IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Όλα έτοιμα για το πέσιμο της αυλαίας της F1 στο GP του Abu Dhabi


Το πρωτάθλημα F1 του 2015 καταλήγει σε ένα χώρο πολύ εξοικειωμένο με την Pirelli. Η θεαματική πίστα Yas Marina στο Abu Dhabi, που έχει χρησιμοποιηθεί για δοκιμές και την pre-season έναρξη απ’ την Ιταλική εταιρία, συμπεριλαμβάνει την πρώτη νυχτερινή δοκιμαστική λειτουργία σε βρεγμένο οδόστρωμα στον κόσμο. Λόγω της λείας ασφάλτου, οι δύο πιο μαλακές γόμες θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν εδώ, τα μαλακά και τα πολύ μαλακά ελαστικά, που χρησιμοποιήθηκαν και στην πιο αργή πίστα στο ημερολόγιο της F1 στο Μονακό (και σε 4 ακόμα GP). Το GP του Abu Dhabi Grand Prix γίνεται από αργά το απόγευμα μέχρι το βράδυ. Ως αποτέλεσμα, οι θερμοκρασίες στην πίστα έχουν την τάση να πέσουν στη διάρκεια του αγώνα, που σημαίνει ότι το πρότυπο της συμπεριφοράς των ελαστικών είναι ελαφρώς διαφορετικό από το κανονικό, άλλη μια σύνθετη μεταβολή για τις ομάδες να συντελέσουν τους υπολογισμούς για την στρατηγική τους.
 
«Είναι απίστευτο να σκεφτούμε ότι η σεζόν του 2015 έχει ήδη τελειώσει. Φαίνεται πολύ λιγότερο από χρόνος, τότε που ήμασταν στο Abu Dhabi για τον τελικό αγώνα του 2014. Με τα πρωταθλήματα ξεκαθαρισμένα, οι ομάδες προφανώς θα πιέσουν στο μέγιστο και η επιλογή των ελαστικών μας στο Abu Dhabi τους παρέχει μία ενδιαφέρουσα πρόκληση. Ενώ η επιφάνεια είναι πολύ λεία, τα ελαστικά ακόμα πιέζονται αρκετά δύσκολα λόγω της διάταξης της πίστας, έτσι ώστε η διαχείριση των ελαστικών γίνεται ένα σημαντικό μέρος της στρατηγικής, ιδίως στο πλαίσιο της επιτάχυνσης στις περιοχές έλξης, όπου είναι πολύ εύκολο να γυρίσουν οι τροχοί», λέει ο κ. Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli.
 
«Είναι η ίδια κατάσταση όπως και πέρυσι [2014], έτσι πιθανότατα θα αναμένουμε άλλον έναν αγώνα με 2 pit stops, αλλά οι θερμοκρασίες στην πίστα μπορεί να είναι αρκετά μεταβλητές. Καθώς ο ήλιος δύει, αυτό μπορεί να έχει επίπτωση στα ελαστικά και κατά συνέπεια τη στρατηγική. Μόλις 2 ημέρες μετά την καρό σημαία για τη σεζόν του 2015, έχουμε αρχίσει ήδη τις δοκιμές για το 2016. Θα υπάρξει ένα ειδικό τεστ ελαστικών της Pirelli, 9 το πρωί με 9 το βράδυ την Τρίτη 1η Δεκεμβρίου (2015), με όλες τις ομάδες να τρέχουν με ένα αυτοκίνητο για να δοκιμάσουμε κάποιες κατασκευές του 2016 και το νέο ελαστικό ultrasoft, που θα φέρει μωβ σήμανση στους αγώνες του 2016», συμπλήρωσε ο κ. Hembery.
 
Η πτώση της θερμοκρασίας σε πίστα και αέρα κατά τη διάρκεια του αγώνα (που δεν ξεκινάει μέχρι τις 5:00 μμ.) σημαίνει ότι η πίστα τείνει να γίνει πιο γρήγορη, καθώς το GP συνεχίζεται, ένα φαινόμενο που εντείνεται από την πτώση στα φορτία καυσίμου. Ακριβώς όπως και στο προηγούμενο GP στο Interlagos της Βραζιλίας, η πίστα τρέχει σε κατεύθυνση προς αριστερά στο Abu Dhabi, ένα σχετικά ασυνήθιστο χαρακτηριστικό, το οποίο μπορεί μερικές φορές να προκαλέσει σωματικά προβλήματα για τους οδηγούς. Το πρώτο μέρος της πίστας αποτελείται ουσιαστικά από μια σειρά non-stop στροφών, που θερμαίνουν το μείγμα του ελαστικού.

Η γόμα στη συνέχεια, παίρνει μια ευκαιρία να κρυώσει για τη μεγάλη ευθεία, με τα αυτοκίνητα σε φουλ γκάζι για περίπου 15’’, με ισοδύναμο περίπου 800 κιλά κάθετης δύναμης. Η στρατηγική της νίκης για τον Lewis Hamilton το 2014, ήταν με 2 στάσεις. Ξεκίνησε τον αγώνα των 55 γύρων με την πολλή μαλακή γόμα, αλλάζοντας σε μαλακή γόμα στον 10ο και στον 31ο γύρο. Στη συνέχεια, 24 γύρους αργότερα, έγινε παγκόσμιος πρωταθλητής για το 2014. Τέλος, η αναμενόμενη διαφορά στην απόδοση μεταξύ των δύο επιλεγμένων γομών για τον αγώνα στο Abu Dhabi, έχει υπολογιστεί σε 1’’-1,2’’ ανά γύρο.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 24/11/2015, 08:26 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Fiat
ΑΦΟΙ ΒΥΤΙΝΑΡΟΥ ΟΕ

Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Βουλιαγμένης 270, 173 43 Αγ. Δημήτριος Αττικής
Τηλ.: +302109751184, +302109707707, Fax: +302109712710
E-mail: butinaros@gmail.com, Website: www.vitinaroscars.gr
 
Χρήσιμα