IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Ταχύτερος στις ελεύθερες δοκιμές του F1 GP της Σιγκαπούρης ο Kvyat


Το σιρκουί Marina Bay στη Σιγκαπούρη είχε μερικούς από τους γρηγορότερους χρόνους στην 8ετή του ιστορία την Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου (2015), ύστερα από κάποιες τροποποιήσεις της πίστας και νέα όψη στις στροφές 10-13 το τρέχον έτος. Ο ταχύτερος χρόνος της ημέρας ορίστηκε από τον οδηγό της Red Bull, Ρώσο Daniil Kvyat, ο οποίος έκανε χρόνο 1’46’’142 με τα P Zero Red (πολλή μαλακή γόμα), ταχύτερος από τον αντίστοιχο χρόνο του FP2 της περασμένης χρονιάς (2014) που ήταν 1’47’’490. Η πρώτη τριάδα στο FP2 ήταν μέσα σε μόλις 0,1’’ μεταξύ τους.
 
Με το Marina Bay να είναι ένα σιρκουί δρόμου, που χρησιμοποιείται για την κανονική κυκλοφορία κατά τη διάρκεια του έτους, η επιφάνεια ήταν αρκετά «πράσινη», ειδικά στο FP1, γεγονός που οδήγησε σε υψηλό βαθμό την εξέλιξη της πίστας, ως συνήθως. Η περισσότερη γόμα που προβλεπόταν στο FP2, επέτρεψε στα αυτοκίνητα να πάνε ακόμα πιο γρήγορα, αν και υπήρχαν επίσης μια-δυο σταγόνες βροχής -συνέπεια των φυσικά υψηλών επιπέδων υγρασίας- η οποία δεν είχε καμία επίδραση στην λειτουργία. Ως συνήθως στη Σιγκαπούρη, οι θερμοκρασίες πίστας υποχώρησαν σταδιακά κατά τη διάρκεια του σκέλους, που σημαίνει ότι οι συνθήκες στο FP2 ήταν πιο αντιπροσωπευτικές του αγώνα το βράδυ της Κυριακής (20 Σεπτεμβρίου 2015). Κατά συνέπεια, οι ομάδες επικεντρώθηκαν στην κατανόηση της συμπεριφοράς των ελαστικών στη διάρκεια αυτού του απογευματινού σκέλους, το οποίο έγινε μεταξύ 9:30-11:00 μμ. τοπική ώρα.
 
Παραδόξως, οι δύο Mercedes ήταν έξω από την πρώτη τριάδα στο FP2, αν και ήταν οι πιο γρήγορες στο FP1, με όλες τις ομάδες να εργάζονται πάνω σ’ ένα πρόγραμμα που έχει σχεδιαστεί για να αναπαράγει τον ρυθμό αγώνα για την Κυριακή, προκειμένου να διατυπώσουν τη βέλτιστη στρατηγική. Επί του παρόντος, υπάρχει ένα κενό στην απόδοση ανάμεσα στις δύο επιλεγμένες γόμες για τον αγώνα 1,5’’-1,6’’, αν κι αυτό μπορεί να μειωθεί, καθώς περισσότερη γόμα θα εναποτεθεί στην πίστα την παραμονή του αγώνα [Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2015], οδεύοντας για τις κατατακτήριες δοκιμές, που θα καθορίσουν τη σχάρα εκκίνησης του αγώνα την επόμενη μέρα.
 
«Βρήκαμε συνθήκες όπως αυτές που αναμένεται να είναι στη Σιγκαπούρη απόψε, με πολύ πράσινη και ολισθηρή πίστα που εξελίσσεται με ταχείς ρυθμούς. Μέχρι στιγμής, είναι περίπου 1,5’’ μεταξύ των δύο γομών, οι οποίες είναι και πάλι σε γενικές γραμμές σύμφωνα με τις προσδοκίες μας. Αυτό οδηγεί σε μερικές επιλογές στρατηγικής, σε έναν αγώνα που είναι πάντα απρόβλεπτος», δήλωσε ο κ. Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli και συμπλήρωσε: «Σε άλλες ειδήσεις, είμαστε προφανώς πολύ χαρούμενοι που βλέπουμε ότι η διαδικασία για τη μέτρηση της πίεσης των ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγώνα έχει επισημοποιηθεί και κοινοποιείται με σαφήνεια σε όλες τις ομάδες. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για την εξάλειψη τυχόν γκρίζων ζωνών».

Ένα από τα μεγάλα θέματα συζήτησης στη Σιγκαπούρη την ημέρα των ελεύθερων δοκιμών ήταν το PSI το οποίο δεν έχει σε τίποτα να κάνει με τα ελαστικά, καθώς ισχύει και για τον Πρότυπο Δείκτη Ρύπων. Παρά τις προβλέψεις αιθαλομίχλης λόγω πυρκαγιών σε αγρούς στην Ινδονησία, οι συνθήκες αναμένεται να παραμείνουν σαφείς για το υπόλοιπο του Σαββατοκύριακου. Τέλος, για όσους ενδιαφέρονται περισσότερο για τον άλλο τύπο psi, στη Σιγκαπούρη η ελάχιστη πίεση που προβλέπεται για τα ελαστικά στην εκκίνηση του αγώνα είναι 18 psi για τα μπροστινά ελαστικά και ελάχιστα λιγότερο (17 psi) για τα πίσω.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 19/09/2015, 00:59 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Dacia
ΔΕΛΤΑ ΚΑΡ ΑΕ

Έκθεση: Ν.Ε.Ο. Πατρών-Αθηνών 33, 264 42 Πάτρα
Συνεργείο - Ανταλλακτικά - Φανοποιείο/Βαφείο - Αξεσουάρ
Ν.Ε.Ο. Πατρών-Αθηνών 47, 264 42 Πάτρα
Τηλ.: +302610420373, Fax: +302610423772
 
Χρήσιμα