IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Πλούσιο θέαμα και ανατροπές στην 1η ανάβαση Καστανιάς


Πλούσιο θέαμα πρόσφεραν οι οδηγοί στους αρκετούς φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που βρέθηκαν στην 5 χλμ. διαδρομή της Καστανιάς. Οι μάχες ήταν συναρπαστικές μέχρι τέλους, με αρκετές ανατροπές να γίνονται στο 2ο σκέλος. Η βροχή που έκανε για λίγο την εμφάνισή της στο 2ο σκέλος, δεν ήταν ικανή να χαλάσει την όμορφη ατμόσφαιρα που επικράτησε στο βουνό. Στην ομάδα Α επικράτησε ο Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC), μετά και την εγκατάλειψη του Λιώρη, αυξάνοντας περισσότερο τη διαφορά του στο πρωτάθλημα. Οι Κώστας Παπαχρήστος (Citroen Saxo VTS) και Χρήστος Λάππας (Peugeot 106 Kit Car) που ακολούθησαν, βρέθηκαν στην κορυφή της Α έως 2.000 κ.εκ. Ο Γιάννης Τασιόπουλος (Citroen Saxo VTS) με αντεπίθεση διαρκείας στο 2ο σκέλος τερμάτισε στην 3η θέση της ομάδας.
 
Ο Ποσειδώνας Γορίτσας (Mitsubishi Lancer Evo X) ανέτρεψε την εις βάρος του κατάσταση στην ομάδα Ν, επικρατώντας του Κωνσταντίνου Κάκου (Mitsubishi Lancer Evo VIII) ο οποίος προηγούταν μετά το 1ο σκέλος, αλλά Γιαννιώτης οδηγός αντεπιτέθηκε παίρνοντας τη νίκη στην ομάδα Ν. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Πάρης Τασιόπουλος (Peugeot 106 S16), ο οποίος πρώτευσε στη Ν έως 2.000 κ.εκ. Πίσω του τερμάτισαν οι Δημήτρης Γιαννούλης (Peugeot 106 S16) και Νίκος Ντούρας (Peugeot 206 RC). Ο επικεφαλής στη βαθμολογία, με το χρόνο του 2ου σκέλους κατάφερε την τελευταία στιγμή να ανεβεί στο βάθρο, σε μια ομάδα που δεν προσμετράει εξαιτίας των λιγοστών συμμετοχών.
 
Την ταχύτερη επίδοση στην ομάδα Ε πέτυχε ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Escort WRC). Ο επικεφαλής της βαθμολογίας στην Ε, ήταν ανώτερος από τον μεγάλο του αντίπαλο, Λεωνίδα Κύρκο στο 1ο σκέλος. Η μάχη που αναμενόταν στο 2ο μέρος του αγώνα δεν έγινε ποτέ, καθώς πρόδωσε τον Κύρκο ο κινητήρας του αυτοκινήτου του κι έτσι δεν ολοκλήρωσε τον αγώνα, μένοντας πίσω στη διεκδίκηση του τίτλου. Στην ομάδα Ε έως 2.000 κ.εκ. ο Κωνσταντίνος Ψιλιώτης (Ford Escort MKII) πέτυχε την 1η του φετινή νίκη εμπρός από τον Θανάση Κουρνιάτη με ίδιο αυτοκίνητο. Στην 3η θέση στην Ε έως 2.000 κ.εκ. βρέθηκε ο Γιάννης Μαυρίδης (Daihatsu Charade) που έκανε πολύ καλό χρόνο στο 2ο πέρασμα.

Στα Turbo της Formula Saloon, ο Παναγιώτης Κύρκος εντυπωσίασε το διήμερο του αγώνα με το Mitsubishi Lancer Evo VIII, κατακτώντας εύκολα τη νίκη. Το πρόβλημα που αντιμετώπισε την προηγούμενη ημέρα (Σάββατο 25 Ιουλίου 2015) ο Κώστας Πατσουρέας με το κιβώτιο ταχυτήτων του Mitsubishi Lancer Evo IX, του στέρησε τη δυνατότητα να μονομαχήσει για την κορυφή την ημέρα του αγώνα. Στα ατμοσφαιρικά Saloon, ο Σγουρής Μπαλάσης ήταν ο μοναδικός συμμετέχων με Toyota Corolla. Η κατηγορία αυτή δεν προσμετράει, καθώς δε συμπληρώθηκε ο απαιτούμενος αριθμός αγωνιζόμενων. Το πέσιμο της αυλαίας βρήκε ικανοποιημένους οδηγούς και θεατές.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 27/07/2015, 11:30 πμ.)
 
 


Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Escort WRC)
Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Escort WRC)
Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC)
Μιχάλης Ευθυμίου (Ford Escort WRC)
Κωνσταντίνος Κάκος (Mitsubishi Lancer Evo VIII)
Κωνσταντίνος Κάκος (Mitsubishi Lancer Evo VIII)

 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
QUICK FIT by CAR CENTER (ΑΦΟΙ ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑ & ΣΙΑ ΟΕ)

Ελαστικά, Ζάντες, Ευθυγραμμίσεις
Δημοσθένους 8 & Πεντέλης (όπισθεν Λεωφ. Αμφιθέας), 175 64 Π. Φάληρο
Τηλ.: +302109422250, +302109428157 (4 γραμμές), Fax: +302109402904
E-mail: carcenter@ath.forthnet.gr, Website: www.center.gr/carcenter
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
 
Χρήσιμα