IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Αυτοκίνηση 2015: Σε πείσμα των καιρών
Μπορεί να έχουμε ως χώρα υποστεί απίστευτες δυσκολίες μέσα στο 2015, μπορεί τα νοικοκυριά να έχουν πάθει μεγάλη οικονομική καθίζηση, όμως, η έκθεση Αυτοκίνηση 2015 προδίδει την διάχυτη αισιοδοξία για ένα καλύτερο μέλλον.
Του Δημήτρη Σπυράκη
Το Ελληνικό κοινό είχε την ευκαιρία να δει από κοντά αρκετά νέα μοντέλα και ανανεωμένες εκδόσεις των υφιστάμενων (facelift), σε μια αγορά που τα γεγονότα του 2015 (δύο φορές εθνικές εκλογές, μνημόνια, νέοι φόροι, capital controls) δεν αποτελούσαν θετικές προϋποθέσεις για την παρουσία του κόσμου, σε μία έκθεση αυτοκινήτου και μάλιστα σε μία άκρως δύσκολη εποχή. Παρ’ όλα αυτά, οι διοργανωτές και οι εισαγωγικές εταιρίες αυτοκινήτων (οι περισσότερες τουλάχιστον), σε πείσμα των καιρών, έδωσαν μία αισιόδοξη νότα, σ’ ένα κοινό που έχει αποδείξει πολλάκις ότι λατρεύει το αυτοκίνητο. Για 10 ημέρες, από την Παρασκευή 13 Νοεμβρίου (ημέρα για τους εκπροσώπους του Τύπου και τους εμπορικούς επισκέπτες) μέχρι και την Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015, αφεθήκαμε στον όμορφο κόσμο της αυτοκίνησης, αναπολώντας ταυτόχρονα και τις παλιές καλές στιγμές του κλάδου.
 
Ένας πάντα φιλόξενος χώρος
Όπως έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια -της συρρίκνωσης- η Αυτοκίνηση 2015 φιλοξενήθηκε στις εγκαταστάσεις του Δυτικού Αεροδρομίου στο Ελληνικό Αττικής και πιο συγκεκριμένα, στο κτίριο της ξιφασκίας. Ο εν λόγω χώρος μπορεί να μην είναι ο απόλυτα ιδανικός για διοργανώσεις εκθέσεων με τόσο μεγάλα και πολλά εκθέματα, όμως οι συμμετέχοντες κατάφεραν να χωρέσουν στην συνολική επιφάνεια που μοιράστηκαν όλα τα βασικά τους μοντέλα και το εταιρικό τους προφίλ. Πάντως, το μόνο σίγουρο είναι ότι αν οδηγηθούμε στο εγγύς μέλλον σε περισσότερους εκθέτες (κατασκευαστές), θα πρέπει να αναζητηθεί ένας επαρκώς μεγαλύτερος χώρος.
 
Επίσημο λανσάρισμα της νέας πολυτελούς μάρκας DS του ομίλου PSA
60 χρόνια μετά την πρώτη παρουσίαση του DS 19 στο διεθνές σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού το 1955, η Γαλλική DS Automobiles -μέλος του ομίλου PSA- παρουσίασε στην έκθεση Αυτοκίνηση 2015 την ευρεία γκάμα των μοντέλων της στο Ελληνικό κοινό. Η DS Automobiles καινοτομεί με πρωτοποριακές τεχνολογίες, νέες σχεδιαστικές γραμμές και προσφέρει κομψότητα και κορυφαία ποιότητα φινιρίσματος, που ανταποκρίνεται στις υψηλότερες απαιτήσεις. Στο περίπτερο της DS Automobiles έκανε την πρώτη του εμφάνιση επί ελληνικού εδάφους το νέο DS 4 Crossback. Επίσης, παρουσιάστηκε το νέο DS 5 που φέρει κι αυτό -όπως και το DS4 Crossback- τα νέα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της μάρκας, τη νέα μάσκα DS Wings, τα φώτα ημέρας LED, την οροφή τύπου cockpit, που εφεξής θα χαρακτηρίζει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της DS Automobiles. Το περίπτερο της μάρκας ολοκληρωνόταν με την ανοιχτή έκδοση του DS 3. Στην Ευρώπη, τα μοντέλα της DS πωλούνται μέσω των εκθέσεων της DS Automobiles, είτε σε ειδικά διαμορφωμένους εκθεσιακούς χώρους σε όλο το δίκτυο Citroen, όπως συμβαίνει και στη χώρα μας.
 
Δυναμική παρουσία των βασικών εμπορικών σημάτων του ομίλου PSA
Με ξεχωριστά περίπτερα αλλά κοντά η μία με την άλλη, εμφανίστηκαν οι βασικές μάρκες του ομίλου PSA, η Peugeot και η Citroen. Η Peugeot εστίασε περισσότερο στα crossover και SUV μοντέλα της (2008, 3008) αλλά σε εξέχουσα θέση ήταν το 308 GT, υποστηριζόμενο από το 107, το νέο 208 και το 508 στην έκδοση GT Line. Η Citroen επισήμανε την ανανέωση των κινητήρων της με τις τελευταίες εκπομπές ρύπων Euro 6, βενζίνης PureTech και πετρελαίου BlueHDi. Στο επίκεντρο της προσοχής βρέθηκαν τα βραβευμένα με τον τίτλο World Car Design of the Year 2015 του θεσμού World Car Awards, C4 Cactus. Το κοινό είχε την ευκαιρία να δει τις νέες εκδόσεις C1 Special Edition, C3 iStreet και το νέο C4, ενώ εντύπωση προκάλεσαν τα C3 Picasso και Grand C4 Picasso. Το κοινό είχε επίσης τη δυνατότητα να ανακαλύψει το Citroen My App σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο περίπτερο, ενώ η εταιρία πρόσφερε στους επισκέπτες της έκθεσης δυνατότητα δοκιμής των C1 Airscape 1.2 PureTech, C3 1.2 PureTech, C4 Cactus 1.6 BlueHDi και C4 1.2 PureTech.
 
Παρούσα και η Γαλλο-Ιαπωνική συμμαχία Renault-Nissan
Ο όμιλος Θεοχαράκη φρόντισε να πλαισιώσει στον ίδιο χώρο αλλά σε διαφορετικά περίπτερα τις μάρκες-βραχίονες της στρατηγικής συμμαχίας Renault-Nissan Alliance. Με μοτίβο ποδοσφαιρικό, λόγω της χορηγίας της στο Champions League της UEFA, η Nissan έριξε το βάρος της στα SUV και Crossover μοντέλα της, (Juke, Qashqai, X-Trail), χωρίς να περνάει σε δεύτερη μοίρα την υπόλοιπη γκάμα μοντέλων της (Note, Micra, Pulsar). Το πιο λαμπρό μοντέλο όμως για λογαριασμό της Nissan, ήταν χωρίς αμφιβολία το Juke σε έκδοση Nismo RS. Στο περίπτερο της Renault εξέχουσα θέση είχε το νέο πολυχρηστικό όχημα της μάρκας, το Kadjar, πλαισιωμένο από τα υπόλοιπα μοντέλα της Γαλλικής μάρκας, το μοντέλο πόλης Twingo, οι νέες εκδόσεις του Clio και το συμπαγές Crossover Captur. Στον ίδιο χώρο που φιλοξενούνταν τα μοντέλα της Renault, ήταν και τα βασικότερα μοντέλα της Dacia, της χαμηλού κόστους μάρκας του ομίλου Renault, με τα μοντέλα της Sandero Stepway και Duster.
 
Η επιστροφή της SsangYong
Γνωρίσαμε τη μάρκα πριν από αρκετά χρόνια, ως μία αμιγώς SUV μάρκα από τη Νότια Κορέα. Μετά την πλήρη της αυτονόμηση, η SsangYong άρχισε να αναβαθμίζεται και να διαμορφώνει ένα νέο προφίλ στα μοντέλα της, για να τα κάνει πιο ελκυστικά και πιο προσιτά στο ευρύτερο αγοραστικό κοινό. Με το νέο της συμπαγές SUV Tivoli, η μάρκα κάνει ολομέτωπη επίθεση στις αγορές της Ευρώπης, μία εκ των οποίων είναι και η Ελληνική αγορά. Μέσα στο 2015 η μάρκα ανασυντάχθηκε στην Ελλάδα. Με την έλευση και της πετρελαιοκίνητης έκδοσης, η μάρκα έχει πλέον κίνητρο για πιο ηχηρή παρουσία στην αγορά της χώρας μας, εξ ου και η παρουσία της (κι πάλι) στο Ελληνικό κοινό.
 
Ολοκληρωμένη παρουσία του ομίλου FCA
Η FCA Greece παρουσίασε στο Ελληνικό κοινό το νέο sedan Fiat Tipo, τις νέες προτάσεις του Fiat 500, καθώς και την πάντα ενδιαφέρουσα και εντυπωσιακή Alfa Romeo 4C. Στο περίπτερο της Fiat οι επισκέπτες γνώρισαν τη μεγάλη και ανανεωμένη οικογένεια του 500 και συγκεκριμένα, τα 500 Lounge 0.9 85 ίππων, 500X Pop Star 1.6 MTJ 120 ίππων (4x2), 500Χ Cross Plus 1.4 MultiAir 170 ίππων και 500L Trekking 1.6 MTJ 120 ίππων, ενώ παρόν ήταν και το Panda Cross 1.3 MTJ 95 ίππων. Η Abarth κέντρισε την προσοχή των επισκεπτών της έκθεσης με το 595 Turismo. Στο χώρο της Alfa Romeo, MiTo και Giulietta ήταν εκεί, αλλά το κοινό περίμενε να δει και την Giulia, η οποία τελικά απουσίαζε. Το κενό της Giulia προσπάθησε να καλύψει το μικρό supercar της Alfa Romeo, η 4C, στο γνωστό παραδοσιακό κόκκινο χρώμα της μάρκας. Σε ξεχωριστό περίπτερο ήταν οι μάρκες του Ιταλο-Αμερικανικού ομίλου αυτοκινήτων, Jeep και Lancia, λόγω του διαχωρισμού της αντιπροσώπευσής τους στην Ελλάδα (όμιλος Συγγελίδη), με εξέχον έκθεμα εδώ το νέο Jeep Renegade.
 
Δυναμικά και με αξιώσεις οι Ιαπωνικές μάρκες
Στο περίπτερο του ομίλου Σαρακάκη φιλοξενήθηκαν οι μάρκες Honda και Mitsubishi. Το νέο Civic Type R τα «σκέπασε» εδώ όλα. Επιβλητικό όσο ποτέ, κέντρισε το ενδιαφέρον των θερμών φίλων της Honda. Για τους λιγότερο φανατικούς, η μάρκα παρουσίασε το εντελώς νέο HRV, πλαισιωμένο από το επίσης νέο CRV. Στο χώρο της Mitsubishi ξεχώρισε το plug-in Outlander PHEV. Η Suzuki επέστρεψε πιο δυναμικά, χάρη στο εντελώς νέο Vitara και το επίσης ολοκαίνουργιο Baleno, ενώ η Subaru, σε ήπιους τόνους και με οριακά μικρό περίπτερο, παρουσίασε ένα μόνον μοντέλο, το Levorg.
 
Στους πρωταγωνιστές της έκθεσης Ford και Volvo
Μπορεί να έχουν χωρίσει ως μάρκες, από τότε που η Ford αποδέσμευσε τη Volvo ως θυγατρική της, βρέθηκαν όμως στην έκθεση Αυτοκίνηση 2015 η μία δίπλα στην άλλη. Σύμπτωση; Και μόνον! Πάντως, και οι δύο μάρκες έκαναν μία ηχηρή παρουσία. Η Ford μαγνήτισε τα βλέμματα των επισκεπτών της έκθεσης με διαφορετικά μοντέλα. Το νέο Focus RS σε μία εντυπωσιακή απόχρωση του μπλε με μεταλλική βαφή, ήταν ένας από τους πόλους έλξης στο χώρο των 600 τ.μ. στα 3 τμήματα της Ford. Δίπλα στο Focus RS ήταν το νέο Mondeo Vignale και η πρώτη φόρμουλα δρόμου της μάρκας με τον ρωμαλέο 1.000άρη 3-κύλινδρο κινητήρα, με πάνω από 200 ίππους. Το όχημα αυτό, εκμεταλλευόμενο τα μόλις 495 κιλά του, έχει επιτάχυνση 3,9’’ για τα 0-100 χ.α.ώ., επίδοση που θα ζήλευαν ακόμη και τα μεγάλα supercars. Δίπλα στη Formula Ford δρόμου ήταν στημένα τα νέα Mustang σε κουπέ και κάμπριο έκδοση και το νέο συμπαγές SUV EcoSport. Στον αντικρυστό χώρο ήταν τα πιο «συμβατικά» μοντέλα της μάρκας και στον τρίτο και μικρότερο χώρο το νέο pick-up της Ford, το Ranger.
 
Η Volvo, υπό την κηδεμονία πλέον της Κινεζικής Dongfeng, συνεχίζει ακάθεκτη την ανάπτυξή της σε όλες τις κατηγορίες που επιβάλλεται ως premium μάρκα να δραστηριοποιείται. Με ένα πλήρες περίπτερο δίπλα ακριβώς στην είσοδο της έκθεσης, εστίασε την προσοχή της στο εντελώς νέο XC 90. Φυσικά, την θέση που τους αξίζει είχαν και τα υπόλοιπα μοντέλα της Σουηδικής μάρκας, όπως το V60 Cross Country, την plug-in έκδοση του V60, αλλά και το V40, το μοντέλο που έχει βάλει για τα καλά τη μάρκα στην Ελληνική αγορά, από τότε που έκανε την εμφάνισή του. Το μοτίβο του περιπτέρου της Volvo, ήταν στα γνωστά Σουηδικά πρότυπα.
 
Το Group BMW επιστρέφει με τα νέα BMW και Mini
Είχε καιρό να κάνει παρουσία σε έκθεση αυτοκινήτου στην Ελλάδα το Group BMW. Μέχρι σήμερα εμφανιζόταν μόνο με τους dealers της. Τώρα, ήρθε η ώρα της δικής της παρουσίας. Και πώς να μην γινόταν αυτό, όταν είχε τόσα πολλά και σημαντικά μοντέλα να δείξει; Ας τα πάρουμε όμως με τη σειρά. Το νέο Σειράς 2 μοντέλο, το πρώτο της μάρκας BMW με κίνηση στους εμπρός τροχούς, ήταν εκεί σε έκδοση «Μ». Η ανανεωμένη Σειρά 1 ήταν κι αυτή εκεί, όπως και η Σειρά 3. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον όμως είχε και η μάρκα Mini, με τα νέα της μοντέλα, το Mini John Cooper Works, αλλά κυρίως το νέο Clubman, στην κορυφαία του έκδοση, Cooper S.
 
Πλήρης παρουσία για τις μάρκες του ομίλου VW
Η μάρκα VW είχε τον μεγαλύτερο ενιαίο χώρο στην έκθεση από τις μάρκες του ομίλου VW, αλλά κι από κάθε άλλη μάρκα που έλαβε μέρος. Δεν θα μπορούσε να γίνει κι αλλιώς, με τόσα μοντέλα που ήθελε να εκθέσει. Τα οχήματα ελεύθερου χρόνου της μάρκας είχαν την τιμητική τους, όπως τα Cross Up, Golf Alltrack και Cross Polo. Σε ξεχωριστή θέση ήταν το Beetle Cabrio, ενώ τον δικό τους, ειδικά διαμορφωμένο χώρο είχαν οι ηλεκτροκίνητες προτάσεις της μάρκας, τα e-Golf και e-Up. Μία ειδική version του Polo, ήταν εκεί για να μας θυμίζει την δυναμική παρουσία της μάρκας στο WRC. Η Audi έδειξε περισσότερο τον σπορ χαρακτήρα της, καθώς σε περίοπτη θέση ήταν τα νέα R8, TT, RS3, SQ3 και Q7.
 
Η Seat, δίπλα στο περίπτερο της Audi, παρουσίασε το 5-θυρο Mii 1.0 Style Ecomotive by Mango, το ανανεωμένο Ibiza στις εκδόσεις FR 1.0 EcoTSI, SC 1.0 EcoTSI Style Plus με χρωματικό πακέτο και 1.4 TDI Style Connect, για πρώτη φορά στο Ελληνικό κοινό, ένα μοντέλο που προσφέρει μοναδικές δυνατότητες συνδεσιμότητας μέσω της τεχνολογίας Mirror Link και έχει αναπτυχθεί από την SEAT σε συνεργασία με την Samsung. Επίσης, παρουσίασε το 5-θυρο Leon στις εκδόσεις 1.0 EcoTSI Style και 1.6 TDI Style Plus, καθώς και το Leon X-PERIENCE 1.6 TDI 4WD, το πρώτο εντός/εκτός δρόμου Leon με ξεχωριστό σχεδιασμό και crossover χαρακτηριστικά και τέλος, το Toledo στην νέα έκδοση 1.4 TDI Style. Στον εξωτερικό χώρο της έκθεσης υπήρχαν διαθέσιμα για δοκιμή τα Mii 1.0 60 ίππων, το Ibiza 1.0 ECO TSI 110 και 1.4 TDI, το Leon 1.0 ECO TSI και 1.6 TDI και τέλος το Toledo 1.4 TDI.
 
Δοκιμές αυτοκινήτων
Παράλληλα με την λειτουργία της έκθεσης Αυτοκίνηση 2015, διοργανώνονταν και δοκιμές αυτοκινήτων από εν δυνάμει αγοραστές για πολλά εκ των νέων μοντέλων και των πρόσφατων εκδόσεων της Ελληνικής αγοράς. Αυτό είναι κάτι που έχει πλέον καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια, με κάθε διοργάνωση έκθεσης αυτοκινήτου στην Ελλάδα γενικότερα. Όλες οι εταιρίες αυτοκινήτου που συμμετέχουν ως εκθέτες, δείχνουν ενδιαφέρον για το κομμάτι των δοκιμών (test-drives), αφού διαπιστώνουν ότι αρκετοί εκ των ενδιαφερόμενων επισκεπτών εξαργυρώνουν βραχυπρόθεσμα τις δοκιμές που κάνουν σε αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου.
 
Οι απουσίες
Όπως συμβαίνει σε κάθε ανάλογη διοργάνωση, οι παρουσίες πλαισιώνονται και από τους απόντες, που ανάλογα το βεληνεκές τους, λάμπουν (ή όχι) δια της απουσίας τους. Οι πιο ηχηρές απουσίες ήταν αυτές των Toyota και Opel, της καθεμίας για διαφορετικό λόγο. Η μεν Toyota γιατί είναι με διαφορά η 1η σε πωλήσεις μάρκα στην Ελληνική αγορά (μία πληροφορία αναφέρει ότι η Toyota Ελλάς καθυστέρησε να εκφράσει το ενδιαφέρον της και δεν υπήρχε πλέον διαθέσιμος χώρος), η δε Opel γιατί έχει στα «σκαριά» το εντελώς καινούργιο της Astra, το οποίο αναμένεται μέσα στον Δεκέμβριο της τρέχουσας χρονιάς (2015), ενώ με την έλευση του 2016 αναμένεται και το νέο της μίνι και entry-level μοντέλο της μάρκας, το Karl. Ως εκ τούτου, οι επισκέπτες την αναζητούσαν αλλά μάταια (άγνωστα τα αίτια της απουσίας της).
 
Από τις υπόλοιπες απουσίες, ξεχωρίζει αυτή της Skoda, όχι μόνον για την απουσία των παραδοσιακά παρουσιαζόμενων αυτοκινήτων της Τσέχικης μάρκας σε διοργανώσεις αυτοκινήτου στην Ελλάδα, αλλά και για την αισθητή απουσία των καλλίγραμμων κοριτσιών, που περίτεχνα φρόντιζε η Ελληνική αντιπροσωπεία της μάρκας (Βιαμάρ ΑΕ) να πλαισιώνει τα μοντέλα Skoda. Ο λόγος είναι προφανής. Η λύση της συνεργασίας της με τον όμιλο VW (μητρική της Skoda) από την άνοιξη του 2017, ενώ πηγές αναφέρουν ότι μεθοδεύεται η πρόωρη διακοπή της μεταξύ τους συνεργασίας το 2016.

Απούσα από τα πράγματα παραμένει η Mazda, μετά την πτώχευση του εθνικού αντιπροσώπου (ΕΛΜΑ ΑΕΒΕΑ) και την εκτόπιση της μάρκας από την Ελληνική αγορά, λόγω της εκτός αγοράς γκάμας της. Εκπρόσωπος της Mazda πάντως βρέθηκε στην έκθεση Αυτοκίνηση 2015 και με αποκλειστικές δηλώσεις του στο ixauto.gr, ομολόγησε ότι δεν αποκλείει την επιστροφή της μάρκας στην Ελληνική αγορά μέσα στο 2016 με ιδίαν πρωτοβουλία κι όχι εθνικό αντιπρόσωπο. Από της ενεργές μάρκες που πρωταγωνιστούν στην Ελληνική αγορά, απουσίαζαν και τα εμπορικά σήματα Mercedes και Smart, του ομίλου Daimler (επίσης άγνωστα τα αίτια της απουσίας τους) Εκ των πραγμάτων, ως αποτέλεσμα της συρρίκνωσης της αγοράς των υπερπολυτελών οχημάτων, απούσες ήταν και οι μάρκες Jaguar, Land Rover, Porsche, Infiniti. Τις απουσίες συμπλήρωνε η Chevrolet, που τελείωσε την παρουσία της στις αγορές της Ευρώπης (πλην της Ρωσίας) από το προηγούμενο έτος (2014).
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 17/11/2015, 07:15 μμ.)


Ford EcoSport
Ford EcoSport
Ford Focus RS
Ford Focus RS
Formula Ford 1.0 EcoBoost
Formula Ford 1.0 EcoBoost
Ford Mustang
Ford Mustang
Ford Ranger
Ford Ranger
Volvo V60 Cross Country
Volvo V60 Cross Country
Volvo XC 90
Volvo XC 90
Διαδικασία φόρτισης Volvo V60 Plug-In Hybrid
Διαδικασία φόρτισης Volvo V60 Plug-In Hybrid
VW e-Up
VW e-Up
Διαδικασία φόρτισης VW e-Golf
Διαδικασία φόρτισης VW e-Golf
VW Cross Up
VW Cross Up
VW Cross Polo
VW Cross Polo
VW Golf Alltrack
VW Golf Alltrack
VW Beetle Cabrio
VW Beetle Cabrio
VW Polo
VW Polo
Audi R8
Audi R8
Audi TTS
Audi TTS
Audi RS3
Audi RS3
Audi Q7
Audi Q7
Seat Leon X-PERIENCE
Seat Leon X-PERIENCE
Alf Romeo 4C
Alf Romeo 4C
Fiat Tipo
Fiat Tipo
Fiat 500 X
Fiat 500 X
Fiat 500
Fiat 500
Jeep Renegate
Jeep Renegate
Peugeot 208
Peugeot 208
Peugeot 308 GT
Peugeot 308 GT
Peugeot 508 GT Line
Peugeot 508 GT Line
Peugeot 108
Peugeot 108
Citroen C4 Cactus
Citroen C4 Cactus
Citroen C4 Cactus
Citroen C4 Cactus
Citroen C4 Picasso
Citroen C4 Picasso
DS 4 Crossback
DS 4 Crossback
DS 5
DS 5
Nissan Juke Nismo RS
Nissan Juke Nismo RS
Nissan X-Trail
Nissan X-Trail
Renault Kadjar
Renault Kadjar
SsangYong Tivoli
SsangYong Tivoli
Honda Civic Type R
Honda Civic Type R
Honda HR-V
Honda HR-V
Mitsubishi Outlander PHEV
Mitsubishi Outlander PHEV
Suzuki Baleno
Suzuki Baleno
Suzuki Vitara S
Suzuki Vitara S
Subaru Levorg
Subaru Levorg
BMW Σειρά 2 Μ
BMW Σειρά 2 Μ
BMW Σειρά 1
BMW Σειρά 1
Mini John Cooper Works
Mini John Cooper Works
Mini Clubman Cooper S
Mini Clubman Cooper S

 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Mercedes
BENZ AUTO SERVICE

Συνεργείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Καλλιφρονά 36, 173 41 Αγ. Δημήτριος Αττικής
Τηλ. & Fax: +302109701618, E-mail: autoservice@yahoo.com

 

 
Χρήσιμα