IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Pole position του Nico Rosberg για το Ιαπωνικό Grand Prix της Formula 1


Ο οδηγός της Mercedes, Nico Rosberg, πήρε την pole position από τον ομόσταυλό του Lewis Hamilton με διαφορά πιο λίγο κι από μία ανάσα (0’’076), κάνοντας χρήση των ελαστικών Pirelli P Zero White (μέση γόμα) για τον ταχύτερο χρόνο του. Ο Rosberg εξασφάλισε την 1η θέση στην εκκίνηση του Ιαπωνικού Grand Prix την Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου (2015), μετά την κόκκινη σημαία που βγήκε 36’’ πριν την ολοκλήρωση του Q3, που σημαίνει ότι κανένας άλλος οδηγός δεν θα μπορούσε να ολοκληρώσει το 2ο τρέξιμό του. Η Mercedes όρισε τον ρυθμό καθ’ όλη τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών και ήταν η μόνη ομάδα που πήγε κατ’ ευθείαν κάτω από το όριο του 1’33’’000 στο Q1, και στη συνέχεια κατ’ ευθείαν στο παράθυρο του 1’32’’000 στο Q2. Ο Hamilton ήταν ταχύτερος στο Q1, με τον Rosberg ταχύτερο στο Q2. Ο Γερμανός ήταν ταχύτερος στην 1η του προσπάθεια στο τελευταίο σκέλος (Q3), η οποία αποδείχθηκε ότι ήταν και η τελευταία, μετά την διακοπή της διαδικασίας.
 
Οι πρώτοι 4 στο Q1 χρησιμοποίησαν τα σκληρά ελαστικά για να περάσουν στο επόμενο σκέλος, με την Mercedes, την Ferrari, την Williams και την Red Bull του Daniel Ricciardo, να μην χρειάστηκε να χρησιμοποιήσουν την μέση γόμα. Όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησαν μέση γόμα από το 2ο σκέλος και μετά, η οποία είναι περίπου 0,8’’/γύρο ταχύτερη από την σκληρή γόμα, για τις 18 δύσκολες στροφές που συνθέτουν την πίστα της Suzuka. Τα περισσότερα μονοθέσια αναμένεται να κάνουν 2 pit stop στον αγώνα, αν μείνει στεγνή η πίστα. Ωστόσο, υπάρχει ακόμα μια πιθανότητα βροχής στη διάρκεια του αγώνα, που ξεκινάει στις 2:00 μμ. τοπική ώρα, 1 ώρα πριν από τις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου.
 
Ο Rosberg ήταν επίσης ταχύτερος από τον ομόσταυλό του Hamilton στις ταραχώδεις τελικές ελεύθερες δοκιμές το πρωί του Σαββάτου, χρησιμοποιώντας τη μεσαία γόμα. Με καμία στεγνή λειτουργία την Παρασκευή, πολλές ομάδες πήγαν κατ’ ευθείαν σε μεγάλες αποστάσεις με πολλά καύσιμα στα ντεπόζιτα των μονοθέσιών τους. Οι κατατακτήριες δοκιμές επισκιάστηκαν από την συντριβή της Red Bull του ταχύτερου την προηγούμενης ημέρας των ελεύθερων δοκιμών, Daniil Kvyat, όταν ένας του τροχός πάτησε εκτός πίστας στο γρασίδι, με αποτέλεσμα να φύγει το μονοθέσιό του ευθεία στην επόμενη στροφή, να πλαγιολισθήσει στη συνέχεια και να καταλήξει με δύναμη στις προστατευτικές μπαριέρες. Με την παύση της διαδικασίας του Q3 που γινόταν εκείνη τη στιγμή, έχασε ο Hamilton την ευκαιρία να απαντήσει στον Rosberg, ενώ σε πολλούς ξύπνησαν αναμνήσεις από το δυσάρεστο ατύχημα του Jules Bianchi εδώ στον αγώνα του 2014, που στοίχησε τελικά στο νεαρό πιλότο τη ζωή του.
 
 
«Οι οδηγοί ήταν σε θέση να πάρουν τη μέγιστη απόδοση από τις δύο γόμες στη Suzuka, αξιοποιώντας το πλεονέκτημα απόδοσης των ελαστικών μέσης γόμας σ’ αυτό το φανταστικό σιρκουί. Αύριο [Κυριακή] αναμένουμε μια στρατηγική 2 pit stop από τους περισσότερους ανταγωνιστές, με την προϋπόθεση ότι θα μένει στεγνή [η πίστα], η οποία είναι πολύ μακριά από το απολύτως εγγυημένο», εξηγεί ο κ. Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli. «Με τη βροχή που έπεσε χθες [Σάββατο], οι οδηγοί είχαν πολλή δουλειά να κάνουν στη διάρκεια του τελευταίου σκέλους ελεύθερων δοκιμών το πρωί. Η Suzuka παρέχει πάντα πολλές ευκαιρίες για τη στρατηγική, έτσι ώστε οι ομάδες θα αναλύσουν προσεκτικά τα στοιχεία τους αυτό το βράδυ, για να δουν πώς μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα ελαστικά τους και τα pit stop, για να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα», συμπλήρωσε.

Με τη μόνη στεγνή λειτουργία πριν τις κατατακτήριες δοκιμές το FP3, οι ομάδες στερούνται των δεδομένων για τους υπολογισμούς της στρατηγικής τους, σε σύγκριση με ένα εντελώς στεγνό Σαββατοκύριακο. Αυτό μπορεί να επηρεάσει την πλήρη κατανόηση της κάθε ομάδας της συνολικής εικόνας. Οι 2 στάσεις αναμένονται ως επικρατέστερη στρατηγική για το Ιαπωνικό Grand Prix των 53 γύρων. Η ταχύτερη στρατηγική προβλέπεται να είναι η εκκίνηση με μέση γόμα και η αλλαγή επίσης σε μέση γόμα μεταξύ 16ου και 18ου γύρου, ενώ μεταξύ 33ου και 35ου γύρου το τελευταίο pit stop με χρήση της σκληρής γόμας για το υπόλοιπο του αγώνα μέχρι την καρό σημαία. Μια στρατηγική με 3 στάσεις είναι επίσης πιθανή, αλλά δεν θα είναι τόσο γρήγορη. Υπάρχει ακόμα ο κίνδυνος της βροχής, στην οποία περίπτωση η στρατηγική θα πρέπει να είναι πολύ αντιδραστική.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 26/09/2015, 04:10 μμ.)


Nico Rosberg - Mercedes
Nico Rosberg - Mercedes
Daniil Kvyat - Red Bull
Daniil Kvyat - Red Bull

 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Honda
ΑΦΟΙ ΛΕΛΕΚΑΚΗ ΟΕ

Έκθεση - Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
2ο χλμ. Ιεράπετρας-Γρα Λυγιάς, 722 00 Ιεράπετρα Κρήτης
Τηλ.: +302842024190, +302842080245, +302842089173, Fax: +302842026424
E-mail: glelekak@otenet.gr, Website: http://lelekakis.car.gr
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα