IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Πυρετώδεις ετοιμασίες για ένα εντυπωσιακό GP της F1 στη Βραζιλία


Τα ελαστικά P Zero White (μέση γόμα) και τα P Zero Yellow (μαλακή γόμα) έχουν προταθεί από την Pirelli για το Grand Prix της Βραζιλίας στην πίστα του Interlagos, ο προτελευταίος αγώνας για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 του 2015. Αυτή η πίστα είναι από τις πιο μικρές του πρωταθλήματος σε μήκος, αλλά πιο έντονες και αριστερόστροφη, κάτι αρκετά ασυνήθιστο στην F1. Υπάρχει αρκετή δουλειά για τα ελαστικά και τους οδηγούς, καθώς η πίστα απαιτεί υψηλό βαθμό σωματικής προσπάθειας και η κατάσταση γίνεται συχνά πιο περίπλοκη από τις μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες. Το 2014 καταγράφηκαν στην πίστα οι πιο θερμές θερμοκρασίες σε όλη τη σεζόν, αλλά ο αγώνας έχει επίσης πληγεί από σφοδρές βροχοπτώσεις κατά το παρελθόν. Η πίστα στεγνή είναι ιδανική για την μέση και την μαλακή γόμα.
 
«Το Interlagos είναι ένα από αυτά τα ιστορικά σιρκουί που βοήθησε να διαμορφωθεί η ιστορία της Formula 1, έτσι είναι ευχάριστο να έρθουμε εδώ και εμπειρία για μια ακόμη φορά της μοναδικής ατμόσφαιρας και του πάθους από την τοπική ατμόσφαιρα, τελικά, είναι η πρώτη Αμερικανική τριπλή κεφαλίδα μας στη Formula 1, με αγώνες σε ΗΠΑ, Μεξικό και τώρα στη Βραζιλία», δήλωσε ο κ. Paul Hembery. «Η Νότια Αμερική και η Βραζιλία ειδικότερα, είναι μία από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες αγορές της Pirelli, κι έτσι είναι ένας ιδιαίτερα σημαντικός αγώνας για μας, καθώς εκπροσωπούμαστε ευρέως εδώ», λέει ο κ. Hembery.
 
«Οι αλλαγές στην άσφαλτο στο Interlagos πέρυσι [2014] έχει αλλάξει το πρότυπο συμπεριφοράς των ελαστικών, οπότε θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς αυτό επηρεάζει τη χρήση των ελαστικών το τρέχον έτος [2015]. Παραδοσιακά, το Interlagos είναι μια πίστα αρκετά υψηλής ενέργειας για τα ελαστικά, γι’ αυτό θα περιμένουμε να δούμε 2 ή 3 pit-stops για την πλειονότητα των ανταγωνιστών. Όπως πάντα όμως, θα έχουμε μόνο μια ακριβή εικόνα της πραγματικής κατάστασης μετά το άνοιγμα των ελεύθερων δοκιμαστικών της Παρασκευής [13 Νοεμβρίου 2015]», συμπλήρωσε ο κ. Hembery.
 
Η εκ νέου ασφαλτόστρωση της πίστας το 2014, άλλαξε τα επίπεδα τριβή της επιφάνειας και είναι επίσης πιθανό ότι θα υπάρξουν κάποιες πρόσθετα μπαλώματα του νέου ασφαλτοτάπητα και πάλι τώρα. Άλλες βελτιώσεις στην πίστα το 2015, περιλαμβάνουν ένα νέο συγκρότημα των pits. Η πίστα επιβαρύνει το δεξί πίσω ελαστικό, το πιο καταπονείται πιο πολύ, λόγω της αριστερόστροφης διάταξης, περίπτωση ίδια με αυτή του τελευταίου αγώνα του πρωταθλήματος στο Abu Dhabi. Τα ελαστικά συχνά υποβάλλονται σε συνδυασμένες δυνάμεις στο Interlagos, με άλλα λόγια, οι πλευρικές και διαμήκεις απαιτήσεις ταυτόχρονα. Αυτό αυξάνει τη θερμοκρασία της γόμας. Τα επίπεδα κάθετης δύναμης είναι γενικά υψηλά, με αεροδυναμικές και μηχανικές απαιτήσεις πρόσφυσης, σχεδόν σε ίση αναλογία.

Το 2014 υπήρχε καύσωνας, οπότε αυτό δεν ήταν απόλυτα αντιπροσωπευτικό δείγμα του τι θα περιμένουμε να δούμε αυτή τη φορά. Ο Nico Rosberg κέρδισε τον αγώνα με Mercedes το 2014, με στρατηγική τριών στάσεων. Ξεκίνησε με τα μαλακά ελαστικά και στη συνέχεια άλλαξε σε μέση γόμα στους 7ο, 26ο και 50ό γύρο. Η υψηλότερη θέση της στρατηγικής των 2 pit-stops ήταν του Kimi Raikkonen, που είχε τερματίσει 7ος. Τέλος, η αναμενόμενη διαφορά απόδοσης μεταξύ των επιλεγμένων γομών εδώ, υπολογίστηκε στα 0,9’’/γύρο.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 10/11/2015, 01:26 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ BARKAS

Τοποθετήσεις Συστημάτων Υγραερίου
Πρωτοπαπαδάκη 62, 111 41 Γαλάτσι, Τηλ.: +302114110752

 
Χρήσιμα