IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Μία συλλεκτική Aston Martin AMR1 του 1989 αναζητάει νέο ιδιοκτήτη


Μία σπάνια και συλλεκτική Aston Martin AMR1 του 1989 που άφησε το δικό της στίγμα στους αγώνες σπορ αυτοκινήτων του παγκοσμίου πρωταθλήματος της FIA πριν από 20-25 χρόνια, προσφέρεται προς πώληση από εξειδικευμένη εταιρία στο Λονδίνο. Ίσως η πιο συναρπαστική περίοδος παγκοσμίως των αγώνων σπορ αυτοκινήτων, το Group C προσέλκυσε συμμετοχές από ομάδες κατασκευαστών, όπως οι Mercedes, Jaguar, Porsche, Nissan και Aston Martin, καθώς κι από ιδιωτικές ομάδες, που ανταγωνίζονταν σε αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος, υπό την αιγίδα της FIA. Πίστες αγώνων σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των Suzuka, Dijon, Jarama, Brands Hatch, Nurburgring, Donington, Spa Francorchamps και Autodromo Hermanos Rodriguez στο Μεξικό, φιλοξένησαν τα αγωνιστικά του Group C. Έτσι, ξεχώρισε ως μία από τις πιο εντυπωσιακές και θεαματικές εποχές στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
 
Αν και δεν αποτέλεσε μέρος του παγκοσμίου πρωτάθλημα της FIA του 1989, οι 24 ώρες Le Mans παρέμειναν ο κύριος πόλος έλξης για τις ομάδες των κατασκευαστών, συμπεριλαμβανομένης της Aston Martin, η οποία τερμάτισε στην αξιόλογη 11η θέση μετά από 24 ώρες, στον μόλις 2ο αγώνα της AMR1. Στο εξής, προσέλκυσε ένα διαρκώς αυξανόμενο ενδιαφέρον το παγκόσμιο πρωτάθλημα σπορ αυτοκινήτων μέχρι το τέλος του 1990, όπου έφθασε σχεδόν τις αναλογίες Grand Prix, πριν από τις αλλαγές των κανονισμών κινητήρα για τη σεζόν του 1991, που οδήγησε σε αραιές συμμετοχές κατασκευαστών, ενώ εξακολουθεί να εκτείνεται στις μέρες μας.
 
 
Καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου του Group C, η Aston Martin είχε καιρό να πραγματοποιήσει μια φιλοδοξία να κερδίσει στο Le Mans. Μετά τις γενναίες προσπάθειες της Nimrod αρχές της δεκαετίας, το 1989 μια νέα ομάδα είχε σχηματιστεί κι ένα νέο αυτοκίνητο από ίνες άνθρακα σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε, η AMR1 (Aston Martin Racing). Σχεδιάστηκε γύρω από μια νέα τεχνολογία Carbon Fibre, που ενσωμάτωνε ένα πλήρες αεροδυναμικό πακέτο με επιπτώσεις εδάφους, αλλά το πιο σημαντικό, ήταν να προβάλει και να στεγάσει το νέο V8 μοτέρ με 32 βαλβίδες της Aston Martin.
 
Κατά τη διάρκεια της σεζόν του 1989, 4 αυτοκίνητα AMR1 παρήχθησαν, προετοιμάστηκαν και αγωνίστηκαν με την εργοστασιακή ομάδα, υπό την καθοδήγηση του επικεφαλής της ομάδας, Richard Williams. Το σασί #05 ήταν το 4ο και τελευταίο αυτοκίνητο που έχει κατασκευαστεί, που αγωνίστηκε στο δεύτερο μισό της σεζόν. Ελαφρύτερο από τους προκατόχους του με 904 κιλά, το σασί #05 προσαρμόστηκε και αγωνίστηκε με μία νέα έκδοση του V8 κινητήρα των 6.3 λίτρων που παράγει περίπου 740 Βρετανικούς ίππους. Οδηγήθηκε από καταξιωμένους οδηγούς, όπως ο νικητής του πρωταθλήματος IMSA και οδηγός του Le Mans, Brian Redman, ο νικητής κλάσης Le Mans, David Leslie, ο David Sears (γιος του Jack Sears) και o νικητής του Le Mans Stanley Dickens. H AMR1/05 αγωνίστηκε σε 3 αγώνες το 1989 στο πρωτάθλημα, στα 480 χλμ. του Donington (Redman/Sears) καταλαμβάνοντας την 7η θέση της γενικής κατάταξης, στα 480 χλμ. του Spa Francorchamps (Redman/Dickens) τερματίζοντας στην 7η θέση της γενικής και στα 480 χλμ. του Μεξικού (Leslie/Redman) από την 8η θέση της γενικής κατάταξης.
 
 
Πουλήθηκε το 1990, αφού η εργοστασιακή ομάδα διαλύθηκε. Το σασί #05 έχει συντηρηθεί επαγγελματικά και αγωνίστηκε τακτικά σε διεθνές επίπεδο στο Ιστορικό Group C και IMSA σε Βρετανία, Ευρώπη και ΗΠΑ. Το 2014 η AMR1/05 ήρθε 2η πίσω από μία Mercedes C11 του 1990 στον αγώνα Le Mans Legends, που έγινε μπροστά σε 200.000 θεατές στην πίστα Circuit de la Sarthe του Le Mans, μήκους 14,3 χλμ. Λίγοι μπορούν να ξεχάσουν τον συγκλονιστικό ήχο της AMR1/05, κινούμενη με σχεδόν 320 χ.α.ώ. στην θρυλική Mulsanne Straight του Le Mans. Ένα πραγματικά ιστορικό αγωνιστικό αυτοκίνητο, η AMR1/05 έχει αγωνιστεί τακτικά και διατηρήθηκε σε κατάσταση αντάξια αγωνιστική απ’ την πρώτη ημέρα. Το αυτοκίνητο προσφέρεται με ένα πακέτο ανταλλακτικών, συμπεριλαμβανομένων των τροχών, εργαλείων ανύψωσης, φορητό υπολογιστή για φόρτωση δεδομένων, κάδους καυσίμου, τιράντες τροχών και ανταλλακτικά φρένα.

Με ανανεωμένο το ενδιαφέρον για το Ιστορικό Group C, αυτό το αυτοκίνητο θα ήταν μια ιδανική συμμετοχή στους αγώνες Classic Le Mans το 2016 και στους αγώνες πρωταθλήματος του Ιστορικού Group C. Ένα ημερολόγιο αγώνων για τα Group C αυτοκίνητα το 2016, είναι τώρα διαθέσιμη. Προσφερόμενη στα αρχικά Mobil 1 χρώματά της και σε κατάσταση αγωνιστικής ετοιμότητας, η AMR1/05 αντιπροσωπεύει μια εξαιρετική ευκαιρία για να αποκτήσουν οι όσοι ενδιαφερόμενοι ένα πραγματικά συλλεκτικό εργοστασιακό αυτοκίνητο, από τις χρυσές εποχές του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το εξαιρετικής κατάστασης αυτοκίνητο βρίσκεται στον εκθεσιακό της εταιρίας Nickolas Mee & Company Ltd στο Λονδίνο και οι άμεσα ενδιαφερόμενοι μπορούν να έρθουν σε άμεση επαφή με την εταιρία (Brackenbury House, 158-160 Goldhawk Road, London, W12 8HJ, UK, τηλ.: +443030036070, fax: +44-2087417422), ή να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της εταιρίας (www.nicholasmee.co.uk).
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 13/12/2015, 04:33 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜ. ΜΕΛΑΝΙΔΗΣ & ΣΙΑ ΟΕ

Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων (Ιαπωνικά-Ευρωπαϊκά) Επιβατικών Φορτηγών Αγροτικών
Λεωφ. Μαραθώνος 34, 153 43 Γέρακας (Γέφυρα Σταυρού)
Τηλ.: +302106612556, +302109221246, Fax: +302106613640
Website: www.used-carparts.gr
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
 
Χρήσιμα