IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Ο Jean Todt θέλει εγγυήσεις ασφάλειας των σχεδίων κλειστού cockpit της F1


Ο πρόεδρος της FIA κ. Jean Todt θα επανεξετάσει μόνον μια τελική πρόταση όσον αφορά την ασφάλεια του πιλοτηρίου στη Formula 1, από τη στιγμή που είναι βέβαιο ότι δεν θα υπάρξουν πρόσθετες συνέπειες για την ακεραιότητα και την ασφάλεια των οδηγών. και Προς το τέλος Οκτωβρίου του 2015, η FIA αποκάλυψε ότι βρισκόταν στο στάδιο αξιολόγησης των τριών λύσεων προστασίας του πιλοτηρίου, καθεμία από τις οποίες θα τεθούν μέσω των ρυθμών της τον Νοέμβριο. Η διαδικασία αξιολόγησης παραμένει σε εξέλιξη, καθώς η FIA είναι αποφασισμένη να διασφαλίσει ό,τι το τελικό σχέδιο που επιλέγει, όχι μόνο συναντά την καθολική έγκριση, αλλά κι όλες τις απαιτήσεις ασφάλειας. Υπήρξαν ανησυχίες για τις δομές που αποσκοπούν στην προστασία των πιλοτηρίων της F1 που θα μπορούσαν να παρεμποδίσουν την ορατότητα του οδηγού ή παρεμποδίζουν την έξοδο από το μονοθέσιο μετά από ατυχήματα.
 
«Έχουμε θέσει μια μεγάλη προσπάθεια, αλλά ο μηχανοκίνητος αθλητισμός παραμένει ένα επικίνδυνο άθλημα. Αν υπάρχουν περαιτέρω βήματα που πρέπει να ληφθούν για τη βελτίωση της ασφάλειας, τότε εμείς θα πάμε προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά θα πρέπει να βεβαιωθούμε ότι δεν υπάρχουν άλλες συνέπειες», λέει ο κ. Todt. «Όταν εφαρμόζεται ένας νέος κανονισμός, θα πρέπει να βεβαιωθούμε ότι έχουμε το όραμα σε περίπτωση τυχόν προβλημάτων. Είμαστε στα χέρια των ειδικών και θα έχουμε ένα αποτέλεσμα το οποίο θα μας επιτρέψει να κρίνουμε αν αξίζει τον κόπο να κάνουμε μια αλλαγή, κάνοντας τροποποιήσεις ή να κρατήσουμε το status quo», είπε ο κ. Todt και συμπλήρωσε: « Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για την προστασία ενός οδηγού, αλλά πρέπει να διασφαλίζεται ότι δεν υπάρχουν αρνητικές επιπτώσεις. Αυτό είναι στα χέρια των εμπειρογνωμόνων. Έχουμε μια ειδική υπηρεσία, τους ανθρώπους που εμπιστεύομαι απόλυτα, και θα δω ποια είναι τα αποτελέσματα όταν θα έχουμε την τελική πρόταση».

Η FIA έχει ξοδέψει πολύ χρόνο και πόρους κατά τα τελευταία χρόνια ερευνώντας μια ποικιλία μεθόδων κλειστού cockpit, ιδίως μετά τα ατυχήματα που κόστισαν τις ζωές των Jules Bianchi και Justin Wilson. Μία εναλλακτική μέθοδος που έχει αναφερθεί τελευταία, είναι η χρήση ισχυρότερων λουριών στους τροχούς για τον περιορισμό των τμημάτων που φεύγουν από τα μονοθέσια σε ατυχήματα. Αν και τα λουριά έχουν αποδειχθεί πολύτιμα από την εισαγωγή τους στα τέλη του 1990, ορισμένοι πιστεύουν ότι θα μπορούσαν να βελτιωθούν. «Αυτό που θέλουμε να πετύχουμε είναι μια βελτίωση σε σχέση με την ασφάλεια. Έθεσα ένα πρόβλημα κι έτσι τώρα, εναπόκειται στους πολίτες να προτείνουν λύσεις», πρόσθεσε στις δηλώσεις του ο κ. Todt.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 19/01/2016, 11:03 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Mercedes
ΧΑΡΗΣ ΚΑΝΟΥΠΑΚΗΣ & ΣΙΑ ΕΕ

Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ (Γενική Εμπορία Αυτοκινήτων)
Φρε (Λιβάδια Αγ. Ιωάννη), 713 34 Χανιά
Τηλ.: +302821094222, +302821092008, Fax: +302821099540
E-mail: kanoypakis@cha.forthnet.gr
Δείτε μας στο παγκόσμιο χρυσό οδηγό AiYellow.
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα