IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Τριπλάσια κερδοφορία και 26 νέα μοντέλα για την PSA/Peugeot-Citroen


Ο όμιλος PSA/Peugeot-Citroen τριπλασίασε τον στόχο κερδοφορίας του με ένα πρόγραμμα για να αναπτύξει 26 νέα αυτοκίνητα, 8 επαγγελματικά οχήματα κι ένα φορτηγό, καθώς η Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία προσπαθεί να σταθεροποιήσει την επιστροφή της, μετά από ένα σχέδιο διάσωσης πριν από 2 χρόνια. Ο όμιλος PSA σχεδιάζει να παράγει λειτουργικά κέρδη από τα αυτοκίνητα 6% από τις πωλήσεις από το 2021, σε σύγκριση με τον προηγούμενο στόχο του 2% το 2014, σύμφωνα με την (τότε) στρατηγική «Back to the Race», είπε η εταιρία σε μια δήλωση την Τρίτη 5 Απριλίου (2016). Ο στόχος είναι καλύτερος απ’ ό,τι το περιθώριο 5% που δημοσιεύτηκε το 2015.
 
«Με βάση την οικονομική μας ανασυγκρότηση, θα ξεκινήσουμε μια παγκόσμια προϊοντική και τεχνολογική επίθεση», είπε ο διευθύνων σύμβουλος κ. Carlos Tavares στη δήλωση. «Θα διασφαλίσουμε την οργανική ανάπτυξη της κερδοφορίας του PSA», είπε. Η 2η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, μετά τον όμιλο VW, επιδιώκει να αξιοποιήσει τα χρόνια της αναδιάρθρωσης που περιλάμβανε το κλείσιμο ενός εργοστασίου, πάγωμα μισθών και οδηγώντας σε ύφεση την γκάμα των οχημάτων της. Οι ενέργειες αυτές βοήθησαν τους στόχους κερδών PSA να φθάνουν μπροστά από το χρονοδιάγραμμα και ο κ. Tavares έχει ως στόχο να δείξει ότι η εταιρία μπορεί να ανταγωνιστεί στήθος με στήθος με τους αντιπάλους της μέσω του νέου Push to Pass προγράμματός του.
 
Η εταιρία υπογραμμίζει ότι ανανέωσε την εμπιστοσύνη της από την αποκατάσταση μιας μερισματικής πολιτικής και τα σχέδια για μια πληρωμή που ισοδυναμεί με το 25% των αρχικών κερδών του 2016. Ο όμιλος PSA τελευταία έκανε μια πληρωμή προς τους μετόχους το 2011, σύμφωνα με τα στοιχεία του Bloomberg. Οι στόχοι του σχεδίου ανάπτυξης του κατασκευαστή για τα έσοδα δείχνουν μία αύξηση 10% από το 2018 κι ένα επιπλέον 15% από το 2021. Η στρατηγική καλεί για ένα νέο αυτοκίνητο που θα κυλάει από τις γραμμές παραγωγής κάθε χρόνο για κάθε ένα από τα 3 εμπορικά της σήματα, τα οποία περιλαμβάνουν τα μαζικής αγοράς Peugeot και Citroen και το πολυτελές σήμα DS.
 
Ο όμιλος PSA σχεδιάζει επίσης να προωθήσει τεχνολογίες συνδεσιμότητας, καθώς προγραμματίζει να παράγει 7 plug-in υβριδικά και 4 ηλεκτρικά οχήματα. Η κύρια πρόκληση για τον κ. Tavares θα είναι να βρει μια απάντηση για την εξάρτηση του ομίλου PSA από την αγορά της Ευρώπης, η οποία αντιπροσώπευε το 62% των πωλήσεων αυτοκινήτων το 2015. Η πτώση της αγοράς σε χαμηλά 20ετίας, στον απόηχο της κρίσης του δημόσιου χρέους, ώθησε ένα σχέδιο διάσωσης από την Γαλλική κυβέρνηση και την Κινεζική Dongfeng Motor το 2014, με την καθεμία να λαμβάνει 14% των μετοχών PSA.
 
Ενώ η Ευρωπαϊκή ζήτηση αυτοκινήτων ανέκαμψε, η αγορά δεν αναμένεται να επανέλθει στα προ της κρίσης επίπεδα στο εγγύς μέλλον. Αυτό θα θέσει την εστίαση σε σχέδια της Γαλλικής εταιρίας να επεκταθεί στο Ιράν, την Κίνα και το Μαρόκο, καθώς και να αναπτύξει το σήμα DS σε μια ολοκληρωμένη μάρκα πολυτελείας. Παρά το γεγονός ότι ο όμιλος PSA είναι ένας σημαντικός παίκτης στην Ευρώπη, οι παγκόσμιες παραδόσεις, οι οποίες ανήλθαν σε 2.970.000 οχήματα το 2015, είναι μικρές σε σύγκριση με τους κύριους ανταγωνιστές της. Η Γαλλική αντίπαλος του ομίλου PSA, η Renault, πούλησε 8.500.000 αυτοκίνητα μαζί με την συμμαχική εταίρο της Nissan και ο όμιλος VW πούλησε σχεδόν 10.000.000 αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο το 2015.

Το σχετικά μικρό μέγεθος του ομίλου PSA θα μπορούσε να είναι ένα μειονέκτημα, αφού οι κανονισμοί εκπομπών και οι τάσεις των καταναλωτών έχουν ωθήσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επενδύουν στην τεχνολογία για ηλεκτρικά οχήματα και αυτόνομη οδήγηση. Ο όμιλος PSA ξόδεψε 1,8 δις ευρώ για έρευνα και ανάπτυξη το 2015. Η VW επενδύει περίπου 4,4 δις ευρώ ετησίως τα τελευταία χρόνια στην ανάπτυξη νέων οχημάτων. Τα αιτήματα δαπανών καθιστούν την ικανότητα του ομίλου PSA να παραγάγει κρίσιμα μετρητά. Η Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία είπε ότι θα είναι σε θέση να διατηρήσει μία λιτή προσέγγιση όσον αφορά τις επενδύσεις ανάπτυξης και να κρατήσει σε αυστηρά επίπεδα τον έλεγχο της παραγωγής και των πάγιων εξόδων. Ο στόχος για την αυτοκινητοβιομηχανία είναι το λειτουργικό περιθώριό της να κυμαίνεται κατά μέσο όρο στο 4% μεταξύ 2016 και 2018.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 06/04/2016, 01:07 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΑΡΚΑΣ

Συνεργείο & Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων (Audi, VW, Seat, Skoda)
Αετοφωλιάς & Πρεμένης 20, 111 47 Αθήνα (Πανόραμα Γαλατσίου)
Τηλ.: +302102913987, Fax: +302102130018
E-mail: opel.mparkas@gmail.com
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα