IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Γερμανοί κατασκευαστές ανακαλούν 630.000 diesel αυτοκίνητά τους


Οι VW, Opel, Audi, Mercedes και Porsche ανακαλούν 630.000 οχήματα για να διορθώσουν το λογισμικό διαχείρισης των εκπομπών ρύπων των diesel μοντέλων τους, είπε ένας Γερμανός κυβερνητικός αξιωματούχος, καθώς διευρύνεται η πάταξη της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στον απόηχο του σκανδάλου της VW. Η Γερμανική κυβέρνηση διέταξε δοκιμές σ’ ένα ευρύ φάσμα οχημάτων, ως μέρος μιας έρευνας σχετικά με τα υψηλά επίπεδα των εκπομπών οξειδίων του θείου (NOx) που απειλούν την υγεία, στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα. Η επιτροπή διαπίστωσε ότι μόνον η VW είχε εγκαταστήσει παράνομο λογισμικό για να εξαπατήσει τις επίσημες δοκιμές. Η BMW, η οποία επένδυσε σε τεχνολογίες εξοικονόμησης καυσίμου νωρίτερα απ’ ό,τι οι περισσότεροι αντίπαλοί της, δεν συγκαταλέγεται στις εταιρίες που έχουν προβεί σε ανάκληση των diesel οχημάτων τους, είπε ο αξιωματούχος.
 
Ευρωπαϊκές δοκιμές έχουν βρει πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες να χρησιμοποιούν ένα νομικό κενό που τους επιτρέπει να μειώνουν τις εκπομπές υπό ορισμένες συνθήκες, δήθεν για την προστασία των κινητήρων. Μετά από εκτεταμένες δοκιμές, η Γερμανική αρχή μηχανοκίνητων οχημάτων ΚΒΑ θέτει το ερώτημα κατά πόσον η χρήση του «παραθύρου» αυτού ήταν πάντα δικαιολογημένη και απαραίτητη, είπε ο Γερμανός αξιωματούχος. Η Γερμανική ανάκληση είναι για να διασφαλιστεί ότι το «παραθυράκι» σφίγγει, για να εξασφαλίσει χαμηλότερα επίπεδα ρύπανσης στο μέλλον, είπε. «Το ερώτημα είναι αν αυτός ο αριθμός είναι μόνον η αρχή ή αν θα υπάρξει περισσότερο», δήλωσε ο κ. Stefan Bratzel, διευθυντής του Κέντρου Διαχείρισης Αυτοκινήτων στο Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών στο Bergisch Gladbach [Μπέργκις Γκλάντμπαχ] στη Γερμανία. «Αυτό που είναι σαφές είναι ότι υπάρχουν νομικά τεχνάσματα που χρησιμοποιεί το σύνολο του κλάδου. Αυτό θα μπορούσε να είναι νόμιμο, αλλά δεν είναι κάτι νόμιμο που πρέπει να κάνουν κι ένα αρνητικό φως λάμπει για τον κλάδο στο σύνολό του. Αυτό δεν είναι ένα καλό σημάδι», είπε.
 
Τα συστήματα διαχείρισης κινητήρα και το λογισμικό έχουν θέσει υπό έλεγχο την VW, καθώς τον Σεπτέμβριο του 2015 παραδέχθηκε ότι είχε εγκαταστήσει προγράμματα που εξαπατούν τις δοκιμές εκπομπών ρύπων των diesel κινητήρων. Αν και δεν έχει βρεθεί καμία άλλη αυτοκινητοβιομηχανία, εκτός από τη VW, να έχει χρησιμοποιήσει τις λεγόμενες συσκευές παραπλάνησης, οι ρυθμιστικές αρχές και περιβαλλοντικές ομάδες έχουν επικρίνει την ευρεία χρήση των συστημάτων διαχείρισης κινητήρα που περιορίζουν τις εκπομπές ρύπων για τη βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα και να αυξάνουν το χρονικό διάστημα μεταξύ των προγραμματισμένων service. Η Daimler, μητρική εταιρία της Mercedes, δήλωσε την Πέμπτη 21 Απριλίου (2016) ότι το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ είχε ζητήσει να διερευνήσει τη διαδικασία πιστοποίησης των εκπομπών ρύπων για οχήματα.

Ξεχωριστά, ο όμιλος VW ανακαλεί 8.500.000 αυτοκίνητα στην Ευρώπη που συμπεριλαμβάνονται μεταξύ των 11.000.000 πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων που έχουν πουληθεί σε όλο τον κόσμο από τις μάρκες VW, Audi, Skoda και Seat και είναι εξοπλισμένα με το λογισμικό εξαπάτησης των εκπομπών ρύπων. Η VW έχει έρθει σε μια προκαταρκτική συμφωνία στις ΗΠΑ για να διορθώσει ή να αγοράσει πίσω περίπου 500.000 αυτοκίνητα με κινητήρες που επηρεάζονται από το λογισμικό. Την Πέμπτη (21 Απριλίου 2016), το υπουργείο μεταφορών της Βρετανίας ανακοίνωσε τα αποτελέσματα μιας έρευνας που έχει διεξαχθεί. Ανέφερε ότι όλα τα 37 μοντέλα αυτοκινήτων που είχαν δοκιμαστεί, υπερέβησαν τα εργαστηριακά όρια για τις εκπομπές NOx κατά τη διάρκεια πραγματικής οδήγησης, αλλά μόνον η VW είναι αυτή που είχε χρησιμοποιήσει τις συσκευές παραποίησης των ρύπων.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 25/04/2016, 08:45 πμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Lada
ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΡΗΣΤΑΚΙΔΗΣ

Συνεργείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Λάμπρου Κατσώνη 279, 135 62 Αγ. Ανάργυροι
Τηλ.: +302102387800, Τηλ. & Fax: +302102387319, E-mail: vfts@otenet.gr
 
Χρήσιμα