IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Μία Lamborghini γεμάτη ανθρακονήματα και 1.250 ίππους από τον Mansory


Μετά την επιτυχία του Mansory Carbonado μια νέα ριζοσπαστική ερμηνεία της Lamborghini Huracan είναι η τελευταία εξέλιξη από τον κατασκευαστή premium οχημάτων, που κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (15-27 Σεπτεμβρίου 2015). Αναφερόμενοι πίσω στην Ισπανική λέξη «Toro», που σημαίνει «Ταύρος» και το Super Trofeo Motorsports Range, ο Mansory έχει βαφτίσει το Torofeo σπορ αυτοκίνητο. Με ριζικές αλλαγές σε αμάξωμα, κινητήρα και εσωτερικό, η «μικρή» Lambo ένα πραγματικό αυτοκίνητο Mansory. Κι όπως θα περιμέναμε από τον Mansory, δεν θα υστερούσε σε χρήση ινών άνθρακα. Καθώς στην Lamborghini νόμιζαν ότι είχαν εξαντλήσει τη χρήση ινών άνθρακα, ο Mansory έχει προσθέσει μια επιπλέον πινελιά, βασιζόμενος στον πυρήνα των αρμοδιοτήτων του.
 
Καμία άλλη εταιρία στην αγορά δεν είναι τόσο στενά συνδεδεμένη με τη χρήση ινών άνθρακα όπως ο Mansory. Αυτοί οι ειδικοί κατασκευαστές, κάνουν τη διαδικασία παραγωγής του εξαιρετικά ελαφρού και ανθεκτικού υλικού που λαμβάνεται από τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού σε δικούς τους κλιβάνους in-house, πράγμα που σημαίνει ότι δεν πρέπει να βασίζονται σε προμηθευτές. Αυτό τους δίνει πλήρη ελευθερία στο πεδίο εφαρμογής, την εφαρμογή και το σχεδιασμό των εξαρτημάτων. Την καλύτερη απόδειξη γι’ αυτό μπορεί να δει κανείς στο εντελώς πρόσφατα σχεδιασμένο αμάξωμα από ανθρακονήματα. Υπάρχουν νέες λεπτομέρειες όσον αφορά την εμφάνιση και τη μηχανική. Για παράδειγμα, οι εντυπωσιακές εισαγωγές αέρα στη νέα μπροστινή ποδιά, βελτιστοποιούν την ροή του φρέσκου αέρα προς το ψυγείο. Παράλληλα με το ειδικά διαμορφωμένο εμπρόσθιο χείλος, αυτό οδηγεί σε αυξημένη κάθετη δύναμη για καλύτερο κράτημα στα όρια των επιδόσεων.
 
 
Νέα, ιδιαίτερα λαμπερά φώτα ημέρας σε κρυστάλλινο σχεδιασμό, παρέχουν επίσης κάτι επιπλέον όσον αφορά την παθητική ασφάλεια. Από την πλευρά τους, οι εντυπωσιακές πλαϊνές ποδιές, οι νέας σχεδίασης καθρέπτες και οι βελτιωμένοι θόλοι των τροχών, φέρουν την ολοφάνερη σφραγίδα Mansory. Στο μπροστινό μέρος, το αμάξωμα είναι 30 χλστ. φαρδύτερο και 40 χλστ. στο πίσω μέρος. Η λειτουργία και η εμφάνιση πάνε χέρι-χέρι εδώ. Δεν είναι μόνο τα νέα εξαρτήματα από ανθρακονήματα ελαφρύτερα από τα κανονικά ισοδύναμά τους, που μπορούν επίσης να διοχετεύσουν φρέσκο αέρα για τον κινητήρα, σύμφωνα με τα νέα πτερύγια ασφαλείας από γυαλί, το καπό και το πίσω σύστημα πέδησης. Η έντονη πίσω αεροτομή και ο διαχύτης είναι ενσωματωμένοι στο νέο πίσω προφυλακτήρα, υπεύθυνοι για την τέλεια διοχέτευση της ροής του αέρα κάτω από το αυτοκίνητο.
 
Όλες αυτές οι τεχνικές βελτιώσεις απαιτούνταν, καθώς το Torofeo ξεπερνάει σημαντικά τα αποτελέσματα απόδοσης του προτύπου Huracan. Στην πραγματικότητα, ο Mansory έχει ανακατασκευάσει τον V10 κινητήρα 5.2 λίτρων. Η ομάδα του Kourosh Mansory έχει εγκαταστήσει έμβολα, μπιέλες, ρουλεμάν, εκκεντροφόρους, ένα υδρόψυκτο intercooler κι ένα ολόκληρο σύστημα καυσίμου, ενώ έχουν επίσης ενσωματωμένους και σε 2 ρουλεμάν τοποθετημένους τους Mansory υπερσυμπιεστές. Αυτό σημαίνει ότι το Torofeo έχει ένα εντελώς νέο ευθυγραμμισμένο σύστημα εξαγωγής από τον κινητήρα στις εξόδους της εξάτμισης από ανοξείδωτο χάλυβα στον πίσω προφυλακτήρα.
 
 
Το αποτέλεσμα αυτής της εκτενούς διαδικασίας μετατροπής είναι η αύξηση της απόδοσης που δεν θα περίμενε κανείς, ακόμη και από απαιτητικούς γνώστες. Ο Mansory έχει οδηγήσει τη μέγιστη ισχύ έως τους 1.250 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. (από 610 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. στην έκδοση εργοστασιακής παραγωγής). Το τμήμα μηχανολογίας πρέπει να περιορίσει ηλεκτρονικά τη μέγιστη ροπή στα 1.000 Nm. Το 4-τροχο σπορ αυτοκίνητο χρειάζεται μόλις 2,7’’ για τα 0-100 χ.α.ώ. και τερματίζει την ταχύτητά του πάνω από τα 340 χ.α.ώ. Για τη μετάδοση της ισχύος που παράγεται από τον πλήρως ανακατασκευασμένο V10 κινητήρα, ο Mansory έχει τοποθετήσει ζάντες κράματος αλουμινίου 9 x 20 και 12,5 x 21 ιντσών με ελαστικά 245/30ZR20 μπροστά και 325/25ZR21 πίσω. Ο Mansory έχει χαμηλώσει το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου κατά 25 χλστ. με την εγκατάσταση σπορ ελατηρίων, τα οποία κάνουν τους τροχούς να καθίσουν ακόμα πιο ξεκάθαρα στις θόλους των τροχών.

Είναι αυτονόητο ότι ο Mansory πραγματοποίησε τις εργασίες στο εσωτερικό του αυτοκινήτου στο δικό του στούντιο. Όπως με την αεροδυναμική, τις βελτιώσεις στην απόδοση και στους τροχούς, ο Mansory σκέφτεται μόνο σε υπερθετικό βαθμό, όταν πρόκειται για εσωτερικές βελτιώσεις. Το δέρμα και μόνο, συνδυάζει τις ιδιότητες που συνήθως απαιτούν συμβιβασμό, δεδομένου ότι είναι εξαιρετικά ανθεκτικό, αλλά ως εύπλαστο σαν ένα δερμάτινο γάντι, δέρμα και Alcantara καλύπτουν τα καθίσματα και το ταμπλό, σε εναρμόνιση με το νέο σπορ τιμόνι με αερόσακο, τα αλουμινένια πεντάλ και τις αμέτρητες εφαρμογές από ανθρακονήματα. Η νέα θέση του μπουτόν εκκίνησης είναι απ’ τα κύρια τεχνικά χαρακτηριστικά του εσωτερικού. Στο στιλ του διακόπτη πιλοτηρίου αεροσκάφους, αυτός ο κόκκινος διακόπτης έχει μεταφέρει από την κεντρική κονσόλα, στην επενδυμένη οροφή (www.mansory.com).
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 12/09/2015, 06:25 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Peugeot
ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ - Σ. ΒΛΑΧΟΣ - Ν. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ ΟΕ

Συνεργείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
2ο χλμ. Λάρισας-Βόλου, Τηλ. & Fax: +302410288120
E-mail: vlaxoste@otenet.gr
 
Χρήσιμα