IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Η Mitsubishi παραποιούσε τις καταναλώσεις καυσίμου από το 1991


Η Mitsubishi Motors Corporation ανακοίνωσε ότι δεν έχει ελεγχθεί σωστά η οικονομία καυσίμου των αυτοκινήτων της για μια 25ετία -από το 1991- δείχνοντας την εμβάθυνση μιας κρίσης που ήδη έχει αφανίσει την μισή της αξία στην αγορά.
Του Δημήτρη Σπυράκη
Μετά το σκάνδαλο εξαπάτησης των εκπομπών ρύπων των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων του ομίλου VW που ξέσπασε τον Σεπτέμβριο του 2015 κι ακόμη ταλανίζει την μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, έρχεται σαν ντόμινο το ίδιο ή παραπλήσιο θέμα να παρασύρει κι άλλες παγκόσμιες αυτοκινητοβιομηχανίες, με πιο πρόσφατη την Mitsubishi Motors, η οποία έχει παραδεχθεί ότι δεν διεξήγαγε σωστά τις μετρήσεις στην κατανάλωση καυσίμου των αυτοκινήτων της. Η πιο πρόσφατη δήλωση της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας μας ρίχνει από τα σύννεφα, καθώς ομολογεί ότι οι μετρήσει κατανάλωσης των αυτοκινήτων δεν ήταν σωστές εδώ και 25 χρόνια, από το 1991.


 
Πρώην εισαγγελείς έβαλε η εταιρία για την έρευνά της
Η αυτοκινητοβιομηχανία σχημάτισε μια ομάδα τριών πρώην εισαγγελέων για να διερευνήσουν τις ακατάλληλες δοκιμές κατανάλωσης που ανάγονται ήδη από το 1991, συμπεριλαμβανομένης και της παραποίησης των δεδομένων της απόδοσης των καυσίμων, σύμφωνα με ανακοίνωσή της την Μεγάλη Τρίτη 26 Απριλίου (2016). Η εταιρία δήλωσε λίγες ημέρες ότι δεν είχε συμμορφωθεί με τα Ιαπωνικά πρότυπα δοκιμών από το 2002. «Οι πελάτες αγόρασαν τα αυτοκίνητά μας βασιζόμενοι σε ανακριβή στοιχεία οικονομίας καυσίμου», δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρία κ. Tetsuro Aikawa στους δημοσιογράφους κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου την Μεγάλη Τρίτη 26 Απριλίου (2016). «Δεν μπορώ να βοηθήσω, αλλά να ζητήσω συγγνώμη», είπε χαρακτηριστικά.
 
Βυθίζεται η αγοραία αξία της εταιρίας
Η αποκάλυψη προκάλεσε ανησυχίες σχετικά με τη βιωσιμότητα της Mitsubishi Motors και είχε ως αποτέλεσμα τη βύθιση των μετοχών της για 5η συνεχόμενη ημέρα, ρίχνοντας την αγοραία αξία της εταιρίας στα 427 δις γιεν (3,39 δις ευρώ). Οι αδικίες από την Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία και τον όμιλο VW έχουν προκαλέσει εντατικό έλεγχο στον τρόπο που δοκιμάζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες την οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές καυσαερίων των οχημάτων τους. Η Mitsubishi Motors δεν έχει αποφασίσει για το πώς θα αποζημιώνει τους πελάτες, δήλωσε ο κ. Aikawa, ο οποίος είπε επίσης στους δημοσιογράφους ότι δεν γνώριζε την ακατάλληλες δοκιμές οικονομία καυσίμου.
 
 
Νέοι στόχοι οικονομίας καυσίμου των αυτοκινήτων
Ο κ. Aikawa κι άλλα στελέχη συμμετείχαν σε συνεδριάσεις όπου η εταιρία έθεσε τους στόχους της οικονομίας καυσίμου για τα μίνι μοντέλα που η εταιρία δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι είχαν βαθμολογηθεί με τα τροποποιημένα στοιχεία, δήλωσε στους δημοσιογράφους ο κ. Ryugo Nakao, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της εταιρίας, την Μεγάλη Τρίτη 26 Απριλίου (2016) στο Τόκιο. Η Mitsubishi Motors δεν ξέρει πόσα μοντέλα έχουν ελεγχθεί σωστά από το 1991, δήλωσε ο κ. Nakao. Κατά τη δημοσιοποίηση αρχικά του παραπτώματος την περασμένη εβδομάδα, η αυτοκινητοβιομηχανία είπε ότι η αποδοτικότητα καυσίμου των 625.000 μίνι αυτοκινήτων ήταν υπερβολική κατά τουλάχιστον 10%. Τα 3/4 των οχημάτων που δόθηκαν στη Nissan είχαν αξιολογηθεί με σκόπιμη χρήση ανακριβών στοιχείων, όπως τα μοντέλα Dayz και Dayz Roox.
 
Η αποκάλυψη από τη Nissan, συνεργάτιδα της Mitsubishi
Η Nissan αποκάλυψε πρώτη τις αποκλίσεις στις μετρήσεις κατανάλωσης καυσίμου, όταν εργαζόταν για την ανάπτυξη της επόμενης γενιάς των μίνι αυτοκινήτων, που η Mitsubishi Motors πουλάει ως eK Wagon και eK Space. Η Mitsubishi Motors σχεδιάζει ακόμα να αναφέρει τα αποτελέσματα του 4ου 3μήνου του 2015 την Μεγάλη Τετάρτη 27 Απριλίου (2016), δήλωσε ο κ. Nakao. Η εταιρία κατά πάσα πιθανότητα θα πει ότι τα καθαρά έσοδα 3μήνου αυξήθηκαν 32% σε 25,9 δις γιεν, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών του Bloomberg.
 
 
Κυβερνητικές έρευνες σε πολλές χώρες
Η κυβέρνηση της Ιαπωνίας έχει σχηματίσει μια ομάδα εργασίας για να λάβει μέτρα πρόληψης των παρατυπιών στις δοκιμές κατανάλωσης καυσίμου των οχημάτων, δήλωσε στους δημοσιογράφους ο υπουργός Μεταφορών κ. Keiichi Ishii, μετά από μια συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου την Μεγάλη Τρίτη 26 Απριλίου (2016) στο Τόκιο. Η χειραγώγηση των δοκιμών απόδοσης καυσίμου είναι εξαιρετικά σοβαρή υπόθεση, είπε. Η Mitsubishi Motors μπορεί να χρειαστεί να πληρώσει πίσω κυβερνητικές φορολογικές εκπτώσεις για τα μίνι αυτοκίνητά της που δεν θα έπρεπε να ήταν επιλέξιμα,, δήλωσε ο κ. Nakao την περασμένη εβδομάδα. Η εταιρία βρίσκεται σε συζητήσεις με τη Nissan σχετικά με ένα σχέδιο για την αποζημίωση των πελατών της Nissan, δήλωσε ο κ. Aikawa. Κυβερνητικοί ερευνητές έκαναν έφοδο την περασμένη εβδομάδα στον Γαλλικό όμιλο αυτοκινήτων PSA/Peugeot-Citroen, ως μέρος του ευρύτερου ελέγχου εκπομπών ρύπων των οχημάτων, ενώ η Daimler ανακοίνωσε ότι κίνησε μια εσωτερική έρευνα για τη διαδικασία πιστοποίησής της, κατ' εντολή του υπουργείου Δικαιοσύνης των ΗΠΑ.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 27/04/2016, 00:03 πμ.)


Mitsubishi eK Wagon
Mitsubishi eK Wagon
Mitsubishi eK Space
Mitsubishi eK Space
Nissan Dayz
Nissan Dayz
Nissan Dayz Roox
Nissan Dayz Roox

 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για Ford
Ε. Ι. ΒΑΡΟΥΞΑΚΗΣ & ΣΙΑ ΟΕ

Έκθεση - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ: Γέφυρα Κλαδισού 3, 731 31 Χανιά
Τηλ. Έκθεσης: +302821073793, Fax Έκθεσης: +302821095159
Συνεργείο - Φανοποιείο/Βαφείο: Φυντίκι 11, 731 31 Χανιά
Τηλ. Servive/Ανταλλακτικών: +302821074539, +302821099683
Fax Service/Ανταλλακτικών: +302821095159
E-mail: gkelakis@baroyxakis.gr, Website: www.baroyxakis.gr
 
Χρήσιμα