IX Auto Logo

Καλώς ήρθατε στο ixauto.gr, το μοναδικό πλήρως ανεξάρτητο και απόλυτα έγκυρο μέσο ενημέρωσης για το αυτοκίνητο.


 
Η Volvo εισέρχεται στα μικρά premium μοντέλα με δύο νέα πρωτότυπα


Η Volvo αποκάλυψε την Τετάρτη 18 Μαΐου (2016) δύο νέα πρωτότυπα που δίνουν μία πρώτη αίσθηση της μελλοντικής γενιάς των μικρών της μοντέλων κι εκφράζουν τη στρατηγική των Σουηδών που σηματοδοτεί την επέκταση της μάρκας σε νέες κατηγορίες. Η παρουσίαση των πρωτοτύπων της σειράς 40 δείχνει για πρώτη φορά με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο πώς η Volvo σκοπεύει να επεκταθεί στη μεγάλη κι επικερδή παγκόσμια αγορά των premium μικρών μοντέλων, με μία σειρά οχημάτων που συνδυάζουν την τολμηρή εξωτερική κι εσωτερική σχεδίαση με ηλεκτροκίνηση, την κορυφαία συνδεσιμότητα στην αυτοκινητοβιομηχανία και τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης.
 
Τα νέα πρωτότυπα προϊδεάζουν για τα πρώτα μοντέλα βασισμένα στη νέα Σπονδυλωτή Compact Αρχιτεκτονική CMA (Compact Modular Architecture), η οποία δημιουργήθηκε ειδικά για μικρότερα αυτοκίνητα, απελευθερώνοντάς τους σχεδιαστές και τους μηχανικούς της Volvo, καθώς τους δίνει τη δυνατότητα να εξερευνήσουν χωρίς περιορισμούς νέους καινοτόμους και τολμηρούς δρόμους. «Κάθε μέλος της οικογένειας των προϊόντων μας έχει το δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα, ακριβώς όπως συμβαίνει και με τα μέλη μίας αληθινής οικογένειας», λέει ο κ. Thomas Ingenlath, ανώτερος αντιπρόεδρος σχεδιασμού της Volvo Cars. «Η CMA μας έχει βοηθήσει να προσδώσουμε κάτι ξεχωριστό και νεανικό στα νέα μας πρωτότυπα. Διαθέτουν μία ενέργεια, έναν παιχνιδιάρικο και συμμετοχικό αστικό χαρακτήρα που τα κάνει να ξεχωρίζουν ανάμεσα στο πλήθος. Πρόκειται για μία πρόγευση των μικρών Volvo που έρχονται», είπε ο κ. Ingenlath.
 
Η στρατηγική μικρού αυτοκινήτου της Volvo είναι ένας ουσιαστικός παράγοντας στη λειτουργική και οικονομική μετεξέλιξη της εταιρίας σε παγκόσμιο επίπεδο, η οποία βρίσκεται εν εξελίξει. Η Σουηδική μάρκα εφαρμόζει ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο πρόγραμμα ανανέωσης, που οδηγεί στον επαναπροσδιορισμό του brand ώστε να ανταγωνιστεί ακόμα πιο δυναμικά τους premium ανταγωνιστές της σε παγκόσμιο επίπεδο τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Η νέα παγκόσμια σειρά μικρών αυτοκινήτων της Volvo θα συμπεριλάβει ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα με μπαταρία, καθώς επίσης και εκδοχές Twin Engine υβριδικών plug-in μονάδων, σε αντιστοιχία με τη δέσμευση της εταιρείας για τον εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας της. Η Volvo στοχεύει σε συνολικές πωλήσεις έως κι 1.000.000 ηλεκτρικών αυτοκινήτων παγκοσμίως, μέχρι το 2025.
 
 
«Υιοθετώντας μία σπονδυλωτή προσέγγιση τόσο στην αρχιτεκτονική του οχήματος όσο και στην εξέλιξη κινητήρων και κιβωτίων, έχουμε πετύχει να προσπεράσουμε πολλούς από τους ανταγωνιστές μας στην premium κατηγορία», σημείωσε ο Δρ. Peter Mertens, ανώτερος αντιπρόεδρος έρευνας & ανάπτυξης της Volvo Cars. «Το νέο μας ηλεκτροκινητήριο σύστημα με συσσωρευτές ανοίγει ένα ακόμη συναρπαστικό κεφάλαιο στη νέα εποχή της Volvo», είπε ο Δρ. Mertens. Εκτός από την τολμηρή εξωτερική τους σχεδίαση και τις επιλογές ηλεκτροκίνησης, τα νέα μοντέλα θα προσφέρουν μια πλήρη σειρά καινοτόμων υπηρεσιών συνδεσιμότητας, μαζί με το πιο προηγμένο στάνταρ πακέτο χαρακτηριστικών ασφαλείας στον κόσμο και την επαναστατική σκανδιναβική σχεδίαση τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά.
 
«Τα νέα μοντέλα της σειράς 40 διαθέτουν τη δυναμική που θα μας επιτρέψει να βελτιώσουμε τη διείσδυσή μας σε μια πολύ σημαντική και αναπτυσσόμενη κατηγορία της αγοράς», δήλωσε ο κ. Hakan Samuelsson, πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της Volvo Cars. «Ένα νέο πρόγραμμα ηλεκτροκινητήριων συστημάτων που θα χρησιμοποιηθούν σε ένα νέο μικρό plug-in υβριδικό καθώς και σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο βρίσκονται στην καρδιά της CMA αρχιτεκτονικής», συμπλήρωσε ο κ. Samuelsson, ο οποίος πρόσθεσε ότι το πρώτο μοντέλο της νέας σειράς 40 αναμένεται να μπει στην παραγωγή το 2017.

Η ανακοίνωση για τη νέα παγκόσμια στρατηγική μικρού αυτοκινήτου της Volvo έρχεται λίγες μόλις μέρες μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της Volvo Cars για το 1ο 3μηνο του 2016, σε επίπεδο πωλήσεων και κερδοφορίας. Όσον αφορά το 1ο 3μηνο, η εταιρία ανακοίνωσε αύξηση των εσόδων της 24% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015, στις 41,7 δις Σουηδικές κορώνες (4,45 δις ευρώ). Τα λειτουργικά κέρδη άγγιξαν τις 3,1 δις Σουηδικές κορώνες (330.806.500 ευρώ), με λειτουργικό περιθώριο κέρδους 7,5%. Οι παγκόσμιες πωλήσεις για το 1ο 3μηνο του 2016 αυξήθηκαν 11,9% στα 120.591 αυτοκίνητα. Ο μεσοπρόθεσμος στόχος της Volvo είναι να αυξήσει τις πωλήσεις της στα 800.000 αυτοκίνητα το χρόνο, από τα 503.000 που διέθεσε το 2015. Το ότι η Volvo θα προσφέρει ένα ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία, βασισμένο στη CMA αρχιτεκτονική, ακολουθεί τη δέσμευσή της να βάλει στην παραγωγή ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που βασίζεται στη μεγαλύτερη SPA (Scalable Product Architecture) - Μεταβλητή Αρχιτεκτονική Προϊόντος, μέχρι το 2019.
 
(Το θέμα αυτό αναρτήθηκε την 18/05/2016, 11:56 μμ.)


Volvo 40.1 Concept
Volvo 40.1 Concept
Volvo 40.1 Concept
Volvo 40.1 Concept
Volvo 40.2 Concept
Volvo 40.2 Concept
Volvo 40.2 Concept
Volvo 40.2 Concept

 
Σας Προτείνουμε
Αν ενδιαφέρεστε για BMW
ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ

Συνεργείο - Ανταλλακτικά/Αξεσουάρ
Λιβαδά 32 (Μπουρνάζι), 121 33 Περιστέρι Αττικής
Τηλ.: +302105760655, Fax: +302105758862
Δείτε μας στο παγκόσμιο χρυσό οδηγό AiYellow.
Ακολουθήστε μας στο Ubiz. Κατεβάστε δωρεάν την εφαρμογή.
 
Χρήσιμα