IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
F1 GP Ρωσίας: Νίκη του Hamilton και τίτλος για την Mercedes


Ο Lewis Hamilton πήρε μεγάλο προβάδισμα για τον 3ο παγκόσμιο τίτλο του με μια άνετη νίκη στο Ρωσικό GP, αφού πρώτα πέρασε τον ομόσταυλό του Nico Rosberg, ο οποίος λίγο μετά εγκατέλειψε, διευκολύνοντας το έργο του Βρετανού.
Του Δημήτρη Σπυράκη
Οι πιθανότητες του Rosberg για την κατάκτηση του πρωταθλήματος έγιναν ελάχιστες μετά την εγκατάλειψή του στον 7ο γύρο με προβλήματα στο πεντάλ του γκαζιού του. Έπεσε στην 3η θέση της βαθμολογίας πίσω από τον Sebastian Vettel, ο οποίος τερμάτισε 2ος, μπροστά από την Force India του Sergio Perez που έκανε εντυπωσιακή οδήγηση. Ο Vettel είναι 66 βαθμούς πίσω από τον Hamilton, που σημαίνει ότι ο Βρετανός μπορεί να κερδίσει τον τίτλο, αν πάρει νίκη στις ΗΠΑ και ο Vettel τερματίσει 3ος και κάτω. Η εκκίνηση του αγώνα βρήκε τις Mercedes ρόδα-ρόδα στην 1η στροφή, αλλά ο Rosberg έμεινε μπροστά μετά τις 2 πρώτες στροφές. Πίσω από τις πρωτοπόρους, ο Nico Hulkenberg συγκρούστηκε με τον Marcus Ericsson, βάζοντας τέλος στον αγώνα και για τους δύο και φέρνοντας το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Raikkonen κινήθηκε 3ος αλλά έχασε τη θέση του από τον Bottas στον 4ο γύρο και τέθηκε υπό πίεση από τον Vettel.
 
Το πρόβλημα του Rosberg ήρθε σχεδόν αμέσως μετά την επανεκκίνηση, όταν το πεντάλ του γκαζιού του έσπασε. «Ήταν πολύ επικίνδυνο», είπε μετά την εγκατάλειψή του. «Σίγουρα δεν είναι ένας ωραίος τρόπος για να τερματίσεις την ημέρα», δήλωσε απογοητευμένος. Κατάφερε να κρατήσει το προβάδισμα για 3 γύρους, πριν απλώσει τη γραμμή του στη στροφή 2 στον 7ο γύρο και παραδώσει έτσι την 1η θέση στον Hamilton. Η εγκατάλειψή του σήμαινε ότι ο Hamilton οδηγούσε μόλις μερικά δευτερόλεπτα μπροστά από τον Bottas και μόλις οι άνθρωποι της ομάδας του στα pits ήταν ευχαριστημένοι με την κατανάλωση καυσίμων του οδηγού τους, ο Hamilton άρχισε να απλώνει το προβάδισμά του.
 
 
Το αυτοκίνητο ασφαλείας εμφανίστηκε και πάλι στον 12ο γύρο, όταν ο Romain Grosjean έχασε το πίσω μέρος της Lotus του στη στροφή 3 και έπεσε βίαια στα εμπόδια. Ο Grosjean αποχώρησε σώος, αλλά άνοιξε ένα στρατηγικό δίλημμα για τις ομάδες. Ένα pit-stop ήταν ουσιαστικά ανώδυνο χρόνου, αλλά θα έθετε υπερβολική πίεση στο 2ο σετ ελαστικών προς το τέλος του αγώνα, αν ήταν να παραμείνουν στη στρατηγική της μιας στάσης. Ο Perez, ο Daniel Ricciardo, ο Carlos Sainz Jr. και ο Jenson Button πήραν το ρίσκο και απέδωσε στους δυο. Ο Perez ήταν σε θέση να περιποιηθεί τα ελαστικά του μέχρι το τέλος, πριν επωφεληθεί από τη σύγκρουση των Bottas και Raikkonen στον τελευταίο γύρο. Ο Ricciardo έφτασε επίσης ψηλά στην κατάταξη, αλλά βρέθηκε τελικά στην 5η θέση, με μια υποψία για πρόβλημα στην ανάρτηση στον 49ο γύρο. Ο Sainz Jr. ήταν 7ος, αλλά ένα προφανές θέμα στα φρένα τον έθεσε εκτός πίστας στην ίδια στροφή που είχε μία βίαιη συντριβή το Σάββατο στις κατατακτήριες δοκιμές, αν και με πολύ πιο ήπια επαφή με τα εμπόδια.
 
Bottas, Raikkonen και Vettel αντιστάθηκαν στον πειρασμό να μπουν στα pits υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας και επέμειναν στην πιο συμβατική στρατηγική, να προβούν σε ένα pit stop στα μέσα του αγώνα. Ο Vettel πέρασε τελικά τον Raikkonen στην πίστα για την 3η θέση κατά την επανεκκίνηση στον 17ο γύρο και ο Raikkonen παραπονέθηκε για την έλλειψη δύναμης στις στροφές 2 και 4. Ο Vettel στη συνέχεια έκλεισε τη διαφορά του Bottas πριν η Williams πάει σε pit-stop στον 26ο γύρο και επιστρέψει στην πίστα. Ο Vettel έκανε μια σειρά από γρήγορους γύρους πριν από τη δική του στάση στον 30ό γύρο, που τον βρήκε να βγαίνει μπροστά από τον Bottas στην πίστα. Στη συνέχεια έκλεισε και πέρασε τον Perez με ευκολία στην στροφή 13 μερικούς γύρους αργότερα, για να πάρει τη 2η θέση.
 
Ο Raikkonen βγήκε ακριβώς πίσω από Bottas μετά το pit stop του στον 31ο γύρο, για μια συναρπαστική «Φιλανδική» μάχη μέχρι το τελευταίο γύρο. Ο Raikkonen έκανε πρώτος κίνηση στον 36ο γύρο, όταν ο Bottas σκάλωσε πίσω από τον Ricciardo κι έπρεπε να υποχωρήσει στην στροφή 3, αλλά στη στροφή 4 και 5 απέτυχε να περάσει. Οι Φιλανδοί πέρασαν τον Perez στο προτελευταίο γύρο, ανεβαίνοντας αμφότεροι μία θέση επάνω, αλλά στη συνέχεια ήρθε η σύγκρουση στη στροφή 4. Ο Raikkonen έκλεινε μέσα από τη μεγάλη στροφή 3 αριστερά, αλλά επιχείρησε μια κίνηση στην στροφή 4 ήταν ιδιαίτερα φιλόδοξη και η σύγκρουση με τον Bottas αναπόφευκτη, οδηγώντας τον πιλότο της Williams στα εμπόδια και με τον Raikkonen να έχει μια σπασμένη εμπρός πτέρυγα.
 
 
Ο Valtteri Bottas επέμεινε στον τελευταίο γύρο του περιστατικού με τον Kimi Raikkonen, ότι δεν ήταν ένα αγωνιστικό συμβάν και ότι όλο το φταίξιμο ανήκει στον συμπατριώτη του. Bottas και Raikkonen είχαν μία επιτυχημένη προσπέραση στον Sergio Perez στο προτελευταίο γύρο, στη μάχη για την τελευταία θέση στο βάθρο. Ο Raikkonen ξεκίνησε τότε μια πολύ αισιόδοξη κίνηση έναντι του Bottas από την εσωτερική πλευρά στη στροφή 4, που είχε ως αποτέλεσμα την επαφή του οδηγού της Ferrari στα «σπλάχνα» της Williams του συμπατριώτη του, στέλνοντάς τον εκτός αγώνα. Αμέσως μετά το συμβάν, ο Bottas είπε στην ενδοεπικοινωνία: «Τι στο διάολο έκανε;». Ο Raikkonen τελικά έσυρε κυριολεκτικά το δικό του λαβωμένο μονοθέσιο μέχρι τον τερματισμό για την 5η θέση, αλλά του επιβλήθηκε ποινή 30’’ μετά τον αγώνα από τους αγωνοδίκες, που τον υποβίβασε στην 8η θέση.
 
«Δεν νομίζω ότι ήταν πραγματικά ένα αγωνιστικό συμβάν δεν είδα κανέναν εκεί, ήμουν μπροστά, στη συνέχεια, στην κορυφή κάποιος με χτυπά. Είμαι προφανώς πολύ απογοητευμένος, να τρέχω 3ος στον τελευταίο γύρο και στη συνέχεια να καταλήγω με μηδέν βαθμούς. Απλά απογοητευμένος», είπε ο Bottas μετά τον αγώνα. Η δήλωσε του Bottas ήταν πριν την επιβολή της ποινής στον Raikkonen, αλλά είπε ότι η έκβαση της έρευνας των αγωνοδικών ήταν άνευ σημασίας, καθώς άφηνε το Sochi χωρίς βαθμούς για λογαριασμό του. «Θα έπρεπε, αλλά είμαι εδώ με μηδέν βαθμούς. Αυτή είναι η κατάληξη σήμερα, απλά απογοητευμένος. Δεν έχει σημασία αν αυτός τιμωρείται, επειδή δεν θα πάρω ποτέ τους βαθμούς πίσω», είπε ο πιλότος της Williams.
 
Ο Felipe Massa επωφελήθηκε για να πάρει την 4η θέση, μπροστά από τον Raikkonen (8ος μετά την ποινή των 30’’) και τους Daniil Kvyat, Felipe Nasr, Pastor Maldonado και τις McLaren των Jenson Button και Fernando Alonso. Ο Ισπανός πιλότος της Βρετανικής ομάδας τελικά δέχθηκε μία ποινή 5’’, που ήταν αρκετή να τον θέσει εκτός της βαθμολογούμενης 10άδας, δίνοντας τον τελευταίο έναν βαθμό στον Max Verstappen με την Toro Rosso. Μετά το Ρωσικό GP, η Formula 1 μετακομίζει πέρα από τον Ατλαντικό στις ΗΠΑ, για το GP του Austin, την Κυριακή 25 Οκτωβρίου (2015). Ο αγώνας αυτός ίσως καθορίσει τον τίτλο για τον βασικό διεκδικητή, Lewis Hamilton.
 
 
Αποτελέσματα
1. Lewis Hamilton (Mercedes) 1.37’11’’024, 2. Sebastian Vettel (Ferrari) +5’’953, 3. Sergio Perez (Force India) +28’’918, 4. Felipe Massa (Williams) +38’’831, 5. Daniil Kvyat (Red Bull) +47’’556, 6. Felipe Nasr (Sauber) +56’’508, 7. Pastor Maldonado (Lotus) +1’01’’088, 8. Kimi Raikkonen (Ferrari) +1’12’’358, 9. Jenson Button (McLaren) +1’19’’467, 10. Max Verstappen (Toro Rosso) +1’28’’424.
 
Βαθμολογία Οδηγών
1. Hamilton 302, 2. Vettel 236, 3. Rosberg 229, 4. Raikkonen 123, 5. Bottas 111, 6. Massa 109, 7. Kvyat 76, 8. Ricciardo 73, 9. Perez 54, 10. Grosjean 44, 11. Hulkenberg 38, 12. Verstappen 33, 13. Nasr 25, 14. Maldonado 22, 15. Sainz Jr. 12, 16. Alonso 11, 17. Ericsson 9, 18. Button 8.
 
Βαθμολογία Κατασκευαστών
1. Mercedes 531, 2. Ferrari 359, 3. Williams 220, 4. Red Bull 149, 5. Force India 92, 6. Lotus 66, 7. Toro Rosso 45, 8. Sauber 34, 9. McLaren 19.
 
 
ΣΧΟΛΙΑ
Δημήτρης Σπυράκης: Χωρίς τον Βλαδίμηρο, απονομή δε γίνεται!
Ένα πράγμα για το οποίο χαίρομαι αυτόν τον άνθρωπο, είναι ότι δεν αφήνει να πέσει κάτω τίποτα. Ο λόγος φυσικά για τον Vladimir Putin, τον πρόεδρο της Ρωσίας, που ως γνήσιος λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αλλά και ο πλέον ιδανικός πρεσβευτής της πατρίδας του σε θέματα προβολής και τουριστικής ανάπτυξης, δεν απουσιάζει από τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα, όπως κι αυτό του Grand Prix του Sochi στη Νότια Ρωσία. Ο Βλαδίμηρος είναι αναμφισβήτητα μία εξέχουσα προσωπικότητα παγκόσμιας εμβέλειας και το πιο σημαντικό, ξέρει να διαχειρίζεται τέτοιες εκδηλώσεις για την ενίσχυση του προφίλ της χώρας του και συμβάλει τα μέγιστα στη διαμόρφωση ενός μεγάλου ειδικού βάρους για λογαριασμό της Ρωσίας. Υπάρχει καμία αμφιβολία επ’ αυτού;
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 13/10/2015, 00:21 πμ.)


Το βάθρο των νικητών
Το βάθρο των νικητών
Sergio Perez - Force India
Sergio Perez - Force India
Η στιγμή που ο Raikkonen (Ferrari) εμβολίζει τον Bottas (Williams)
Η στιγμή που ο Raikkonen (Ferrari) εμβολίζει τον Bottas (Williams)
Η εκκίνηση του αγώνα
Η εκκίνηση του αγώνα
Στο Ρωσικό GP του 2015 ο Fernando Alonso συμπλήρωσε 250 αγώνες στην Formula 1
Στο Ρωσικό GP του 2015 ο Fernando Alonso συμπλήρωσε 250 αγώνες στην Formula 1
Το τρομακτικό ατύχημα του Romain Grosjean (Lotus)
Το τρομακτικό ατύχημα του Romain Grosjean (Lotus)
Πυρετός στο grid λίγο πριν την εκκίνηση (Markus Ericsson - Sauber)
Πυρετός στο grid λίγο πριν την εκκίνηση (Markus Ericsson - Sauber)

 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΛΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ

Συνεργείο & Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων (Audi, VW, Seat, Skoda) & Παντός Τύπου
Μικράς Ασίας 42, 165 62 Γλυφάδα
Τηλ. & Fax: +302109631480, E-mail: saradoslalogiannis@gmail.com
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα