνύεται επίσης από το αυθεντικό νέο σήμα -σχεδιασμένο από τον Robilant Associati- το οποίο θα δείξει στον κόσμο το νέο μοντέλο για πρώτη φορά. Το έμβλημα έχει ανανεωθεί και εκμοντερνιστεί περιμετρικά, ενώ παραμένει ανέγγιχτο το ξεχωριστό σχήμα του και τα στοιχεία του στιλ, τα οποία το έχουν κάνει ένα θαυμαστό σύμβολο σε όλο τον κόσμο.
 
Ξεχωριστό Ιταλικό design
Η νέα Giulia περικλείει 3 ιδιαίτερα στοιχεία της Ιταλικής σχεδίασης. Την αίσθηση των αναλογιών, την απλότητα και την φροντίδα για απτή ποιότητα. Αυτό είναι το περίβλημα το οποίο έχουν σχεδιάσει οι στιλίστες της Alfa Romeo, με μεγάλη φροντίδα για τα μηχανικά μέρη. Οι αναλογίες βασίζονται στην τεχνική αρχιτεκτονική ολόκληρου του αυτοκινήτου. για την Alfa Romeo, τα στοιχεία-κλειδιά είναι η κατανομή βάρους 50/50 και η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς. Για να μπορέσουν να ισορροπήσουν ιδανικά τα βάρη, κινητήρας και μηχανικά μέρη είναι τοποθετημένα μεταξύ των αξόνων. Αυτός είναι ο λόγος που η Giulia έχει πολύ μικρούς προβόλους, ένα μακρύ καπό και εμπρός φτερά, ένα τοποθετημένο προς τα πίσω χώρο επιβατών που κάθεται πάνω στους κινητήριους τροχούς και μυώδη πίσω φτερά, που μαρκάρουν οπτικά το σημείο όπου εξαπολύεται η ισχύς στον δρόμο. Όλα αυτά μεταφράζονται σε ένα πολύ γενναιόδωρο μεταξόνιο -το μακρύτερο στην κατηγορία του- το οποίο όμως περιέχεται σε ένα από τα πιο συμπαγή αμαξώματα. Αυτές οι αναλογίες διαμορφώνουν το δυναμικό σχήμα μίας έλλειψης σε κάτοψη.
 
Επιπλέον, οι στρογγυλεμένες γωνίες και οι κυκλικές κολώνες δημιουργούν ένα προφίλ σταγόνας, το οποίο θυμίζει έντονα την Giulietta Sprint. Μία 2η πλευρά του Ιταλικού στιλ είναι η απλότητα η οποία τυλίγει αυτά που στην πράξη είναι οι πιο σύνθετες δημιουργικές διαδικασίες στην βιομηχανία, τη σχεδίαση ενός αυτοκινήτου. Εναπόκειται στο στιλ να κρύψει την μακριά, σύνθετη εργασία πίσω από μία απλή, φυσική γραμμή η οποία τονίζει τα κομψά σχήματα και την εξελιγμένη Ιταλική γεύση. Αυτή η προσέγγιση περιέχει ολόκληρη την ιστορία της Alfa Romeo, η οποία εκφράζεται μέσω καθαρών, ξεχωριστών γραμμών. Για αυτό τον λόγο η νέα Giulia περηφανεύεται για μία ισχυρή προσωπικότητα σχεδιασμένη με  μερικές απλές πινελιές: μία γραμμή που αναδύεται κατά μήκος των πλευρών και η οποία μαρκάρει τις πόρτες και περιβάλλει τις χειρολαβές και, φυσικά, το θρυλικό τριφύλλι στην μετόπη, πιθανόν το πιο διάσημο και αναγνωρίσιμο στιλιστικό στοιχείο στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας.
 
Τέλος, το Ιταλικό στιλ χαρακτηρίζεται από ένα φινίρισμα υψηλής ποιότητας των επιφανειών, το οποίο σημαίνει την δημιουργία πλούσιων, αρμονικών αντανακλάσεων κατά μήκος των όγκων. Ως αποτέλεσμα, η νέα Giulia έχει σχήμα που θυμίζει μία μεγάλη γάτα έτοιμη να πεταχτεί μπροστά. Η ίδια έμπνευση βρίσκεται και στο εσωτερικό της Giulia. Τα πάντα είναι ξεκάθαρα, ουσιαστικά και συγκεντρωμένα γύρω απ’ τον οδηγό, όπως τα κουμπιά ελέγχου, ομαδοποιημένα πάνω στο μικρό βολάν του τιμονιού, σχεδιασμένο έτσι για να προσαρμόζεται σε όλα τα στιλ οδήγησης. Η θέση του οδηγού, ένα ελαφρά κυματιστό ταμπλό και έξυπνα προσανατολισμένα όργανα, είναι κομμένα και ραμμένα στα μέτρα της Giulia, με χειροποίητη φροντίδα και πολύτιμα υλικά. Ανθρακονήματα, ξύλο και υφάσματα, έχουν επιλεγεί για να παρέχουν ικανοποίηση στην όραση και την αφή, κι έχουν συναρμολογηθεί έτσι ώστε να κάνουν ορατή την ανθρώπινη παρέμβαση.
 
Τελευταία λέξη της τεχνολογίας, καινοτόμοι κινητήρες
Για την έκδοση Quadrifoglio, έχει δημιουργηθεί ένας μοναδικός κινητήρας, όσον αφορά την τεχνολογία και τις επιδόσεις, που προορίζεται να γίνει το νέο σημείο αναφοράς της μάρκας. Ο 6-κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας που έχει ρυθμιστεί με την τεχνογνωσία της Ferrari, αποδίδει 510 ίππους και έχει εξαιρετική απόδοση. Η επιτάχυνση για τα 0-100 χ.α.ώ. είναι μόλις 3,9’’. Παρά την εντυπωσιακή παροχή ισχύος και ροπής, ο νέος κινητήρας είναι αποδοτικός ως προς την κατανάλωση καυσίμου και διαθέτει ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Όπως όλοι οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου επόμενης γενιάς, αυτός ο 6-κύλινδρος είναι κατασκευασμένος εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, για να μειωθεί το βάρος, ιδιαίτερα στον εμπρός άξονα του αυτοκινήτου, και να παράγει τον γνήσιο ήχο της Alfa Romeo.
 
Ιδανική κατανομή βάρους
Μία ιδιαιτερότητα της νέας Giulia είναι η ιδιοφυής διαχείριση των φορτίων και των υλικών για να επιτευχθεί μία ιδανική κατανομή βάρους 50/50 μεταξύ των δύο αξόνων. Αυτό είναι θεμελιώδες για να εξασφαλιστεί η τυπική ικανοποίηση από την οδήγηση μίας Alfa Romeo κι έχει επιτευχθεί, προσαρμόζοντας την διάταξη και την διευθέτηση των βαρύτερων στοιχείων σε όσο το δυνατόν πιο κεντρική θέση. Οι αναρτήσεις είναι τόσο κρίσιμες για την βέλτιστη οδική συμπεριφορά όσο και η κατανομή του βάρους. Ειδικότερα, για τον πίσω άξονα έχει επιλεγεί μία λύση πολλαπλών συνδέσμων η οποία εγγυάται κορυφαία απόδοση, απολαυστική οδήγηση και άνεση.
 
Για το εμπρός μέρος, αντίθετα, αναπτύχθηκε μία νέα ανάρτηση με διπλά ψαλίδια και εικονικό, κατά το ήμισυ, άξονα στροφής για να βελτιστοποιήσει την λειτουργία του φιλτραρίσματος και να εγγυηθεί το άμεσο και ακριβές σύστημα διεύθυνσης. Αυτή η αποκλειστικότητα της Alfa Romeo, διατηρεί σταθερή την γωνία caster στις στροφές και μπορεί να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά ισχυρότερες πλευρικές επιταχύνσεις ως αποτέλεσμα του πάντα ιδανικού ίχνους του τροχού στο οδόστρωμα. Σε κάθε κατάσταση και σε όλες τις ταχύτητες, οδηγώντας την Giulia με το πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης που υπάρχει, είναι φυσικό και ενστικτώδες.
 
Καινοτόμες, αποκλειστικές τεχνικές λύσεις
Σαν μία επιπλέον έκφραση της μηχανολογικής κουλτούρας της Alfa Romeo, η σχεδίαση, η κατασκευή και η επιλογή των υλικών του αμαξώματος και των αναρτήσεων είναι πάντα τέλεια. Σαν αποτέλεσμα αυτού, αποφασίστηκε ότι τα ηλεκτρονικά θα έπρεπε να χρησιμοποιηθούν μόνο για να κάνουν ακόμα πιο απολαυστική την εμπειρία της οδήγησης που εγγυώνται τα εξαιρετικά βασικά μηχανικά μέρη. Αυτό αποδείχθηκε από τις αποκλειστικές τεχνικές λύσεις που υπάρχουν στο νέο αυτοκίνητο, όπως το Torque Vectoring με έναν διπλό συμπλέκτη, που επιτρέπει στο πίσω διαφορικό να ελέγξει την παροχή της ροπής σε κάθε ένα τροχό ξεχωριστά. Με αυτό τον τρόπο βελτιώνεται η μετάδοση της ισχύος στον δρόμο ακόμα και σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Έτσι, η οδήγηση είναι ασφαλής και απολαυστική χωρίς να χρειάζεται να εξαρτάται από ένα επεμβατικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας.
 
Το Ολοκληρωμένο Σύστημα Φρένων -ένα καινοτόμο ηλεκτρομηχανικό σύστημα το οποίο συνδυάζει έλεγχο ευστάθειας κι ένα παραδοσιακό σερβόφρενο για στιγμιαία απόκριση στο φρενάρισμα και, ως αποτέλεσμα αυτού, αποστάσεις ακινητοποίησης που σπάνε όλα τα ρεκόρ- έχει υιοθετηθεί στην νέα Alfa Romeo. Μαζί με ένα εξαιρετικό συντελεστή Cx, μία τέλεια ισορροπία δυνάμεων στις γωνίες και διαχείριση της αρνητικής άντωσης, το νέο μοντέλο έχει το Active Aero Splitter, ένα μπροστινό σύστημα το οποίο διαχειρίζεται ενεργά την αρνητική άντωση, για υψηλότερες επιδόσεις και καλύτερη πρόσφυση, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Αυτά τα προηγμένης τεχνολογίας συστήματα ελέγχονται από το Chassis Domain Control, τον εγκέφαλο των ηλεκτρονικών που υπάρχουν στο αυτοκίνητο, o οποίος αναθέτει το συγκεκριμένο έργο της βελτιστοποίησης της απόδοσης και της απολαυστικής οδήγησης σε καθένα από αυτά.
 
Η νέα Giulia διαθέτει επίσης ένα ανανεωμένο Alfa DNA το οποίο τροποποιεί την δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου ανάλογα με την επιλογή του οδηγού: Dynamic, Natural, Advanced Efficient (επιλογή αποτελεσματικής ενεργειακής απόδοσης που εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε μία Alfa Romeo) και Racing (σε εκδόσεις υψηλών επιδόσεων). Ο χώρος των επιβατών του νέου αυτοκινήτου παρέχει ό,τι καλύτερο σε σχέση με την ποιότητα, την ασφάλεια, τον εξοπλισμό και την άνεση με ένα συγκεκριμένο, χαρακτηριστικό στιλιστικό στοιχείο της Alfa Romeo, την οδηγοκεντρική σχεδίαση. Όλα τα κύρια κουμπιά ελέγχου είναι ενσωματωμένα στο βολάν του τιμονιού όπως σε ένα αυτοκίνητο της Formula 1, ενώ η αλληλεπίδραση ανθρώπου-μηχανής ελέγχεται από 2 απλούς -φιλικούς στην χρήση- περιστρεφόμενους επιλογείς, για την ρύθμιση του επιλογέα Alfa DNA και του συστήματος πληροφόρησης και ψυχαγωγίας.
 
Κορυφαία σχέση βάρους-ισχύος
Για να επιτύχει μία εξαιρετική σχέση βάρους-ισχύος (μικρότερη από 3 κιλά/ίππο), η Giulia συνδυάζει εκπληκτική απόδοση από τον κινητήρα και εκτεταμένη χρήση εξαιρετικά ελαφρών υλικών. Έχουν επιλεγεί ανθρακονήματα για τον κεντρικό άξονα μετάδοσης της κίνησης, το καπό και την οροφή κι έχει επιλεγεί το αλουμίνιο για τον κινητήρα, τα φρένα, τις αναρτήσεις (συμπεριλαμβανομένων των εμπρός θόλων και των εμπρός και πίσω πλαισίων), επιπλέον των πολλών άλλων εξαρτημάτων του αμαξώματος, όπως οι πόρτες και τα φτερά. Τέλος, η οπίσθια δοκός είναι κατασκευασμένη από κράμα αλουμινίου και πλαστικό. Για να μειωθεί το συνολικό βάρος, το σύστημα των φρένων προσαρμόστηκε, χρησιμοποιώντας στοιχεία από αλουμίνιο και κεραμικούς δίσκους, ενώ τα καθίσματα έχουν ένα δομικό πλαίσιο από ανθρακονήματα. Παρ' όλη αυτή την βελτιστοποίηση του βάρους, το αυτοκίνητο έχει  την καλύτερη στρεπτική ακαμψία στην κλάση του, για να εξασφαλίσει ποιότητα σε βάθος χρόνου, ακουστική άνεση και οδηγησιμότητα ακόμα και σε συνθήκες ακραίας καταπόνησης.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 26/06/2015, 01:05 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Renault
Γ. ΖΕΡΒΟΣ & ΣΙΑ ΟΕ

Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Ζαλοκώστα 5Α, 152 33 Χαλάνδρι Αττικής
Τηλ.: +302106851205, +302106893233, Fax: +302106816614
E-mail: info@renault-zervos.gr, Website: www.renault-zervos.gr
 
Χρήσιμα