IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Ο Lewis Hamilton πήρε την pole position για το F1 GP της Ισπανίας


Ο Lewis Hamilton πήρε την 3η του pole position στη σεζόν για το παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 του 2016, στην πίστα που εισάγει τα περισσότερα αιτήματα σχετικά με τα ελαστικά που έχουμε δει μέχρι στιγμής το 2016. Ο Hamilton πέτυχε τον κορυφαίο του χρόνο με τα μαλακά ελαστικά της Pirelli (P Zero Yellow), τα οποία έχουν οριστεί για το διήμερο του αγώνα, μαζί με τη μέση γόμα των P Zero White και τα σκληρά ελαστικά P Zero Orange. Μόνον η Force India χρησιμοποίησε οτιδήποτε άλλο εκτός από τα μαλακά ελαστικά στις κατατακτήριες δοκιμές, με τον Nico Hulkenberg και τον Sergio Perez με τα σκληρά ελαστικά στην αρχή του Q1. Πίσω από τον Hamilton κατατάχθηκαν οι Nico Rosberg, Daniel Ricciardo, Max Verstappen, Kimi Raikkonen, Sebastian Vettel, Valtteri Bottas, Carlos Sainz Jr., Sergio Perez και στην 10η θέση ως η ευχάριστη έκπληξη, ο Fernando Alonso με την βελτιωμένη σε χρόνους McLaren-Honda.
 
Τα σκληρά ελαστικά χρησιμοποιήθηκαν μόνον από την Force India στις κατατακτήριες δοκιμές αλλά στα ελεύθερα κι από άλλες ομάδες. Η μέση γόμα, ένα ισχυρό ελαστικό για τον αγώνα, χρησιμοποιήθηκε απ’ την Mercedes για την πλειοψηφία των ελεύθερων δοκιμών. Τα μαλακά ελαστικά, η προεπιλεγμένη επιλογή για τις κατατακτήριες δοκιμές, παρουσίασαν αξιοσημείωτο πλεονέκτημα απόδοσης. «Υπάρχει σίγουρα πολλά να πούμε απ’ τα προκριματικά. Η pole position εδώ ήταν περισσότερο από 2,6’’ ταχύτερη απ’ ό,τι πέρυσι [2015], γεγονός που επιβεβαιώνει το μοτίβο που έχουμε δει σε κάθε συνεδρία μέχρι στιγμής φέτος [2016] στη Βαρκελώνη», είπε ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli κ. Paul Hembery. «Αυτό μας δίνει την ευκαιρία για μια διασκεδαστική μάχη στον αγώνα, όπου η στρατηγική θα παίξει σίγουρα σημαντικό ρόλο. Περιμένουμε οι περισσότεροι οδηγοί να πάνε σε στρατηγική 2 pit stop, αν και θα υπάρξουν κάποιοι που είναι πιθανό να δοκιμάσουν μια στρατηγική με 3 στάσεις», συμπλήρωσε ο κ. Hembery.

Αναλύοντας την στρατηγική που θα ακολουθήσουν οι ομάδες στον αγώνα, θεωρούμε ότι αυτή με 3 στάσεις -θεωρητικά- είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για το 66 γύρων Ισπανικό Grand Prix, αλλά ότι αφήνει τους οδηγούς που έχουν επιλέξει αυτή τη στρατηγική να προσπαθούν προς το τέλος του αγώνα να περάσουν όσους σταμάτησαν μόνον 2 φορές. Στην πράξη, οι περισσότεροι οδηγοί θα πάνε για την ταχύτερη στρατηγική με 2 pit stop, ξεκινώντας τον αγώνα με τα μαλακά ελαστικά, αλλάζοντας και πάλι σε μαλακά στον 20ό γύρο και βάζοντας τη μέση γόμα στον 40ό γύρο. Όσοι εκ των οδηγών προσπαθήσουν τις 3 στάσεις είναι πιθανό να ξεκινήσουν με μαλακή γόμα, να σταματήσει για μαλακά ελαστικά και πάλι στον 16ο και 33ο γύρο και στη συνέχεια να μπουν στα pits στον 49ο γύρο για την μέση γόμα. Αστάθμητος παράγοντας θα είναι ένα αυτοκίνητο ασφαλείας, που μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 15/05/2016, 01:44 μμ.)



 
Σας Προτείνουμε
Στον Νομό ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
CAR CENTRE ΚΑΨΑΛΑΣ SERVICE

Γενικό Συνεργείο Αυτοκινήτων
Ασπρόχωμα, Νέα Είσοδος Καλαμάτας
Τηλ.: +302721093530, E-mail: kapsalas.g@hotmail.com
 
Χρήσιμα