IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
F1 GP Μεξικού: Σομπρέρο με δάφνες για τον Nico Rosberg


Ο Nico Rosberg είδε ξανά πρώτος την καρό σημαία στο Μεξικάνικο Grand Prix, μετά τη νίκη του στο Αυστριακό GP τον Ιούνιο, νίκη γοήτρου όμως κι όχι ουσίας για το πρωτάθλημα, το οποίο κατάκτησε από το GP των ΗΠΑ ο Lewis Hamilton.
Του Δημήτρη Σπυράκη
Ο Rosberg είχε να αντιμετωπίσει μια αλλαγή στρατηγικής στα μέσα του αγώνα κι ένα αυτοκίνητο ασφαλείας, αλλά εκτός από ένα μικρό λάθος στη στροφή 7 μόλις 12 γύρους από το τέλος, έκανε μία νίκη-περίπατο. Ο Hamilton πλησίασε στην 1η στροφή μετά την εκκίνηση τον ομόσταυλό του, αλλά δεν μπορούσε να κάνει κίνηση για προσπέρασμα, σε μία πίστα που είναι δύσκολο να μείνεις κοντά στο προπορευόμενο αυτοκίνητο. Έτσι, δεν ήταν σε θέση να αποτελέσει πραγματική απειλή στο προβάδισμα του Rosberg, για τους υπόλοιπους 71 γύρους.
 
Και οι δύο Ferrari εγκατέλειψαν τον αγώνα σε ξεχωριστά ατυχήματα, με τον Kimi Raikkonen να έχει ανεπανόρθωτη ζημιά μετά από μία επαφή με τον Valtteri Bottas -2η φορά σε 3 αγώνες- και τον Sebastian Vettel μετά από έξοδο να τελειώνει τον αγώνα στον 52ο γύρο. Ο Bottas διεκδίκησε επάξια την 3η θέση με το προσπέρασμα στον Daniil Kvyat, όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας έφυγε από την πίστα μετά το ατύχημα του Vettel. Οι Red Bull κατάφεραν να κρατήσουν τις θέσεις 4η και 5η (Kvyat και Daniel Ricciardo), μπροστά από τον Felipe Massa, ο οποίος δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί στις πιέσεις της ομάδας του να προσπαθήσει να περάσει τον Αυστραλό πιλότο.
 
Οι Rosberg και Hamilton έχτισαν από την αρχή μια διαφορά από τους υπόλοιπους πίσω τους. Οι δύο Mercedes ήταν επικεφαλής σε ολόκληρη τη διάρκεια του αγώνα, με μοναδική εξαίρεση τη στιγμή που οι άνθρωποι της ομάδας κάλεσαν και τους δύο οδηγούς για μία απρογραμμάτιστη 2η αλλαγή ελαστικών, εν μέσω ανησυχιών σχετικά με τα επίπεδα φθοράς του 1ου σετ ελαστικών. Ο Rosberg συμμορφώθηκε αμέσως, αφήνοντας τον Hamilton μπροστά, ο Βρετανός όμως αμφισβήτησε αρχικά το κάλεσμα στα pits, πιστεύοντας ότι θα κερδίσει χρόνο για να κάνει 2 ταχύτερους γύρους και να παραμείνει 1ος έστω και μετά την δική του απρογραμμάτιστη στάση στα pits. Όμως τα φθαρμένα ελαστικά του τον έπεισαν ότι δεν μπορούσε να πετύχει κάτι τέτοιο και μπήκε γρήγορα μέσα για ένα σετ μέσης γόμας.
 
 
Πίσω από τις Mercedes, η στρατηγική ελαστικών έπαιξε μεγαλύτερο ρόλο, με τον Bottas να μπαίνει πρώτος στα pits στον 9ο γύρο κι ενώ ήταν στην 6η θέση. Η απόφαση αυτή του βγήκε σε καλό, καθώς ο προπορευόμενός του στην 5η θέση Ricciardo, έμεινε μέχρι τον 24ο γύρο στην πίστα, καθώς ο ίδιος επιχείρησε μια στρατηγική ενός pit-stop. Ωστόσο, η περίοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας, έδωσε ένα αποτελεσματικό 2ο pit-stop στον Bottas και στην επανεκκίνηση του αγώνα, κατάφερε να περάσει τον Kvyat για την 3η θέση. Η πρόωρη στάση του Bottas είχε επίσης ως αποτέλεσμα το πιο αμφιλεγόμενο περιστατικό του αγώνα, όταν συγκρούστηκε με τον Kimi Raikkonen.
 
Εκείνη τη στιγμή, ο Raikkonen έπρεπε ακόμη να μπει στα pits και είχε ένα σετ μεσαίων ελαστικών με αρκετή χρήση, επιτρέποντας στον Bottas να του επιτεθεί στην 4η στροφή στον 23ο γύρο. Ο Bottas πήγε από την εξωτερική πλευρά και ευθυγραμμίστηκε με τον Raikkonen, ο οποίος έβαλε το μονοθέσιό του στην εσωτερική πλευρά της 5ης στροφής. Ωστόσο ο Raikkonen δεν άφησε χώρο και οι δύο οδηγοί είχαν μια δυνατή επαφή, με αποτέλεσμα τη ζημιά στην ανάρτηση της Ferrari του Φιλανδού και κατά συνέπεια την εγκατάλειψή του. Οι αγωνοδίκες διερεύνησαν το περιστατικό, αλλά τελικά αποφάσισαν να μην αναλάβουν περαιτέρω δράση.
 
Με τον Raikkonen εκτός αγώνα, οι ελπίδες της Ferrari επικεντρώθηκαν στο Vettel, ο οποίος είχε εκκινήσει 3ος αλλά υπέστη επαφή με τον Ricciardo στην 1η στροφή. Η σύγκρουση είχε ως αποτέλεσμα ένα εμβόλιμο χτύπημα για τον Vettel, ο οποίος έπεσε πίσω καθώς μπήκε στα pits για αλλαγή ελαστικών και ανέβηκε 12ος. Στον 18ο γύρο έχασε τον έλεγχο της Ferrari του και με τετ-α-κε βρέθηκε εκτός πίστας πέφτοντας και πάλι πίσω, ενώ είχε και πάλι έξοδο στον 52ο γύρο, όπου και τελείωσε τον αγώνα του, μετά από μία βαριά επαφή με τα προστατευτικά εμπόδια. Ο Rosberg είναι τώρα 21 βαθμούς μπροστά απ’ τον Vettel στη μάχη για τη 2η θέση στο πρωτάθλημα, με μόλις 2 αγώνες να απομένουν. Μετά το GP του Μεξικού, η F1 πηγαίνει στη Βραζιλία για το φημισμένο GP στο Interlagos, 2 εβδομάδες μετά, την Κυριακή 15 Νοεμβρίου (2015), πριν το πέσιμο της αυλαίας για τη σεζόν του 2015 στο Abu Dhabi, την Κυριακή 29 Νοεμβρίου (2015).
 
 
Αποτελέσματα
1. Nico Rosberg (Mercedes) 1.42’35’’038, 2. Lewis Hamilton (Mercedes) +1’’954, 3. Valtteri Bottas (Williams) +14’’592, 4. Daniil Kvyat (Red Bull) +16’’572, 5. Daniel Ricciardo (Red Bull) +19’’682, 6. Felipe Massa (Williams) +21’’493, 7. Nico Hulkenberg (Force India) +25’’860, 8. Sergio Perez (Force India) +34’’343, 9. Max Verstappen (Toro Rosso) +35’’229, 10. Romain Grosjean (Lotus) +37’’994.
 
Βαθμολογία Οδηγών
1. Hamilton 345, 2. Rosberg 272, 3. Vettel 253, 4. Bottas 126, 5. Raikkonen 123, 6. Massa 117, 7. Kvyat 88, 8. Ricciardo 84, 9. Perez 68, 10. Verstappen 47, 11. Grosjean 45, 12. Hulkenberg 44, 13. Nasr 27, 14. Maldonado 26, 15. Sainz Jr. 18, 16. Button 16, 17. Alonso 11, 18. Ericsson 9.
 
Βαθμολογία Κατασκευαστών
1. Mercedes 617, 2. Ferrari 374, 3. Williams 243, 4. Red Bull 172, 5. Force India 112, 6. Lotus 71, 7. Toro Rosso 65, 8. Sauber 36, 9. McLaren 27.
 
 
ΣΧΟΛΙΑ
Δημήτρης Σπυράκης: Από τον παράδεισο, στην κόλαση!
Μέχρι και πριν τον αγώνα, όλα ήταν παράδεισος για τον Vettel, ο οποίος ήλπιζε να καταφέρει να διατηρηθεί στη 2η θέση της βαθμολογίας στο Μεξικό και να παίξει στα ίσια την διεκδίκησή της μέχρι το τέλος της σεζόν, στους επόμενους δύο αγώνες, σε Βραζιλία και Abu Dhabi. Όμως, ο αγώνας εξελίχθηκε με το χειρότερο σενάριο για τον Γερμανό πιλότο και την ομάδα του, την Scuderia Ferrari. Μετά από πολλά χρόνια, δεν τερμάτισαν και τα δύο κόκκινα μονοθέσια σε αγώνα της F1, αφού τόσο ο Vettel όσο και ο Kimi Raikkonen δεν είχαν καρό σημαία στο Μεξικό. Κι εντάξει, για τον Φιλανδό που εκκινούσε από το τέλος και ο οποίος δεν είχε ιδιαίτερο βαθμολογικό ενδιαφέρον, τα πράγματα δεν ήταν τόσο δραματικά. Για τον Vettel όμως, που ξεκίναγε 3ος και είχε ισχυρό κίνητρο στον αγώνα, το κλαταρισμένο ελαστικό στην εκκίνηση και η νευρική του οδήγηση, ήταν η απόλυτη καταστροφή, ίσως και η εξάλειψη κάθε ελπίδας για την 2η θέση στη βαθμολογία στο τέλος του πρωταθλήματος. Κι έτσι, από τον παράδεισο, βρέθηκε στην κόλαση, μέσα σε λίγα λεπτά.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 02/11/2015, 05:20 πμ.)


Nico Rosberg - Mercedes
Nico Rosberg - Mercedes
Valtteri Bottas - Williams
Valtteri Bottas - Williams
Daniil Kvyat - Red Bull
Daniil Kvyat - Red Bull
Sebastian Vettel - Ferrari
Sebastian Vettel - Ferrari
Ο Lewis Hamilton (Mercedes) γιόρτασε το 3ο του πρωτάθλημα στη Formula 1 και με Μεξικάνικο τρόπο
Ο Lewis Hamilton (Mercedes) γιόρτασε το 3ο του πρωτάθλημα στη Formula 1 και με Μεξικάνικο τρόπο

 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
Β. ΠΑΠΑΛΟΥΔΗΣ ΑΕ

Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων, Είδη Φανοποιΐας & Μηχανικά Μέρη
Αθηνών 208, 124 61 Χαϊδάρι
Τηλ.: +302105822227, +302105822228, +302105822229
Fax: +302105822437, +302105822501
Αρκαδίας, θέση Μακρύ Λιθάρι (Κεντρική Αποθήκη), 193 00 Ασπρόπυργος
Τηλ.: +302105572183-4
E-mail: papaloudis@hol.gr, Website: www.papaloudis.gr
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα