IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Πρόωρο τέλος λόγω καιρικών συνθηκών του ράλι Ακρόπολις 2015


Τα ακραία καιρικά φαινόμενα που έπληξαν την περιοχή του Λουτρακίου και της Πελοποννήσου είχαν ως συνέπεια την πρόωρη λήξη του ράλι Ακρόπολις, για λόγους ασφαλείας των πληρωμάτων, των εμπλεκομένων και φυσικά, των θεατών. Τα πρώτα σημάδια κακοκαιρίας έγιναν εμφανή ήδη από το απόγευμα του Σαββάτου, τις βραδινές ώρες τα φαινόμενα όμως έδειχναν να καταλαγιάζουν. Έτσι, η 2η και τελευταία ημέρα του αγώνα ξεκίνησε με νέφωση, με το οδόστρωμα κατά το πέρασμα των πληρωμάτων από τις 4 πρώτες ειδικές διαδρομές να μην προβληματίζει ούτε τους αγωνιζομένους ούτε και τους οργανωτές. Ωστόσο, η ξαφνική και πυκνή βροχόπτωση μετά την ολοκλήρωση της 6η ΕΔ (EKO Racing Ζήρεια), είχε ως αποτέλεσμα πολλά τμήματα των ΕΔ που απέμεναν (3) μέχρι την ολοκλήρωση του ράλι να γίνουν απροσπέλαστα ή και επικίνδυνα, οδηγώντας την οργάνωση στην εσπευσμένη διακοπή του.

Το ράλι Ακρόπολις όμως προσμετρά κανονικά στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ράλι κι έτσι οι πρωταγωνιστές του θεσμού βαθμολογήθηκαν κανονικά. Ο Kajetan Kajetanowicz που επικράτησε στον αγώνα, στέφθηκε πρωταθλητής Ευρώπης για το 2015. Η διακοπή του αγώνα αναμφίβολα λυπεί όσους παρακολουθούσαν τη δραματική εξέλιξή του, αφού οι 4 πρώτες ΕΔ προμήνυαν σπουδαία μάχη για την 1η θέση. Αρχικά ο Kajetanowicz κέρδισε την 1η ΕΔ, αλλά ο Craig Breen με δύο ταχύτερους χρόνους δημιούργησε διαφορά ασφαλείας, αφήνοντας πίσω του τον Πολωνό και τον Λάμπρο Αθανασούλα να μάχονται για τη 2η θέση. Στην 4η ΕΔ της ημέρας το καπό του 208 Τ16 του Breen άνοιξε, με αποτέλεσμα ο ίδιος να χάσει χρόνο και να πέσει 2ος, με τον Kajetanowicz να τίθεται και πάλι επικεφαλής, 10’’ μπροστά από τον Breen, την ώρα που ο Αθανασούλας ακολουθούσε μόλις 5’’ πίσω από τον Ιρλανδό. Με τους 3 πρώτους να επιστρέφουν στο Λουτράκι για το ενδιάμεσο service και με την νίκη ανοιχτή ακόμη, οι ουρανοί άνοιξαν.
 

Έτσι, ο Kajetanowicz στέφθηκε και επίσημα πρωταθλητής Ευρώπης, όντας ο πρώτος Πολωνός που το καταφέρνει μετά τον Krzysztof Holowczyc, το 1997. O Breen δεν κατάφερε να εξαντλήσει τις μαθηματικές ελπίδες που διατηρούσε μέχρι πριν το ράλι Ακρόπολις, την ώρα που ο Αθανασούλας κατάφερνε να ανέβει στο βάθρο. Ο Έλληνας οδηγός, παρά την πολυετή αποχή του από τους χωμάτινους αγώνες, ήταν ανταγωνιστικός με ένα νέο αυτοκίνητο και έδειξε δείγματα του πλούσιου ταλέντου του. Προσπάθησε να πιέσει στη Ζήρεια, αλλά ένα τετ-α-κε τού κόστισε πολύτιμο χρόνο. Παρ’ όλα αυτά, ήταν σε απόσταση βολής και θα μπορούσε να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω στις 3 εναπομείνασες ΕΔ, που εντέλει δεν πραγματοποιήθηκαν.

Οι δύσκολες καιρικές συνθήκες είχαν ως αποτέλεσμα να έχουμε και σημαντικές εγκαταλείψεις, με κυριότερη αυτήν του Alexey Lukyanuk, ο οποίος και τέθηκε εκτός μάχης έπειτα από έξοδο, ενώ ανάλογη τύχη είχε και ο Charles Martin. Με αυτόν τον τρόπο, στην 4η θέση πλασαρίστηκε ο Jaromir Tarabus (Skoda Fabia S2000), που απέφυγε τα λάθη σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, μπροστά από τον David Botka (Mitsubishi Lancer EVO IX). Ο Ούγγρος οδηγός σημείωσε έναν πολύ καλό χρόνο στη Ζήρεια και σκαρφάλωσε στη γενική κατάταξη, εξασφαλίζοντας παράλληλα τη νίκη στην κατηγορία ERC-2. Κάπως έτσι γράφτηκε ο επίλογος του ράλι Ακρόπολις του 2015, ενός αγώνα που έγινε κάτω από δυσμενείς συνθήκες και δικαίωσε πολλούς από τους χαρακτηρισμούς που του αποδίδουν (σκληρός, απρόβλεπτος, δραματικός).
 

Η 2η ημέρα του ράλι Ακρόπολις μπορεί να μην ολοκληρώθηκε, αλλά από τη στιγμή που καλύφθηκαν τα απαιτούμενα από τον κανονισμό χιλιόμετρα, ο αγώνας προσμετρά στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλι. Έτσι, με τους Αθανασούλα-Ζακχαίο να κερδίζουν και τη 2η ημέρα του αγώνα με σημαντική διαφορά, η 2η θέση αρκούσε για τους Λάμπρο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη, για την κατάκτηση του 4ου τίτλου του πρωταθλητή Ελλάδος στην καριέρα τους. Ο Κύρκος γνωρίζοντας ότι με το Lancer EVO IX δεν μπορούσε να ακολουθήσει τον ρυθμό του Αθανασούλα, έλεγξε το συναγωνισμό, απέφυγε το ρίσκο και ουσιαστικά, με τον τρόπο αυτόν εξασφάλισε και μαθηματικά το πρωτάθλημα.

Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης (Mitsubishi Lancer EVO IX), που επίσης απέφυγαν τα λάθη και μετά την ατυχία τους την προηγούμενη ημέρα, όταν και εγκατέλειψαν από ηλεκτρικά, κατάφεραν να τερματίσουν στο βάθρο. Πίσω τους βρέθηκαν οι Κύπριοι Παντελή-Κωνσταντίνου (Mitsubishi Lancer EVO X). Οι τελευταίοι είχαν τη δική τους μάχη με τους Νιώρα-Κακαλή (Subaru Impreza N12), επικρατώντας στο τέλος στις λεπτομέρειες. Την πρώτη οκτάδα συμπλήρωσαν οι Κύπριοι Γιάνγκου-Παντελή (Mitsubishi Lancer EVO IX), οι Παυλίδης-Πετρόπουλος με ίδιο αυτοκίνητο και οι Ζούνης-Ιντζόγλου (Subaru Impreza). Η νίκη στην κατηγορία F2 κατέληξε στα χέρια των Λευκαδίτη-Τσιούκα (Peugeot 206), οι οποίοι και διπλασίασαν τις επιτυχίες τους, μετά τη χθεσινή που σημείωσαν στο 1ο σκέλος. Επόμενος και τελευταίος αγώνας του πανελλήνιου πρωταθλήματος ράλι είναι το ασφάλτινο ράλι Αμάρυνθος, στις 24-25 Οκτωβρίου (2015).
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 12/10/2015, 01:11 πμ.)


Πρόωρος τερματισμός για το ράλι Ακρόπολις του 2015
Πρόωρος τερματισμός για το ράλι Ακρόπολις του 2015
Το βάθρο των νικητών του αγώνα
Το βάθρο των νικητών του αγώνα
Τα πανηγύρια με τις σαμπάνιες για τους νικητές του βάθρου
Τα πανηγύρια με τις σαμπάνιες για τους νικητές του βάθρου
Ο νικητής του αγώνα και πρωταθλητής Ευρώπης 2015 Kajetan Kajetanowicz
Ο νικητής του αγώνα και πρωταθλητής Ευρώπης 2015 Kajetan Kajetanowicz
Ο 2ος στη γενική κατάταξη Craig Breen
Ο 2ος στη γενική κατάταξη Craig Breen
Ο ιδιοκτήτης της χορηγού (SEAJETS) του αγώνα κ. Μάριος Ηλιόπουλος παραδίδει το έπαθλο στον 2ο νικητή
Ο ιδιοκτήτης της χορηγού (SEAJETS) του αγώνα κ. Μάριος Ηλιόπουλος παραδίδει το έπαθλο στον 2ο νικητή
Οι Αθανασούλας-Ζακχαίος ήταν 3οι γενικής και 1οι Έλληνες
Οι Αθανασούλας-Ζακχαίος ήταν 3οι γενικής και 1οι Έλληνες
Ο 3ος γενικής Αθανασούλας με το έπαθλό του από την χορηγό του αγώνα SEAJETS
Ο 3ος γενικής Αθανασούλας με το έπαθλό του από την χορηγό του αγώνα SEAJETS
Ο David Botka στην 5η θέση γενικής και νικητής της κατηγορίας ERC-2
Ο David Botka στην 5η θέση γενικής και νικητής της κατηγορίας ERC-2
Οι Λάμπρος Κύρκος και Γιώργος Πολυζώης ήταν 2οι Έλληνες και συνάμα πρωταθλητές ράλι Ελλάδας
Οι Λάμπρος Κύρκος και Γιώργος Πολυζώης ήταν 2οι Έλληνες και συνάμα πρωταθλητές ράλι Ελλάδας
3οι Έλληνες οι Βασίλης & Γιάννης Βελάνης
3οι Έλληνες οι Βασίλης & Γιάννης Βελάνης
Οι Λευκαδίτης-Τσιούκας νικητές στην κατηγορία F2
Οι Λευκαδίτης-Τσιούκας νικητές στην κατηγορία F2
Το περίπτερο της μεγάλης χορηγού του αγώνα SEAJETS
Το περίπτερο της μεγάλης χορηγού του αγώνα SEAJETS
Τα κορίτσια της SEAJETS σε μοναδικό στιγμιότυπο
Τα κορίτσια της SEAJETS σε μοναδικό στιγμιότυπο
Τα κορίτσια της ΕΚΟ στο περίπτερο της εταιρίας
Τα κορίτσια της ΕΚΟ στο περίπτερο της εταιρίας
Μαθήματα ασφαλούς και αγωνιστικής οδήγησης από τον μαιτρ του είδους Τάσο "Ιαβέρη" Μαρκουίζο στο κέντρο του αγώνα
Μαθήματα ασφαλούς και αγωνιστικής οδήγησης από τον μαιτρ του είδους Τάσο "Ιαβέρη" Μαρκουίζο στο κέντρο του αγώνα

 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Mercedes
ΧΑΡΗΣ ΚΑΝΟΥΠΑΚΗΣ & ΣΙΑ ΕΕ

Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ (Γενική Εμπορία Αυτοκινήτων)
Φρε (Λιβάδια Αγ. Ιωάννη), 713 34 Χανιά
Τηλ.: +302821094222, +302821092008, Fax: +302821099540
E-mail: kanoypakis@cha.forthnet.gr
Δείτε μας στο παγκόσμιο χρυσό οδηγό AiYellow.
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα