IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Porsche 718 Cayman: Ολοκλήρωση με υπερπλήρωση
Η 4η αναβαθμισμένη γενιά του κεντρομήχανου σπορ κουπέ της Porsche έχει μια πιο εντυπωσιακή σπορ και αποδοτική εμφάνιση. Λίγες εβδομάδες μετά το ντεμπούτο της 718 Boxster, η νέα 718 Cayman επεκτείνει τη γκάμα του μοντέλου.
Του Δημήτρη Σπυράκη
Η Porsche, τραβώντας μια κωδική ονομασία από το ένδοξο αγωνιστικό της παρελθόν, συμπλήρωσε την ονομασία των νέων «μικρών» της σπορ μοντέλων Boxster και Cayman, που τώρα ονομάζονται 718 Boxster και 718 Cayman. Φέρουν αμφότερα 4-κύλινδρους επίπεδους κινητήρες με 2.0 και 2.5 λίτρα (στις εκδόσεις S) και η απόδοσή τους ανεβαίνει στους 300 και 350 ίππους αντιστοίχως. Το πακέτο εξοπλισμού, επιδόσεων και απόδοσης, τώρα με την εμφάνιση turbo, γίνεται ακόμη πιο δελεαστικό για τους θερμούς φίλους της μάρκας και τους παραδοσιακούς πελάτες των Boxster/Cayman.
 
Διακριτικός σχεδιασμός για πιο μυώδη εμφάνιση
Οι επεμβάσεις στο σχεδιασμό της νέας 718 Cayman είναι εξίσου περιεκτικές, όπως εκείνες που επηρεάζουν την τεχνολογία της. Οι τεντωμένες αναλογίες, οι εξέχουσες εισαγωγές αέρα στο μπροστινό μέρος και τα πλαϊνά και το χαμηλού πλευρικού προφίλ, υπογραμμίζουν την ώθηση στην δυναμική. Η μύτη έχει ένα πολύ πιο έντονο προφίλ, το οποίο δίνει στο εμπρόσθιο άκρο μια ευρύτερη και πιο αρρενωπή εμφάνιση. Τα ultra-slim εμπρός φώτα πάνω από τις εισαγωγές αέρα που περιέχουν τα φώτα και τους δείκτες στάθμευσης, ενισχύουν περαιτέρω αυτή την εντύπωση.
 
Η στρογγυλοποίηση από το εμπρόσθιο άκρο της 718 Cayman, είναι οι σημαντικά μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα ψύξης και οι προβολείς bi-xenon με νέο σχεδιασμό και ενσωματωμένα φώτα ημέρας LED. Οι προβολείς LED με τεσσάρων σημείων φώτα ημέρας είναι διαθέσιμοι ως νέα επιλογή. Παρατηρώντας το από το πλάι, το νέο σπορ κουπέ αποκαλύπτει τα εντυπωσιακά φτερά του και τα μαρσπιέ. Το επανασχεδιασμένο πίσω μέρος έχει μια πολύ ευρύτερη όψη που οφείλεται στην γραμμική έμφαση σε γυαλιστερό μαύρο με ενσωματωμένο το σήμα της Porsche μεταξύ των πίσω φώτων, τα οποία έχουν πλήρως επανασχεδιαστεί και διακρίνονται για την τρισδιάστατη τεχνολογία και τα 4 σποτ φρένου, που φαίνεται να επιπλέουν ελεύθερα.
 
Ανασχεδιασμένο εσωτερικό και PCM στο βασικό εξοπλισμό
Στο εσωτερικό, οι αλλαγές είναι ορατές τόσο για την 718 Cayman όσο και την 718 Boxster. Το πάνω μέρος του ταμπλό, συμπεριλαμβανομένων των αεραγωγών, είναι νέο. Το νέο σπορ τιμόνι έχει τον σχεδιασμό της στο 918 Spyder, καθώς και τις εκτεταμένες επιλογές συνδεσιμότητας που έχουν πλέον προστεθεί στο cock-pit της 718, μαζί με το σύστημα PCM (Porsche Communication Management) ως βασικό χαρακτηριστικό του εξοπλισμού. Η προεγκατάσταση για κινητό τηλέφωνο και το πακέτο ήχου των 150W Sound Package Plus, είναι όλα μέρος του βασικού εξοπλισμού. Οι επιλογές είναι διαθέσιμες για την επέκταση του PCM.
 
Η μονάδα Connect, για παράδειγμα, περιλαμβάνει ειδικές επεκτάσεις για smartphones, όπως η θύρα USB, η Apple CarPlay και η Porsche Car Connect. Μια άλλη διαθέσιμη επιλογή είναι η μονάδα πλοήγησης με φωνητικό έλεγχο, που καθιστά εύκολο να εισάγεις προορισμούς οδήγηση. Αν έχει επιλεγεί η μονάδα Connect Plus, αυτή μπορεί να επεκταθεί με πληροφορίες για την κυκλοφορία σε πραγματικό χρόνο. Οι οδηγοί μπορούν επίσης να κάνουν χρήση των πρόσθετων ολοκληρωμένων υπηρεσιών μέσω του smartphone τους, οι οποίες περιλαμβάνουν τις εφαρμογές Porsche Connect App και Porsche Car Connect App.
 
Νέα ρύθμιση σασί για μεγαλύτερη ακρίβεια και πιο πλευρική σταθερότητα
Από την άποψη της δυναμικής συμπεριφοράς τους, τα νέα Porsche μοντέλα 718 Cayman ακολουθούν τα ίχνη των κλασικών 718 αυτοκινήτων. Χάρη στην εξαιρετική ευελιξία τους, τα ιστορικά κεντρομήχανα σπορ αυτοκίνητα κέρδισαν πολλά αγώνες στη δεκαετία του 1950 και του 1960, όπως το Targa Florio και το Le Mans. Η πλευρική ακαμψία και η παρακολούθηση των τροχών έχουν βελτιωθεί στο εντελώς βελτιωμένο σασί της 718 Cayman. Τα ελατήρια και οι σταθεροποιητές έχουν σχεδιαστεί για να είναι πιο σταθερά και η ρύθμιση των αμορτισέρ έχει αναθεωρηθεί. Το σύστημα διεύθυνσης, το οποίο έχει ρυθμιστεί να είναι 10% πιο άμεσο, αυξάνει την ευελιξία και την οδηγική απόλαυση. Οι πίσω τροχοί, οι οποίοι είναι 12,5 χλστ. ευρύτεροι, σε συνδυασμό με τα επαναξιοποιμένα ελαστικά, έχουν ως αποτέλεσμα την αυξημένη πλευρική δύναμη και ως εκ τούτου την μεγαλύτερη σταθερότητα στις στροφές.
 
Οι επιλογές δυναμικής οδήγησης, όπως το πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono και το Porsche Torque Vectoring (PTV), επιτρέπουν στον σπορ χαρακτήρα της 718 Cayman να προσαρμοστεί περαιτέρω. Μια άλλη διαθέσιμη επιλογή είναι το σύστημα PASM με 10 χλστ. μείωση του ύψους της ανάρτησης και στο μοντέλο S το σύστημα PASM της σπορ ανάρτησης μπορεί να μειώσει το ύψος της για πρώτη φορά 20 χλστ. Όπως και στα άλλα σπορ αυτοκίνητα της Porsche, το πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono μπορεί να ρυθμιστεί μέσω ενός διακόπτη προγράμματος στο τιμόνι. Το πρόγραμμα Individual συμπληρώνει τις προηγούμενες ρυθμίσεις Normal, Sport και Sport Plus, το οποίο είναι σε θέση να καλέσει προγραμματισμένες μεμονωμένες ρυθμίσεις για τα διάφορα συστήματα.
 
Για λογαριασμό των μεγαλύτερων δυνατοτήτων και οδηγικών επιδόσεων του αυτοκινήτου, ισχυρότερα συστήματα φρένων είναι τώρα διαθέσιμα με δισκόφρενα 330 χλστ. εμπρός και 299 χλστ. πίσω. Η 718 Cayman διαθέτει πλέον το σύστημα πέδησης που είχε προηγουμένως χρησιμοποιηθεί στην Cayman S. Η 718 Cayman S, από την άλλη πλευρά, χρησιμοποιεί τις 4-πίστονες δαγκάνες της 911 Carrera με 6 χλστ. φαρδύτερα δισκόφρενα στον εμπρόσθιο άξονα.
 
Νέοι συμπαγείς επίπεδοι turbo κινητήρες
Οι ίδιοι νέοι 4-κύλινδροι επίπεδοι κινητήρες με υπερσυμπίεση, όπως στην 718 Boxster έχουν αναπτυχθεί και στην 718 Cayman. Ως αποτέλεσμα, τα κουπέ και roadster έχουν την ίδια ισχύ κινητήρα για πρώτη φορά. Η βασική έκδοση ξεκινάει στην Κίνα με ισχύ 250 ίππων. Στις υπόλοιπες αγορές, η 718 Cayman αποδίδει 300 ίππους από 2.0 λίτρα. Δεν υπάρχουν αλλαγές στο μοντέλο S. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η 718 Cayman S αποδίδει 350 ίππους από 2.5 λίτρα. Η τεράστια ροπή των νέων κινητήρων της 718 Cayman υπόσχεται οδηγική απόλαυση και ευελιξία ακόμα και στις χαμηλές στροφές.
 
Εξοπλισμένη με τον 2.0 λίτρων κινητήρα που προορίζονται για την Κίνα, η 718 Cayman αποδίδει 310 Nm ροπής στις 1.850-5.000 σ.α.λ. Η 300 ίππων έκδοση με τον 2.0 λίτρων 4-κύλινδρο turbo κινητήρα για όλες τις άλλες αγορές έχει μέγιστη ροπή 380 Nm, η οποία είναι διαθέσιμη σε ένα εύρος 1.950-4.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας 2.5 λίτρων της 718 Cayman S διαθέτει υπερσυμπιεστή με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας (VTG), τεχνολογία που χρησιμοποιείται μέχρι σήμερα αποκλειστικά στην 911 Turbo.
 
Στην 718 Cayman S, ο φορτιστής VTG έχει επιπλέον μία θυρίδα διαφυγής για πρώτη φορά. Αποδίδει έως 420 Nm (επιπλέον 50 Nm) στον στροφαλοφόρο άξονα με τις στροφές του κινητήρα να κυμαίνονται στις 1.900-4.500 σ.α.λ. Για τον οδηγό, αυτό σημαίνει ακόμα καλύτερη ροπή σε όλες τις κλίμακες στροφών του κινητήρα. Η 718 Cayman με PDK και το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού Sport Chrono προσφέρει επιτάχυνση 0-100 χ.α.ώ. σε 4,7’’ (5,4’’ στην Κίνα). Η 718 Cayman S έχει αντίστοιχη επιτάχυνση 4,2’’. Η τελική ταχύτητα της 718 Cayman είναι 275 χ.α.ώ. (260 χ.α.ώ. στην Κίνα), ενώ της 718 Cayman S αγγίζει τα 285 χ.α.ώ.
 
Από τον Σεπτέμβριο του 2016 στην Ευρώπη
Οι 718 Cayman και 718 Cayman S μπορούν να παραγγελθούν άμεσα. Το λανσάρισμά τους στην αγορά αρχίζει στις 24 Σεπτεμβρίου 2016 στην Ευρώπη και στις 3 Δεκεμβρίου 2016 στην Κίνα. Οι χαμηλότερου κυβισμού κινητήρες που έχουν επιλεγεί για τις σειρές 718, τόσο για τις Cayman όσο και για τις Boxster, αναμένεται να αναπτερώσουν τις πωλήσεις τους κυρίως σε αγορές όπου φορολογείται υπέρμετρα ο κυβισμός των αυτοκινήτων, μία εξ αυτών και η Ελληνική. Το όλο εγχείρημα της Porsche δεν αφορά την τοποθέτηση turbo μόνον στους κινητήρες των 718 Boxster και 718 Cayman, αλλά και σε μοντέλα της 911, που επίσης εξοπλίζεται με επίπεδους κινητήρες. Ο λόγος είναι προφανής. Πέραν της βελτίωσης των επιδόσεων, η μείωση της κατανάλωσης και μοιραία των ρύπων.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 02/05/2016, 12:27 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΑΤΤΙΚΗΣ
DC WRAPPING

Αυτοκόλλητα Αλλαγής Χρώματος Αυτοκινήτων & Σκαφών
Μεσσήνης 6, 165 61 Γλυφάδα
Τηλ.: +302109624541, E-mail: dimitrisdcwrapping@gmail.com
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα