IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Έχασε τελικά τη μάχη της ζωής ο 25χρονος πιλότος της F1 Jules Bianchi


Ο Γάλλος οδηγός της Φόρμουλα 1 Jules Bianchi πέθανε νωρίς το Σάββατο 18 Ιουλίου (2015) από τραυματισμούς στο κεφάλι που υπέστη σε μια συντριβή στο Ιαπωνικό GP του 2014. Η οικογένεια Bianchi εξέδωσε μια ανακοίνωση, η οποία δημοσιεύτηκε στον επίσημο λογαριασμό του στο Twitter και επιβεβαιώθηκε αργότερα από την ομάδα Manor F1. Ο μόλις 25 ετών Bianchi, ήταν σε κώμα από το ατύχημα στις 5 Οκτωβρίου (2014), στο οποίο συγκρούστηκε με μεγάλη ταχύτητα με ένα κινητό γερανό που χρησιμοποιείτο για να πάρει ένα άλλο μονοθέσιο που συνετρίβη. «Ο Jules αγωνίστηκε μέχρι το τέλος, όπως έκανε πάντα, αλλά σήμερα η μάχη του ήρθε στο τέλος», είπε η οικογένεια σε δήλωσή της. «Ο πόνος που αισθανόμαστε είναι τεράστιος και απερίγραπτος», συμπλήρωσε.
 
Ο Bianchi αγωνίστηκε σε 34 αγώνες στην F1 το 2013 και το 2014, πετυχαίνοντας τους πρώτους βαθμούς στην ιστορία της Manor -τότε γνωστή ως Marussia- τερματίζοντας 9ος στο GP του Μονακό το 2014. «Είμαστε συντετριμμένοι που χάσαμε τον Jules μετά από μια τέτοια σκληρή μάχη. Ήταν ένα προνόμιο να τον έχουμε να αγωνίζεται για την ομάδα μας», ανέφερε η ομάδα της Manor στον λογαριασμό της στο Twitter. Ο Bianchi είναι ο πρώτος οδηγός που πεθάνει από τραυματισμό που υπέστη σε αγώνα της F1, μετά από τον 3 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Ayrton Senna, που έχασε τη ζωή του το 1994 στο GP του Αγίου Μαρίνου.
 
Ο Bianchi πέθανε στο νοσοκομειακό κέντρο στη γενέτειρά του, τη Νίκαια της Γαλλίας, μετά από επείγουσα θεραπεία του στην Ιαπωνία τις ημέρες μετά το ατύχημα. «Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το ιατρικό προσωπικό του CHU της Νίκαιας που τον φρόντιζε με αγάπη και αφοσίωση», ανέφερε η δήλωση της οικογένειας. «Ευχαριστούμε επίσης το προσωπικό του Γενικού Ιατρικού Κέντρου στο Μίε (Ιαπωνία), που φρόντιζαν τον Jules αμέσως μετά το ατύχημα, καθώς και όλους τους άλλους γιατρούς που έχουν εμπλακεί με τη φροντίδα τους κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών. Επιπλέον, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους συναδέλφους του Jules, τους φίλους, τους οπαδούς και καθέναν που έχει αποδείξει την αγάπη του γι’ αυτόν τους τελευταίους μήνες, που μας έδωσαν μεγάλη δύναμη και μας βοήθησαν να αντιμετωπίσουμε αυτές τις δύσκολες στιγμές».
 
 
Το ατύχημα του Bianchi έγινε στο τέλος του αγώνα στην πίστα Suzuka. Υπό βροχερές και ζοφερές συνθήκες, το μονοθέσιο του Bianchi υποχώρησε από την πίστα και σύρθηκε κάτω από το πίσω μέρος ενός γερανού που ήταν εκεί για να σηκώσει την Sauber του Γερμανού πιλότου Adrian Sutil, ο οποίος είχε έξοδο και ατύχημα στο ίδιο σημείο, έναν γύρο νωρίτερα. Το σημείο της πίστα που συνέβη το ατύχημα ήταν υπό καθεστώς διπλής κίτρινης σημαίας από τους κριτές του αγώνα, εξαιτίας της συντριβής του μονοθέσιου του Sutil, αλλά απέτυχαν να αποτραπεί ένα 2ο ατύχημα.
 
Μια ομάδα εργασίας του διοικητικού οργάνου του αθλήματος, της FIA, διερεύνησε το ατύχημα και διαπίστωσε ότι καθώς ο Bianchi εκτροχιάστηκε στην περιοχή απορροής, αυτός «πάτησε τόσο το γκάζι όσο και το φρένο μαζί, χρησιμοποιώντας και τα δύο πόδια» και, συνεπώς, παρεμπόδισε τον μηχανισμό ασφάλειας σε περίπτωση βλάβης. Οι μπροστινοί τροχοί του είχε επίσης μπλοκαρισμένοι, ενώ «δεν επιβράδυνε αρκετά για να μην χάσει τον έλεγχο». Τα συμπεράσματα της ομάδας εργασίας έχουν ζητηθεί από την F1, για να αλλάξει τους κανόνες της, επιτρέποντας ένα «εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας» στο οποίο οι αγωνοδίκες μπορούν να εξουδετερώσουν έναν αγώνα, αναγκάζοντας όλα τα αυτοκίνητα να προχωρήσουν σιγά-σιγά μέσα στα pits, αντί να συνεχίσουν να γυρίζουν στην πίστα. Οι ώρες έναρξης σε κάποιους αγώνες επίσης έχουν μετακινηθεί προς τα εμπρός, για να αποτραπεί η συνέχισή τους σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.
 
 
Η είδηση του θανάτου ήρθε όταν οι περισσότεροι άνθρωποι του κόσμου της F1 κοιμόντουσαν, αλλά οι οπαδοί άρχισαν αμέσως να αναρτούν αφιερώματα και την συμπάθειά τους από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο πρώην πρωταθλητής της F1 και σπουδαίος οδηγός του μηχανοκίνητου αθλητισμού, Mario Andretti έγραψε: «Τα ειλικρινή συλλυπητήριά μου στην οικογένεια του Jules Bianchi γι’ αυτή την πολύ θλιβερή κατάληξη μιας πολλά υποσχόμενης νέας ζωής. Οι προσευχές μου είναι μαζί σας». Η οικογένεια Bianchi είχε ήδη χάσει ένα μέλος σε ατύχημα. Το 1969, ο μεγάλος θείος του Bianchi, ο Lucien Bianchi, πέθανε σε ένα ατύχημα κατά τη διάρκεια δοκιμών στην πίστα του Le Mans, όταν συνετρίβη η Alfa Romeo του σε ένα σημείο, ένα χρόνο μετά τη νίκη του σ’ αυτόν τον θρυλικό αγώνα αντοχής.

Η δήλωση της οικογένειας εκδόθηκε από τους γονείς του, Philippe και Christine, τον αδελφό του Tom και την αδερφή του Melanie. Ο θάνατός του ήρθε λίγες μόνο ημέρες μετά από την δήλωση του πατέρα του Jules Bianchi, που είχε αναφέρει ότι ο γιος του δεν θα ήθελε να συνεχίσει να ζει, αν ήταν σοβαρή η αναπηρία του. «Αν είχε μία σοβαρή αναπηρία, είμαστε πεπεισμένοι ότι δεν είναι ό,τι ο Jules θα ήθελε», είπε ο κ. Philippe Bianchi στο ραδιοσταθμό France Info, τη Δευτέρα 13 Ιουλίου (2015). «Μιλήσαμε γι’ αυτό. Συζήτησε μαζί μας, ότι αν μια μέρα είχε ένα ατύχημα όπως αυτό του Michael Schumacher, ακόμα κι αν το μόνο μειονέκτημά του ήταν να μην είναι σε θέση να οδηγήσει, θα είχε πολλή μεγάλη δυσκολία διαβίωσης. Επειδή [οι αγώνες] ήταν η ζωή του».
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 19/07/2015, 05:02 μμ.)


Ο Jules Bianchi σε στιγμή περισυλλογής στα pits της Marussia F1 Team
Ο Jules Bianchi σε στιγμή περισυλλογής στα pits της Marussia F1 Team
Λίγα λεπτά μετά το θλιβερό ατύχημά του στο Ιαπωνικό GP (5/10/2014)
Λίγα λεπτά μετά το θλιβερό ατύχημά του στο Ιαπωνικό GP (5/10/2014)
Γιορτάζοντας τους πρώτους βαθμούς για την ομάδα του (Marussia) και για τον ίδιο, στο GP του Μονακό το 2014
Γιορτάζοντας τους πρώτους βαθμούς για την ομάδα του (Marussia) και για τον ίδιο, στο GP του Μονακό το 2014
Ως δοκιμαστής της Scuderia Ferrari σε δοκιμές στο Silverstone το 2014
Ως δοκιμαστής της Scuderia Ferrari σε δοκιμές στο Silverstone το 2014
Στο βάθρο των νικητών, μετά από διεθνή αγώνα kart που οργάνωσε ο Felipe Massa στην Penha της Βραζιλίας, ως 3ος οδηγός τότε της Force India (13/1/2013)
Στο βάθρο των νικητών, μετά από διεθνή αγώνα kart που οργάνωσε ο Felipe Massa στην Penha της Βραζιλίας, ως 3ος οδηγός τότε της Force India (13/1/2013)
Στο βάθρο ως νικητής όταν αγωνιζόταν στο Formula Remault 3.5 Series
Στο βάθρο ως νικητής όταν αγωνιζόταν στο Formula Remault 3.5 Series
Στιγμιότυπο του Jules Bianchi από την εμπλοκή του στους αγώνες kart (2002)
Στιγμιότυπο του Jules Bianchi από την εμπλοκή του στους αγώνες kart (2002)

 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
Σ. ΚΑΠΕΤΑΝΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΙΑ ΟΕ

 Γενικό Συνεργείο Αυτοκινήτων
1ο χλμ. Άργους-Τριπόλεως, 212 00 Άργος
Τηλ.: +302751024569, Fax: +302751023768

 
Χρήσιμα