IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Κυρίαρχη η Mercedes στις ελεύθερες δοκιμές του GP της F1 στο Abu Dhabi


Οι οδηγοί της Mercedes κυριάρχησαν την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου (2015) στις ελεύθερες δοκιμές για το GP της F1 στο Abu Dhabi, με τον Lewis Hamilton ταχύτερο στο FP1 με τη μαλακή γόμα και τον Nico Rosberg ταχύτερο στο FP2 με την πολλή μαλακή γόμα. Από τα δύο σκέλη των δοκιμών, το FP2 ήταν το πιο αντιπροσωπευτικό, καθώς έγινε αργά το απόγευμα, σε συνθήκες ίδιες με αυτές των νυχτερινών κατατακτήριων δοκιμών και του αγώνα. Αυτό σημαίνει ότι οι θερμοκρασίες στην πίστα μειώνονται αντί να αυξάνονται, πράγμα που έχει επίδραση στον τρόπο που συμπεριφέρονται τα ελαστικά. Οι ομάδες επικεντρώθηκαν στην κατανόηση του πώς λειτούργησε αυτή η επιρροή και από τις δύο γόμες ελαστικών και με διαφορετικά φορτία καυσίμου. Ωστόσο, η μεγαλύτερη εξέλιξη αναμένεται το Σαββατοκύριακο, που θα τείνει να καταστεί [η πίστα] ταχύτερη και με περισσότερη πρόσφυση, αφού περισσότερη γόμα θα εναποτεθεί στην πίστα.
 
«Είδαμε δύο πολύ δραστήρια σκέλη [δοκιμών] και μια αρκετά μεγάλη ποικιλία ως προς το ρυθμό με τον οποίο οι ομάδες βελτιώθηκαν με μεταγωγή από τα μαλακά στα πολύ μαλακά ελαστικά. Αυτό ήταν σε μεγάλο βαθμό αποτέλεσμα των μεταβαλλόμενων θερμοκρασιών στην πίστα, η οποία επηρεάζει διαφορετικά αυτοκίνητα με διαφορετικούς τρόπους», είπε ο κ. Paul Hembery, αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, λίγο μετά την ολοκλήρωση των ελεύθερων δοκιμών. «Ωστόσο, η γραμμή εξακολουθεί να εξελίσσεται, γι’ αυτό δεν έχουμε δει μία αρκετά πλήρη εικόνα ακόμα. Κατά τη διάρκεια του FP1 έχουμε βιώσει κάποια θερμική υποβάθμιση όπως αναμενόταν, ωστόσο αυτό σταθεροποιείται κατά το FP2, το οποίο ήταν περισσότερο αντιπροσωπευτικό των συνθηκών του αγώνα έτσι ή αλλιώς. Παρόλα αυτά, είχαμε προβλέψει κάποιο βαθμό θερμικής υποβάθμισης να παραμένει ένας παράγοντας κατά τη διάρκεια του αγώνα, με τους οδηγούς να χρειάζεται να φροντίζουν ιδιαίτερα τα πίσω ελαστικά», συμπλήρωσε ο κ. Hembery.

Οι δοκιμές τελείωσαν με 29 βαθμούς θερμοκρασία στην πίστα, λίγο πιο δροσερά από το 2014, με παρόμοιες συνθήκες να αναμένονται για τον αγώνα. Υπήρχε ένα μικρό ποσοστό υποβάθμισης μπροστά σε ορισμένα μονοθέσια, με τα πολύ μαλακά ελαστικά. Μετά από μερικές αρκετά γρήγορες μεγάλες αποστάσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας, τα δεδομένα που έχουν συλλέξει οι ομάδες μέχρι στιγμής δείχνουν μία πιθανή στρατηγική με 2 pit-stops στον αγώνα της Κυριακής 29 Νοεμβρίου (2015). Το GP του Abu Dhabi, το οποίο εγκαινιάστηκε το 2009, το κέρδισε μόνον μία φορά οδηγός που ξεκίνησε πίσω από την 1η σειρά του grid. Αυτός ήταν ο Kimi Raikkonen, ο οποίος κέρδισε για την Lotus από την 4η θέση στο grid το 2012, με αυτή την αξέχαστη ατάκα που είχε ακουστεί σε όλο τον κόσμο μέσα από την ενδοεπικοινωνία του μονοθέσιού του με την ομάδα: «Αφήστε με ήσυχο. Ξέρω τι κάνω».
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 28/11/2015, 00:29 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Fiat
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ

Συνεργείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ (Ευθυγραμμίσεις/Ζυγοσταθμίσεις)
Μαχητών Σχολής Χωροφυλακής 56 (Περιβόλια), 741 00 Ρέθυμνο
Τηλ.: +302831055252, Fax: +302831025194
 
Χρήσιμα