IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Ελληνική η 1η θέση της 1ης ημέρας του ράλι Ακρόπολις του 2015


Η 1η ημέρα του SEAJETS Ράλι Ακρόπολις 2015 περιλάμβανε μόλις 2 ειδικές διαδρομές. Όμως, οι συγκινήσεις, η ένταση και τα απρόοπτα ήταν αντάξια της ιστορίας του εθνικού μας αγώνα. Οι καιρικές συνθήκες έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα μέχρι στιγμής, που λόγω της διεξαγωγής του αυτή την εποχή, έφερε τα πάνω κάτω και κυριολεκτικά, έφερε τη λάσπη αντί της σκόνης. Ως αποτέλεσμα των βροχοπτώσεων των τελευταίων ημερών αλλά και της βροχής στη διάρκεια του αγώνα, οι αγωνιζόμενοι αντιμετώπισαν τις απαιτητικές ειδικές διαδρομές της Κορινθίας υπό αντίξοες συνθήκες. Η έντονη βροχόπτωση πριν την έναρξη της 1ης ΕΔ SEAJETS Κινέτα-Λουτράκι, ώθησε τους υπεύθυνους για την ασφάλεια του αγώνα να κόψουν τη διαδρομή κατά περίπου 19 χλμ. σε 24,33 χλμ. αντί των αρχικά σχεδιασμένων 43,41 χλμ. Ωστόσο, η λάσπη που υπήρχε στο δρόμο οδήγησε σε αρκετές εξόδους και εγκαταλείψεις. Λίγες ώρες μετά, υπό το φως των προβολέων, οι συνθήκες βελτιώθηκαν σημαντικά και οι οδηγοί προσέφεραν θέαμα στους θεατές που αψήφησαν τη βροχή και βρέθηκαν κατά μήκος της ειδικής διαδρομής.
 

Η μεγάλη ευχάριστη έκπληξη της ημέρας ήταν οι Αθανασούλας-Ζακχαίος (Skoda Fabia R5). Ο Έλληνας οδηγός έμεινε σε απόσταση βολής από τους πρωταγωνιστές στο 1ο πέρασμα της ειδικής, αλλά στο 2ο πέρασμα μέσα στη νύχτα, έκανε τον ταχύτερο χρόνο, που του εξασφάλισε την 1η θέση στην κατάταξη στο τέλος του 1ου σκέλους. Ο Πολωνός Kajetan Kajetanowicz (Ford Fiesta R5) ήταν ο ταχύτερος το πρωί στην κατατακτήρια ειδική, ενώ κέρδισε και την 1η ΕΔ της ημέρας. Τη νύχτα, όμως, δεν είχε απάντηση στο χρόνο του Αθανασούλα, ενώ δεν τον βοήθησε η αλλαγή στο στήσιμο της ανάρτησης τού αυτοκινήτου του, με αποτέλεσμα να πέσει 9,6’’ πίσω από τον Έλληνα οδηγό, που το 2009 είχε πάρει τη νίκη στην κατηγορία PWRC στο ράλι Ακρόπολις, στο πλαίσιο του παγκόσμιου πρωταθλήματος. Πίσω από τα δύο πληρώματα ολοκλήρωσε το σκέλος ο περυσινός νικητής του αγώνα, Craig Breen (Peugeot 208), με τη διαφορά του από την κορυφή να βρίσκεται στα 14,7’’.
 

Οι ιδιαίτερες καιρικές συνθήκες έκαναν δύσκολο και το έργο του Alexey Lukyanuk (Ford Fiesta R5), που στο 1ο πέρασμα έχασε χρόνο όταν βρέθηκε πίσω από τον Ιορδάνη Σερδερίδη, ενώ το βράδυ απλώς προσπάθησε να βελτιώσει το χρόνο του. Ο Jaromir Tarabus (Skoda Fabia S2000) συμπληρώνει την 5άδα έχοντας τη δική του μάχη με τον Εσθονό Raul Jeets (Ford Fiesta R5), αφού τους χωρίζουν μόλις 4,3’’. Στην κατηγορία ERC-2 προηγείται ο David Botka (Mitsubishi Lancer EVO IX), ο οποίος εκμεταλλεύτηκε τη σειρά εκκίνησης στο 1ο πέρασμα από την ειδική, όταν το οδόστρωμα ήταν αισθητά λασπωμένο, με αποτέλεσμα να έχει δημιουργήσει μία μικρή διαφορά ασφαλείας από τον Λιθουανό Dominykas Butvilas (Subaru Impreza), που ακολουθεί. Άτυχος στάθηκε ο 3 φορές πρωταθλητής Ελλάδος Λάμπρος Κύρκος, που με τον Γιώργο Πολυζώη είχαν αρχικά μία έξοδο στις ελεύθερες δοκιμές, προλαβαίνοντας όμως να επισκευάσουν τη ζημιά και να εκκινήσουν στον αγώνα. Στην εναρκτήρια ΕΔ του σκέλους όμως είχαν και πάλι έξοδο, μένοντας εκτός δρόμου για πάνω από 20’ και χάνοντας κάθε ελπίδα για διάκριση. Παρ’ όλα αυτά, συνεχίζουν, ελπίζοντας σε κάτι καλύτερο.
 

Το ράλι Ακρόπολις, εκτός του διεθνή χαρακτήρα του, αποτελεί συνάμα μέρος του πανελλήνιου πρωταθλήματος ράλι. Κάθε ημέρα προσμετρά ξεχωριστά στο εθνικό μας πρωτάθλημα. Οι κακές καιρικές συνθήκες δυσκόλεψαν τους Έλληνες οδηγούς στο σύνολο και καθόρισαν το τελικό αποτέλεσμα. Οι Αθανασούλας-Ζακχαίος -εκ των πραγμάτων με την επίδοσή τους την 1η ημέρα- ήταν μπροστά απ’ όλους τους αντιπάλους τους στον 1ο Ελληνικό αγώνα. Βέβαια, με μόλις έναν αγώνα να απομένει για την ολοκλήρωση του θεσμού, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη μάχη του τίτλου, ο οποίος και καταλήγει, σύμφωνα με τη λογική, στους Κύρκο-Πολυζώη (Mitsubishi Lancer EVO IX), που μπορεί να στάθηκαν άτυχοι το Σάββατο, όμως η εγκατάλειψη των Βασίλη και Γιάννη Βελάνη (Mitsubishi Lancer EVO IX) από ηλεκτρικά, τούς φέρνει αγκαλιά με τον τίτλο.
 

Με τους Κύρκο και Βελάνη εκτός μάχης, οι Κύπριοι Παντελή-Κωνσταντίνου (Mitsubishi Lancer EVO X) κατάφεραν να τερματίσουν στη 2η θέση της Ελληνικής κατάταξης, αν και δεν έχουν δικαίωμα συγκομιδής βαθμών στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλι. Πίσω τους, το βάθρο συμπλήρωσαν οι Λαϊνόπουλος-Κολοτούρος (Subaru Impreza), κάνοντας έναν πολύ καλό αγώνα. Την 5άδα συμπλήρωσαν οι Παυλίδης-Πετρόπουλος στην πρώτη τους με το Mitsubishi Lancer EVO IX και οι Κωνσταντάκος-Σιδεράκης (Subaru Impreza), έχοντας τη δική τους μάχη, που κρίθηκε μόλις στα 10’’ υπέρ των πρώτων. Στη μάχη βρέθηκαν και οι Γαζετάς-Φασκιώτης (Lancer EVO VIII), που περιορίστηκαν στην 6η θέση της γενικής κατάταξης, μόλις 1,3’’ πίσω από τον Κωνσταντάκο. Η πιο ενδιαφέρουσα μάχη της ημέρας δόθηκε στην F2, ανάμεσα στους Μποζιονέλο-Παναρίτη (Ford Escort) και τους Λευκαδίτη-Τσιούκα (Peugeot 206), με νικητές τους δεύτερους, έπειτα από ποινή 10’’ στους πρώτους κι ενώ τους χώριζαν μόλις 0,2’’ υπέρ του πληρώματος του Escort.
 

Η 2η ημέρα του αγώνα είναι και η πιο σημαντική για τους Έλληνες οδηγούς, αφού έχει υψηλότερο συντελεστή απ’ ό,τι η 1η ημέρα, ενώ το ενδιαφέρον παραμένει στο ίδιο υψηλό επίπεδο. Λίγες ώρες νωρίτερα, οι πρωταγωνιστές του ERC αλλά και του πανελλήνιου πρωταθλήματος πέρασαν τη ράμπα της αφετηρίας κάτω από την Ακρόπολη, με πλήθος θεατών παρόντες, αψηφώντας τον κακό καιρό και δίνοντας πανηγυρικό τόνο στην εναρκτήρια διαδικασία. Τα πληρώματα θα αγωνιστούν σε συνολικά 7 ΕΔ την 2η ημέρα του αγώνα (Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2015), πριν επιστρέψουν στο Λουτράκι για τον τερματισμό. Με τους 4 πρώτους στην γενική κατάταξη να τους χωρίζει διαφορά μόλις 30’’, η μάχη για την γενική κατάκτηση αναμένεται συγκλονιστική, πολύ περισσότερο δε, όταν ανάμεσά τους διεκδικεί τη νίκη κι ένα Ελληνικό πλήρωμα.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 11/10/2015, 01:20 πμ.)


Οι Αθανασούλας-Ζακχαίος (Skoda Fabia R5) στη ράμπα εκκίνησης του αγώνα
Οι Αθανασούλας-Ζακχαίος (Skoda Fabia R5) στη ράμπα εκκίνησης του αγώνα
Ο 2ος της κατάταξης Kajetan Kajetanowicz (Ford Fiesta R5)
Ο 2ος της κατάταξης Kajetan Kajetanowicz (Ford Fiesta R5)
Ο 3ος στον αγώνα Craig Breen (Peugeot 208)
Ο 3ος στον αγώνα Craig Breen (Peugeot 208)
Οι Παντελή-Κωνσταντίνου (Mitsubishi Lancer EVO X) στη 2η θέση της Ελληνικής κατάταξης
Οι Παντελή-Κωνσταντίνου (Mitsubishi Lancer EVO X) στη 2η θέση της Ελληνικής κατάταξης
Οι Λαϊνόπουλος-Κολοτούρος (Subaru Impreza) στην 3η θέση της Ελληνικής κατάταξης
Οι Λαϊνόπουλος-Κολοτούρος (Subaru Impreza) στην 3η θέση της Ελληνικής κατάταξης
Οι Λευκαδίτης-Τσιούκας (Peugeot 206) 1οι στην κατηγορία F2
Οι Λευκαδίτης-Τσιούκας (Peugeot 206) 1οι στην κατηγορία F2
ο O David Botka (Mitsubishi Lancer EVO IX) 1ος στην κατηγορία ERC-2
ο O David Botka (Mitsubishi Lancer EVO IX) 1ος στην κατηγορία ERC-2

 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Mitsubishi
ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΟΥΣΤΑΚΑΣ

Έκθεση - Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Κουτουμάτσα Αρχαίας Κορίνθου, 201 00 Κόρινθος
Τηλ.: +302741074154, +302741074072, Fax: +302741074155
E-mail: moustakas@kor.forthnet.gr
 
Χρήσιμα